abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99600872
Gisteren toen ging ik drinken samen met wat vrienden en een meid die mij al een hele tijd leuk vindt en haar beste vriendin. Ze heeft dus over mij gehoord dat ik een seksrelatie met een blondje heb.

Gingen zij en haar beste vriendin dus continu lopen zeiken over dat het niet normaal is om zo'n relatie te hebben. Telkens als ik mijn telefoon pakte zeiden ze: "Oo ga je .... bellen?"
Ik zei van: "Luister het is alleen maar seks en wij zijn gewoon normale mensen met behoeftes, als we samen zijn en we hebben zin dan doen we dat gewoon."

Toen ging ik hun afzeiken over hun troluiterlijk en toen kwamen er nog meer opmerkingen van: "Met haar is het natuurlijk perfect en moet je nagaan hoe zij eruit ziet" Mijn blondje ziet er 10x zo goed uit als hen. :{w Uiteindelijk kreeg ik een platte hand in mijn gezicht van die beste vriendin toen keek ik haar aan zei ze: "Dat moest gewoon ff" Toen antwoordde ik dat ze geluk had dat ze een meisje is en als ze een jongen was dat ik haar van de kruk af zou slaan.

Voor de rest van de avond genegeerd maar fakkk dat was gewoon echt triest :')
  maandag 18 juli 2011 @ 00:10:11 #212
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_99601677
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:55 schreef Spacevietnamees het volgende:
Gisteren toen ging ik drinken samen met wat vrienden en een meid die mij al een hele tijd leuk vindt en haar beste vriendin. Ze heeft dus over mij gehoord dat ik een seksrelatie met een blondje heb.

Gingen zij en haar beste vriendin dus continu lopen zeiken over dat het niet normaal is om zo'n relatie te hebben. Telkens als ik mijn telefoon pakte zeiden ze: "Oo ga je .... bellen?"
Ik zei van: "Luister het is alleen maar seks en wij zijn gewoon normale mensen met behoeftes, als we samen zijn en we hebben zin dan doen we dat gewoon."

Toen ging ik hun afzeiken over hun troluiterlijk en toen kwamen er nog meer opmerkingen van: "Met haar is het natuurlijk perfect en moet je nagaan hoe zij eruit ziet" Mijn blondje ziet er 10x zo goed uit als hen. :{w Uiteindelijk kreeg ik een platte hand in mijn gezicht van die beste vriendin toen keek ik haar aan zei ze: "Dat moest gewoon ff" Toen antwoordde ik dat ze geluk had dat ze een meisje is en als ze een jongen was dat ik haar van de kruk af zou slaan.

Hier kun je beter een nieuw topic voor openen.
pi_99601858
quote:

Ook ik adviseer je hier een topic over te openen.

De TT: 'Lelijke jaloerse hoer slaat me in mijn gezicht.'
pi_99601901
Ik vond het echt diep triest, je zag gewoon hoe erg ze het vonden dat ik mijn aandacht liever aan iemand anders besteed. En dan zelf de handen niet thuis kunnen houden omdat ze weten dat ze uitgeluld zijn.
pi_99602181
quote:

Je had ook gewoon de stoel onder haar weg kunnen trappen.
Technically ben je dan nog safe :)
Ik ben een meisje en ik stel dit voor.
pi_99602660
quote:
2s.gif Op maandag 18 juli 2011 00:19 schreef linpunt het volgende:

[..]

Je had ook gewoon de stoel onder haar weg kunnen trappen.
Technically ben je dan nog safe :)
Ik ben een meisje en ik stel dit voor.
Nice :) ik heb toch maar een apart topic geopend in ONZ Lelijke jaloerse hoer slaat me in mijn gezicht
pi_99662085
Wespen steken doen TERING veel pijn, vooral ik je kleine teen godverdomme. :')
pi_99697586
Dus ik kwam aan op mijn werk en zag een (reeds geopend) zakje Fisherman's Friend liggen. Ik had daar wel zin in dus ik pakte het zakje en schudde zo'n snoepje op mijn handpalm. Maar in plaats van een snoepje lag er een oorkruiper/-knijper/-worm op mijn hand.

Klacht: oorkruipers die aan mijn Fisherman's Friend zitten te knagen.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_99698895
Ook irritant: vijf cd's besteld hebben, reeds betaald hebben, en er maar eentje krijgen omdat de andere vier zogenaamd niet leverbaar zijn.

Dan wordt er ergens wel vermeld dat ze nog ooit aan zouden moeten komen, maar ja, eerst zien dan geloven. :{

ZET DAN NIET OP DE SITE DAT JE ZE KUNT KOPEN, VERDOMME!

Het betrof hier Proxis.be, met eens stel cd's dat helaas niet gewoon via de Nederlandse variant, Bol.com, te vinden was. :{

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2011 11:39:57 ]
pi_99699450
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:07 schreef linpunt het volgende:
Kamer zoeken.. alle grote en goedkope kamers:

[..]

wtf man o_0
Je woonde toch samen :@ ?

KLACHT: Nog 9 dagen werken en dan pas kan ik weg bij mijn grote KUTbaan. :r
pi_99700423
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:57 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Je woonde toch samen :@ ?

KLACHT: Nog 9 dagen werken en dan pas kan ik weg bij mijn grote KUTbaan. :r
Ja, maar ik ga niet elke dag een uur reizen :')
Dat huis blijft wel staan hoor :)

Oh god, afsprakenkaart dokter kwijt.. BAM.. alle tassen op zn kop :')
pi_99700934
Hebben we ook een kleine geluksmomentjes topic?
pi_99701134
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 12:49 schreef friekin_ het volgende:
Hebben we ook een kleine geluksmomentjes topic?
Die staat centraal hieronder :)

[Centraal] Het blije, kleine grote vreugdetopic #3
  woensdag 20 juli 2011 @ 16:32:01 #224
139770 Miasan
Roemer has it
pi_99709884
Net m'n nieuwe epileerapparaat geprobeerd. ;(
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:16:36 #225
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_99748802
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:32 schreef Miasan het volgende:
Net m'n nieuwe epileerapparaat geprobeerd. ;(
Uitgeschoten?
Lack of common cents
pi_99761943
5 wekkers gezet en me vanmorgen alsnog verslapen. Was nog net op tijd maar dat haasten is ook niet alles.

fucking Nachtbagger :')
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_99772374
Ik haat het als mensen tegen mij liegen.
life goes by...
pi_99773400
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:46 schreef Wing het volgende:
Ik haat het als mensen tegen mij liegen.
Bij mij is het dan meteen gedaan en dat weten de mensen om mij heen maar al te goed.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:24:37 #229
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_99787825
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:02 schreef Dimens het volgende:

[..]

Bij mij is het dan meteen gedaan en dat weten de mensen om mij heen maar al te goed.
Een leugentje om bestwil mag best.
Lack of common cents
pi_99792018
Ik wil een kamer niet en als ik bel neemt ie niet op :')
pi_99792178
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:24 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Een leugentje om bestwil mag best.
Ligt eraan wat het is, liegen omdat je ergens niet heen wilt kan ik begrijpen en zie ik door de vingers. Maar iemand met echt een grote leugen mag van mij opzouten.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:12:08 #232
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_99820617
verveling op de vrijdag avond :(
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_99828555
Klacht: De ICE naar Dusseldorf, die vanaf vandaag geruime tijd niet rijdt. :{

Terwijl ik juist vandáág naar Dusseldorf wilde (die enorme kermis staat er maar één week, en voor degenen die deze kermis niet kennen, met vooroordelen over kermis: zelfs Tilburg lijkt er miezerig bij). :{

(Voor het eerst in drie jaar ook nog eens, de voorgaande jaren heb ik dergelijke dingen om fysieke redenen niet gedaan. Maar nu heb ik eens een keer zowaar het gevoel dat ik het aan zou kunnen.)

Nu zal de rit dus verlopen met de hobbeltrein vanuit Venlo, met tevens ongeveer een uur wachten op station Venlo. Er is officieel ongeveer vijf minuten speling, officieel zou je direct op die trein richting Dusseldorf kunnen stappen, maar ik weet uit het verleden dat dat in werkelijkheid never NOOIT het geval is. -O-

(In dat uur dan maar eens kijken of Sounds nog iets leuks heeft...)

Extra klacht: Fabrikanten van halve liter-flesjes fris die diabetici links laten liggen. Er is echt bijna niks 'light' te krijgen. Alsof ons soort mensen alleen maar water wil drinken tijdens een dagje weg. -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2011 06:34:20 ]
pi_99830396
Oeh succes!

OT, nu met de trein reizen en nog niks gegeten hebben.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:09:29 #235
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_99830457
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:05 schreef Tamashii het volgende:
Oeh succes!

OT, nu met de trein reizen en nog niks gegeten hebben.
ff langs de ah to go op het station, een sandwich meepakken.
Lack of common cents
pi_99830743
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

ff langs de ah to go op het station, een sandwich meepakken.
Geen tijd voor. Had net 1 minuut om over te stappen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:33:41 #237
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_99830896
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:23 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Geen tijd voor. Had net 1 minuut om over te stappen.
Wel goed dat je het gehaald hebt.

:Y
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  Forum Admin zaterdag 23 juli 2011 @ 12:57:03 #238
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_99834523
Mensen die zeggen om 11:30 langs te komen en er nog niet zijn....
Ben ik voor niets vroeg op gestaan met kater.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_99852719
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:05 schreef Tamashii het volgende:
Oeh succes!
Het vermoedelijk uit de jaren 50/60 stammende, stinkende hobbeltreintje dat voorheen tussen Venlo en Düsseldorf reed (nog ouderwetser dan die treinen met die coupé-tjes met zes blauwe stoelen die hier in Nederland lang hebben gereden), bleek ergens in de voorbije drie jaar zowaar vervangen door een hypermodern, makkelijk rijdend exemplaar.

Dus dat was een grote verrassing. :)

(Helaas wel zonder toilet, maar ja, da's de norm tegenwoordig.)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2011 21:41:06 ]
pi_99923812
Anders
quote:
In de krant staat nu heel veel geschreven over die Anders. Maar als ik dan een zin lees die begint met Anders leg ik het zinsverband verkeerd in mijn hoofd en dan snap ik de zin halverwege niet meer. Dan moet ik de zin dus opnieuw lezen en dat is irritant. Waarom heette die vent niet anders?

Klacht: Anders
gr gr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')