En dan zelf de scooter ook mee nemen ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waarom zie ik dat nu nooit gebeuren? Ik zou m helemaal de schompes uitlachenEn er met mijn armen over elkaar bij staan kijken
Pauperscooterjeugd
Kende ik al, maar toch bedankt!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
voor de fietsers onder ons:
http://www.fietsersbond.nl/op-fiets/fietsroute-planner
kun je ook fietsroutes plannen en ook rondes plannen
kwam er net toevallig achter
mja kwam hem toevallig tegen, denk ik share het evenquote:
moet die eruit ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
He, ik zie toevallig dat mijn oude account nog in de OP staat.
mja kan in Wiki,quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik woon nog altijd in Tilburg! Kan ik dat zelf aanpassen?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:39 schreef Allesea het volgende:
Jesus, wat spammen jullie veul
Gaat er vanavond iemand naar VorstVrij? (in de NWE Vorst) Toevallig... ??
En.... Ben je dit jaar al naar de bioscoop geweest?quote:
Jaaaa! Dat waren nog eens tijden,quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:52 schreef Guard het volgende:
[..]
tis juist belachelijk rustig in deze topicreeks...
vreuger, toen we nog een topic in het uur vol spamden...
Yup!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:52 schreef Guard het volgende:
[..]
vruuger dus..quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:52 schreef Guard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:39 schreef Allesea het volgende:
Jesus, wat spammen jullie veul
Gaat er vanavond iemand naar VorstVrij? (in de NWE Vorst) Toevallig... ??
Wat Guard zegt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:52 schreef Guard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En.... Ben je dit jaar al naar de bioscoop geweest?
Nog steeds niet?????quote:
Nope ik ga vaker naar het theater/concertzaal dan naar de filmquote:
Was aan t werk, nu thuis, de katten net eten gegeven en straks eten bij pa in Oirschotquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Wat Guard zegt.
maar Vorstvrij? wat moet ik daarbij voorstellen ?
en over die stilte ... waar is iedereen eigenlijk ? is inderdaad heel erg rustig de laatste tijd
http://www.denwevorst.nl/agenda/$sub_detail/$festival_id_388/quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
maar Vorstvrij? wat moet ik daarbij voorstellen ?
ok, had er nog niet eerder van gehoordquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:12 schreef krioro het volgende:
[..]
http://www.denwevorst.nl/agenda/$sub_detail/$festival_id_388/
Ik ga er zelf niet heen, andere dingen te doen en zo.
Ook nog nooit van gehoord. Bedenk nu dat ik laatst iets zag over Tilburg Textiles (http://www.tilburgtextiles.nl/), dat kende ik ook nog niet. Mooi overzicht van wat er allemaal te doen is in Tilburg tot en met oktober geloof ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:12 schreef krioro het volgende:
[..]
http://www.denwevorst.nl/agenda/$sub_detail/$festival_id_388/
Ik ga er zelf niet heen, andere dingen te doen en zo.
is idd optijdquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben druk geweest met mijn pc opschonen e.d. Ik logde laatst in op m'n gmail, stond er dat iemand die nacht om half 3 vanuit een chinees ip adres had ingelogd.. dus ik zo wth? Wachtwoord veranderd.. ik denk hoe kan dat nou weer?
.. beveiliging geeft nu pas aan dat ie een backdoor virusgeval heeft gevonden. Komt ie ook lekker op tijd mee -_-'.
ok, en is het ook iets gezelligs ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:46 schreef Allesea het volgende:
Ik sta daar met een Duitse braadworstenkraam
ok, misschien als we morgen avond niks te doen hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:18 schreef Allesea het volgende:
Ik ben er, dus het is gezellig
Is iets met theaterstukken/stukjes... Van beginnende tot pro's zeg maar. Frank Lammers waggeld ook ergens rond met zn chaggerijnige kop xD Maargoed... er is drank, en overheerlijke friet met mayo, broodje hamburger, broodje braadworst en chocolade- aardbeien- en vanille-ijs
Lache... jammer alleen dat het het weekend wat minder weer wordt...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:38 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos is weer aan t werk.
Weekend lekker vrij en zondag vrijgezellendag, mn pa gaat 1 juni trouwen
Neequote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:02 schreef Allesea het volgende:
Ruilen Guard?
Heeft iemand toevallig de toren van Interpolis vandaag al bekeken ??
Nah toch maar niet....quote:
Ja in dit geval mag je gefrustreerd zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee![]()
Vertel?
Mag ik even gefrustreerd zijn? Mijn moeder had tot nu toe XP en dat wordt vanaf nu W7. Alleen ze gebruikte outlook express, dat zit niet meer in W7 dus moet ze aan de outlook, alleen de outl. express bestanden kun je niet zomaar importeren in outlook. Nu mag ik mijn vrije vrijdagmiddag besteden aan het inrichten van een virtuele, nederlandstalige xp machine om daar haar profiel op terug te zetten en outlook op te mikken om die hele zooi vervolgens om te kunnen zetten naar het bloody juiste bestandsformaat om dat dan weer te kopieren naar haar nieuwe pc.
Ah gelukkig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja in dit geval mag je gefrustreerd zijn
"blah blah faster, better experience"quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah gelukkig.
Windows XP: "An exciting new look"
volgens mij kon je die zonder moeite in windows mail invoeren. De vervanging van outlook expres...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee![]()
Vertel?
Mag ik even gefrustreerd zijn? Mijn moeder had tot nu toe XP en dat wordt vanaf nu W7. Alleen ze gebruikte outlook express, dat zit niet meer in W7 dus moet ze aan de outlook, alleen de outl. express bestanden kun je niet zomaar importeren in outlook. Nu mag ik mijn vrije vrijdagmiddag besteden aan het inrichten van een virtuele, nederlandstalige xp machine om daar haar profiel op terug te zetten en outlook op te mikken om die hele zooi vervolgens om te kunnen zetten naar het bloody juiste bestandsformaat om dat dan weer te kopieren naar haar nieuwe pc.
Kom je dan niet met dat windows live gezeik te zitten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
volgens mij kon je die zonder moeite in windows mail invoeren. De vervanging van outlook expres...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |