Dat is een tijdje terugquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb serieus waar geen idee. Laatste keer dat ik op een weegschaal stond was 20 mei 1998
Uhuh!quote:
Is Clarence al zo oud dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:53 schreef Mystikvm het volgende:
En toch elke week weer door Clarence opgepikt worden in zijn Mercedes SLK.
Belastingdienst: Leuker kunnen we het niet maken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:54 schreef ArTiC het volgende:
Mannen met vier ton cash opgepakt op Schiphol
zucht, stuur ik eens 2 man op pad met wat wisselgeld
Zo ben ik heul nietquote:
Malta heeft ja heul geen Kijkshopquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat deed je vorige week zaterdag bij de Kijkshop dan?
Dat mag wel, zolang je maar kunt aantonen hoe je eraan gekomen bent.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet waarom je geen 4 ton cash mag hebbenFlauw.
Wij hebben de Tal-Liraquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat moet je als loverboy nou zonder kijkshop?
Nou, daar moest ik afgelopen zaterdag zijn om wat dingetjes te halen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik ook. Dat snapte je heus wel.
Was het maar zo´n feestquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom doet me dat denken aan een lingeriezaak?
Neuk zequote:
quote:
Oh dat had ik ook kunnen vragen natuurlijkquote:
Ja en dan zeg je 'gejat' en dan is het nog niet goedquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat mag wel, zolang je maar kunt aantonen hoe je eraan gekomen bent.
Cool! Geniet ervan!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
http://fujifilm-digital.n(...)x-hs20exr/overzicht/
moet nog veel lezen
Echt he? Die hebberts van de politie ook altijdquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en dan zeg je 'gejat' en dan is het nog niet goed
Veel plezierquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
http://fujifilm-digital.n(...)x-hs20exr/overzicht/
moet nog veel lezen
Ik vind het oprecht heel flauwquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt he? Die hebberts van de politie ook altijd
Als ik jou was had ik een boze brief aan de pliesie geschreven dat ze het geld terug moeten geven aan die buitenlandse menerenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef Barbusse het volgende:
Echt he? Die hebberts van de politie belastingdienst ook altijd
Goed idee! En daarna een bommetje op 't belastingkantoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik jou was had ik een boze brief aan de pliesie geschreven dat ze het geld terug moeten geven aan die buitenlandse meneren
Dat laatste is altijd een goed idee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee! En daarna een bommetje op 't belastingkantoor
Zelfde laken. Ander pakquote:
Je wordt een echte libertariër.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
En daarna een bommetje op 't belastingkantoor
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat laatste is altijd een goed idee.
Lekker shoppen voor een nieuwe keuken. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Even de hond uitlaten. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Blackberry kopen bij de Kijkshop. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Meisjes van 14 paaien met de blackberry. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat laatste is altijd een goed idee.
Lekker shoppen voor een nieuwe keuken. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Even de hond uitlaten. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Blackberry kopen bij de Kijkshop. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Daarna naar Nick en Simon?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meisjes van 14 paaien met de blackberry. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Meisjes uitwonen en daarna de hoer laten spelen. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Meisjes bont en blauw slaan. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Meisjes aan de drugs brengen. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Meisjes dood dumpen in het kanaal. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Andere meisjes van 14 paaien met de blackberry. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Andere meisjes uitwonen en daarna de hoer laten spelen. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Andere meisjes bont en blauw slaan. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Andere meisjes aan de drugs brengen. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Andere meisjes dood dumpen in het kanaal. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Of naar Nick en Simon.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meisjes van 14 paaien met de blackberry. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Meisjes uitwonen en daarna de hoer laten spelen. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Meisjes bont en blauw slaan. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Meisjes aan de drugs brengen. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Meisjes dood dumpen in het kanaal. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Andere meisjes van 14 paaien met de blackberry. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Andere meisjes uitwonen en daarna de hoer laten spelen. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Andere meisjes bont en blauw slaan. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Andere meisjes aan de drugs brengen. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Andere meisjes dood dumpen in het kanaal. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Samen gaan?quote:
quote:
You two, my dear friends, have some seriously deranged and troubled mindsquote:
Nee, Barb is met je.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die de naar nick en simon grap niet snapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |