rip em gewoon uit een youtubefilmpje.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:44 schreef Dimens het volgende:
Verdomme, ik wil dat nummer van Barry Badpak hebben alleen is deze nergens te downloaden.
Moet ik zo meteen nog ¤0,99 betalen op iTunes.
Ben je debiel.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:16 schreef linpunt het volgende:
[..]
rip em gewoon uit een youtubefilmpje.
Gratisj of nie he.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ben je debiel.![]()
Die kwaliteit kan ik mijn oren niet aandoen, dat is pure bagger. Nee dan koop ik het liever van iTunes.
Terechte klacht eigenlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:20 schreef linpunt het volgende:
[..]
Gratisj of nie he.
klacht: Dimens die goeie tip niet aanvaard maar linpunt debiel noemt
klacht: mannen die hun excuses niet aanbieden maar iets algemeens zeggen om het af te wimpelen.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:32 schreef Dimens het volgende:
Klacht: Eigenlijk ben ik wel een lompe hork,
zo van: niggah please, ik ga hier dus geen tijd in steken.quote:zij:
maar jij kent djamila wel
maar jij kent djamila wel
die ken ik wel nMELIJK
YEP
SORRY HAAR KEN IK WEL VANDAAR....
maar ben jij ook bezig met mo0deshows?
catwalk?
\
ik:
ik ben van communicatie, pr en sales
vet cool
okok ik werk bij een autobedrijf in de ADMINIESTARTIE
en gridgirl op circuit zandvoort
en soms model lingerie voor sapph
voor de rest doe ik niks eigelijk
hiervoor was ik managementassistente bij gemeente ----
maar ik zou wel heel erg graag meer willen doen
uhm wat doe ik lang?!
management assistente
en dat modellenwerk dit jaar
soms ook war shoots in meppel
ik zou wel eens heel eerg graag een modeshow willen lopen....]
Wat?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:11 schreef linpunt het volgende:
Iemand add mij op facebook in het kader van netwerken..
Krijg je deze shit:
[..]
zo van: niggah please, ik ga hier dus geen tijd in steken.
ze probeert via de chat een baan als catwalkmodel te hosselen. Maar ik boek ze altijd via een bureau.. zeker niet via facebook.quote:
Mag ik het via Fok! proberen, heb al eens model "gestaan".quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
ze probeert via de chat een baan als catwalkmodel te hosselen. Maar ik boek ze altijd via een bureau.. zeker niet via facebook.__!
klacht: ik word lastiggevallen door wannabe modellen die pitspoes en gridgirl zijn xDDD
Is het geen troll fokker?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:11 schreef linpunt het volgende:
Iemand add mij op facebook in het kader van netwerken..
Krijg je deze shit:
[..]
zo van: niggah please, ik ga hier dus geen tijd in steken.
yikesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:36 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik heb haar "portfolio" gezien.. Ze bestaat echt en heeft voor sapph gestaan..
Is synctoy niet iets voor je?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Shit! De verkeerde files gewist... Die op mijn backup schijf stonden ipv die van mijn harde schijf.
Ik stond simpelweg in de verkeerde map toen ik op enter drukte.
Daar is maar 1 woord voor: DOM!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:22 schreef Dimens het volgende:
Klacht: Het vrijdag middag Jailbait chicks topic werd gesloten door Yvonne. Erg onterecht want het was een goed topic, bevatte goede plaatjes en had een OP die met zorg was ingevuld.
Dus Yvonne, STERF!!OP is weggehaald, PM mij maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klacht: MSN smilies
life goes by...
Voor jailbait zoek op reddit.comquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:20 schreef Wing het volgende:
[..]
OP is weggehaald, PM mij maar![]()
Klacht: MSN smilies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |