Mosterdquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die liegen over hun leeftijd.
Met een hotdog graagquote:
Zo vaak 14-jarigen mee naar huis genomen die beweerden 18 te zijn. Uncanny valleyquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik!quote:
Van de week zei iemand dat op skaip. Dus heb ik hem snel opgehangenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik!
maar ook JIJ
nee, jij moet eerst ophangen schatje
Wij!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik!
maar ook JIJ
nee, jij moet eerst ophangen schatje
Owkeeeeeeeeequote:Op donderdag 12 mei 2011 20:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo vaak 14-jarigen mee naar huis genomen die beweerden 18 te zijn. Uncanny valley
Hoe lang gaan jullie dit volhouden?quote:
Vraag eens naar haar gewichtquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
4 ever and ever and ever and ever morequote:Op donderdag 12 mei 2011 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe lang gaan jullie dit volhouden?
Net zolang als wij dat vroeger dedenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
tot zij ophangtquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is dat niet vroeger?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vroeger.. 2 maanden geleden ofzo..
Met die 14-jarigen van tegenwoordig, je weet het niet he?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij gelooft dit toch niet, hoop ik?
Arme wij, onschuldige van niets wetende mannenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met die 14-jarigen van tegenwoordig, je weet het niet he?
Oh jeequote:
Hai!quote:
Ik zit niet meer in die markt, ben ik bang. Word ook een dagje ouderquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het ene moment ben je aan het doen wat men van je verwacht, als man zijnde, het andere moment loop je weg te rotten in een kerker samen met Bubbaquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Arme wij, onschuldige van niets wetende mannen
I swear I thought she was 18!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Barbusse het volgende:
Het was inkopwaardig jaquote:
En?quote:
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Zoals drs. prof. Sticks al eens zei: trek kleren aan zodat we zien dat je 16 bent.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Arme wij, onschuldige van niets wetende mannen
She accepted the drink I offered her, so she must be over 18!quote:
Dat is geen logische titelquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zoals drs. prof. Sticks al eens zei: trek kleren aan zodat we zien dat je 16 bent.
Geen rol als sugardaddy voor je weg gelegd?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zit niet meer in die markt, ben ik bang. Word ook een dagje ouder
Ik verdien goed, maar niet goed genoeg om ze te paaien met een Blackberry.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen rol als sugardaddy voor je weg gelegd?
Ik heb serieus waar geen idee. Laatste keer dat ik op een weegschaal stond was 20 mei 1998quote:
Tsssss, nep-internetheldquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik verdien goed, maar niet goed genoeg om ze te paaien met een Blackberry.
Daarnaast heb ik waardigheid, hoe vreemd dat ook mag klinken uit mijn toetsenbord.
Ik weet het wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb serieus waar geen idee. Laatste keer dat ik op een weegschaal stond was 20 mei 1998
In welk universum?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het ene moment ben je aan het doen wat men van je verwacht, als man zijnde, het andere moment loop je weg te rotten in een kerker samen met Bubba
Dan paai je ze met de belofte dat ze een Blackberry krijgen... Waar is je creativiteit gebleven?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik waardigheid, hoe vreemd dat ook mag klinken uit mijn toetsenbord.
Zo duur zijn die dingen niet bij de Kijkshop.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Mystikvm het volgende:
You cunning son of a bitch, you!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan paai je ze met de belofte dat ze een Blackberry krijgen... Waar is je creativiteit gebleven?
Als een echte loverboy!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan paai je ze met de belofte dat ze een Blackberry krijgen... Waar is je creativiteit gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |