Vroeger had ik filosofie op de middelbare school, en daar aten we altijd koekjes en dronken we thee. Sterrenmunt die halve hippie Barbara (Barbaar-a voor intimi) meenam. Gatverdammequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sterrenmunt vind ik echt niet te zuipen
ik ken meerdere mannen die hipsters heel sexy vinden. En ze zitten ook nog eens lekker!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sterrenmunt vind ik echt niet te zuipen
Hipsters zijn vooral comfyen sushi trekt me écht niet.
Dat laatste doe ik niet. Of nauwelijks, iig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Collega = +1
Geen sterrenmunt = +2
23 = +0
ex-psychologiestudent = +1 (in mijn vriendenkring alleen maar psychologiestudenten)
hipster = +2 (ben zelf zo'n halve hipster geekfag)
geen auto = +1 (heb ik ook niet)
geen sushi = -1 (stiekem houd ik wel van sushi)
rosé = +0
Goede score.
Maar ik houd dus niet van wierook branden!
Welke heb je nog meer?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Cliché's zijn niet voor niets cliché's
Je staat hoog op mijn lijstje. Ik weet dat je nog tickets hebt gewonnen voor een zeer romantische film (quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik niet. Of nauwelijks, iig.
Dus....
Verder niet echt veel.quote:
Er zijn er meer?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je staat hoog op mijn lijstje. Ik weet dat je nog tickets hebt gewonnen voor een zeer romantische film () in de bios
Ik weet er nog wel een paarquote:
Dat heb ik weerquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn mannelijkheid niet speciaal voor jou, sorry
Tegen een hete koekenpan aangestoten misschien?quote:
En tietenquote:
Pluspunten als het de bodem wasquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegen een hete koekenpan aangestoten misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |