Jeumig!! Da's wel vroeg ja, dan zou ik ook vroeg moeten gaan slapen. Of me dat ook zou lukken is een tweede. Mijn ritme moet een ruim uur vervroegd worden over een maandje, dat gaat me veel koffie kosten denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Nette lijst(hooguit beetje veel suiker : jam & sap).
Wekker staat op 3:15u morgenochtend. Vandaar.
Poeh wat ga je zo vroeg doen Sigme?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Nette lijst(hooguit beetje veel suiker : jam & sap).
Wekker staat op 3:15u morgenochtend. Vandaar.
[..]
Buiten, in een ren (6 x 12 meter) en daarin hebben ze een hok.
Gaat wel goed, maar misschien helpt het dat het meestal donker wordt tegen de tijd dat ze erin moeten..
Licht eten is voor een zwemtraining inderdaad erg fijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
D wordt weer groentensoep met broodjes ipv risotto met asperges. Zonde om de soep weg te gooien en net wat lichter voor mijn zwemtraining van vanavond![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef sigme het volgende:
Zijn jullie nieuw hier?
Mijn liefste moet op zijn werkdagen erg vroeg beginnen. Ik niet, na een half uurtje om hem te voorzien van thee, brinta, eten & drinken voor onderweg kan ik wel weer terug naar bed (en dat doe ik tegenwoordig meestal ook).
Goedzo tink!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:17 schreef Tinkepink het volgende:
Trots.
Als t een appel gegeten en mijn d was een halve gegrilde kip zonder vel en een derde ananas. Geen ijs!
Vrachtwagenchauffeur (supermarktdistributie).quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee maar kwart over 3 ik word nieuwsgierig wat hij doet en volgens mij heb ik het ooit wel geweten
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai! Ik ben trots op mn zus, die heeft vandaag haar eerste hoor- en werkcollege gegeven!En ze deed het goed!
Verder ben ik licht gestresst ivm S-deadline () en denk ik erover om werk tijdelijk op een nog lager pitje te zetten (prefinal version moet over 3 weken ongeveer volledig af).
--
En een koesje voor Puff![]()
En ik had ook een gekke slankie-droom! Maar dan niet over mille feuillIk droomde dat Blurred en leuke baardige Engelsman aan de haak had geslagen en dat ze Harry Potter aan het kijken waren in een reuzenrad terwijl Blurred aan het breien was. Mo en Mr Mo waren er ook (het was ten slotte Ergens in Groot Britannië
) en die gaven de baardige Engelsman ook hun seal of approval.
Jaja.
Hahaha awesome! Dat beest kijkt wel erg psychotisch uit z'n doppenquote:
En ik dacht dat je zen werd van yoga?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Thuis!
Yoga was fijn
Maar nu ben ik weer gewoon boos.
Niet zen genoeg blijkbaar. En terecht.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik dacht dat je zen werd van yoga?.
Even met een filmpje op de bank? Is je vriendje er ook?.
Receptje!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:25 schreef MarMar het volgende:
lol, kindlief liet me dit net ondertekenen:
[ afbeelding ]
Ik ben dus niet de enige die de soep goed gelukt vond
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:25 schreef MarMar het volgende:
lol, kindlief liet me dit net ondertekenen:
[ afbeelding ]
Ik ben dus niet de enige die de soep goed gelukt vond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |