Kluivert?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Wie was de eerste speler die 4 maal scoorde in een wedstrijd van het Nederlands elftal?
Bosman?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Wie was de eerste speler die 4 maal scoorde in een wedstrijd van het Nederlands elftal?
quote:
quote:
Bakhuys en Krol. dacht ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:33 schreef tong80 het volgende:
Welke speler was 50 jaar lang record-international ? En wie brak zijn record ?
Nee dat was Daboquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:53 schreef enfusi0n het volgende:
Vraag over Parma: was dat niet die speler die het ziekenhuis ingeslagen werd door Barton?
Laatste vraag. Gokje; Zanetti en ?
Stephane Guiv'rache of hoe je het ook schrijft?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Die had ik zonder foto nooit geweten.
Parma deed eind jaren '90, begin '00 een aanval op de gevestigde orde in Italië. Naast Lilian Thuram speelde er nog een Fransman bij Parma. Roept u maar.
Oooooh. Boghossian dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Guivarch, Dabo en Micoud zijn ook niet goed.
Een hint nog. Zijn ouders komen uit Armenië en hij is de huidige assisent-bondscoach van het Franse nationale team.
Ik meende serieus dat hij best bekend was.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oooooh. Boghossian dan?
De Armeense ouders deden het belletje rinkelen
Ik was er echt van overtuigd dat het Micoud was omdat hij ook begin 2000 bij Parma speelde. Maar toen LL met Armeense ouders aan kwam zetten moest het wel Boghossian zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
knap hoor, ik moet die jongen hebben zien voetballen maar kon me hem totaal niet meer herinneren
tong's vraag staat nog open, dus ik denk dat we beter die kunnen doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik was er echt van overtuigd dat het Micoud was omdat hij ook begin 2000 bij Parma speelde. Maar toen LL met Armeense ouders aan kwam zetten moest het wel Boghossian zijn
Ik bedenk asap een nieuwe vraag.
Volgens mij is die goed beantwoord door Bos81 toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
tong's vraag staat nog open, dus ik denk dat we beter die kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |