^^quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En prob is heel goed als interieurstyliste!
Die zijn ingekleurd..quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik weet niet of jullie deze al gezien hadden maar hij is te leuk om niet te delen vind ik
[ afbeelding ]
Dikke benenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:55 schreef V1z0R het volgende:
Minder fotogeniek misschien, maar wel voorzien van een goed gevuld onderstel!
Als ze nou zoiets zouden maken in Oost/watergraafsmeer en dan beschikbaar tot 2016, zou ideaal zijn!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:23 schreef bluejean het volgende:
Ik breek weer eens even in
@Ewelina: bij jou op de hoek staan veel tijdelijke woningen te huur, tot eind 2012, maar wellicht langer. 3 kamers (ca. 50m2) voor ca. 380 euro per maand. Ik woon er ook en het is er best fijn.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef sigme het volgende:
Lijstje:
• muesli & yoghurt
• half uurtje beesten
• 7 krekkers met beleg
• boodschappen sjouwen
• 1 mininepmagnum
• 1 vol bord witlofsalade van 150 gr witlof, 1/4 banaan, kwakje yoghurt kwakje mayo
• patat & kroket. Patat zelfgemaakt, kroket zelf gefrituurd.
• custardpudding met rabarbercompote
Ben benieuwd hoeveel slaap we krijgen nu we om 8 uur moeten slapen..
Bedankt voor de tip, maar als ik zou verhuizen dan zou het weer een woning met campuscontract zijn of een contract voor onbepaalde tijd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:23 schreef bluejean het volgende:
Ik breek weer eens even in
@Ewelina: bij jou op de hoek staan veel tijdelijke woningen te huur, tot eind 2012, maar wellicht langer. 3 kamers (ca. 50m2) voor ca. 380 euro per maand. Ik woon er ook en het is er best fijn.
Nette lijstquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:21 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn lijst:
O: volle yoghurt met jam en nootjes
L: 3 boterhammen; pindakaas, jam en honing
T: japanse mix, flesje bosvruchtensap
D: spinazietaart (niet a la creme) met stukjes geitenkaas
![]()
T: misschien wat chips
Waarom moet je om 8 uur slapen Sigme?
Buiten, in een ren (6 x 12 meter) en daarin hebben ze een hok.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]hier gaat het erg goed maar slapen die van jou los?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |