Pessimist.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Vanochtend vroeg op de gebruikelijke tijd (lees: erg vroeg) na het aankleden pas beseffen dat het vrijdag is en je vandaag vrij hebt.![]()
Wees blij dat je hebt kunnen uitslapen i.p.v. dat je moest opstaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik had dus niet zo vroeg op hoeven staan...
Pro, pro.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:51 schreef Dimens het volgende:
Het is nog geen 6 uur en ik heb alweer 6 bier op.![]()
Ik kan bier niet weerstaan, het is zo lekker.
Dat is het nou juist, ik stond om 6:30 uur aangekleed en wel in de woonkamer.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wees blij dat je hebt kunnen uitslapen i.p.v. dat je moest opstaan.
Maakt het uit wat voor laptop je hebt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, ik stond om 6:30 uur aangekleed en wel in de woonkamer.
nouja, toen maar een kop koffie gepakt en de Apple macbook aangezet...
Maar kan je dan nog wel inloggen op je eigen account?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:40 schreef Rectum het volgende:
Een IP-ban hebben.
Gepost vanaf mijn HP weetikveelwatvoorsoortlaptop met een internet verbinding via mijn Samsung Galaxy S zodat ik toch eventjes op FOK! kan posten.
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar kan je dan nog wel inloggen op je eigen account?
Succes.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:12 schreef RickoKun het volgende:
ik ben moe maar moet om 10 uur 8 uur lang werk0n
wrmquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:40 schreef Rectum het volgende:
Een IP-ban hebben.
Gepost vanaf mijn HP weetikveelwatvoorsoortlaptop met een internet verbinding via mijn Samsung Galaxy S zodat ik toch eventjes op FOK! kan posten.
Ik wist dat er zo'n soort reactie zou komen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maakt het uit wat voor laptop je hebt?
*Verstuurd vanaf mijn Sony Vaio VPCF13M1E aangesloten op mijn LE40C530 met op mijn Sony Vaio VPCF13M1E een iPhone 4 16GB op de USB aangesloten.
En ook nog een Logitech muis, even geen typenummer bij de hand en een Logitech MK300 toetsenbord en ook nog Typhoon speakers aangesloten maar daar heb ik ook geen typenummer van bij de hand.
-Edit: Ik heb ook mijn Western Digital Elements 1TB harde schijf op aangesloten staan, die was ik even vergeten maar is wel belangrijk om te laten weten welk apparaat natuurlijk aangesloten staan.
Doe mij maar een bakje StarBucks na het toetje van Ben&Jerry's, daarna nog een Talisker 18 years en dan kruip ik zo tegen de Marlies Dekkers van mijn vriendin aan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wist dat er zo'n soort reactie zou komen...
Maar even zonder gekheid: een macbook noem je een macbook, en geen laptop. Een laptop vind ik ook heel wat anders en associeer ik met een Windows computer.
Zo noem je een iPod ook een iPod en geen mp3-speler.
Zo, en weer terug naar de klachten...
Te lang dichtgehad? Misschien heb je zelfs algen aan de binnenkant?quote:
Inderdaad, lopen in mijn geval, maar dat maakt het niet minder zuur.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een slecht weer ineens... Regen regen regen regen. En daar moet ik doorheen fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |