^^quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En prob is heel goed als interieurstyliste!
Die zijn ingekleurd..quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik weet niet of jullie deze al gezien hadden maar hij is te leuk om niet te delen vind ik
[ afbeelding ]
Dikke benenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:55 schreef V1z0R het volgende:
Minder fotogeniek misschien, maar wel voorzien van een goed gevuld onderstel!
Als ze nou zoiets zouden maken in Oost/watergraafsmeer en dan beschikbaar tot 2016, zou ideaal zijn!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:23 schreef bluejean het volgende:
Ik breek weer eens even in
@Ewelina: bij jou op de hoek staan veel tijdelijke woningen te huur, tot eind 2012, maar wellicht langer. 3 kamers (ca. 50m2) voor ca. 380 euro per maand. Ik woon er ook en het is er best fijn.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef sigme het volgende:
Lijstje:
• muesli & yoghurt
• half uurtje beesten
• 7 krekkers met beleg
• boodschappen sjouwen
• 1 mininepmagnum
• 1 vol bord witlofsalade van 150 gr witlof, 1/4 banaan, kwakje yoghurt kwakje mayo
• patat & kroket. Patat zelfgemaakt, kroket zelf gefrituurd.
• custardpudding met rabarbercompote
Ben benieuwd hoeveel slaap we krijgen nu we om 8 uur moeten slapen..
Bedankt voor de tip, maar als ik zou verhuizen dan zou het weer een woning met campuscontract zijn of een contract voor onbepaalde tijd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:23 schreef bluejean het volgende:
Ik breek weer eens even in
@Ewelina: bij jou op de hoek staan veel tijdelijke woningen te huur, tot eind 2012, maar wellicht langer. 3 kamers (ca. 50m2) voor ca. 380 euro per maand. Ik woon er ook en het is er best fijn.
Nette lijstquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:21 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn lijst:
O: volle yoghurt met jam en nootjes
L: 3 boterhammen; pindakaas, jam en honing
T: japanse mix, flesje bosvruchtensap
D: spinazietaart (niet a la creme) met stukjes geitenkaas
![]()
T: misschien wat chips
Waarom moet je om 8 uur slapen Sigme?
Buiten, in een ren (6 x 12 meter) en daarin hebben ze een hok.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]hier gaat het erg goed maar slapen die van jou los?
Jeumig!! Da's wel vroeg ja, dan zou ik ook vroeg moeten gaan slapen. Of me dat ook zou lukken is een tweede. Mijn ritme moet een ruim uur vervroegd worden over een maandje, dat gaat me veel koffie kosten denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Nette lijst(hooguit beetje veel suiker : jam & sap).
Wekker staat op 3:15u morgenochtend. Vandaar.
Poeh wat ga je zo vroeg doen Sigme?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Nette lijst(hooguit beetje veel suiker : jam & sap).
Wekker staat op 3:15u morgenochtend. Vandaar.
[..]
Buiten, in een ren (6 x 12 meter) en daarin hebben ze een hok.
Gaat wel goed, maar misschien helpt het dat het meestal donker wordt tegen de tijd dat ze erin moeten..
Licht eten is voor een zwemtraining inderdaad erg fijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
D wordt weer groentensoep met broodjes ipv risotto met asperges. Zonde om de soep weg te gooien en net wat lichter voor mijn zwemtraining van vanavond![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef sigme het volgende:
Zijn jullie nieuw hier?
Mijn liefste moet op zijn werkdagen erg vroeg beginnen. Ik niet, na een half uurtje om hem te voorzien van thee, brinta, eten & drinken voor onderweg kan ik wel weer terug naar bed (en dat doe ik tegenwoordig meestal ook).
Goedzo tink!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:17 schreef Tinkepink het volgende:
Trots.
Als t een appel gegeten en mijn d was een halve gegrilde kip zonder vel en een derde ananas. Geen ijs!
Vrachtwagenchauffeur (supermarktdistributie).quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee maar kwart over 3 ik word nieuwsgierig wat hij doet en volgens mij heb ik het ooit wel geweten
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai! Ik ben trots op mn zus, die heeft vandaag haar eerste hoor- en werkcollege gegeven!En ze deed het goed!
Verder ben ik licht gestresst ivm S-deadline () en denk ik erover om werk tijdelijk op een nog lager pitje te zetten (prefinal version moet over 3 weken ongeveer volledig af).
--
En een koesje voor Puff![]()
En ik had ook een gekke slankie-droom! Maar dan niet over mille feuillIk droomde dat Blurred en leuke baardige Engelsman aan de haak had geslagen en dat ze Harry Potter aan het kijken waren in een reuzenrad terwijl Blurred aan het breien was. Mo en Mr Mo waren er ook (het was ten slotte Ergens in Groot Britannië
) en die gaven de baardige Engelsman ook hun seal of approval.
Jaja.
Hahaha awesome! Dat beest kijkt wel erg psychotisch uit z'n doppenquote:
En ik dacht dat je zen werd van yoga?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Thuis!
Yoga was fijn
Maar nu ben ik weer gewoon boos.
Niet zen genoeg blijkbaar. En terecht.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik dacht dat je zen werd van yoga?.
Even met een filmpje op de bank? Is je vriendje er ook?.
Receptje!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:25 schreef MarMar het volgende:
lol, kindlief liet me dit net ondertekenen:
[ afbeelding ]
Ik ben dus niet de enige die de soep goed gelukt vond
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:25 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:25 schreef MarMar het volgende:
< foto die MarMar de volgende keer in een spoiler moet zetten>
Zat ik al ook al aan te denkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:30 schreef Ewelina het volgende:
Lief MarMar, maar.... wil je dat je echte naam zo op Fok! staat?![]()
![]()
Ah dan snap ik hemquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeur (supermarktdistributie).
Beetje weinig, maar wel gezond! Ik zou in de ochtend nog een fruit als T nemen en misschien nog wat nootjes, goed voor de omega'squote:Op donderdag 12 mei 2011 22:25 schreef Mixende_match het volgende:
Keep up the voor work perruche! Mega goed.
Mijn lijstje:
O: magere yoghurt met cruesli van special k.
T: kop thee
L: in de snackbar.. Ik kies een pistoletje gezondzo trots op mezelf haha... Okee 1 kipnuggetje genomen
T: banaan 2 grote glazen water
D: vers gemaakte preitaart met normale bladerdeeg (niet met roomboter) met diverse groente
T: 2 glazen wateren de Wii fit plus is binnen, 20 minuutjes gesport
Owwquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:28 schreef kwakz0r het volgende:
awww wat lief MarMar!
Ik ben een beetje sipjes. M'n mama en papa komen toch niet naar mn concert vrijdag, en vriendje is er ook al niet.... Had er wel een beetje op gerekend, maar toch vind ik t heul jammerik zing nog wel een mooie solo ook...
Ja was ook de bedoeling, maar druk druk druk, onverwachts bezoek, laat me nest uit etc ect.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Beetje weinig, maar wel gezond! Ik zou in de ochtend nog een fruit als T nemen en misschien nog wat nootjes, goed voor de omega's![]()
Ik merk ook echt verbetering in mn energielevels sinds ik gezonder eet!
Ik neem meestal een mix van ongezouten nootjes; amandelen, walnoten, pecannoten, paranoten en in mindere mate macadamia, cashew en pistache.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:33 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ja was ook de bedoeling, maar druk druk druk, onverwachts bezoek, laat me nest uit etc ect.
En wat voor nootjes? Gezouten of ongezouten pinda's oid? Of oohhh cashewnoten
De V&D heeft lekkere gekruide nootjes-mixjes!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik neem meestal een mix van ongezouten nootjes; amandelen, walnoten, pecannoten, paranoten en in mindere mate macadamia, cashew en pistache.
Ja dat vind ik ook lekker, maar ik probeer toch voor de gezondere varianten te gaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De V&D heeft lekkere gekruide nootjes-mixjes!Sommige zijn heel zout, maar ik had laatst een heul lekkere! Javaans oids? Beetje kerrie-achtig!
Zijn die niet gezond dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook lekker, maar ik probeer toch voor de gezondere varianten te gaandus ik haal gewoon bij de natuurwinkel uit van die schepbakken. En dan om de dag een handje.
Als er alleen kruiden in zitten en niet teveel geen zout wel!! Wat ik een keer heb gedaan met een vriendin: amandelen roosteren in de oven, met beetje chilipoeder, rozemarijn, zeezout (quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zijn die niet gezond dan?![]()
![]()
Ik dacht nootjes =![]()
Niet zo zoutig =![]()
Lekker smaakje erbij = added bonus?
Oh nom!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als er alleen kruiden in zitten en niet teveel geen zout wel!! Wat ik een keer heb gedaan met een vriendin: amandelen roosteren in de oven, met beetje chilipoeder, rozemarijn, zeezout (![]()
) en dan roosteren tot het lekker ruikt. Echt superverslavend!
Hm dan ga ik doe ook maar eens meenemen! Nootjesquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh nom!Later maar es proberen!
![]()
Ja ik had die mix specifiek uitgekozen op weinig zout, veel kruidige smaak![]()
Dan zal het wel meevallen denk ik
Boh ik ben gaar
Maar misschien beter dan een frikandel met friet en mayoquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
wist je dat een 'broodje gezond' helemaal niet zo gezond is?
Vaak wit, volvette kaas, margarine, vettige gekookte ham
Zo, lekker getrained!was weer de snelste
Ben je mal, dan moet er gewerkt worden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:12 schreef Chicolate het volgende:
Stakende vervoersbedrijven. Serieus, wat denk je hiermee op te schieten. (en ik moet verdorie naar de andere kant van Amsterdam en woon in de middle of nowhere. Nu moet ik naar het station lopen en vanaf daar de trein nemen. Hallo reistijd van een uur). Doe dan gewoon gratis reizen voor iedereen, als je vooral de vervoerder in de problemen wil brengen.
Het is alleen tijdens de ochtend. Vanaf half 9 wordt de dienstregeling weer hervat, vanaf 10 uur rijdt alles weer. Helaas moet ik om 8 uur de bus hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ben je mal, dan moet er gewerkt worden.
Nu kunnen ze op hun dooie akkertje gaan FNV'en met een sigaretje en 's middags lekker thuis op de bank zitten met een blik Schultenbrau.
Viets?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het is alleen tijdens de ochtend. Vanaf half 9 wordt de dienstregeling weer hervat, vanaf 10 uur rijdt alles weer. Helaas moet ik om 8 uur de bus hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |