Zelfde klacht hier, ze moeten zoals Calvé mayonaise zijn want daar kun je tenminste wel goed doseren.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:33 schreef RickoKun het volgende:
In het straatje van die klacht wil ik mijn beklag doen over de Heinz Tomato ketchup flesch.
Menigeen zullen het fantastisch vinden, maar ik nimmer. Als je hem inknijpt komt er niks uit. Als je uit frustratie hard begint te knijpen spuit je met een snelheid van 200 km per uur een gigastraal tomatenketchup eruit
Je had ze nooit moeten toevoegen.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:21 schreef linpunt het volgende:
ouders met msn
Die zeuren dat ik ze geblokkeerd heb..
Nog net geen "ciao for now"quote:
o_0quote:Linpunt zei (16:27):
x
mams zei (16:27):
groetjes van mam en pap
byeeeeeeeeeeeeeeeee
OH!...MY!...G!quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:21 schreef right_turn het volgende:
ik heb net lekker eitjes voor op brood gebakken... wil ik een hap nemen... zie ik schimmelplekken op het brood
Want zo staat het in de koran?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:16 schreef thedude0 het volgende:
Islamitische kinderen zijn ratten. Onopgevoed en ongemanierd.
Die van BTO ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:50 schreef Billy_Talent het volgende:
Het nieuwe logo van FBTO lijkt belachelijk veel op het logo van BT (british telecom)
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Dat is juist baas, van dat harde groene keelslijm uitspugenquote:
Awh, vet lief katje.. ook al is hij raar..quote:
Hoe is het met je zak?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat is juist, van dat harde groene keelslijm uitspugen
Te hard lopen gillen bij Iron Maiden op Rockwerchter..quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat is juist, van dat harde groene keelslijm uitspugen
Hij houdt zich goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |