Een leugentje om bestwil mag best.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij mij is het dan meteen gedaan en dat weten de mensen om mij heen maar al te goed.
Ligt eraan wat het is, liegen omdat je ergens niet heen wilt kan ik begrijpen en zie ik door de vingers. Maar iemand met echt een grote leugen mag van mij opzouten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een leugentje om bestwil mag best.
ff langs de ah to go op het station, een sandwich meepakken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:05 schreef Tamashii het volgende:
Oeh succes!
OT, nu met de trein reizen en nog niks gegeten hebben.
Geen tijd voor. Had net 1 minuut om over te stappen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ff langs de ah to go op het station, een sandwich meepakken.
Wel goed dat je het gehaald hebt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen tijd voor. Had net 1 minuut om over te stappen.
Het vermoedelijk uit de jaren 50/60 stammende, stinkende hobbeltreintje dat voorheen tussen Venlo en Düsseldorf reed (nog ouderwetser dan die treinen met die coupé-tjes met zes blauwe stoelen die hier in Nederland lang hebben gereden), bleek ergens in de voorbije drie jaar zowaar vervangen door een hypermodern, makkelijk rijdend exemplaar.quote:
quote:In de krant staat nu heel veel geschreven over die Anders. Maar als ik dan een zin lees die begint met Anders leg ik het zinsverband verkeerd in mijn hoofd en dan snap ik de zin halverwege niet meer. Dan moet ik de zin dus opnieuw lezen en dat is irritant. Waarom heette die vent niet anders?
Klacht: Anders
Ja lekker willekeurig slotje. Een topic als deze Google maps over bumperkleven en rechts inhalen is dan wel een grote klacht?quote:
Terechte klacht.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja lekker willekeurig slotje. Een topic als deze Google maps over bumperkleven en rechts inhalen is dan wel een grote klacht?
Dat heb ik als ik een gesprek aanga met iemand die nogal spraakgebrek heeft. Dan beging ik ook echt bullshit te praten.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:57 schreef linpunt het volgende:
Goed Engels kunnen.. en dan door facebook scrollen.. en dan geen Engels meer kunnen..
Slecht engels is besmettelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |