Ja lekker willekeurig slotje. Een topic als deze Google maps over bumperkleven en rechts inhalen is dan wel een grote klacht?quote:
Terechte klacht.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja lekker willekeurig slotje. Een topic als deze Google maps over bumperkleven en rechts inhalen is dan wel een grote klacht?
Dat heb ik als ik een gesprek aanga met iemand die nogal spraakgebrek heeft. Dan beging ik ook echt bullshit te praten.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:57 schreef linpunt het volgende:
Goed Engels kunnen.. en dan door facebook scrollen.. en dan geen Engels meer kunnen..
Slecht engels is besmettelijk.
Kun je vaak instellen in je televisie/decoder dat je geluidsniveau gelijk wilt houden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:38 schreef linpunt het volgende:
Reclames die ineens veel harder gaan dan series/film..
sowieso reclame trouwens..
om de 5 minuten: "I'm Blabla! And you're watching Fashion TV" Alsof ik iets heb van; goh, thnx, was t even vergeten.. doh!
Oh lol echt, ik kijk nooit tv dus ik snap sowieso niet waar dat dan moet staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je vaak instellen in je televisie/decoder dat je geluidsniveau gelijk wilt houden.
onderaan, boven de gesloten topicsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:56 schreef Sosha het volgende:
Ik kan dit topic nooit vinden als ik het nodig heb. gelukkig staat 't in my active topics, want ook al heb ik er net in gepost, hij is niet te vinden in KLB, hoe kan dat
Oh jemig, vandaar! Wat onlogisch! Ik leer vandaag allemaal nieuwe dingen over FOK!, haha. Hoe lang zit ik hier nou... jaar of 10..? Nee toch? Hoe lang bestaat FOK!?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
onderaan, boven de gesloten topics
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Uitgeblust de hele avond passief op de bank gelegen, beetje suf tv kijken. Stress maakt je een wrak, I think.
Ga centjes verdienen danquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Klacht : Heel de vakantie niks te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |