Oeh damn, nu pas bij seizoen 1, je gaat zooooooo verslaafd worden straks.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:28 schreef Flanx het volgende:
Heb de eerste 4 afleveringen van seizoen 1 gezien. Wel een leuke serie, maar niet echt verslavend ofzo
Season 2 is geniaal; juist door de Buy More scenes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:09 schreef Flanx het volgende:
Net klaar met seizoen 1 :p. Ik vind het erg leuk, alleen soms stoor ik me wel aan de Buy More scenes die tussen een leuke spionnenmissie zitten. En verder is Casey echt een baas!
En Jeffster. Gewon Jeffster. Hoe dan ook; Jeffster.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Season 2 is geniaal; juist door de Buy More scenes.
Dat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:20 schreef pberends het volgende:
Season 2 is geniaal; juist door de Buy More scenes.
En dat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:24 schreef Witchfynder het volgende:
En Jeffster. Gewon Jeffster. Hoe dan ook; Jeffster.
heb het eigenlijk helemaal gehad met dat jeffster gedoe. dat was 1 of 2 keer leuk maar daarna kwam het alleen maar terug omdat het leuk gevonden werd ipv dat het ook nog echt grappig wasquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En Jeffster. Gewon Jeffster. Hoe dan ook; Jeffster.
Eensch.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
heb het eigenlijk helemaal gehad met dat jeffster gedoe. dat was 1 of 2 keer leuk maar daarna kwam het alleen maar terug omdat het leuk gevonden werd ipv dat het ook nog echt grappig was
quote:Carrie-Anne Moss (The Matrix) in laatste seizoen Chuck
Het laatste seizoen van Chuck krijgt versterking van een aantal grote actiehelden. Vorige week was daar Luke Skywalker, nu komt Trinity de gelederen versterken.
http://nosoap.nl/index.ph(...)oen-chuck&Itemid=105
Ook Craig Kilborn doet mee in S5.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Dat vind ik een begrijpelijke en prima reden, want daarin hebben ze volledig gelijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:17 schreef Glenn0 het volgende:
Dat is het buurmeisje, potentieel love interest. Ze is de serie uitgeschreven voordat de pilot is opgenomen, maar is nog wel op de promotiefoto's verschenen. De reden dat ze eruit is geschreven, is omdat de makers 2 van zulke vrouwen die op Chuck vielen wat te overdreven vonden
Volgens mij speelt die chick komend seizoen in House.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:17 schreef Glenn0 het volgende:
Dat is het buurmeisje, potentieel love interest. Ze is de serie uitgeschreven voordat de pilot is opgenomen, maar is nog wel op de promotiefoto's verschenen. De reden dat ze eruit is geschreven, is omdat de makers 2 van zulke vrouwen die op Chuck vielen wat te overdreven vonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |