Owwquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:28 schreef kwakz0r het volgende:
awww wat lief MarMar!
Ik ben een beetje sipjes. M'n mama en papa komen toch niet naar mn concert vrijdag, en vriendje is er ook al niet.... Had er wel een beetje op gerekend, maar toch vind ik t heul jammerik zing nog wel een mooie solo ook...
Ja was ook de bedoeling, maar druk druk druk, onverwachts bezoek, laat me nest uit etc ect.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Beetje weinig, maar wel gezond! Ik zou in de ochtend nog een fruit als T nemen en misschien nog wat nootjes, goed voor de omega's![]()
Ik merk ook echt verbetering in mn energielevels sinds ik gezonder eet!
Ik neem meestal een mix van ongezouten nootjes; amandelen, walnoten, pecannoten, paranoten en in mindere mate macadamia, cashew en pistache.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:33 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ja was ook de bedoeling, maar druk druk druk, onverwachts bezoek, laat me nest uit etc ect.
En wat voor nootjes? Gezouten of ongezouten pinda's oid? Of oohhh cashewnoten
De V&D heeft lekkere gekruide nootjes-mixjes!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik neem meestal een mix van ongezouten nootjes; amandelen, walnoten, pecannoten, paranoten en in mindere mate macadamia, cashew en pistache.
Ja dat vind ik ook lekker, maar ik probeer toch voor de gezondere varianten te gaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De V&D heeft lekkere gekruide nootjes-mixjes!Sommige zijn heel zout, maar ik had laatst een heul lekkere! Javaans oids? Beetje kerrie-achtig!
Zijn die niet gezond dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook lekker, maar ik probeer toch voor de gezondere varianten te gaandus ik haal gewoon bij de natuurwinkel uit van die schepbakken. En dan om de dag een handje.
Als er alleen kruiden in zitten en niet teveel geen zout wel!! Wat ik een keer heb gedaan met een vriendin: amandelen roosteren in de oven, met beetje chilipoeder, rozemarijn, zeezout (quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zijn die niet gezond dan?![]()
![]()
Ik dacht nootjes =![]()
Niet zo zoutig =![]()
Lekker smaakje erbij = added bonus?
Oh nom!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als er alleen kruiden in zitten en niet teveel geen zout wel!! Wat ik een keer heb gedaan met een vriendin: amandelen roosteren in de oven, met beetje chilipoeder, rozemarijn, zeezout (![]()
) en dan roosteren tot het lekker ruikt. Echt superverslavend!
Hm dan ga ik doe ook maar eens meenemen! Nootjesquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh nom!Later maar es proberen!
![]()
Ja ik had die mix specifiek uitgekozen op weinig zout, veel kruidige smaak![]()
Dan zal het wel meevallen denk ik
Boh ik ben gaar
Maar misschien beter dan een frikandel met friet en mayoquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
wist je dat een 'broodje gezond' helemaal niet zo gezond is?
Vaak wit, volvette kaas, margarine, vettige gekookte ham
Zo, lekker getrained!was weer de snelste
Ben je mal, dan moet er gewerkt worden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:12 schreef Chicolate het volgende:
Stakende vervoersbedrijven. Serieus, wat denk je hiermee op te schieten. (en ik moet verdorie naar de andere kant van Amsterdam en woon in de middle of nowhere. Nu moet ik naar het station lopen en vanaf daar de trein nemen. Hallo reistijd van een uur). Doe dan gewoon gratis reizen voor iedereen, als je vooral de vervoerder in de problemen wil brengen.
Het is alleen tijdens de ochtend. Vanaf half 9 wordt de dienstregeling weer hervat, vanaf 10 uur rijdt alles weer. Helaas moet ik om 8 uur de bus hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ben je mal, dan moet er gewerkt worden.
Nu kunnen ze op hun dooie akkertje gaan FNV'en met een sigaretje en 's middags lekker thuis op de bank zitten met een blik Schultenbrau.
Viets?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het is alleen tijdens de ochtend. Vanaf half 9 wordt de dienstregeling weer hervat, vanaf 10 uur rijdt alles weer. Helaas moet ik om 8 uur de bus hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |