quote:Op zondag 24 juli 2011 20:44 schreef JDx het volgende:
Haha, nice, in aflevering 8 van Love Bites (nieuwe serie) zit John Casey als hotel beveiliger, hij doet precies zo
quote:Op maandag 25 juli 2011 18:14 schreef TheZapster het volgende:
Zit ik daar net Terminator 2 te kijken, zie ik opeens Big Mike voorbij komen
[ afbeelding ]
Hij was hier wel een kilootje of 50 lichter denk ik
quote:Mark Hamill zal in de eerste aflevering van het 5de en laatste seizoen een schurk spelen. De acteur die vooral faam maakte met zijn rol als Luke Skywalker in de eerste trilogie van Star Wars is vermoedelijk maar in één aflevering te zien.
Ook is er op de Comic Con een video gepresenteerd waarin Morgan zich moet bewijzen als nieuwe intersect.
http://nosoap.nl/index.ph(...)l-s5-info&Itemid=105
Oeh damn, nu pas bij seizoen 1, je gaat zooooooo verslaafd worden straks.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:28 schreef Flanx het volgende:
Heb de eerste 4 afleveringen van seizoen 1 gezien. Wel een leuke serie, maar niet echt verslavend ofzo
Season 2 is geniaal; juist door de Buy More scenes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:09 schreef Flanx het volgende:
Net klaar met seizoen 1 :p. Ik vind het erg leuk, alleen soms stoor ik me wel aan de Buy More scenes die tussen een leuke spionnenmissie zitten. En verder is Casey echt een baas!
En Jeffster. Gewon Jeffster. Hoe dan ook; Jeffster.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Season 2 is geniaal; juist door de Buy More scenes.
Dat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:20 schreef pberends het volgende:
Season 2 is geniaal; juist door de Buy More scenes.
En dat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:24 schreef Witchfynder het volgende:
En Jeffster. Gewon Jeffster. Hoe dan ook; Jeffster.
heb het eigenlijk helemaal gehad met dat jeffster gedoe. dat was 1 of 2 keer leuk maar daarna kwam het alleen maar terug omdat het leuk gevonden werd ipv dat het ook nog echt grappig wasquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En Jeffster. Gewon Jeffster. Hoe dan ook; Jeffster.
Eensch.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
heb het eigenlijk helemaal gehad met dat jeffster gedoe. dat was 1 of 2 keer leuk maar daarna kwam het alleen maar terug omdat het leuk gevonden werd ipv dat het ook nog echt grappig was
quote:Carrie-Anne Moss (The Matrix) in laatste seizoen Chuck
Het laatste seizoen van Chuck krijgt versterking van een aantal grote actiehelden. Vorige week was daar Luke Skywalker, nu komt Trinity de gelederen versterken.
http://nosoap.nl/index.ph(...)oen-chuck&Itemid=105
Ook Craig Kilborn doet mee in S5.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |