En tegen een gong slaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze gaan zo ook vast nog wierook aansteken en in zo'n Boeddhabeeldje proppen
Yukiquote:
Niets mis meequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze gaan zo ook vast nog wierook aansteken en in zo'n Boeddhabeeldje proppen
Ehm, too personalquote:
het eerste waar ik aan dacht was een scheiding.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, too personal
ja dat kan, zelfs bij mij
Hey, collegaquote:
En van die sterrenmuntthee drinkenquote:
Klopt, er is niets mis mee, tenzij:quote:
Ik ben nooit getrouwd geweest. En ik vond dit trouwens traumatischer denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
het eerste waar ik aan dacht was een scheiding.maar dat is misschien wat overdramatisch...
hmmm sushiquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hey, collega
[..]
En van die sterrenmuntthee drinken
[..]
Klopt, er is niets mis mee, tenzij:
het van die Happinez-lezende 24-jarige psychologie studerende hipstersletjes zijn die in een oude eend rijden, het liefst sushi eten (maar wel met stokjes!) en vooral in de zomer met metroseksuele vrienden op het terras van de loungebar roseetjes gaan drinken.
Haiquote:
quote:[..]
En van die sterrenmuntthee drinken
23quote:[..]
Klopt, er is niets mis mee, tenzij:
het van die Happinez-lezende 24-jarige psychologie studerende hipstersletjes zijn die in een oude eend of Mini rijden, het liefst sushi eten (maar wel met stokjes!) en vooral in de zomer met metroseksuele vrienden op het terras van de loungebar roseetjes gaan drinken.
ik bedoelde dat het dramatisch is om van je vrijheid terugwinnen te spreken na een scheiding, niet dat een scheiding zo dramatisch is (per definitie, kan natuurlijk wel)quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben nooit getrouwd geweest. En ik vond dit trouwens traumatischer denk ik.
Ach ja, what doesn't kill you, makes you stronger zeggen ze toch..quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik bedoelde dat het dramatisch is om van je vrijheid terugwinnen te spreken na een scheiding, niet dat een scheiding zo dramatisch is (per definitie, kan natuurlijk wel)
Dus ik ga er idd vanuit dat jouw ervaring traumatische was.
Dooddoener, met stip op nummer 1!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ja, what doesn't kill you, makes you stronger zeggen ze toch..
hipsters zijn leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hai
[..]
[..]
23
ex-psychologie student
wat is er mis met hipsters?
geen auto
geen sushi
rose
Hoe scoor ik?
Collega = +1quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hai
[..]
[..]
23
ex-psychologie student
wat is er mis met hipsters?
geen auto
geen sushi
rose
Hoe scoor ik?
Sterrenmunt vind ik echt niet te zuipenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
hipsters zijn leuk.
En ik houd van muntthee, sterrenmunt is ook prima, sushi moet ik eens proeven.
ja, maar ik ben daar nog niet over uitquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ja, what doesn't kill you, makes you stronger zeggen ze toch..
Cliché's zijn niet voor niets cliché'squote:
Vroeger had ik filosofie op de middelbare school, en daar aten we altijd koekjes en dronken we thee. Sterrenmunt die halve hippie Barbara (Barbaar-a voor intimi) meenam. Gatverdammequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sterrenmunt vind ik echt niet te zuipen
ik ken meerdere mannen die hipsters heel sexy vinden. En ze zitten ook nog eens lekker!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sterrenmunt vind ik echt niet te zuipen
Hipsters zijn vooral comfyen sushi trekt me écht niet.
Dat laatste doe ik niet. Of nauwelijks, iig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Collega = +1
Geen sterrenmunt = +2
23 = +0
ex-psychologiestudent = +1 (in mijn vriendenkring alleen maar psychologiestudenten)
hipster = +2 (ben zelf zo'n halve hipster geekfag)
geen auto = +1 (heb ik ook niet)
geen sushi = -1 (stiekem houd ik wel van sushi)
rosé = +0
Goede score.
Maar ik houd dus niet van wierook branden!
Welke heb je nog meer?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Cliché's zijn niet voor niets cliché's
Je staat hoog op mijn lijstje. Ik weet dat je nog tickets hebt gewonnen voor een zeer romantische film (quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik niet. Of nauwelijks, iig.
Dus....
Verder niet echt veel.quote:
Er zijn er meer?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je staat hoog op mijn lijstje. Ik weet dat je nog tickets hebt gewonnen voor een zeer romantische film () in de bios
Ik weet er nog wel een paarquote:
Dat heb ik weerquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn mannelijkheid niet speciaal voor jou, sorry
Tegen een hete koekenpan aangestoten misschien?quote:
En tietenquote:
Pluspunten als het de bodem wasquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegen een hete koekenpan aangestoten misschien?
Heb ik diequote:
Ha Haquote:
Das ook niet aardigquote:
Ach, ze heeft tokkieburen. Karma. Hoe ontopicquote:
Jaquote:
Zal ik barkeepster komen spelen? Mag jij zuipenquote:
HOAX!!quote:
Pics or it did not happenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik barkeepster komen spelen? Mag jij zuipen
[..]
HOAX!!
goed idee hupsquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik barkeepster komen spelen? Mag jij zuipen
[..]
HOAX!!
Wat zijn dat voor manieren voor een dame?quote:
quote:
Vandaag kan niet want ik heb al gedronkenquote:
SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja sorryquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor manieren voor een dame?
Geef die boer een stoelquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Willen jullie weten wat mn zoon wil hebben voor zn verjaardag?
Wordt leuk uitpakkenSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En schaatserquote:
Hij krijgt hem nietquote:
Ik vind het wel meevallenquote:
Nou vooruit dan maarquote:
Mooi beest juistquote:
Reclame. Schaatser als klein jochie, eet broodje pindakaas. Oude boer zegt: Zo jij wordt later zeker boer?quote:
Baardagaamquote:
Oh jij vrouw jijquote:
Hij krijgt al een eng beestquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Reclame. Schaatser als klein jochie, eet broodje pindakaas. Oude boer zegt: Zo jij wordt later zeker boer?
Jochie: en schaatser!
Spinnen zijn leukquote:
Liegen over leeftijd: -1quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:27 schreef Yuki het volgende:
Ik besef me nu dat ik net gepost heb dat ik 23 ben.
Ik moet het nog worden._!
DIE ZIJN HEUL ENG!!quote:
Kneuzenpost van netquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Liegen over leeftijd: -1
Score blijft positief.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Liegen over leeftijd: -1
Score blijft positief.
Nee die zijn cutequote:
Ik denk er niet aan bij *burp*quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee joh, is 1 van de bekendste reclames die er is
Oh, die wil kleine man ook.quote:
Ghehequote:
Nee jij!quote:
Vrouwen die liegen over hun leeftijd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:27 schreef Yuki het volgende:
Ik besef me nu dat ik net gepost heb dat ik 23 ben.
Ik moet het nog worden._!
Mosterdquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die liegen over hun leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |