zo van: niggah please, ik ga hier dus geen tijd in steken.quote:zij:
maar jij kent djamila wel
maar jij kent djamila wel
die ken ik wel nMELIJK
YEP
SORRY HAAR KEN IK WEL VANDAAR....
maar ben jij ook bezig met mo0deshows?
catwalk?
\
ik:
ik ben van communicatie, pr en sales
vet cool
okok ik werk bij een autobedrijf in de ADMINIESTARTIE
en gridgirl op circuit zandvoort
en soms model lingerie voor sapph
voor de rest doe ik niks eigelijk
hiervoor was ik managementassistente bij gemeente ----
maar ik zou wel heel erg graag meer willen doen
uhm wat doe ik lang?!
management assistente
en dat modellenwerk dit jaar
soms ook war shoots in meppel
ik zou wel eens heel eerg graag een modeshow willen lopen....]
Wat?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:11 schreef linpunt het volgende:
Iemand add mij op facebook in het kader van netwerken..
Krijg je deze shit:
[..]
zo van: niggah please, ik ga hier dus geen tijd in steken.
ze probeert via de chat een baan als catwalkmodel te hosselen. Maar ik boek ze altijd via een bureau.. zeker niet via facebook.quote:
Mag ik het via Fok! proberen, heb al eens model "gestaan".quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
ze probeert via de chat een baan als catwalkmodel te hosselen. Maar ik boek ze altijd via een bureau.. zeker niet via facebook.__!
klacht: ik word lastiggevallen door wannabe modellen die pitspoes en gridgirl zijn xDDD
Is het geen troll fokker?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:11 schreef linpunt het volgende:
Iemand add mij op facebook in het kader van netwerken..
Krijg je deze shit:
[..]
zo van: niggah please, ik ga hier dus geen tijd in steken.
yikesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:36 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik heb haar "portfolio" gezien.. Ze bestaat echt en heeft voor sapph gestaan..
Is synctoy niet iets voor je?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Shit! De verkeerde files gewist... Die op mijn backup schijf stonden ipv die van mijn harde schijf.
Ik stond simpelweg in de verkeerde map toen ik op enter drukte.
Daar is maar 1 woord voor: DOM!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:22 schreef Dimens het volgende:
Klacht: Het vrijdag middag Jailbait chicks topic werd gesloten door Yvonne. Erg onterecht want het was een goed topic, bevatte goede plaatjes en had een OP die met zorg was ingevuld.
Dus Yvonne, STERF!!OP is weggehaald, PM mij maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klacht: MSN smilies
life goes by...
Voor jailbait zoek op reddit.comquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:20 schreef Wing het volgende:
[..]
OP is weggehaald, PM mij maar![]()
Klacht: MSN smilies
Zelfde klacht hier, ze moeten zoals Calvé mayonaise zijn want daar kun je tenminste wel goed doseren.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:33 schreef RickoKun het volgende:
In het straatje van die klacht wil ik mijn beklag doen over de Heinz Tomato ketchup flesch.
Menigeen zullen het fantastisch vinden, maar ik nimmer. Als je hem inknijpt komt er niks uit. Als je uit frustratie hard begint te knijpen spuit je met een snelheid van 200 km per uur een gigastraal tomatenketchup eruit
Je had ze nooit moeten toevoegen.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:21 schreef linpunt het volgende:
ouders met msn
Die zeuren dat ik ze geblokkeerd heb..
Nog net geen "ciao for now"quote:
o_0quote:Linpunt zei (16:27):
x
mams zei (16:27):
groetjes van mam en pap
byeeeeeeeeeeeeeeeee
OH!...MY!...G!quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:21 schreef right_turn het volgende:
ik heb net lekker eitjes voor op brood gebakken... wil ik een hap nemen... zie ik schimmelplekken op het brood
Want zo staat het in de koran?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:16 schreef thedude0 het volgende:
Islamitische kinderen zijn ratten. Onopgevoed en ongemanierd.
Die van BTO ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:50 schreef Billy_Talent het volgende:
Het nieuwe logo van FBTO lijkt belachelijk veel op het logo van BT (british telecom)
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Dat is juist baas, van dat harde groene keelslijm uitspugenquote:
Awh, vet lief katje.. ook al is hij raar..quote:
Hoe is het met je zak?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat is juist, van dat harde groene keelslijm uitspugen
Te hard lopen gillen bij Iron Maiden op Rockwerchter..quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat is juist, van dat harde groene keelslijm uitspugen
Hij houdt zich goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pessimist.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Vanochtend vroeg op de gebruikelijke tijd (lees: erg vroeg) na het aankleden pas beseffen dat het vrijdag is en je vandaag vrij hebt.![]()
Wees blij dat je hebt kunnen uitslapen i.p.v. dat je moest opstaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik had dus niet zo vroeg op hoeven staan...
Pro, pro.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:51 schreef Dimens het volgende:
Het is nog geen 6 uur en ik heb alweer 6 bier op.![]()
Ik kan bier niet weerstaan, het is zo lekker.
Dat is het nou juist, ik stond om 6:30 uur aangekleed en wel in de woonkamer.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wees blij dat je hebt kunnen uitslapen i.p.v. dat je moest opstaan.
Maakt het uit wat voor laptop je hebt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, ik stond om 6:30 uur aangekleed en wel in de woonkamer.
nouja, toen maar een kop koffie gepakt en de Apple macbook aangezet...
Maar kan je dan nog wel inloggen op je eigen account?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:40 schreef Rectum het volgende:
Een IP-ban hebben.
Gepost vanaf mijn HP weetikveelwatvoorsoortlaptop met een internet verbinding via mijn Samsung Galaxy S zodat ik toch eventjes op FOK! kan posten.
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar kan je dan nog wel inloggen op je eigen account?
Succes.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:12 schreef RickoKun het volgende:
ik ben moe maar moet om 10 uur 8 uur lang werk0n
wrmquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:40 schreef Rectum het volgende:
Een IP-ban hebben.
Gepost vanaf mijn HP weetikveelwatvoorsoortlaptop met een internet verbinding via mijn Samsung Galaxy S zodat ik toch eventjes op FOK! kan posten.
Ik wist dat er zo'n soort reactie zou komen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maakt het uit wat voor laptop je hebt?
*Verstuurd vanaf mijn Sony Vaio VPCF13M1E aangesloten op mijn LE40C530 met op mijn Sony Vaio VPCF13M1E een iPhone 4 16GB op de USB aangesloten.
En ook nog een Logitech muis, even geen typenummer bij de hand en een Logitech MK300 toetsenbord en ook nog Typhoon speakers aangesloten maar daar heb ik ook geen typenummer van bij de hand.
-Edit: Ik heb ook mijn Western Digital Elements 1TB harde schijf op aangesloten staan, die was ik even vergeten maar is wel belangrijk om te laten weten welk apparaat natuurlijk aangesloten staan.
Doe mij maar een bakje StarBucks na het toetje van Ben&Jerry's, daarna nog een Talisker 18 years en dan kruip ik zo tegen de Marlies Dekkers van mijn vriendin aan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wist dat er zo'n soort reactie zou komen...
Maar even zonder gekheid: een macbook noem je een macbook, en geen laptop. Een laptop vind ik ook heel wat anders en associeer ik met een Windows computer.
Zo noem je een iPod ook een iPod en geen mp3-speler.
Zo, en weer terug naar de klachten...
Te lang dichtgehad? Misschien heb je zelfs algen aan de binnenkant?quote:
Inderdaad, lopen in mijn geval, maar dat maakt het niet minder zuur.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een slecht weer ineens... Regen regen regen regen. En daar moet ik doorheen fietsen.
Het probleem is dat er om 20.00 uur er ook geen GTST meer is, door de zomerstop.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:42 schreef OverRated het volgende:
Beetje laat, maar om zeven uur is er nooit iets interessants op tv.Het hele stuk 1900-2000 uur zuigt gewoon.
Antikleineklacht: 21.00 uur een nieuwe aflevering van Topgear
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:59 schreef Ensaf het volgende:
Ik heb last van vliegen.
Ving ik er net een met m'n handen, bleek 'ie tussen mijn vingers te zitten. Toen ik mijn vuist opende vloog 'ie weer weg.
Ze werken goed, maar om d' een of andere manier voelt het onsportief.quote:
Alsof een amerikaanse tank het onsportief vindt om een talibanstrijder uit z'n slippers te schieten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:06 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ze werken goed, maar om d' een of andere manier voelt het onsportief.
Zo'n tank dat gaat nog ja. Ik heb er ook totaal geen probleem mee om een krant te gebruiken. Maar die drones die ze tegenwoordig gebruiken waarbij een man met een joystick in het Pentagon in Pakistan luchtaanvallen kan uitvoeren, dat is een beetje lafjes.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:19 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Alsof een amerikaanse tank het onsportief vindt om een talibanstrijder uit z'n slippers te schieten.
Dit is oorlog!
poëzie in mijn orenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Niets toffer dan die harde droge klap van een half opgerolde krant op tafel, waarna de vlieg geplet aan het papier blijft plakken.
Geen zin meer in seks nu vriendlief in hetzelfde huis woont..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:32 schreef friekin_ het volgende:
Zin in seks als vriendlief niet hier is.
Dat post ik misschien over 2 maanden wel hehe.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:33 schreef linpunt het volgende:
[..]
Geen zin meer in seks nu vriendlief in hetzelfde huis woont..
Terechte klacht. Androidquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:33 schreef Dimens het volgende:
Samsung Galaxy SII bezitters die mij keihard gaan uitlachen omdat ik een iPhone heb.
Jezus man, care wat voor telefoon je heb. En als je dan ergens mee pocht, poch dan met een fatsoenlijke telefoon ipv. zo'n stuk plastic en neem een HTC of zo.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:39 schreef OverRated het volgende:
[..]
Terechte klacht. Android
Jij was toch op vakantie?Android is geen probleem, de Samsung en de mensen die stoer doen wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, vakantie in de regen en koud.even FOK!ken dus nu ik internet heb.
Ach, Samsung en zijn bezitters zijn ook kut ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Android is geen probleem, de Samsung en de mensen die stoer doen wel.
Inderdaad, vakantie in de regen en koud.even FOK!ken dus nu ik internet heb.
Engeland, hele dag warm tot etenstijd en het over was met de warmte.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:44 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ach, Samsung en zijn bezitters zijn ook kut ja.
Waar zit je dan ergens, in Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |