Ik heb toch een vraag gesteld?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Nieuwe vraag:
Welke Belgische speler is uit pure nieuwschierigheid naar Milaan afgereist, om een contract voorstel aan te horen van AC Milan? Omdat hij eigenlijk niet wilde vertrekken uit België legde hij en zijn zaakwaarnemer een waanzinnig salaris neer. Waarop AC Milan toehapte en hem een waanzinnige aanbieding deed. De betreffende speler is uiteindelijk met de staart tussen de benen op het vliegtuig gestapt om weer bij zijn cluppie in België te gaan ballen en heeft de zaakwaarnemer een einde gemaakt aan de onderhandelingen.
Jan Ceulemansquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Nieuwe vraag:
Welke Belgische speler is uit pure nieuwschierigheid naar Milaan afgereist, om een contract voorstel aan te horen van AC Milan? Omdat hij eigenlijk niet wilde vertrekken uit België legde hij en zijn zaakwaarnemer een waanzinnig salaris neer. Waarop AC Milan toehapte en hem een waanzinnige aanbieding deed. De betreffende speler is uiteindelijk met de staart tussen de benen op het vliegtuig gestapt om weer bij zijn cluppie in België te gaan ballen en heeft de zaakwaarnemer een einde gemaakt aan de onderhandelingen.
Had jouw vraga niet gezien. Is ook een lap tekst die ik heb moeten typen.quote:
We kunnen beide vragen toch doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Had jouw vraga niet gezien. Is ook een lap tekst die ik heb moeten typen.
Uhm. Toni heeft soberzo gespeeld bij Köln en Schalke.
Ja, goed. Mooi anekdote vind ik dat.quote:
Was een gokje maar mijn ? teken deed het niet, vond het typisch iets voor hem vandaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, goed. Mooi anekdote vind ik dat.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:34 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Rustig n00bs, ik weet niks maar vind het leuker om interessante weetjes te lezen dan die spelerspaspoorten!
Niemand? Ik wacht nog een kwartiertjequote:Op donderdag 12 mei 2011 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was een gokje maar mijn ? teken deed het niet, vond het typisch iets voor hem vandaar![]()
Wat Tony betreft;
Köln, Schalke, Fenerbace en Bayern zijn alle 4 goed, er ontbreekt er nog 1
Borussia Dortmundquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niemand? Ik wacht nog een kwartiertje
Tong kloon.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:34 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Rustig n00bs, ik weet niks maar vind het leuker om interessante weetjes te lezen dan die spelerspaspoorten!
klopt, hij kreeg een hartstilstand bij een partijtje ijshockeyquote:
In het nationale team wel, trouwens die Willie is oud gewordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:12 schreef tong80 het volgende:
Heeft ie nog met Willie Kreutzgespeeld ?
Ik gok trouwens op FC Köln
Volgens mij was hij wel beter dan Kiprichquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:25 schreef tong80 het volgende:
Willie was echt een cultvoetballer. Vergelijkbaar met een Kiprich.
Allebei flamboyante spelers. Leken sloom maar waren snel en sluw.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij was hij wel beter dan Kiprich
OK doe jij maar een vraagquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:33 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde het net posten
Schoot me te binnen.
Bum Kum (weet zijn voornaam niet te spellen...) Cha van Zuid Korea?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:37 schreef tong80 het volgende:
Wie werd gekozen tot Aziatische speler van de eeuw ?
Ja grote voetballer de ster van de Bundesliga toen het nog sterkste competitie in europa was.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:46 schreef Asap het volgende:
[..]
Bum Kum (weet zijn voornaam niet te spellen...) Cha van Zuid Korea?
Ik vind Bassie niet mislukt als bondscoach, bij Ajax kon hij maar niet bevatten hoe laag het niveau wasquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja grote voetballer de ster van de Bundesliga toen het nog sterkste competitie in europa was.
Net als van Basten mislukt als bondscoach.
Dat merkte je op een gegeven moment ook aan Frank de Boer. Die waren het anders gewend.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Bassie niet mislukt als bondscoach, bij Ajax kon hij maar niet bevatten hoe laag het niveau was
Harry Kewel? dus nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:04 schreef tong80 het volgende:
Vervolg vraag.
Wie werd in Oceänië gekozen tot speler van de eeuw ?
Juistquote:
Rainer Bonhoff ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Van welke Duitse grootheid was algemeen bekend dat hij beter speelde, wanneer het weer slechter was?
Ook een topper; waarom werd hij ook al weer voetbalDuitser terwijl hij ook voetbalNederlander had kunnen worden?quote:
Neuh.quote:
Ik poste rainer vanwegen zijn voornaam.quote:
Leuk zo'n rugby hint.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Nice try. Maar er is echt iemnd die bekend staat om zijn betere spel bij slecht weer.
quote:
Uli Stielikequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Van welke Duitse grootheid was algemeen bekend dat hij beter speelde, wanneer het weer slechter was?
Dat is-ie.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:47 schreef Bos81 het volgende:
Fritz Walter? Wel een beetje een twijfelgok gezien hij in de jaren 50 actief was..
Vanwaar dan laatste 50 jaarquote:
Hij was in 1953 nog actief en dat is 50 jaar voor 2003quote:
AS Adema - Stade Olympique l'Emyrne, competitie: Madagascarquote:Op zondag 15 mei 2011 18:38 schreef Irritatie100 het volgende:
De hoogste uitslag in een officiële voetbalwedstrijd ooit is 149-0. Door welke 2 teams en in welke competitie was deze wedstrijd?
Toch jammer dat ze ooit Google hebben uitgevondenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:52 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
AS Adema - Stade Olympique l'Emyrne, competitie: Madagascar
Dik Heesenquote:
Wat een held was datquote:
Dus hij is niet meer onder ons?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:25 schreef ZaZoe het volgende:
Nee niet Dick Heesen.
Hij (op de foto) was trouwens ook oud-international
Hij lijkt wel veel op Dik.quote:
Jean-Paul van Gastel.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:04 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Hun voornamen lijken ook wel wat op elkaar
...Premiership dan, maar het blijft dezelfde competitie en de titels gehaald voor 1992 tellen ook nogquote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Toen bestond de Premier League nog niet..
First Division/League denk ik eerder. Maar goed we weten wat je bedoeltquote:Op maandag 16 mei 2011 20:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
...Premiership dan, maar het blijft dezelfde competitie en de titels gehaald voor 1992 tellen ook nog
Inderdaad maar het heeft ook Premiership gehetenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
First Division/League denk ik eerder. Maar goed we weten wat je bedoelt
quote:
quote:By the end of that season, McDermott and Liverpool were champions again and they retained the title in 1980, with McDermott also picking up the personal honour of being voted the PFA Players' Player of the Year as well as the FWA Player of the Year award - the first player to win the two awards in the same season.
Gokje; Trezequetquote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Die had ik zonder foto nooit geweten.
Parma deed eind jaren '90, begin '00 een aanval op de gevestigde orde in Italië. Naast Lilian Thuram speelde er nog een Fransman bij Parma. Roept u maar.
TOch niet Duggary? die is vrij bekend dacht ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:28 schreef Asap het volgende:
Je had ook nog zo'n gast met lang haar, die speelde ook op het EK in 96. Kan niet op zijn naam komen... Beetje Ginola kloon
Nee toch, die heeft daar volgens mij niet gespeeld (wel bij AC). Maar die bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TOch niet Duggary? die is vrij bekend dacht ik.
Maar even opgezocht... ik ken hem wel, maar had hem niet in gedachten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Heb het juiste antwoord nog niet gezien. Hij zat in '98 bij de Franse selectie welke de wereld titel won. Ingevallen in de finale. In '96 was hij nog geen international.
Even opgezocht, ik kan me die hele gast niet herinnerenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Heb het juiste antwoord nog niet gezien. Hij zat in '98 bij de Franse selectie welke de wereld titel won. Ingevallen in de finale. In '96 was hij nog geen international.
Onze halve Italiaan (Tong) waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Mooie, gracieuze voetballer.
Wellicht dat onze Italië kenner hem nog kent.
Primaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ken een nieuwe vraag doen en deze open laten staan?
Ik gok namelijk dat de denummer10 hem wellicht weet.
Heb idd geen idee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Onze halve Italiaan (Tong) waarschijnlijk niet
Kluivert?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Wie was de eerste speler die 4 maal scoorde in een wedstrijd van het Nederlands elftal?
Bosman?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Wie was de eerste speler die 4 maal scoorde in een wedstrijd van het Nederlands elftal?
quote:
quote:
Bakhuys en Krol. dacht ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:33 schreef tong80 het volgende:
Welke speler was 50 jaar lang record-international ? En wie brak zijn record ?
Nee dat was Daboquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:53 schreef enfusi0n het volgende:
Vraag over Parma: was dat niet die speler die het ziekenhuis ingeslagen werd door Barton?
Laatste vraag. Gokje; Zanetti en ?
Stephane Guiv'rache of hoe je het ook schrijft?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Die had ik zonder foto nooit geweten.
Parma deed eind jaren '90, begin '00 een aanval op de gevestigde orde in Italië. Naast Lilian Thuram speelde er nog een Fransman bij Parma. Roept u maar.
Oooooh. Boghossian dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Guivarch, Dabo en Micoud zijn ook niet goed.
Een hint nog. Zijn ouders komen uit Armenië en hij is de huidige assisent-bondscoach van het Franse nationale team.
Ik meende serieus dat hij best bekend was.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oooooh. Boghossian dan?
De Armeense ouders deden het belletje rinkelen
Ik was er echt van overtuigd dat het Micoud was omdat hij ook begin 2000 bij Parma speelde. Maar toen LL met Armeense ouders aan kwam zetten moest het wel Boghossian zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
knap hoor, ik moet die jongen hebben zien voetballen maar kon me hem totaal niet meer herinneren
tong's vraag staat nog open, dus ik denk dat we beter die kunnen doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik was er echt van overtuigd dat het Micoud was omdat hij ook begin 2000 bij Parma speelde. Maar toen LL met Armeense ouders aan kwam zetten moest het wel Boghossian zijn
Ik bedenk asap een nieuwe vraag.
Volgens mij is die goed beantwoord door Bos81 toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
tong's vraag staat nog open, dus ik denk dat we beter die kunnen doen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij is die goed beantwoord door Bos81 toch?
Weet het niet zeker. Maar tong is nog niet op komen dagen om de antwoorden goed danwel fout te keuren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Is Bakhuys goed dan?Ik zou toch zweren dat dat niet zo is namelijk....
Nja, ok, dan gaan we door met jouw vraagquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weet het niet zeker. Maar tong is nog niet op komen dagen om de antwoorden goed danwel fout te keuren.
Nee dat is niet goed, ik heb even gespiektquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Is Bakhuys goed dan?Ik zou toch zweren dat dat niet zo is namelijk....
Dan heb ik nog een antwoord staanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dat is niet goed, ik heb even gespiekt
Spui hetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een antwoord staan
Dat is goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Puck van Heel, verbeterd door Krol.
Zal wel een Argentijn of zo zijn met een Italiaanse naamquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:30 schreef ValHallen het volgende:
Platini en Boniek zijn goed.
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn vraag een vieze vuile strikvraag is maargoed
Van mij mag jequote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Of mag ik omdat ik Puck van Heel goed had![]()
Is niet verplichtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:46 schreef SAMTHAAA het volgende:
[..]
Van mij mag je
Is het btw verplicht dat als je een antwoord goed hebt een nieuwe vraag stelt?
Want dan doe ik voor de zekerheid maar niet meer mee
Jeejquote:
Berhalter?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jeej
Ik ga weer voor een paspoort, sorry
1994-1996 FC Zwolle
1996-1998 Sparta
1998-1999 Cambuur
2000-2002 Crystal Palace
2002-2006 Energie Cottbus
2006-2009 1860 München
2009- LA Galaxy
Blijkbaarquote:
Nee. Er zitten trouwens geen voetballers tussen met een Nederlandse nationaliteitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:56 schreef SAMTHAAA het volgende:
Ruud van Nistelrooy heeft niet in Italie gevoetbald ofwel?
Nee. Je hebt wel een nationaliteit goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Heeft Jesper Gronkjaer in Italie gespeeld?
Jon Dahl Tomasson natuurlijk! Dat ik die als Feyenoorder over het hoofd heb gezienquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee. Je hebt wel een nationaliteit goed
Tuurlijk. Milan Newcastle Villareal Stuttgart en Heerenveen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jon Dahl Tomasson natuurlijk! Dat ik die als Feyenoorder over het hoofd heb gezien
Beetje flauw maar dat kan ik wel begrijpen na dit seizoen waarin niemand hem gezien heeftquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jon Dahl Tomasson natuurlijk! Dat ik die als Feyenoorder over het hoofd heb gezien
Xavier dus goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Gokje voor de laatste 2: Abel Xavier en Eidur Gudjohnsson
Nu mag er een nieuwe vraag gesteld worden door ASAP (of iemand anders die een goed antwoord had)quote:
Graafschap - Feyenoord 5-5?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga wel, met (ik denk) een makkelijke
Wat was de score bij het hoogste gelijkspel in de eredivisie en in welke wedstrijd was dit?
Die is het dus nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:53 schreef Mark het volgende:
Ik heb ooit een 5-5 bij Ajax- Groningen gezien
Bring it on!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:58 schreef SAMTHAAA het volgende:
Yeaaahhh![]()
Zou ik nu een vraag doen?
Word het wel een hele makkelijke haha
1972, Heinz Stuy?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:00 schreef SAMTHAAA het volgende:
Over ajaxxxxx![]()
Ze zijn een seizoen kampioen geworden zonder een wedstrijd te verliezen.
Welk seizoen was dat en welke keeper?
Zoals ik al zei:
Makkie
Niet goed...quote:
obikuquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Tegen Feyenoord ja, maar dat was in de beker. Heerlijke wedstrijd was dat trouwens
En dan meteen de vraag: wie scoorde daar de Golden Goal?
Dit was een makkiequote:
Gewoon een paar maanden meedraaien in dit topic. En alle vragen van tong80 opschrijven want hij herhaalt ze zo nu en danquote:
Dat kan ik nou uren lang bekijkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit was een makkie
Ken je klassiekers
Zonder voetbal, dat was geen levenquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:11 schreef SAMTHAAA het volgende:
Hee ik ben ook maar een meisje die toen nog niet leefde xD
Oh 1995 leefde ik al wel xD
Ik was toen 13. Ik moest letterlijk huilenquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat kan ik nou uren lang bekijken
Ik moest huilen bij Ajax - Milan 2003quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik was toen 13. Ik moest letterlijk huilen
Da's best wel ergquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat kan ik nou uren lang bekijken
Begiristan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:13 schreef Tarado het volgende:
Wiens record als speler met de meeste duels voor Barcelona heeft Xavi onlangs verbroken?
Tja, van de afgelopen paar jaar moet ik het niet hebbenquote:
Zubizaretta?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:13 schreef Tarado het volgende:
Wiens record als speler met de meeste duels voor Barcelona heeft Xavi onlangs verbroken?
Speciaal voor SAMTHAAAquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:13 schreef SAMTHAAA het volgende:
Ik zie wel als er een vraag komt van dit seizoen ofzo haha
1969quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Speciaal voor SAMTHAAA
Manchester City heeft de FA cup gepakt. Hoeveel jaar is het geleden wanneer ze voor het laatst een prijs hebben gepakt?
Nou, wat is het antwoord dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:21 schreef SAMTHAAA het volgende:
Nee dat was een goede vraag voor mij haha
Ik heb het over een prijs. Niet de laatste FA cupquote:
volgens mij 35 of 36 maar ik gok op 35quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Speciaal voor SAMTHAAA
Manchester City heeft de FA cup gepakt. Hoeveel jaar is het geleden wanneer ze voor het laatst een prijs hebben gepakt?
Laat de dame antwoorden!quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
volgens mij 35 of 36 maar ik gok op 35
Kut, je hebt gelijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, wat is het antwoord dan?
[..]
Ik heb het over een prijs. Niet de laatste FA cup
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
klik dan maar op de spoiler van FireFox1quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:27 schreef SAMTHAAA het volgende:
Ik weet alleen dat die laatst kwalificatie wedstrijden heeft gekeept xD
Dus ik zou niet verder komen dan 2 haha
Lijkt op Brolin, die is nu dik geworden...quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:34 schreef FireFox1 het volgende:
Wat is de naam van deze speler?
[ afbeelding ]
Paul Ince - Blackburn Roversquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:52 schreef Asap het volgende:
Wie is dit dan en voor welke club speelt hij hier?
[ afbeelding ]
Hehe, ik wist dat iemand dat ging gokken. Maar niet the Guv'nor. Het is wel Blackburn, maar Ince speelde daar niet. Wel gecoached overigens.quote:
Was in zijn toptijd ook niet de dunste, toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:03 schreef Asap het volgende:
[..]
Lijkt op Brolin, die is nu dik geworden...
Dat ook niet, maar nu:quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was in zijn toptijd ook niet de dunste, toch?
Nee, je moet het ook in een ander land zoeken.quote:
Mooie hint, zeker aangezien er dit jaar 4 Nederlandse clubs in dat land gespeeld hebben..quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:20 schreef Bos81 het volgende:
Er speelt meer dan 1 club![]()
Dit seizoen heeft er nog een nederlandse club gespeeld.
Idd ik dus ook niet...quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:39 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zo ver kwam ik ook.. (Alhoewel ik niet wist dat Genoa en Samp een stadion deelde)
Volgens Wikipedia delen ze het stadion wel, alleen wist ik dat nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:43 schreef Bos81 het volgende:
Of delen die geen stadion?Ik dacht nl van wel. Anyway zoek ik dus de naam van het stadion van Sampdoria. Als het te lang duurt, laten we zeggen tot 16.30 zal ik het wel verklappen en kunnen we een nieuwe vraag doen ofzo.
Goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |