Dat zal vast meespelen ja, maar de wasmachine is ook geen interesse van mij en ik weet ook gewoon hoe die werkt. Het is niet handig als ik daar elke keer m'n moeder voor moet gaan bellen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:40 schreef nanuk het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als geen interesse. Net zo iets dat ik me zo nu en dan buiten de maatschappij voel omdat ik niets heb met voetbal, formule 1 en songfestival.
Met als grote verschil dat die wasmachine min of meer noodzakelijk is en een smartfoon is dat gewoon niet.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:02 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat zal vast meespelen ja, maar de wasmachine is ook geen interesse van mij en ik weet ook gewoon hoe die werkt. Het is niet handig als ik daar elke keer m'n moeder voor moet gaan bellen.
Oh nee? Ik heb een smartphone nodig voor mijn werk. Die dingen horen gewoon bij de moderne tijd, net als de wasmachine. En dat wordt alleen nog maar erger.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:12 schreef nanuk het volgende:
[..]
Met als grote verschil dat die wasmachine min of meer noodzakelijk is en een smartfoon is dat gewoon niet.
Van die wasmachien weet ik ook niet veel meer dan de temperatuurknop en de startknop.
Achhhhquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:27 schreef Plompzakker het volgende:
Ik heb mijn bitterballen weg kunnen gooien omdat mijn eetlust verpest is
Dan reageer je toch lekker nietquote:Dan kijk je toch niet, het is zo simpel.
Biefstuk, ben jij het? van de legendarische pisfles?quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:49 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ik moest net pissen maar ik had geen zin om op te staan.
wtfquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Biefstuk, ben jij het? van de legendarische pisfles?
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |