Xavier dus goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Gokje voor de laatste 2: Abel Xavier en Eidur Gudjohnsson
Nu mag er een nieuwe vraag gesteld worden door ASAP (of iemand anders die een goed antwoord had)quote:
Graafschap - Feyenoord 5-5?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga wel, met (ik denk) een makkelijke
Wat was de score bij het hoogste gelijkspel in de eredivisie en in welke wedstrijd was dit?
Die is het dus nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:53 schreef Mark het volgende:
Ik heb ooit een 5-5 bij Ajax- Groningen gezien
Bring it on!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:58 schreef SAMTHAAA het volgende:
Yeaaahhh![]()
Zou ik nu een vraag doen?
Word het wel een hele makkelijke haha
1972, Heinz Stuy?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:00 schreef SAMTHAAA het volgende:
Over ajaxxxxx![]()
Ze zijn een seizoen kampioen geworden zonder een wedstrijd te verliezen.
Welk seizoen was dat en welke keeper?
Zoals ik al zei:
Makkie
Niet goed...quote:
obikuquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Tegen Feyenoord ja, maar dat was in de beker. Heerlijke wedstrijd was dat trouwens
En dan meteen de vraag: wie scoorde daar de Golden Goal?
Dit was een makkiequote:
Gewoon een paar maanden meedraaien in dit topic. En alle vragen van tong80 opschrijven want hij herhaalt ze zo nu en danquote:
Dat kan ik nou uren lang bekijkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit was een makkie
Ken je klassiekers
Zonder voetbal, dat was geen levenquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:11 schreef SAMTHAAA het volgende:
Hee ik ben ook maar een meisje die toen nog niet leefde xD
Oh 1995 leefde ik al wel xD
Ik was toen 13. Ik moest letterlijk huilenquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat kan ik nou uren lang bekijken
Ik moest huilen bij Ajax - Milan 2003quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik was toen 13. Ik moest letterlijk huilen
Da's best wel ergquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat kan ik nou uren lang bekijken
Begiristan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:13 schreef Tarado het volgende:
Wiens record als speler met de meeste duels voor Barcelona heeft Xavi onlangs verbroken?
Tja, van de afgelopen paar jaar moet ik het niet hebbenquote:
Zubizaretta?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:13 schreef Tarado het volgende:
Wiens record als speler met de meeste duels voor Barcelona heeft Xavi onlangs verbroken?
Speciaal voor SAMTHAAAquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:13 schreef SAMTHAAA het volgende:
Ik zie wel als er een vraag komt van dit seizoen ofzo haha
1969quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Speciaal voor SAMTHAAA
Manchester City heeft de FA cup gepakt. Hoeveel jaar is het geleden wanneer ze voor het laatst een prijs hebben gepakt?
Nou, wat is het antwoord dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:21 schreef SAMTHAAA het volgende:
Nee dat was een goede vraag voor mij haha
Ik heb het over een prijs. Niet de laatste FA cupquote:
volgens mij 35 of 36 maar ik gok op 35quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Speciaal voor SAMTHAAA
Manchester City heeft de FA cup gepakt. Hoeveel jaar is het geleden wanneer ze voor het laatst een prijs hebben gepakt?
Laat de dame antwoorden!quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
volgens mij 35 of 36 maar ik gok op 35
Kut, je hebt gelijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, wat is het antwoord dan?
[..]
Ik heb het over een prijs. Niet de laatste FA cup
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
klik dan maar op de spoiler van FireFox1quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:27 schreef SAMTHAAA het volgende:
Ik weet alleen dat die laatst kwalificatie wedstrijden heeft gekeept xD
Dus ik zou niet verder komen dan 2 haha
Lijkt op Brolin, die is nu dik geworden...quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:34 schreef FireFox1 het volgende:
Wat is de naam van deze speler?
[ afbeelding ]
Paul Ince - Blackburn Roversquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:52 schreef Asap het volgende:
Wie is dit dan en voor welke club speelt hij hier?
[ afbeelding ]
Hehe, ik wist dat iemand dat ging gokken. Maar niet the Guv'nor. Het is wel Blackburn, maar Ince speelde daar niet. Wel gecoached overigens.quote:
Was in zijn toptijd ook niet de dunste, toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:03 schreef Asap het volgende:
[..]
Lijkt op Brolin, die is nu dik geworden...
Dat ook niet, maar nu:quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was in zijn toptijd ook niet de dunste, toch?
Nee, je moet het ook in een ander land zoeken.quote:
Mooie hint, zeker aangezien er dit jaar 4 Nederlandse clubs in dat land gespeeld hebben..quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:20 schreef Bos81 het volgende:
Er speelt meer dan 1 club![]()
Dit seizoen heeft er nog een nederlandse club gespeeld.
Idd ik dus ook niet...quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:39 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zo ver kwam ik ook.. (Alhoewel ik niet wist dat Genoa en Samp een stadion deelde)
Volgens Wikipedia delen ze het stadion wel, alleen wist ik dat nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:43 schreef Bos81 het volgende:
Of delen die geen stadion?Ik dacht nl van wel. Anyway zoek ik dus de naam van het stadion van Sampdoria. Als het te lang duurt, laten we zeggen tot 16.30 zal ik het wel verklappen en kunnen we een nieuwe vraag doen ofzo.
Goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |