Duh, waarom anders?quote:Deze aanwijzingen zijn alleen bedoeld om uw reis te plannen.
Ook logisch. Maar dan...quote:De omstandigheden op de weg kunnen als gevolg van wegwerkzaamheden, verkeersdrukte, het weer of andere situaties afwijken van het resultaat op de kaart. Houd daar bij het plannen van uw reis rekening mee.
WTF!quote:En niet rechts inhalen of bumperkleven!
quote:En niet rechts inhalen of bumperkleven!
Wat is daar mis mee? Lutjebroek ligt in de Streek.quote:
Je hebt het bord "Welcome to GB" gemist?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:36 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik reed laatst door Tsjechie . Daar moet je gewoon rechts inhalen want ze blijven daar gewoon stug links rijden
Klinkt vreemd als streeknaamquote:Op maandag 25 juli 2011 15:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Lutjebroek ligt in de Streek.
Tsja, ik kan het ook niet helpenquote:
Naast dat er ongevraagd advies wordt gegeven wordt er in sommige gevallen dus ook nog eens VERKEERD advies gegevenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:41 schreef leolinedance het volgende:
Zelfs als ik in Amerika ga rijden, bijvoorbeeld van Rimrock naar Flagstaff, geeft Google Maps nog aan dat ik niet rechts in mag halen.![]()
Dat mag godverdomme wel!
Je grap gefixed.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:36 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik reed laatst door Tsjechie Engeland. Daar moet je gewoon rechts inhalen want ze blijven daar gewoon stug links rijden
Het is geen grapje, Google wil ons bewust verkeersovertredingen laten maken.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:47 schreef Treces het volgende:
Google stopt wel vaker dit soort grapjes in hun sites.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |