quote:
quote:By the end of that season, McDermott and Liverpool were champions again and they retained the title in 1980, with McDermott also picking up the personal honour of being voted the PFA Players' Player of the Year as well as the FWA Player of the Year award - the first player to win the two awards in the same season.
Gokje; Trezequetquote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Die had ik zonder foto nooit geweten.
Parma deed eind jaren '90, begin '00 een aanval op de gevestigde orde in Italië. Naast Lilian Thuram speelde er nog een Fransman bij Parma. Roept u maar.
TOch niet Duggary? die is vrij bekend dacht ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:28 schreef Asap het volgende:
Je had ook nog zo'n gast met lang haar, die speelde ook op het EK in 96. Kan niet op zijn naam komen... Beetje Ginola kloon
Nee toch, die heeft daar volgens mij niet gespeeld (wel bij AC). Maar die bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TOch niet Duggary? die is vrij bekend dacht ik.
Maar even opgezocht... ik ken hem wel, maar had hem niet in gedachten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Heb het juiste antwoord nog niet gezien. Hij zat in '98 bij de Franse selectie welke de wereld titel won. Ingevallen in de finale. In '96 was hij nog geen international.
Even opgezocht, ik kan me die hele gast niet herinnerenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Heb het juiste antwoord nog niet gezien. Hij zat in '98 bij de Franse selectie welke de wereld titel won. Ingevallen in de finale. In '96 was hij nog geen international.
Onze halve Italiaan (Tong) waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Mooie, gracieuze voetballer.
Wellicht dat onze Italië kenner hem nog kent.
Primaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ken een nieuwe vraag doen en deze open laten staan?
Ik gok namelijk dat de denummer10 hem wellicht weet.
Heb idd geen idee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Onze halve Italiaan (Tong) waarschijnlijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |