Hier kun je beter een nieuw topic voor openen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:55 schreef Spacevietnamees het volgende:
Gisteren toen ging ik drinken samen met wat vrienden en een meid die mij al een hele tijd leuk vindt en haar beste vriendin. Ze heeft dus over mij gehoord dat ik een seksrelatie met een blondje heb.
Gingen zij en haar beste vriendin dus continu lopen zeiken over dat het niet normaal is om zo'n relatie te hebben. Telkens als ik mijn telefoon pakte zeiden ze: "Oo ga je .... bellen?"
Ik zei van: "Luister het is alleen maar seks en wij zijn gewoon normale mensen met behoeftes, als we samen zijn en we hebben zin dan doen we dat gewoon."
Toen ging ik hun afzeiken over hun troluiterlijk en toen kwamen er nog meer opmerkingen van: "Met haar is het natuurlijk perfect en moet je nagaan hoe zij eruit ziet" Mijn blondje ziet er 10x zo goed uit als hen.Uiteindelijk kreeg ik een platte hand in mijn gezicht van die beste vriendin toen keek ik haar aan zei ze: "Dat moest gewoon ff" Toen antwoordde ik dat ze geluk had dat ze een meisje is en als ze een jongen was dat ik haar van de kruk af zou slaan.
Voor de rest van de avond genegeerd maar fakkk dat was gewoon echt triest
Ook ik adviseer je hier een topic over te openen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:55 schreef Spacevietnamees het volgende:
Gisteren toen ging ik drinken samen met wat vrienden en een meid die mij al een hele tijd leuk vindt en haar beste vriendin. Ze heeft dus over mij gehoord dat ik een seksrelatie met een blondje heb.
Gingen zij en haar beste vriendin dus continu lopen zeiken over dat het niet normaal is om zo'n relatie te hebben. Telkens als ik mijn telefoon pakte zeiden ze: "Oo ga je .... bellen?"
Ik zei van: "Luister het is alleen maar seks en wij zijn gewoon normale mensen met behoeftes, als we samen zijn en we hebben zin dan doen we dat gewoon."
Toen ging ik hun afzeiken over hun troluiterlijk en toen kwamen er nog meer opmerkingen van: "Met haar is het natuurlijk perfect en moet je nagaan hoe zij eruit ziet" Mijn blondje ziet er 10x zo goed uit als hen.Uiteindelijk kreeg ik een platte hand in mijn gezicht van die beste vriendin toen keek ik haar aan zei ze: "Dat moest gewoon ff" Toen antwoordde ik dat ze geluk had dat ze een meisje is en als ze een jongen was dat ik haar van de kruk af zou slaan.
Je had ook gewoon de stoel onder haar weg kunnen trappen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:55 schreef Spacevietnamees het volgende:
Nicequote:Op maandag 18 juli 2011 00:19 schreef linpunt het volgende:
[..]
Je had ook gewoon de stoel onder haar weg kunnen trappen.
Technically ben je dan nog safe
Ik ben een meisje en ik stel dit voor.
Je woonde toch samenquote:Op zondag 17 juli 2011 19:07 schreef linpunt het volgende:
Kamer zoeken.. alle grote en goedkope kamers:
[..]
wtf man o_0
Ja, maar ik ga niet elke dag een uur reizenquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je woonde toch samen?
KLACHT: Nog 9 dagen werken en dan pas kan ik weg bij mijn grote KUTbaan.
Die staat centraal hieronderquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:49 schreef friekin_ het volgende:
Hebben we ook een kleine geluksmomentjes topic?
Uitgeschoten?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:32 schreef Miasan het volgende:
Net m'n nieuwe epileerapparaat geprobeerd.
Een leugentje om bestwil mag best.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij mij is het dan meteen gedaan en dat weten de mensen om mij heen maar al te goed.
Ligt eraan wat het is, liegen omdat je ergens niet heen wilt kan ik begrijpen en zie ik door de vingers. Maar iemand met echt een grote leugen mag van mij opzouten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een leugentje om bestwil mag best.
ff langs de ah to go op het station, een sandwich meepakken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:05 schreef Tamashii het volgende:
Oeh succes!
OT, nu met de trein reizen en nog niks gegeten hebben.
Geen tijd voor. Had net 1 minuut om over te stappen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ff langs de ah to go op het station, een sandwich meepakken.
Wel goed dat je het gehaald hebt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen tijd voor. Had net 1 minuut om over te stappen.
Het vermoedelijk uit de jaren 50/60 stammende, stinkende hobbeltreintje dat voorheen tussen Venlo en Düsseldorf reed (nog ouderwetser dan die treinen met die coupé-tjes met zes blauwe stoelen die hier in Nederland lang hebben gereden), bleek ergens in de voorbije drie jaar zowaar vervangen door een hypermodern, makkelijk rijdend exemplaar.quote:
quote:In de krant staat nu heel veel geschreven over die Anders. Maar als ik dan een zin lees die begint met Anders leg ik het zinsverband verkeerd in mijn hoofd en dan snap ik de zin halverwege niet meer. Dan moet ik de zin dus opnieuw lezen en dat is irritant. Waarom heette die vent niet anders?
Klacht: Anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |