abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96879335
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 10:32 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag weer een heel sterke drang om mijn ex weer eens te spreken... Niet een heel gesprek ofzo, maar gewoon even tegenkomen en een kort praatje, waarom ? Geen idee :P

De laatste keer dat we elkaar spraken was begin januari, toen haalde ik haar op met de auto omdat we voor werk naar een bespreking moesten...
Toen ik haar die avond afzette vond ik het al jammer, omdat het wel weer eens een tijdje kon gaan duren voordat ik haar zou spreken.. Maar dat het zo lang zou duren?
Inmiddels zijn we alweer ruim 4,5 maand verder, maar die avond toen ik haar afzette was de laatste keer dat ik haar recht in de ogen aan heb gekeken, terwijl we 3 km van elkaar af wonen...

Sindsdien heeft ze me nog wel een paar keer ge sms't gewoon over hoe het gaat, of als we elkaar in de verte zien dan zwaaien we even maar that' s it..

Ik weet ook wel dat dit komt door mijn eigen afstandelijke houding.. Ik wil niet te amicaal overkomen naar haar, en ik ben ook snel bang dat ze helemaal niet op me zit te wachten dat ik eens een praatje met haar maak... Terwijl ze heel aardig doet juist.., maar dit zorgt er wel voor dat ik niet echt makkelijk benaderbaar meer ben voor haar...
wat zit de wereld toch gek in elkaar, doe niet zo moeilijk, bel haar gewoon op en ga samen wat drinken. Als ze je toch al niet moet, dan zal ze niet reageren en als ze je wel moet, dan springt ze waarschijnlijk een gat in de lucht dat je het initiatief hebt genomen, want dat durft zij dan blijkbaar niet.
pi_96880814
Lijkt mij geen goed idee, want volgens mij zijn er nog wel restgevoelens bij barthinoo.. denk dat je aantal posts hier aanzienlijk zal verdubbelen als je dat doet....denk jezelf ook niet?
pi_96881736
Lijkt mij ook niet het meest verstandige, gezien z'n historie. Maar wie ben ik om daar over te oordelen ;)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het de laatste weken ook weer iets moeilijker heb. Ik heb ook de drang om contact op te nemen. Ik doe het alleen niet, want het is toch zinloos. Het moet niet van mij uit komen, maar van haar. En wat ik eerder al gezegd heb, ik wil verder, dat kan niet door met haar in m'n hoofd te blijven zitten.
Op zich gaat dat ook goed, en blijf ik rationeel denken. Maar af en toe zijn er van die momenten die het allemaal wat lastiger maken, en dan ga je weer irrationeel denken. Gelukkig besef ik me dat wel, en weet ik dat ik gewoon door moet gaan. Ook ik ga weer iemand vinden, het is alleen dat mijn relatie met haar zo ontzettend fijn was, en dat mis ik gewoon. :)
pi_96881957
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:07 schreef H6-4ever het volgende:
Lijkt mij geen goed idee, want volgens mij zijn er nog wel restgevoelens bij barthinoo.. denk dat je aantal posts hier aanzienlijk zal verdubbelen als je dat doet....denk jezelf ook niet?
Heb gistermiddag een mailtje gestuurd naar m'n ex. Vlak nadat ze het had uitgemaakt ( begin april ) via msn heb ik haar in een boze bui uitgescholden via een mailtje dat een mens geen msnvenster is die je zomaar wegklikt, dat ze een aantal dagen daarvoor nog via een smsje had gezegd dat ze van me hield, terwijl ze het bij het uitmaken zei dat het "gevoel" weg was. Ook ging ze al na een paar minuten "plotseling" weg etc. etc.

Nja, gistermiddag toch maar een mailtje gestuurd met dat het niet netjes was van haar om het via msn uit te maken en dat ik haar daarna zo'n mailtje heb gestuurd. Dit was in eerste instantie een rationeel besluit met de verwachting dat ze geen mailtje zou kunnen terugsturen en dat mij dat in principe ook niets uitmaakt, uit = uit toch? Had het alleen maar gestuurd omdat we samen zulke bijzondere dingen hebben meegemaakt en ik de minste niet ben om na een ruzie of iets dergelijks alsnog weer de hand toe te reiken.

Daarna kreeg ik toch een heel heftig gevoel en merkte ik pas wat onze relatie met mij deed en voor mij betekende. Dat gevoel zette zich de rest van de dag door, voelde me heel erg druk en voelde bijv. m'n kaakspieren de hele tijd zich aanspannen. Heb afgelopen nacht er ook niet echt heel erg goed door kunnen slapen...

Had echt niet verwacht dat zo'n mailtje zoiets met mij zou kunnen doen. Ben ook niet van plan voorlopig weer contact te zoeken. Alleen... het voelt zo verdomd moeilijk om van het ene moment naar het andere totaal geen contact meer te hebben, alsof diegene in principe plotseling "dood" is voor jou. Je weet niet meer wat ze doet, hoe ze zich voelt enzo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Riddler86 op 16-05-2011 13:06:27 ]
pi_96882218
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:30 schreef Mr.Myst het volgende:
Lijkt mij ook niet het meest verstandige, gezien z'n historie. Maar wie ben ik om daar over te oordelen ;)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het de laatste weken ook weer iets moeilijker heb. Ik heb ook de drang om contact op te nemen. Ik doe het alleen niet, want het is toch zinloos. Het moet niet van mij uit komen, maar van haar. En wat ik eerder al gezegd heb, ik wil verder, dat kan niet door met haar in m'n hoofd te blijven zitten.
Op zich gaat dat ook goed, en blijf ik rationeel denken. Maar af en toe zijn er van die momenten die het allemaal wat lastiger maken, en dan ga je weer irrationeel denken. Gelukkig besef ik me dat wel, en weet ik dat ik gewoon door moet gaan. Ook ik ga weer iemand vinden, het is alleen dat mijn relatie met haar zo ontzettend fijn was, en dat mis ik gewoon. :)
Erg herkenbaar. :)

De ene dag is de andere niet, het ene moment denk je er niet eens aan om contact op te nemen en is je ex nog maar een herinnering die zo nu en dan terugkomt in je hoofd en het andere moment zit ze continu in je hoofd en denk je aan niks anders meer en wil je haar zo graag weer zien en even opbellen ofzo. Althans, zo beleef ik het.
pi_96883602
Ja absoluut waar, maar het wordt minder! Ik heb er ook aan toegegeven en contact gezocht, heen en weer gemaild enz...totdat je tot het besef komt dat je er geen klote mee opschiet het houdt je alleen maar vast aan de gedachte dat jullie samen waren...en zo kon ik niet verder..ik heb het dus zelf ook weer beeindigd door eerlijk te zeggen dat ik het moeilijk heb, en toen geen reactie meer gehad.. een kloten gevoel maar nu weken later merk ik het wel, het is goed zo....
pi_96884227
ik heb nu denk ik 100 verschillende verhalen gehoord waar het contact af en toe nog was en mezelf inclusief. JE schiet er idd geen donder mee op. Ik hoor niemand dat het weer goed komt. Alleen maar dat de een de ander aan het lijntje houd. Dus ik wil iedereen op zijn hart drukken als het uit is probeer hem of haar dan te vergeten en probeer door te gaan. Je schiet er namelijk echt niets mee op als je wat anders gaat doen.
pi_96885417
ja, misschien ben ik wat te optimistisch, maar ik vind dat mensen vaak zo moeilijk doen. Als je iemand leuk vindt, dan durf je toch ook een blauwtje te lopen. Nou dan wordt je keihard afgezeken of zegt de ander 'nee', als dat alles is. Weet je het draait vaak allemaal om trots, winnen, playing hard to get, jammer daardoor loop je misschien wel de liefde van je leven mis.
  maandag 16 mei 2011 @ 14:38:18 #209
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_96886372
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ik ken jouw verhaal ook niet, nee. :P Ik wil mijn ex eigenlijk graag terug en ik wil hem ook niet terug.
mijn verhaal is vrij simpel. bijna 3 jaar een relatie gehad, ongeveer een jaar samen gewoond. mevrouw werkte 2 tot 4 uur in de week, ik fulltime. ik kwam thuis na mn werk en mevrouw ging bij me weg omdat ze vond dat ik niet genoeg deed.
zelf zat ik er ook al aan te denken waarom ik nog een relatie had, omdat ik ook een heleboel dingen te kort kwam.

en nu, 1.5 jaar later zit ik nog steeds met een berg frustraties uit die tijd, terwijl mevrouw al weer een nieuwe vriend heeft.

en dat is de beknopte versie. :P
  maandag 16 mei 2011 @ 14:48:05 #210
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_96886777
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:30 schreef Mr.Myst het volgende:

Volhouden kerel!!!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_96886941
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:38 schreef Under_Score het volgende:

[..]

mijn verhaal is vrij simpel. bijna 3 jaar een relatie gehad, ongeveer een jaar samen gewoond. mevrouw werkte 2 tot 4 uur in de week, ik fulltime. ik kwam thuis na mn werk en mevrouw ging bij me weg omdat ze vond dat ik niet genoeg deed.
zelf zat ik er ook al aan te denken waarom ik nog een relatie had, omdat ik ook een heleboel dingen te kort kwam.

en nu, 1.5 jaar later zit ik nog steeds met een berg frustraties uit die tijd, terwijl mevrouw al weer een nieuwe vriend heeft.

en dat is de beknopte versie. :P
Wat kwam je dan zoal tekort?
pi_96887013
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:23 schreef H6-4ever het volgende:
Ja absoluut waar, maar het wordt minder! Ik heb er ook aan toegegeven en contact gezocht, heen en weer gemaild enz...totdat je tot het besef komt dat je er geen klote mee opschiet het houdt je alleen maar vast aan de gedachte dat jullie samen waren...en zo kon ik niet verder..ik heb het dus zelf ook weer beeindigd door eerlijk te zeggen dat ik het moeilijk heb, en toen geen reactie meer gehad.. een kloten gevoel maar nu weken later merk ik het wel, het is goed zo....
Ik merk dat ik me er nu alweer een stukje beter over voel. Heb het mailtje ook zo getypt dat het meer een eenzijdig bericht naar haar toe is en niet om per se een reactie te ontlokken. Dat was ook niet echt mijn bedoeling.

Maar ik zie hierdoor en ook door jou reacties wel in dat het niet hebben van contact, hoe moeilijk dat ook is, het beste is om het te verwerken. :)
  maandag 16 mei 2011 @ 14:57:34 #213
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_96887134
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:52 schreef Riddler86 het volgende:

[..]

Wat kwam je dan zoal tekort?
voornamelijk iemand die luisterde naar wat ik te zeggen had. soms had ik een gesprek met dr en dan ging de helft gewoon dwars door dr heen. alsof je tegen een muur praat.
verder een boel intimiteit.
en iemand die ook een beetje kon troosten als het wat minder ging, in plaats daarvan kreeg ik dan ook nog een berg verwijten over me heen die de plank finaal misslaan. bijv. als ik gestressed was door het werk kwam mevrouw met de briljante opmerking van 'dan zoek je toch ander werk' :') ja das mooi makkelijk praten.
pi_96889901
Nee echt geen haar op mn hoofd die eraan denkt om haar nog eens te vragen om iets te gaan drinken..., al zou ik het best willen...

Wil haar niet weer in de positie stellen om mij te kunnen raken, en wil mezelf niet meer kwetsbaar opstellen tov. haar... Zoiets zal toch echt van haar kant moeten komen, dat zal zij als ''dumper'' zelf ook wel begrijpen denk ik...

Ze voelde zich na de relatie al heer en meester over mij en vond het heerlijk om afspraken die we een week geleden gemaakt hadden een uur van tevoren af te zeggen omdat ze liever wat ging drinken met vriendinnen...

En hoewel ze nu heel ''aardig'' tegen me doet, heb ik ergens het idee dat dit nog steeds niet veranderd is... Daarnaast heb ik haar in die eerste maanden vaak zat gevraagd of we niet nogeens wat konden gaan doen, maar zij stootte het steeds verder af en heeft tot op de dag van vandaag ook nooit meer van die mogelijkheid gebruik willen maken...

En gevoelens voor haar heb ik inderdaad nog wel, anders zou ik haar niet meer willen spreken... Maar een relatie met haar nee nooit meer...
pi_96890517
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:06 schreef Bartinhoo het volgende:
Nee echt geen haar op mn hoofd die eraan denkt om haar nog eens te vragen om iets te gaan drinken..., al zou ik het best willen...
Pff gelukkig, schrok al ;)
Voor de rest zijn jou posts altijd zo herkenbaar voor mij, we konden wel zelfde ex hebben Haha...
pi_96891117
Who knows ze heeft er nogal wat :P
pi_96891470
Die van mij ook! En ook lekkere geschiedenis met alles erop en aan met haar exen....ze woont nu weer bij één in, ach had ut kunnen weten eingelijk....
  maandag 16 mei 2011 @ 18:03:15 #218
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96895347
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:06 schreef Bartinhoo het volgende:

Wil haar niet weer in de positie stellen om mij te kunnen raken, en wil mezelf niet meer kwetsbaar opstellen tov. haar... Zoiets zal toch echt van haar kant moeten komen, dat zal zij als ''dumper'' zelf ook wel begrijpen denk ik...

Ze voelde zich na de relatie al heer en meester over mij en vond het heerlijk om afspraken die we een week geleden gemaakt hadden een uur van tevoren af te zeggen omdat ze liever wat ging drinken met vriendinnen...

En hoewel ze nu heel ''aardig'' tegen me doet, heb ik ergens het idee dat dit nog steeds niet veranderd is... Daarnaast heb ik haar in die eerste maanden vaak zat gevraagd of we niet nogeens wat konden gaan doen, maar zij stootte het steeds verder af en heeft tot op de dag van vandaag ook nooit meer van die mogelijkheid gebruik willen maken...

En gevoelens voor haar heb ik inderdaad nog wel, anders zou ik haar niet meer willen spreken... Maar een relatie met haar nee nooit meer...
1. Ze doet aardig uit beleefdheid
2. Ze doet aardig omdat zij in de veronderstelling is dat je eroverheen bent
3. Ze doet aardig om controle over je te houden en als eventuele back-up, mocht het niet werken met haar vriend
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_96895416
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:57 schreef Under_Score het volgende:

[..]

voornamelijk iemand die luisterde naar wat ik te zeggen had. soms had ik een gesprek met dr en dan ging de helft gewoon dwars door dr heen. alsof je tegen een muur praat.
en iemand die ook een beetje kon troosten als het wat minder ging, in plaats daarvan kreeg ik dan ook nog een berg verwijten over me heen die de plank finaal misslaan. bijv. als ik gestressed was door het werk kwam mevrouw met de briljante opmerking van 'dan zoek je toch ander werk' :') ja das mooi makkelijk praten.
Hmm, tot aan die verwijten lijkt ze precies op m'n ex, haha. :P

Ach, life goes on. Je doet er toch niks aan.
pi_96895436
ik lees hier altijd dat die wijven van die sicke spelletjes spelen als het eenmaal door ze is uitgemaakt.

mannen doen niet zo triest volgens mij, echt een vrouwending
  maandag 16 mei 2011 @ 18:07:08 #221
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_96895475
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:05 schreef Riddler86 het volgende:

[..]

Hmm, tot aan die verwijten lijkt ze precies op m'n ex, haha. :P

Ach, life goes on. Je doet er toch niks aan.
precies. vergeten en doorgaan. alleen het vergeten gaat zo verdomd langzaam :{

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:06 schreef Pinguino81 het volgende:
ik lees hier altijd dat die wijven van die sicke spelletjes spelen als het eenmaal door ze is uitgemaakt.

ik denk dat mannen wat directer er in zijn. die gaan een directe confrontatie aan. sommige doen dat met aggresie, anderen door verbaal geweld.

gelukkig zijn er bij beide groepen ook een heleboel die het gewoon zo laten zoals het is.
  maandag 16 mei 2011 @ 18:08:08 #222
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96895527
quote:

Dan zie je dat toch echt verkeerd.
pi_96895898
Vrouwen zijn denk ik wel minder direct. In een normaal gesprek misschien niet zo erg, omdat ze in principe gewoon de ander geen pijn proberen te doen. Maar als een vrouw het uitmaakt of nà het uitmaken is dat wel een vervelende eigenschap vind ik.

Mannen hebben weer andere negatieve eigenschappen, maar of die erger zijn of niet, zou ik zo niet een oordeel over kunnen geven.
pi_96896426
quote:

zo wat is jouw probleem, niet alle 'wijven' of mannen zijn hetzelfde !?

effe deze post aanpassen hoor, want dit maakt me echt pissed, alsof jullie kerels zo gers zijn. Nee, tegen iemand zeggen 'ja, je moet echt helemaal voor me gaan' en dan een week later, 'weet eigenlijk niet wat ik wil'. Ja maar vorige week zei je nog ........, nee maar toen voelde het zo en nu voelt het zo. Wat een vaag gelul !! Nee, mannen kunnen er ook wat van, zeker als ze hun lul achterna lopen!

Zo moest effe mijn frustratie kwijt !

[ Bericht 28% gewijzigd door missconfessions op 16-05-2011 18:37:49 ]
pi_96896853
Lol, zat erop te wachten ;)
pi_96897106
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:03 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

1. Ze doet aardig uit beleefdheid
2. Ze doet aardig omdat zij in de veronderstelling is dat je eroverheen bent
3. Ze doet aardig om controle over je te houden en als eventuele back-up, mocht het niet werken met haar vriend
Wat de rede ook moge zijn goofy, ik heb de hoop op een nieuwe kans bij haar allang verloren hoor :) Sterker zelfs, ik weet ook zeker dat mocht het zich toch voordoen, ik zelf niet eens meer een relatie met haar zou willen....

Klinkt misschien heel tegenstrijdig hoor, dat ik haar nog wel eens mis, en wel weer eens zou willen spreken, maar toch geen relatie meer met haar wil... Toch voelt het zo!

En waarom ze aardig doet, tja uit beleefdheid : Niemand heeft haar ooit gevraagd om mij sms' jes te sturen in hoe het met me gaat etc, ik denk wel dat ze oprecht geinteresseerd is... Is het onbeleefd om niets te sturen?

Zij denkt dat mijn leven drastisch is veranderd sinds ik op kamers zit, dat ik de ene na de andere meid in mn bed heb en allang niet meer aan haar denk... Dat wil ik lekker zo laten, dus vandaar dat ik haar niet meer uit mezelf op zal bellen om wat te gaan drinken oid, al zal het leuk zijn als zij het ooit eens doet :)
Optie 2 is dus denk ik van toepassing...
Optie 3 is het iig sowiezo niet, want die meid hoeft mij echt nooit meer terug :P
pi_96915667
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:42 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Ik heb de hoop op een nieuwe kans bij haar allang verloren hoor :) Sterker zelfs, ik weet ook zeker dat mocht het zich toch voordoen, ik zelf niet eens meer een relatie met haar zou willen....

Klinkt misschien heel tegenstrijdig hoor, dat ik haar nog wel eens mis, en wel weer eens zou willen spreken, maar toch geen relatie meer met haar wil... Toch voelt het zo!

Same here, ook al had ik de hoop pas verloren toen ze zo gauw met die nieuwe dude aan ging pappen. Maar wel een steunende gedachte dit. Wanneer je het even iets moeilijker hebt. :)
pi_96932697
Hier weer ff een post van mij. ik heb haar sinds het belletje vorige week vrijdag voor haar verjaardag niet meer gesproken, gezien of anderszins contact met haar opgenomen. En eerlijk gezegd voel ik me prima nu! ik heb een top weekend gehad, zaterdag hele dag getennist met mn matties, zondag in Amsterdam uit mijn plaat gegaan met het kampioenschap en nu zit ik heerlijk mijn eigen ding te doen en ben druk aan het solliciteren. Heb haar ook in dat telefoongesprek gezegd dat als ze contact wil dat zij het dan maar moet initiëren, ik doe het niet meer. Ik denk ook niet zo veel meer aan haar, en dat komt misschien ook wel omdat ik niet de hele tijd meer op dit soort forums zit te kijken, dan ga je toch weer verhalen vergelijken enzo en dat haalt alleen maar herinneringen op. Natuurlijk wel enorm fijn dat dit er is met mensen die oprecht geïnteresseerd zijn, begrijp me niet verkeerd. ik vind het vreemd dat het zo goed gaat :)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 11:42:55 #229
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96932958
Wacht maar totdat je eens een weekendje niks te doen hebt. ;)
pi_96933147
Inderdaad. Zie mijn post van afgelopen zaterdag. :P

Maar ik vind het wel heel relaxt voor je duubje. ^O^
  dinsdag 17 mei 2011 @ 12:58:22 #231
343214 badisbad
free man's mind
pi_96935850
quote:

[..]

jou ex lijkt wel veel op die van mij zeg! ze hete toch geen sara hé? :P
Why can't they aim for my impenetrable body armor like everybody else!?
pi_96937929
quote:

[..]

Wow dit klinkt heel herkenbaar zeg !

Bij mijn ex en mij lag het denk ik aan het grote verschil in interesses, en al wil ik niet narcistisch overkomen : in intelligentie...
Achteraf bezien is het ook wat vreemd geweest allemaal : Ik praat hier wel heel gewichtig met woorden als ''relatie, liefde'' etc, maar eigenlijk was het van haar gewoon nog kalverliefde...

We kennen elkaar al ons hele leven, wonen in hetzelfde dorp en zijn even oud.. We waren ook collega' s, maar op het werk spraken we elkaar eigenlijk nooit echt. Alleen hoi, doei werkse etc...

Zij had 2 jaar met een andere collega gehad, en dat was inmiddels uit toen ik terugkwam van een jaar wereldreis. Opeens hadden we een personeels ''sporttoernooi'', dat zij mede organiseerde en ze had mij bij haar groep ingedeeld. Vanuit het niets ineens sms - jes en aanhankelijk doen...

Zo is de ''relatie'' dus ontstaan.. Niet arrogant bedoeld nogmaals, maar ik denk niet dat ik een van de lelijkste ben dus misschien heeft dat er voor gezorgd dat ze achter me aanging, maar een persoonlijke band met haar heb ik nooit echt gevoeld...
Inderdaad ook bij gesprekken dat het haar niet echt interesseert, diepgaande gesprekken kon zie niet goed mee omgaan... Nooit vroeg ze eens een wat diepere vraag als '' wat zullen we dit weekend eens gaan doen schat ''...
Toen we 8 maanden een relatie hadden vroeg ze me op welke universiteit ik ookalweer zat :D

Of inderdaad het soort antwoorden als jouw ex ook gaf, waar je helemaal niets mee kunt inderdaad, zonder intentie om er verder op in te willen gaan...
pi_96939347
aaaaaaargh... WAAROM moest ik hem zonodig opzoeken op Facebook? |:(
  dinsdag 17 mei 2011 @ 14:34:39 #234
327765 BasBron
De Neger Des Heils
pi_96939875
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:36 schreef Riddler86 het volgende:

[..]

Alleen... het voelt zo verdomd moeilijk om van het ene moment naar het andere totaal geen contact meer te hebben, alsof diegene in principe plotseling "dood" is voor jou. Je weet niet meer wat ze doet, hoe ze zich voelt enzo.
Dit gevoel is zo herkenbaar... Ondanks dat ik aan de "andere kant" zit (ik was degene die de relatie heeft verbroken).

Heb inmiddels een nieuwe vriendin en dat voelt (hoe oneerbiedig dat ook klinkt) een stuk "echter", maar ondanks dat zal ik altijd blijven houden van mijn ex. Als je jarenlang bij elkaar bent geweest en dan cold turkey niks meer van d'r hoort (en als je dan wat hoort van anderen blijkt het niet goed te gaan met haar... ;( ) dan klopt het gevoelsmatig gewoon niet.
Is er een biertje in de zaal voor Bas Bron...laat je horen
Het mag een kleine zijn, het mag een warme zijn, het maakt niet uit... het maakt niet uit
pi_96939977
@ emss
Ja de verleiding kan groot zijn, maar ik weet (en jij nu ook) uit eerdere ervaringen, dat het alleen maar een klote gevoel oplevert...ik durf al helemaal niet meer erop te klikken, zelfbescherming denk
  dinsdag 17 mei 2011 @ 14:38:08 #236
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96939999
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:45 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Wow dit klinkt heel herkenbaar zeg !

Bij mijn ex en mij lag het denk ik aan het grote verschil in interesses, en al wil ik niet narcistisch overkomen : in intelligentie...
Achteraf bezien is het ook wat vreemd geweest allemaal : Ik praat hier wel heel gewichtig met woorden als ''relatie, liefde'' etc, maar eigenlijk was het van haar gewoon nog kalverliefde...

We kennen elkaar al ons hele leven, wonen in hetzelfde dorp en zijn even oud.. We waren ook collega' s, maar op het werk spraken we elkaar eigenlijk nooit echt. Alleen hoi, doei werkse etc...

Zij had 2 jaar met een andere collega gehad, en dat was inmiddels uit toen ik terugkwam van een jaar wereldreis. Opeens hadden we een personeels ''sporttoernooi'', dat zij mede organiseerde en ze had mij bij haar groep ingedeeld. Vanuit het niets ineens sms - jes en aanhankelijk doen...

Zo is de ''relatie'' dus ontstaan.. Niet arrogant bedoeld nogmaals, maar ik denk niet dat ik een van de lelijkste ben dus misschien heeft dat er voor gezorgd dat ze achter me aanging, maar een persoonlijke band met haar heb ik nooit echt gevoeld...
Inderdaad ook bij gesprekken dat het haar niet echt interesseert, diepgaande gesprekken kon zie niet goed mee omgaan... Nooit vroeg ze eens een wat diepere vraag als '' wat zullen we dit weekend eens gaan doen schat ''...
Toen we 8 maanden een relatie hadden vroeg ze me op welke universiteit ik ookalweer zat :D

Of inderdaad het soort antwoorden als jouw ex ook gaf, waar je helemaal niets mee kunt inderdaad, zonder intentie om er verder op in te willen gaan...
Mijn 'ex' interesseerde zich ook niet echt in mijn gevoelens, hobbies en werk. Na een half jaar wist ze nog steeds niet wat ik voor werk deed. Daarentegen kon ze wel heel goed over zichzelf praten en dan vooral over haar problemen. Ik heb me nadat het over was dikwijls afgevraagd wat ik in haar zag, want eigenlijk was ze heel erg oppervlakkig. Ik ben ook tot de conclusie gekomen dat ik slechts diende als een uitlaatklep voor haar. Daar heb ik bij mijn huidige vriendin geen last van; we delen veel gemeenschappelijke interesses. :)

Ach, ik put er in ieder geval troost uit dat zij nooit een gelijkwaardige relatie zal hebben, zolang ze haar probleem niet erkent. Ik weet gewoon dat dit haar (en uiteindelijk ook de relatie) altijd weer zal opbreken, ook al beweert ze bij elke nieuwe liefde van niet. Het zegt mij iig genoeg dat ze in dat jaar dat het nu uit is ondertussen alweer een paar vriendjes verder is.

[ Bericht 1% gewijzigd door goofy_goober op 17-05-2011 14:48:41 ]
  dinsdag 17 mei 2011 @ 14:52:49 #237
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_96940607
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:58 schreef badisbad het volgende:

[..]

jou ex lijkt wel veel op die van mij zeg! ze hete toch geen sara hé? :P
nee :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:38 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Mijn 'ex' interesseerde zich ook niet echt in mijn gevoelens, hobbies en werk. Na een half jaar wist ze nog steeds niet wat ik voor werk deed. Daarentegen kon ze wel heel goed over zichzelf praten en dan vooral over haar problemen. Ik heb me nadat het over was dikwijls afgevraagd wat ik in haar zag, want eigenlijk was ze heel erg oppervlakkig. Ik ben ook tot de conclusie gekomen dat ik slechts diende als een uitlaatklep voor haar. Daar heb ik bij mijn huidige vriendin geen last van; we delen veel gemeenschappelijke interesses. :)

Ach, ik put er in ieder geval troost uit dat zij nooit een gelijkwaardige relatie zal hebben, zolang ze haar probleem niet erkent. Ik weet gewoon dat dit haar (en uiteindelijk ook de relatie) altijd weer zal opbreken, ook al beweert ze bij elke nieuwe liefde van niet. Het zegt mij iig genoeg dat ze in dat jaar dat het nu uit is ondertussen alweer een paar vriendjes verder is.
klinkt herkenbaar, alleen is mijn ex net weer begonnen met een nieuwe relatie. nota bene met iemand die A hetzelfde probleem heeft als zij, en B waar ze zogenaamd niet verliefd op was.

ach ja. ik vind het gewoon jammer. dr nieuwe vriend ziet er ook niet uit. maar ieder zn ding denk ik. :')
  dinsdag 17 mei 2011 @ 15:09:57 #238
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_96941301
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:20 schreef emss het volgende:
aaaaaaargh... WAAROM moest ik hem zonodig opzoeken op Facebook? |:(
Zeker een foto met hem en zijn nieuwe flam? Direct al dat soort dingen verwijderen / blokkeren. Kom je toch ooit in de verleiding dan krijg je een mooie blokpagina :) (als dat bestaat in facebook, heb het zelf niet :)).
  dinsdag 17 mei 2011 @ 15:13:30 #239
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_96941420
ik merk zelf ook wel dat ik over hyves heenspeur, en dan vraag je je toch af waarom. :? ik heb al bevestiging gehad. waarom dan toch blijven zoeken naar nog meer bevestiging. -O-
pi_96941776
Zoals goofy al zei : Wat niet weet wat niet deert is inderdaad het beste..

Heb zelf ook weer op facebook zitten rondneuzen gisteren, en zag daar dat ze de kampioenswedstrijd met haar vriend, zijn vrienden en weet hun vriendinnen, dus haar nieuwe ''clubje'' heeft gekeken in Amsterdam en daarna ergens daar wat zijn gaan eten...

Het feit dat ik zelf ook in amsterdam met een stel vrienden aan het kijken was doet er dan niets aan af, ik blijf het alleen maar kut vinden dat zij nu daar zit...

Ik moet gewoon gaan stoppen met mezelf blamen... Heb nog steeds wel eens als iets tegenvalt of even niet zo lekker gaat dat ik denk : JE verdient het ook niet omdat je die relatie zo hebt verknald.. Maar ik heb me nu al een jaar kut gevoeld, wil weer met een schone lei beginnen...
  dinsdag 17 mei 2011 @ 15:30:50 #241
343214 badisbad
free man's mind
pi_96942171
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:21 schreef JiggyJ het volgende:
Zoals goofy al zei : Wat niet weet wat niet deert is inderdaad het beste..

Heb zelf ook weer op facebook zitten rondneuzen gisteren, en zag daar dat ze de kampioenswedstrijd met haar vriend, zijn vrienden en weet hun vriendinnen, dus haar nieuwe ''clubje'' heeft gekeken in Amsterdam en daarna ergens daar wat zijn gaan eten...

Het feit dat ik zelf ook in amsterdam met een stel vrienden aan het kijken was doet er dan niets aan af, ik blijf het alleen maar kut vinden dat zij nu daar zit...

Ik moet gewoon gaan stoppen met mezelf blamen... Heb nog steeds wel eens als iets tegenvalt of even niet zo lekker gaat dat ik denk : JE verdient het ook niet omdat je die relatie zo hebt verknald.. Maar ik heb me nu al een jaar kut gevoeld, wil weer met een schone lei beginnen...
vergeet niet; er is vast iemand op de markt met wie het veel beter gaat voor je :D
dat begin ik nu ook eindelijk te zien, m'n ex is m'n ex en dat is ze met heul goede redenen.
ik verlang nog steeds naar haar (omdat eerste vriendin) maar ik weet ook dat "wij" geen toekomst hadden.

verder ook gewoon je eigen "kreet" volgen, wat niet weet niet deert. als jij het ook maar leuk hebt gehad in a'dam, das het belangrijkste toch? :P
Why can't they aim for my impenetrable body armor like everybody else!?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 15:30:57 #242
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96942178
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:52 schreef Under_Score het volgende:
klinkt herkenbaar, alleen is mijn ex net weer begonnen met een nieuwe relatie. nota bene met iemand die A hetzelfde probleem heeft als zij, en B waar ze zogenaamd niet verliefd op was.

ach ja. ik vind het gewoon jammer. dr nieuwe vriend ziet er ook niet uit. maar ieder zn ding denk ik. :')
Wat ik ervan heb gehoord die van mij ook. Verder weet ik niet wie het is en dat interesseert me ook vrij weinig, maar als ik haar een beetje ken zal het wel weer zo'n sjakie zijn die ze op haar Hyves of MSN had. Bijna al haar vriendjes (en dat zijn er nogal wat) zijn via internet geregeld. Ook dat is een 'huge red flag' die ik jammer genoeg toen heb genegeerd.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 15:33:54 #243
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_96942307
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:30 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Wat ik ervan heb gehoord die van mij ook. Verder weet ik niet wie het is en dat interesseert me ook vrij weinig, maar als ik haar een beetje ken zal het wel weer zo'n sjakie zijn die ze op haar Hyves of MSN had. Bijna al haar vriendjes (en dat zijn er nogal wat) zijn via internet geregeld.
de nieuwe vriend van mn ex ken ik wel. daarom vind ik het ook zo jammer. normaal ga je er met je nieuwe relatie op vooruit, en niet een paar stappen op achteruit. :')

straks krijg ik nog gelijk en eindigt ze oud en alleen in een flatje met 30 katten.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 15:36:34 #244
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96942435
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:21 schreef JiggyJ het volgende:
Maar ik heb me nu al een jaar kut gevoeld, wil weer met een schone lei beginnen...
Dan zou ik maar eens kappen met dan Hyves en Facebook loeren.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 15:39:05 #245
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_96942560
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:30 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Bijna al haar vriendjes (en dat zijn er nogal wat) zijn via internet geregeld. Ook dat is een 'huge red flag' die ik jammer genoeg toen heb genegeerd.
zo was die van mij ook altijd super enthosiast als ze weer iemand tegenkwam met uitgaan, ofzo.

Ja die en die die ik tegenkwam was echt zooooo aardig. gaf mij drankjes enzo.
ja vind je het gek. die wil je alleen maar neuken muts.
nee echt niet hoor. super lief.
:')

en dan samen uit, en alleen aandacht voor dat soort jongens hebben. ik had het toen al uit moeten maken.
ha, zag ze net wel langsfietsen. :') wat een triest gezicht.

[ Bericht 7% gewijzigd door Under_Score op 17-05-2011 15:44:22 ]
pi_96944206
Heb vandaag na lange tijd weer eens op zijn twitter berichten gekeken. Zag de tekst staan: ben geen kapper, maar mis haar ! Stom, m'n hart maakte een sprongetje, 'zou hij mij bedoelen'?
Echt zo idioot dat ik me dat zelfs nu nog afvraag, terwijl hij me eigenlijk (bijna) niets meer doet. Mindtricks, nie goed !!!

Goooooofy, heb jij een vriendin ??????????? Damn, ik denk die is nog zo vrijgezel als wat, hopelijk ben je voor haar wel wat liever dan je soms voor ons bent :P
pi_96944258
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:09 schreef Bisamrat het volgende:

[..]

Zeker een foto met hem en zijn nieuwe flam? Direct al dat soort dingen verwijderen / blokkeren. Kom je toch ooit in de verleiding dan krijg je een mooie blokpagina :) (als dat bestaat in facebook, heb het zelf niet :)).
Nou, het is al 6 jaar uit, en ik heb al 5 jaar geen contact meer met hem. Ik heb ook al 3 jaar een nieuwe vriend... maar soms heb ik die drang... "hoe zou het toch met XXX gaan?" denk ik dan.. Het gaat me er niet zozeer om dat hij een nieuwe relatie heeft... maar ik heb hem destijds ontmoet tijdens het backpacken, we hebben samen de halve wereld rondgereisd.. Toen het uit ging ben ik weer gaan studeren, en nu heb ik een baan in NL. Mijn vriend is Australisch, dus een toekomst in Australie zit er wel in... en toch... begint er van alles weer te knagen als ik iets zie van m'n X.

Zo heeft hij al 6 jaar lekker de wereld rondgereisd. Samen met z'n vriendin toeristen begeleiden over Afrika, Azie, Europa en Zuid-Amerika.. Overal gratis eten, drinken, slapen.. al z'n salaris kunnen sparen.. Hard werken, maar wel leuk werk.. En dat was nou net MIJN DROOM..... Hij leeft het leven dat ik wilde leiden... ik zit nu achter een saai bureau, en hij reist met z'n grote liefde lekker de wereld over. Ze hebben net een goed lopend hostel gekocht in Centraal Amerika, en ik zit in NL achter m'n bureau... Nou, dan krijg ik toch een enorme dip... Waarom ik niet??? Ik krijg dan het gevoel dat ik m'n leven zit te verspillen, omdat ik niet doe wat ik altijd wilde...... dip dip.
pi_96944715
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:13 schreef emss het volgende:

[..]

Nou, het is al 6 jaar uit, en ik heb al 5 jaar geen contact meer met hem. Ik heb ook al 3 jaar een nieuwe vriend... maar soms heb ik die drang... "hoe zou het toch met XXX gaan?" denk ik dan.. Het gaat me er niet zozeer om dat hij een nieuwe relatie heeft... maar ik heb hem destijds ontmoet tijdens het backpacken, we hebben samen de halve wereld rondgereisd.. Toen het uit ging ben ik weer gaan studeren, en nu heb ik een baan in NL. Mijn vriend is Australisch, dus een toekomst in Australie zit er wel in... en toch... begint er van alles weer te knagen als ik iets zie van m'n X.

Zo heeft hij al 6 jaar lekker de wereld rondgereisd. Samen met z'n vriendin toeristen begeleiden over Afrika, Azie, Europa en Zuid-Amerika.. Overal gratis eten, drinken, slapen.. al z'n salaris kunnen sparen.. Hard werken, maar wel leuk werk.. En dat was nou net MIJN DROOM..... Hij leeft het leven dat ik wilde leiden... ik zit nu achter een saai bureau, en hij reist met z'n grote liefde lekker de wereld over. Ze hebben net een goed lopend hostel gekocht in Centraal Amerika, en ik zit in NL achter m'n bureau... Nou, dan krijg ik toch een enorme dip... Waarom ik niet??? Ik krijg dan het gevoel dat ik m'n leven zit te verspillen, omdat ik niet doe wat ik altijd wilde...... dip dip.
het gras is altijd groener............ Geloof me, het lijkt allemaal romantischer dan het is. Ik heb ook een eigen (horeca)zaak, waarvan zoveel mensen zeggen, had ik dat maar gedaan, maar ze zien niet hoeveel werk er bij komt kijken. En als ik dan 's nachts om een uur of 3.00 eens in mijn bed lig, en de volgende ochtend weer om 11.00 uur aanwezig moet zijn, dan vraag ik me af waarom ik niet gewoon voor een baas ben gaan werken.

Dus weg die dip, je moet het zelf leuk maken, passie is de drijfkracht, niet wat je bezit.
pi_96944877
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:22 schreef missconfessions het volgende:

[..]

het gras is altijd groener............ Geloof me, het lijkt allemaal romantischer dan het is. Ik heb ook een eigen (horeca)zaak, waarvan zoveel mensen zeggen, had ik dat maar gedaan, maar ze zien niet hoeveel werk er bij komt kijken. En als ik dan 's nachts om een uur of 3.00 eens in mijn bed lig, en de volgende ochtend weer om 11.00 uur aanwezig moet zijn, dan vraag ik me af waarom ik niet gewoon voor een baas ben gaan werken.

Dus weg die dip, je moet het zelf leuk maken, passie is de drijfkracht, niet wat je bezit.
^O^

Denken in doelen en wat je nu hebt èn niet in wat is geweest en wat anderen hebben. 8-)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 16:29:07 #250
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_96945057
inderdaad. ik ga morgen ook is aan de slag een nieuwe opleiding te regelen. en uiteindelijk een nieuwe functie zoeken waarmee ik hogerop kan komen :)

dit is wel haalbaar en het houd me bezig. ^O^
pi_96945105
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:25 schreef Riddler86 het volgende:

[..]

^O^

Denken in doelen en wat je nu hebt èn niet in wat is geweest en wat anderen hebben. 8-)
ok.
pi_96945108
@ Goofy => Jammer dat ik me eerst een paar keer aan dezelfde steen heb moeten stoten, maar ik ga je advies eindelijk maar eens volgen.... Vooral omdat het zo onrealistisch is : Ik ga mezelf klote voelen als zij leuke dingen doet, terwijl ik het haar helemaal niet wil misgunnen en zelf ook zat leuke dingen doe!

@ Badisbad : Juist, zo moeten we allemaal maar denken! Jammer is alleen dat je nooit weet wie/waar en vooral wanneer.... Ben inmiddels een jaar ''single'', en zou het wel weer eens leuk vinden alleen heb op dit moment echt geen idee met wie... Openingen lijken er nergens te liggen... Heb het afgelopen half jaar heel lang ge sms' t met een meid en wat korter met een ander die me wel zagen zitten, maar dat contact is een beetje verwaterd...

Sowiezo zijn vrouwen op dat gebied onnavolgbaar... Bij meiden waarvan ik denk dat ze een hekel aan me hebben blijkt achteraf vaak dat ze me opeens leuk vinden... Volgens mij ben ik eng om te benaderen ofzo, en zelf ben ik ook nogal verlegen dus dat schiet niet echt op...

Valt me trouwens wel op dat veel mensen hier hun ex een leuk leven lijken te misgunnen.. Misschien neem ik het te serieus hoor, maar ik zou het niet leuk voor haar vinden als ze later in een flatje met 30 katten komt te zitten alleen:P
Al zou het misschien wel eens goed voor haar zijn om eens een tijdje geen vriend te hebben, want volgens mij voelt ze zich inmiddels door al die vriendjes die ze heeft gehad echt een enorm gewild object...
  dinsdag 17 mei 2011 @ 16:37:13 #253
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_96945407
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:30 schreef JiggyJ het volgende:

Valt me trouwens wel op dat veel mensen hier hun ex een leuk leven lijken te misgunnen.. Misschien neem ik het te serieus hoor, maar ik zou het niet leuk voor haar vinden als ze later in een flatje met 30 katten komt te zitten alleen:P
wil niet zeggen dat ik haar een leuk leven misgun :P
maar zolang ze niet veranderd is het wel een realistische toekomst voor dr.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:21:36 #254
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96947417
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:30 schreef JiggyJ het volgende:
Valt me trouwens wel op dat veel mensen hier hun ex een leuk leven lijken te misgunnen..
In mijn geval is dat wel zo, maar dat komt door wat ik allemaal heb meegemaakt met haar en daar nooit enig excuus voor heb gehad. Dus ik zou het haar niet misgunnen dat ze op haar flatje met 30 katten eindigt. Ze heeft een hekel aan katten dus dat is ook mooi meegenomen.
pi_96948442
:')
pi_96948580
Haha...

Beetje vreemde vraag misschien, maar wat als ze nou wel excuus had gemaakt?

Ik heb ook wel het een en ander gedaan tijdens de relatie wat niet helemaal goed was, maar ben achteraf wel heel diep gegaan om mijn excuses te maken naar haar...

Heb altijd tegen mezelf gezegd dat excuses toch niet uitmaken en dat ze me ook het liefst dood ziet vallen, maar ik hoop wel eens dat het haar kijk op mij een beetje heeft veranderd...
Misschien verklaart dat ook wel waarom ze gewoon nog super aardig tegen me doet, al zou het best zo kunnen zijn dat ze achter mijn rug heel anders praat hoor :)

Tegen haar ex voor mij (hij had het uitgemaakt ) deed ze ook poeslief als hij in de buurt was, en stiekem denk ik dat ze hem nog altijd terug heeft gewild. Hij is dan ook het type ideale schoonzoon.. En als ik dan al hoor wat ze over hem zij tegen mij, dat ze het maar een homo vond etc, wil ik er niet eens aan denken wat ze over mij zal zeggen..

Normaal zou je zeggen trek je er niets van aan, maar we wonen wel in een klein dorp waar iedereen elkaar kent... Weet ook niet OF ze het doet, maar zou het graag willen weten...
pi_96948817
Godver, waarom mis ik mijn ex en kinderen weer zo erg uit het niets? ;(

Had gedacht dit onderhand na 4,5 jaar wel onder controle te hebben -O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96949139
@FireFox en Pinguin, kom op mannen, niet zo sneu, dat een vrouw jullie zo verdrietig kan krijgen en houden, stelletje watjes :P *O*
pi_96949323
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:56 schreef missconfessions het volgende:
@FireFox en Pinguin, kom op mannen, niet zo sneu, dat een vrouw jullie zo verdrietig kan krijgen en houden, stelletje watjes :P *O*
Kom jij me dan gezelschap houden? O-)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96949382
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Kom jij me dan gezelschap houden? O-)
geen probleem, Amsterdam is een superstad, trekken we er samen op uit, en met mij is het altijd feest !! *O*
pi_96949576
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:01 schreef missconfessions het volgende:

[..]

geen probleem, Amsterdam is een superstad, trekken we er samen op uit, en met mij is het altijd feest !! *O*
*rent naar tram 5*
pi_96949600
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

*rent naar tram 5*
rijdt die voor je deur
pi_96949649
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:05 schreef missconfessions het volgende:

[..]

rijdt die voor je deur
Ja ^O^

Amstelveen O+
pi_96949673
Amstelveen, oh daar had ik ook bijna gewoond!
pi_96949746
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:07 schreef missconfessions het volgende:
Amstelveen, oh daar had ik ook bijna gewoond!
Ben vanuit de Pijp verhuisd naar Amstelveen. Geen spijt gehad. :Y
pi_96949768
je bent toch niet zo'n geiten wollen sokken type, die alleen biologisch eet en met het openbaar vervoer reist vanwege het milieu, want dan kunnen we misschien beter naar één of ander hippie festival, yeh, dan ga ik als bohemian girl :P *O*
pi_96949836
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:09 schreef missconfessions het volgende:
je bent toch niet zo'n geiten wollen sokken type, die alleen biologisch eet en met het openbaar vervoer reist vanwege het milieu, want dan kunnen we misschien beter naar één of ander hippie festival, yeh, dan ga ik als bohemian girl :P *O*
En ik als:

pi_96949840
de Pijp ook echt niets mis mee !! Man, geweldig, heb jarenlang in Amsterdam gewerkt, ik mis die tijd ontzettend ! Toen was ik nog zoo piepjong, er viel nog zoveel te ontdekken :)

ja, daar doe ik het wel voor, superman naast me!
pi_96949900
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:10 schreef missconfessions het volgende:
de Pijp ook echt niets mis mee !! Man, geweldig, heb jarenlang in Amsterdam gewerkt, ik mis die tijd ontzettend ! Toen was ik nog zoo piepjong, er viel nog zoveel te ontdekken :)
Ik hou van Amsterdam, en heb er echt O+ meegemaakt. Maar is zal er nooit meer willen wonen :N
pi_96949940
jemig, ik hoop toch echt niet dat jij die gozer op dat filmpje bent, wat een mafkees !
pi_96949988
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:12 schreef missconfessions het volgende:
jemig, ik hoop toch echt niet dat jij die gozer op dat filmpje bent, wat een mafkees !
Nee, natuurlijk niet :')

Maar ik wel van een feestje op z'n tijd! *) *O*
pi_96950203
ja Amsterdam, daar heb ik ook de liefde van mijn leven leren kennen (vader van mijn kinderen), maar inmiddels dus stuk gelopen, wou dat ik de tijd kon terug draaien, maar hoe haal je iets terug wat er niet meer is?

Hou ook van een feestje op z'n tijd, kan zo gek zijn als een deur en misschien is het daarom wel stuk gelopen met de vader van mijn kids, hij is over het algemeen zo serieus en dat wordt eigenlijk alleen maar erger naarmate hij ouder wordt, zo jammer, want het is echt een gouden kerel, maar vergeet soms van het leven te genieten, terwijl ik het steeds meer zoek ik ontspanning en leuke dingen doen ipv alleen maar werken en zorgen dat de rekeningen betaald worden.
pi_96950313
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:48 schreef ennudan het volgende:

[..]

Volhouden kerel!!!
Dank je! :) Komt ook wel goed. Gewoon even een terugval. Ik weet ook wel waarmee het te maken heeft: Afgelopen zondag was haar broertje jarig, dan komt 't ook weer even naar boven. Gisteren had ik een feestje waar zij ook bij zou zijn (en aankomende zaterdag ook), dus dat was ook even lastig. En dan is het vandaag op de kop af ook nog eens een half jaar uit... wat gaat de tijd toch snel. Had het er vandaag écht moeilijk mee. Valt nu gelukkig wel weer mee.

Ik blijf er niet écht meer in hangen (behalve bij dit soort dingen/gebeurtenissen), het gaat verder ook absoluut niet slecht met me. Ik sta er versteld van dat het alweer een half jaar geleden is, want ergens voelt het nog als gisteren... Maar goed, doorgaan. :)

Hoe gaat het met jou? :)
pi_96950376
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:17 schreef missconfessions het volgende:
ja Amsterdam, daar heb ik ook de liefde van mijn leven leren kennen (vader van mijn kinderen), maar inmiddels dus stuk gelopen, wou dat ik de tijd kon terug draaien, maar hoe haal je iets terug wat er niet meer is?

Hou ook van een feestje op z'n tijd, kan zo gek zijn als een deur en misschien is het daarom wel stuk gelopen met de vader van mijn kids, hij is over het algemeen zo serieus en dat wordt eigenlijk alleen maar erger naarmate hij ouder wordt, zo jammer, want het is echt een gouden kerel, maar vergeet soms van het leven te genieten, terwijl ik het steeds meer zoek ik ontspanning en leuke dingen doen ipv alleen maar werken en zorgen dat de rekeningen betaald worden.
Ik herken je verhaal. In de tijd met mijn ex nam ik het leven totaal niet serieus. Ik dacht alleen maar aan mezelf en feesten met de boys. Ook toen ze zwanger was zat ik vuistdiep in het nachtleven met alle bijbehorende foute dingen.

Nu ik alles (mede) door dat ben kwijtgeraakt, ben ik pas serieus geworden. Als ik de tijd kon terugdraaien, had ik mezelf een dikke smack in het gezicht gegeven met de woorden: GROW THE FUCK UP DUDE! -O-
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:35:58 #275
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96951041
Aangezien je nog steeds zo met je ex bezig bent zou je dat nu ook nog kunnen zeggen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:13:05 #276
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96953066
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:45 schreef JiggyJ het volgende:
Beetje vreemde vraag misschien, maar wat als ze nou wel excuus had gemaakt?
Dan zou mijn mening over haar aanzienlijk milder zijn.

Ik ben tijdens mijn relatie met haar tot tweemaal toe lastig gevallen door een ex-scharrel en een labiel figuur die ze aan het lijntje hield toen wij eventjes een 'pauze' hadden.

De eerste was een narcist die het niet kon verkroppen dat ze hem had gedumpt voor mij en uit wraak zowat mijn hele internethistorie opgesnuffeld had om me bij haar zwart te maken. Daarbij heeft hij naar het schijnt een keer 's nachts voor mijn appartement gestaan om me wat aan te doen. Ondanks dit heeft ze nog heel lang contact met hem gehouden en het zou me niets verbazen als ze intussen dit contact weer heeft opgepakt. Wat dat betreft is ze verzot op aandacht, positief of negatief. Dat zal wel iets met haar niet zo leuke jeugd te maken hebben.

De tweede was een echte psychopaat van 40 jaar (zij was 22) die me via FOK! heeft benaderd (hij zat zelf ook op FOK!) omdat 'ie 'dringende info' had over mijn ex. Bleek dat zij hem tijdens één van hun vele chatsessies enkele privédingen over ons had verteld en hem enkele berichten van mij had laten lezen uit dit topic, waarna hij een smerig plan had bedacht om mij helemaal uit the picture te werken bij haar.

Dat plan bestond uit mij benaderen via pm om hem toe te voegen op MSN, om me daarna er sneaky in te luizen door mij vervelende dingen te laten zeggen over haar. Dit deed hij door net te doen alsof hij hetzelfde als mij had meegemaakt met haar, maar in feite gebruikte hij mijn eigen verhalen tegen me. Daarna veranderde hij zijn eigen antwoorden in het MSN log en stuurde dit aan haar door. "Kijk eens wat voor een nare dingen je ex-vriend allemaal zegt over jou!" De fout die hij maakte was dat hij tegen haar zei dat ik hem via een vals profiel op Facebook had benaderd. Maar ik kende hem niet want ze had het nooit over hem gehad, dus ra ra hoe kan dat?

Hoewel ik hier dus verder niets mee te maken had, vond ze om de één of andere vage reden toch dat het mijn schuld was. Ze trok zelfs partij voor die ex-scharrel en die psychopaat. De tweede heeft uiteindelijk zelfs bijgedragen aan de definitieve breuk tussen ons omdat ze mij die dingen altijd kwalijk bleef nemen (terwijl ik er niet eens wat aan kon doen). Als ik hier zo over nadenk en teruglees snap ik eigenlijk niet dat ik toen nog heb geprobeerd om het weer goed te maken. Liefde maakt stekeblind. Zelfs een blindegeleidehond zou hierbij de weg niet meer terugvinden!

Dit is een redelijk beknopte versie waarom ik niet echt op goede voet sta met haar. Daarbij zijn er nog een héééle hoop andere dingen voorgevallen waar ik me hier niet over ga uitwijden, maar waar ik nooit een 'sorry' voor heb gehad. Maar deze twee voorbeelden zijn slechts het topje van de spreekwoordelijke ijsberg.

[ Bericht 0% gewijzigd door goofy_goober op 17-05-2011 19:32:57 ]
pi_96954594
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:21 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik herken je verhaal. In de tijd met mijn ex nam ik het leven totaal niet serieus. Ik dacht alleen maar aan mezelf en feesten met de boys. Ook toen ze zwanger was zat ik vuistdiep in het nachtleven met alle bijbehorende foute dingen.

Nu ik alles (mede) door dat ben kwijtgeraakt, ben ik pas serieus geworden. Als ik de tijd kon terugdraaien, had ik mezelf een dikke smack in het gezicht gegeven met de woorden: GROW THE FUCK UP DUDE! -O-
met vallen en opstaan, toch, jij ziet het tenminste in, er zijn zat klojo's die kinderverwekkend door het leven gaan, de ene na de andere meid hebben en zich er helemaal niets van aan trekken. Btw zeg niet dat jij zo bent geweest, maar kan me wel voorstellen dat je ex het vertrouwen in je kwijt is, als je tijdens de zwangerschap aan het feesten en beesten was. Kost dan vaak weer heel veel energie en moeite om een en ander terug te krijgen, als dat al lukt. Maar 4,5 jaar is ook wel een hele lange tijd, weet je zeker dat je haar terug wil of de kinderen? Want als je onbewust eigenlijk de kinderen terug wilt, dan wordt het een lange (lijdens)weg. Beter een leuke andere meid en je kinderen, dan maar blijven wachten op iets wat nooit meer goed komt.
pi_96954760
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:13 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Dan zou mijn mening over haar aanzienlijk milder zijn.

Ik ben tijdens mijn relatie met haar tot tweemaal toe lastig gevallen door een ex-scharrel en een labiel figuur die ze aan het lijntje hield toen wij eventjes een 'pauze' hadden.

De eerste was een narcist die het niet kon verkroppen dat ze hem had gedumpt voor mij en uit wraak zowat mijn hele internethistorie opgesnuffeld had om me bij haar zwart te maken. Daarbij heeft hij naar het schijnt een keer 's nachts voor mijn appartement gestaan om me wat aan te doen. Ondanks dit heeft ze nog heel lang contact met hem gehouden en het zou me niets verbazen als ze intussen dit contact weer heeft opgepakt. Wat dat betreft is ze verzot op aandacht, positief of negatief. Dat zal wel iets met haar niet zo leuke jeugd te maken hebben.

De tweede was een echte psychopaat van 40 jaar (zij was 22) die me via FOK! heeft benaderd (hij zat zelf ook op FOK!) omdat 'ie 'dringende info' had over mijn ex. Bleek dat zij hem tijdens één van hun vele chatsessies enkele privédingen over ons had verteld en hem enkele berichten van mij had laten lezen uit dit topic, waarna hij een smerig plan had bedacht om mij helemaal uit the picture te werken bij haar.

Dat plan bestond uit mij benaderen via pm om hem toe te voegen op MSN, om me daarna er sneaky in te luizen door mij vervelende dingen te laten zeggen over haar. Dit deed hij door net te doen alsof hij hetzelfde als mij had meegemaakt met haar, maar in feite gebruikte hij mijn eigen verhalen tegen me. Daarna veranderde hij zijn eigen antwoorden in het MSN log en stuurde dit aan haar door. "Kijk eens wat voor een nare dingen je ex-vriend allemaal zegt over jou!" De fout die hij maakte was dat hij tegen haar zei dat ik hem via een vals profiel op Facebook had benaderd. Maar ik kende hem niet want ze had het nooit over hem gehad, dus ra ra hoe kan dat?

Hoewel ik hier dus verder niets mee te maken had, vond ze om de één of andere vage reden toch dat het mijn schuld was. Ze trok zelfs partij voor die ex-scharrel en die psychopaat. De tweede heeft uiteindelijk zelfs bijgedragen aan de definitieve breuk tussen ons omdat ze mij die dingen altijd kwalijk bleef nemen (terwijl ik er niet eens wat aan kon doen). Als ik hier zo over nadenk en teruglees snap ik eigenlijk niet dat ik toen nog heb geprobeerd om het weer goed te maken. Liefde maakt stekeblind. Zelfs een blindegeleidehond zou hierbij de weg niet meer terugvinden!

Dit is een redelijk beknopte versie waarom ik niet echt op goede voet sta met haar. Daarbij zijn er nog een héééle hoop andere dingen voorgevallen waar ik me hier niet over ga uitwijden, maar waar ik nooit een 'sorry' voor heb gehad. Maar deze twee voorbeelden zijn slechts het topje van de spreekwoordelijke ijsberg.
damn, wat een verhaal ! Hoe ben je ooit aan die meid gekomen. Ik zou bijna zeggen, ben je misschien ook borderliner :X dat je je aan zo iemand gewaagd hebt?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:47:22 #279
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96955272
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:39 schreef missconfessions het volgende:

[..]

damn, wat een verhaal ! Hoe ben je ooit aan die meid gekomen. Ik zou bijna zeggen, ben je misschien ook borderliner :X dat je je aan zo iemand gewaagd hebt?
Zij was mijn enige ex die ik via internet heb leren kennen. :')

Bij borderliners is het zo dat ze je eerst op een voetstuk plaatsen om je binnen te halen. Zodra ze je binnen hebben gehaald begint de ellende. Zo ook met haar. Dus de eerste paar maanden waren geweldig en daarna takelde het langzaam af. Ik was niet echt bekend met het fenomeen Borderline voordat ik haar leerde kennen. Als ik zo terugkijk op de relatie heb ik een heleboel rooie vlaggen genegeerd. Als ik wist wat ik nu weet over Borderline en aanverwante stoornissen dan was het denk ik niet zo ver gekomen, maar toen was het allemaal nog nieuw voor me. Ik ben iemand die vrij koppig is en niet snel opgeeft. Had ik dat nu maar wel gedaan; dat had me een hoop ellende bespaard.

Maar ja, door schade en schande wordt men wijs, zeggen ze. :P

[ Bericht 9% gewijzigd door goofy_goober op 17-05-2011 19:55:23 ]
pi_96956087
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:47 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Bij borderliners is het zo dat ze je eerst op een voetstuk plaatsen om je binnen te halen. Zodra ze je binnen hebben gehaald begint de ellende. Zo ook met haar. Dus de eerste paar maanden waren geweldig en daarna takelde het langzaam af. Ik was niet echt bekend met het fenomeen Borderline voordat ik haar leerde kennen. Als ik zo terugkijk op de relatie heb ik een heleboel rooie vlaggen genegeerd. Als ik wist wat ik nu weet over Borderline en aanverwante stoornissen dan was het denk ik niet zo ver gekomen, maar toen was het allemaal nog nieuw voor me. Ik ben iemand die vrij koppig is en niet snel opgeeft. Had ik dat nu maar wel gedaan; dat had me een hoop ellende bespaard.

da's dan wel weer een mooie eigenschap, iemand die niet snel opgeeft ! Maar ja, zij was het dus absoluut niet waard.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:03:46 #281
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96956400
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef missconfessions het volgende:

[..]

da's dan wel weer een mooie eigenschap, iemand die niet snel opgeeft ! Maar ja, zij was het dus absoluut niet waard.
Nee, absoluut niet. Ze lijkt ook niet echt wijzer te zijn geworden, gezien het feit dat ze alweer enkele jongens verder is. Degene die na mij kwam (en die ze eigenlijk al gelijk na mij had) doorzag haar wel en heeft het op tijd afgekapt. Grappige was dat ze hoog en laag beweerde dat het met hem anders zou worden en ze niet dezelfde fouten zou maken. Uhu, ik zie het. :') Het is een kwestie van aftellen tot de bom ook bij haar nieuwe vlam ontploft.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:03:53 #282
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_96956411
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:47 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

als ik het zo lees, zou mijn ex ook nog wel is borderline kunnen hebben gehad. :{
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:04:58 #283
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96956481
Oh, je hebt hetzelfde meegemaakt? :?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:09:46 #284
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_96956815
ja dat begon ook zo. eerst was ik alles voor dr. en toen we samen gingen wonen werd alles steeds minder. ik kon steeds minder goed doen. ze deed steeds minder. was er steeds minder voor mij. en toen was het ineens over.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:32:38 #285
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96958310
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef Under_Score het volgende:
ja dat begon ook zo. eerst was ik alles voor dr. en toen we samen gingen wonen werd alles steeds minder. ik kon steeds minder goed doen. ze deed steeds minder. was er steeds minder voor mij. en toen was het ineens over.
Kijk eens of je overeenkomsten ziet zou ik zeggen: http://www.bpdfamily.com/bpdresources/nk_a101.htm

Dit beschrijft eigenlijk wel de relatie die ik met mijn ex had.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:50:35 #286
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_96959462
ja, ik ben er bang voor dat dit me allemaal net wat te bekend voorkomt.
vooral

quote:
No matter how effective you are at helping her, nothing is ever enough. No physical, financial or emotional assistance ever seems to make any lasting difference. It's like pouring the best of your self into a galactic-sized Psychological Black Hole of bottomless emotional hunger. And if you keep pouring it in long enough, one-day you'll fall right down that hole yourself. There will be nothing left of you but your own shadow,
dit daarintegen staat weer haaks op onze relatie.

quote:
Sex will be incredible. She will be instinctually tuned in to reading your needs. It will seem wonderful - for a while.

The intensity of her erotic passion can sweep you away, but her motive is double-edged. One side of it comes from the instinctually built-in, turbulent emotionality of her disorder. Intensity is her trump-card.
intensief? eerder passief. in het begin wel, maar later was er geen passie te bekennen bij haar.

ik denk dat we de hate fase niet bereikt hebben. tenminste niet in de intensiteit die in het artikel staat. ze kon inderdaad heel erg vaak boos worden om niks. wat ben je sjaggereinig zij ze dan terwijl ik gewoon normaal praatte. of als we inde winkel wat vergeten waren, dan was het hek van de dam. en even teruglopen en het alsnog halen was echt geen optie dan. :')

maar goed dat ik er af ben dan.

[ Bericht 14% gewijzigd door Under_Score op 17-05-2011 20:57:34 ]
pi_96959937
Gister met mijn ex gepraat. Was.. verhelderend. Het eindigde eigenlijk best gezellig. Doet me duidelijk in zien dat het een heel gezellig jongen is waarmee je in goede tijden het fijn kan hebben.. maar hij mij in ieder geval in slechte tijden laat vallen en ik niks aan hem heb. Ik vroeg wat dingen en hij weigerde te antwoorden.

Elke keer als ik nu boos gevoel krijg, laat ik het maar wegvloeien. Heb er alleen mezelf mee. :)

Iets wat ik trouwens niet verwacht had. Ik dacht altijd dat hij dacht dat hij niks fout deed. Maar hij wist het wel, dondersgoed.
pi_96960098
Wat een verhaal goofy...

Hoop niet dat ik mensen hier tegen de schenen schop, maar bij mij gaat er sowiezo eerlijk gezegd een lampje branden als ik hoor dat mensen elkaar via internet hebben ontmoet. En dan heb ik het niet eens zozeer over datingsites maar meer forums als, ja idd, fok!

Kan natuurlijk niet alles over een kam scheren, ik kan ergens best begrijpen dat het heel goed kan klikken online dat je benieuwd ben naar de persoon achter het scherm, maar toch...

Je ex klinkt mij als een figuur die zich met vreemde types inmengt ( bedoel hier niet jou mee :D ), maar als 22 jarige gaan met een 40 jarige ? Dat zijn vaak onzekere types...

Als ik het goed begrijp heb jij toch gewoon weer een vriendin? Gewoon puur uit interesse, maar ik zou wel eens eerlijk willen weten : Ben jij echt 100% over je ex heen?
En dan bedoel ik niet dat je haar nooit meer hoeft te spreken oid, maar het blijkt niet echt dat je nooit meer met haar bezig bent oid...

Ik bedoel dat niet verwijtend, maar ik hoop voor mezelf gewoon dat er voor mij snel een tijd komt dat ik niet eens meer de behoefte voel om hier te posten, en mijn ex gewoon compleet kan ''vergeten'' door een nieuwe vriendin.. Maar ben toch bang dat ik een nieuwe meid maar blijf vergelijken met haar..
Vooral omdat de type studentenmeisjes die ik nu tegenkom zo anders zijn als mijn ex... Zij was meer huisje boompje beestje, veel met haar ouders, veel in het dorp, en deze meiden zijn echt van het uitgaan, het ''grote'' leven, carriere maken etc...
Dat is natuurlijk absoluut niet slechter, eerder beter, maar ik merk aan mezelf dat dit mij toch afschrikt omdat ze zo anders zijn als mijn ex...
pi_96961641
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef JiggyJ het volgende:
Dat is natuurlijk absoluut niet slechter, eerder beter, maar ik merk aan mezelf dat dit mij toch afschrikt omdat ze zo anders zijn als mijn ex...
Probeer daar anders gewoon eens niet teveel over na te denken. :)
En die tijd (ook al heb ik daar nog geen ervaring mee :P) dat je dr echt 100% achter je kunt laten zal heus wel komen. Misschien moet je gewoon iets harder zijn voor jezelf en dr gewoon ook echt 100% achter je laten... als je begrijpt wat ik bedoel hehe.

Ik merk van mezelf in ieder geval dat vanaf het moment dat ik gewoon besloten had om me minder rot te voelen over haar (omdat ze het blijkbaar niet echt waard is), dat het echt stukken beter met me gaat. Met ups & downs natuurlijk, maar wel veel beter. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door nosleep op 17-05-2011 21:42:59 ]
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:26:05 #290
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96961898
Ik heb inderdaad al 7 maanden een vriendin. O+

Het gaat er ook om hoe je er mee bezig bent. Na dit verhaal te hebben gedaan kan ik gewoon verder met mijn leven zonder er nog aan te denken. Het roept niet de gevoelens meer op die het me destijds gaf. Ik kan er nu met een neutrale blik naar kijken. Mijn boosheid naar haar toe is in het jaar dat we uit elkaar zijn heel wat getemperd, maar omdat ik geen fatsoenlijke closure heb gekregen en ze me het gevoel heeft gegeven dat ik gebruikt ben zal er altijd wel iets blijven steken. Waarschijnlijk omdat ik gewoon niet begrijp hoe ze zo om kan gaan met mensen. Maar die gedachte is niet genoeg om me er druk over te blijven maken. :)
pi_96961979
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:26 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb inderdaad al 7 maanden een nieuwe vriendin.

Het gaat er ook om hoe je er mee bezig bent. Na dit verhaal te hebben gedaan kan ik gewoon verder met mijn leven zonder er nog aan te denken. Het roept niet de gevoelens meer op die het me destijds gaf. Ik kan er nu met een neutrale blik naar kijken. Mijn boosheid naar haar toe is in het jaar dat we uit elkaar zijn heel wat getemperd, maar omdat ik geen fatsoenlijke closure heb gekregen en ze me het gevoel heeft gegeven dat ik gebruikt ben zal er altijd wel iets blijven steken. Waarschijnlijk omdat ik gewoon niet begrijp hoe ze zo om kan gaan met mensen. Maar die gedachte is niet genoeg om me er druk over te blijven maken. :)
Komt je huidige manier van kijken naar je vorige relatie, niet ook doordat je nu weer in eentje zit? Heeft je nieuwe, beter geschikte ;) vriendin niet geholpen het te vergeten? Of was je eruit jezelf ook al geheel overheen?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:29:03 #292
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96962065
Oh, dat heeft zeker geholpen, hoewel ik na 3 a 4 maanden er zelf ook wel klaar mee was. De impact was ook lang niet zo groot meer omdat het drie maanden eerder ook al uit was gegaan.
pi_96962746
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Gister met mijn ex gepraat. Was.. verhelderend. Het eindigde eigenlijk best gezellig.
Dat is wel relaxt! Dat had ik ook toen ik de vorige maand met de mijne ging praten, die hele avond nog daar gezeten, en wel vaker. Jammer dat het nu toch niet meer zo goed zit tussen ons. Maargoed.. dat komt door haar nieuwe liefdesleven waarvan ik gewoon echt geen zin heb om alles over mee te krijgen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef LuxorBeetroots het volgende:

Elke keer als ik nu boos gevoel krijg, laat ik het maar wegvloeien. Heb er alleen mezelf mee. :)
ed.
Goed bezig. ^O^
pi_96963197
Bah, zo'n dag als vandaag haalt toch wel weer alles naar boven. Dacht dat ik er toch redelijk goed bovenop was gekomen. Dat is natuurlijk ook wel zo, maar verdomme, wat voel ik me even kut. Moet maar op tijd naar bed gaan, zo snel mogelijk een einde aan deze dag zien te krijgen... Baal er wel enorm van.
pi_96963509
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:47 schreef Mr.Myst het volgende:
Bah, zo'n dag als vandaag haalt toch wel weer alles naar boven. Dacht dat ik er toch redelijk goed bovenop was gekomen. Dat is natuurlijk ook wel zo, maar verdomme, wat voel ik me even kut. Moet maar op tijd naar bed gaan, zo snel mogelijk een einde aan deze dag zien te krijgen... Baal er wel enorm van.
Kun je er wel door in slaap vallen dan denk je?
pi_96963996
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:22 schreef nosleep het volgende:

[..]

Probeer daar anders gewoon eens niet teveel over na te denken. :)
En die tijd (ook al heb ik daar nog geen ervaring mee :P) dat je dr echt 100% achter je kunt laten zal heus wel komen. Misschien moet je gewoon iets harder zijn voor jezelf en dr gewoon ook echt 100% achter je laten... als je begrijpt wat ik bedoel hehe.

Ik merk van mezelf in ieder geval dat vanaf het moment dat ik gewoon besloten had om me minder rot te voelen over haar (omdat ze het blijkbaar niet echt waard is), dat het echt stukken beter met me gaat. Met ups & downs natuurlijk, maar wel veel beter. :)
Ja maar is het dan zo makkelijk dat je gewoon tegen jezelf kan zeggen : Nu ga ik me minder rot voelen over haar?
Ergens heb ik zelf ook wel eens het gevoel dat die tijd zo '' goed / leuk en vertrouwd '' voelt dat ik er misschien moedwillig een beetje in blijf hangen...

Nu, een jaar na dato heb ik nog altijd heimwee als ik aan die tijd terugdenk... Had zoiets gewoon nog nooit eerder gekend... Enerzijds was het slecht want omdat we zovaak samen in ons eigen beschermde wereldje bleven, hadden we het leven van een stel van 60 in plaats van 20...
Maar aan de andere kant is het dan wel klote als je na zo' n relatie weer in het diepe wordt gegooid..

Maar als ik er inmiddels aan denk hoe makkelijk ze alles los heeft kunnen laten en laten vallen dan denk ik ook : Misschien maakte ik er toch een stuk meer van dan het eigenlijk was... Inmiddels doet die gedachte geen pijn meer, maar lucht het eerder op..

Zolang ik maar niet terugdenk aan bepaalde momenten met haar, waardoor ik onze ''band'' van toen weer ga voelen, gaat het allemaal prima verder

@ Goofy => Dat is natuurlijk mooi, maar nog steeds heb je kennelijk wel de behoefte om hier te posten...
En dat vind ik juist alleen maar goed want veel mensen hebben er iets aan, maar de laatste tijd valt me op dat je wel weer wat vaker dieper op je ex ingaat in plaats van het oppervlakkige to the point commentaar wat ik in de eerste maanden altijd van je gewend was...

Daarom dacht ik dat er misschien toch nog wel eens wat in je hoofd speelt, dat geef je zelf ook aan overigens... Toch hoop ik dat het bij mij ooit wel echt helemaal overgaat hoor...

Dat ik bijvoorbeeld echt een paar maanden helemaal vergeet aan haar te denken en dat ik ooit kan zeggen '' Ohja, met dat meisje heb ik ooit nog eens wat gehad''...
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:04:40 #297
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96964537
Dat is meer om wat achtergrondinfo te verschaffen dan dat ik er nog mee zou zitten. Bovendien word ik getriggerd door sommige verhalen, vooral wanneer het woord Borderline valt. :)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:05:52 #298
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_96964641
Hey, hoe is het hier, nog bekenden? Kom weer even kort een kijkje nemen :)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:07:25 #299
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96964774
Goofy Goober, aangenaam. :)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:08:12 #300
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_96964854
De mopperkont ben ik niet vergeten hoor :+ :P
pi_96966151
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Nee, absoluut niet. Ze lijkt ook niet echt wijzer te zijn geworden, gezien het feit dat ze alweer enkele jongens verder is. Degene die na mij kwam (en die ze eigenlijk al gelijk na mij had) doorzag haar wel en heeft het op tijd afgekapt. Grappige was dat ze hoog en laag beweerde dat het met hem anders zou worden en ze niet dezelfde fouten zou maken. Uhu, ik zie het. :') Het is een kwestie van aftellen tot de bom ook bij haar nieuwe vlam ontploft.
weet je, je zegt wel dat het je allemaal niets meer doet, maar volgens mij ben je nog heel kwaad om wat ze je heeft aangedaan en kan je daarom niet goed stoppen met posten hier.

Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor, want ik heb ook al lang geen last meer van liefdesverdriet, maar heb blijkbaar het fenomeen forum ontdekt en vindt het gewoon leuk om mee te kletsen. Is toch een hele andere manier van communiceren dan face-to-face, dan hou je onbewust toch rekening met lichaamstaal, gezichtsuitdrukking, en allerlei andere dingen. Dit is zo lekker, gewoon kletsen met mensen van wie je niet weet hoe ze eruit zien, gewoon iedereen zelf een gezicht geven. Heeft wel iets spannends.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')