abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 mei 2011 @ 21:37:23 #176
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_96859571
vrijdagnacht weer een dipje gehad, en vannacht erg vaag gedroomd.
pfff wanneer is dit gezeik nou afgelopen.
  zondag 15 mei 2011 @ 21:44:47 #177
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_96860139
Gisteren de bruiloft van mijn lieve vriendinnetje gehad! Was heel geslaagd.

Van te voren was ik heel erg bang dat ik het moeilijk zou krijgen, en dat ik emotioneel zou worden. (De gastenlijst bestond voor 95% uit stelletjes) Maar het viel heel erg mee. Ik heb eigenlijk maar 1 moment gehad waarop ik aan heel erg aan hem dacht. En voor de rest heb ik een heerlijke dag gehad met eigenlijk bijna geen gedachten over hem!

Wilde dit toch even delen, want het voelde wel een klein beetje als een overwinning dat hij niet heel mijn dag heeft beinvloedt :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_96860879
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:37 schreef Under_Score het volgende:
vrijdagnacht weer een dipje gehad, en vannacht erg vaag gedroomd.
pfff wanneer is dit gezeik nou afgelopen.
Exactly my thoughts. Ik word moe van deze gedachtens en emotionele stemming. Mijn brein denkt nog steeds dat de oplossing bij hem ligt. Zucht.

Ik kan me eerlijk gezegd ook niet goed voorstellen dat ik weer zo verliefd word op iemand. :{
pi_96862803
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:53 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Exactly my thoughts. Ik word moe van deze gedachtens en emotionele stemming. Mijn brein denkt nog steeds dat de oplossing bij hem ligt. Zucht.

Ik kan me eerlijk gezegd ook niet goed voorstellen dat ik weer zo verliefd word op iemand. :{
kan me voorstellen dat het een emotionele uitputting is, klinkt afgezaagd, maar geloof me er komt een eind aan.
  zondag 15 mei 2011 @ 22:28:53 #180
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_96863519
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:53 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

't verlieft worden is niet eens zo moeilijk. maar iedere keer als het niet wederzijds is doet het wel extra pijn zo lijkt het. -O-
pi_96863692
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:28 schreef Under_Score het volgende:

[..]

't verlieft worden is niet eens zo moeilijk. maar iedere keer als het niet wederzijds is doet het wel extra pijn zo lijkt het. -O-
Dan verschillen we daarin denk ik. Ik wil eerlijk gezegd niet bij iemand anders zijn dan mijn ex op het moment. Maar dat wel veranderen met de juiste.
  zondag 15 mei 2011 @ 22:34:44 #182
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_96864021
ja dan staan we daarin lijnrecht tegen over elkaar :D ik wil mijn ex het liefst zo ver mogelijk bij me vandaan houden.
pi_96864383
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef Under_Score het volgende:
ja dan staan we daarin lijnrecht tegen over elkaar :D ik wil mijn ex het liefst zo ver mogelijk bij me vandaan houden.
Ik ken jouw verhaal ook niet, nee. :P Ik wil mijn ex eigenlijk graag terug en ik wil hem ook niet terug.
pi_96866460
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:00 schreef missconfessions het volgende:

[..]

want?
ajax kampioen
pi_96867197
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:14 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

ajax kampioen
nou ik heb een goeie dag vandaag, ajax kampioen !!!
pi_96868350
zo die fles wijn heb ik door de plee gespoelt ;)
pi_96868745
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef Pinguino81 het volgende:
zo die fles wijn heb ik door de plee gespoelt ;)
hahaha, ik lach me kapot, jammer van die fles ! :o
pi_96869089
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:27 schreef missconfessions het volgende:

[..]

nou ik heb een goeie dag vandaag, ajax kampioen !!!
Kampioenen!!! *O* *O*

Vandaag mijn ex gesproken waarom ik mijn zoon niet mocht zien toen hij zijn arm had gebroken. Ze gaf me gelijk en heeft belooft volgende keer mij beter bij te betrekken.

Gelukkig is dit nu uitgesproken :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96870212
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Kampioenen!!! *O* *O*

Vandaag mijn ex gesproken waarom ik mijn zoon niet mocht zien toen hij zijn arm had gebroken. Ze gaf me gelijk en heeft belooft volgende keer mij beter bij te betrekken.

Gelukkig is dit nu uitgesproken :)
da's (dubbel) goed nieuws !
pi_96871498
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:22 schreef missconfessions het volgende:

[..]

da's (dubbel) goed nieuws !
Mijn kleine meisje heeft vandaag tegen me gezegd dat ze wilt dat papa en mama bij elkaar moeten komen ;( Want ze wilt haar papa elke dag zien ipv om de 2 weken.

Dat breekt ook wel je hart :'(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96872369
Ugh. Ik kan niet slapen. Om een of andere reden zit het me vreselijk dwars dat mijn ex nooit met me uit wilde. Omdat dat niet leuk was volgens hem. Niet leuk was voor zijn vrienden.

Ik wou dat ik er toendertijd meer van had gezegt, duidelijk had gemaakt hoeveel pijn dat me deed. In plaats daarvan dringt het me nu pas goed door en heb ik geen uitlaatklep. Ik zit er echt mee in mijn hoofd om hem eigenlijk eens duidelijk te maken hoe kwaad ik ben op hem, maar dat is probably een zeer slecht idee.
  maandag 16 mei 2011 @ 02:09:34 #192
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_96872868
quote:
9s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ugh. Ik kan niet slapen. Om een of andere reden zit het me vreselijk dwars dat mijn ex nooit met me uit wilde. Omdat dat niet leuk was volgens hem. Niet leuk was voor zijn vrienden.

Ik wou dat ik er toendertijd meer van had gezegt, duidelijk had gemaakt hoeveel pijn dat me deed. In plaats daarvan dringt het me nu pas goed door en heb ik geen uitlaatklep. Ik zit er echt mee in mijn hoofd om hem eigenlijk eens duidelijk te maken hoe kwaad ik ben op hem, maar dat is probably een zeer slecht idee.
Maar misschien voor je eigen gemoedsrust weer wel prettig dat nog duidelijk gemaakt te hebben ...?
Kweenie, ik denk ook maar hardop ;)

Bel hem op en zeg het hem nu, lig je tenminste niet alleen wakker >:)
Speak only if it improves upon the silence....
pi_96872941
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:09 schreef BYM het volgende:

[..]

Maar misschien voor je eigen gemoedsrust weer wel prettig dat nog duidelijk gemaakt te hebben ...?
Kweenie, ik denk ook maar hardop ;)

Bel hem op en zeg het hem nu, lig je tenminste niet alleen wakker >:)
Haha, ben bang dat ik dan heel zielig overkom als ik er nu nog over begin. We spreken elkaar nooit. Het is alweer 2 maanden geleden. Maar er zijn nu nog zoveel dingen waar ik kwaad over ben en ik kan er ergens niet tegen dat hij het allemaal maar normaal vond om mij zo te behandelen. Ik heb ergens zin om heel zwak via msn het te zeggen en dan hem te verwijderen. :@
pi_96873360

Een liedje voor jullie allemaal. :)
pi_96874589
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Mijn kleine meisje heeft vandaag tegen me gezegd dat ze wilt dat papa en mama bij elkaar moeten komen ;( Want ze wilt haar papa elke dag zien ipv om de 2 weken.

Dat breekt ook wel je hart :'(
ja, dan ga je wel een beetje dood van binnen, kan me het zo voorstellen. Onze meiden willen precies hetzelfde, papa en mama horen bijelkaar, daarom is het ook zo moeilijk om apart te gaan wonen.

Weet je stuur haar gewoon heel vaak een kaartje, ik weet het ook niet hoor, probeer gewoon iets te bedenken :? :'(

quote:
nosleep
pssst
Four Tet - Love Cry (Joy Orbison Remix)
Een liedje voor jullie allemaal.
bedankt, lief van je ! Lekker nummer trouwens.

[ Bericht 4% gewijzigd door missconfessions op 16-05-2011 09:15:51 ]
pi_96876189
pff ik maak me een beetje zorgen over mijn gevoel. Alsof ik nooit meer verliefd kan worden. Dat probleem had ik voor mijn ex ook al daarom was ik eigenlijk ook nooit verliefd maar kreeg ik wel gevoel voor haar na maanden van contact. Dat heeft ons ook genekt zegt zij omdat ze nooit voelde dat ik haar even leuk vond als zij mij.

Snap niet waarom ik dat niet meer heb.
pi_96876420
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 09:59 schreef Pinguino81 het volgende:
pff ik maak me een beetje zorgen over mijn gevoel. Alsof ik nooit meer verliefd kan worden. Dat probleem had ik voor mijn ex ook al daarom was ik eigenlijk ook nooit verliefd maar kreeg ik wel gevoel voor haar na maanden van contact. Dat heeft ons ook genekt zegt zij omdat ze nooit voelde dat ik haar even leuk vond als zij mij.

Snap niet waarom ik dat niet meer heb.
Natuurlijk kan je wel weer verliefd worden ! Op een dag loopt ze zo je leven binnen. Kop op, het gaat goed komen, wie wil jou nou niet Brad!

Btw, had die fles maar niet doorgespoeld, wie weet was je dan wel verliefd op mij geworden :P
pi_96877028
De dag dat ik verliefd word op een ajacied moet nog aanbreken :')

Ik ben gewoon veel te kritisch en kieskeurig en vind niemand echt bijzonder blijkbaar. En als ik dan denk zo die is echt leuk dan moeten ze mij niet
pi_96877111
Ik heb gisteren en vandaag weer een heel sterke drang om mijn ex weer eens te spreken... Niet een heel gesprek ofzo, maar gewoon even tegenkomen en een kort praatje, waarom ? Geen idee :P

De laatste keer dat we elkaar spraken was begin januari, toen haalde ik haar op met de auto omdat we voor werk naar een bespreking moesten...
Toen ik haar die avond afzette vond ik het al jammer, omdat het wel weer eens een tijdje kon gaan duren voordat ik haar zou spreken.. Maar dat het zo lang zou duren?
Inmiddels zijn we alweer ruim 4,5 maand verder, maar die avond toen ik haar afzette was de laatste keer dat ik haar recht in de ogen aan heb gekeken, terwijl we 3 km van elkaar af wonen...

Sindsdien heeft ze me nog wel een paar keer ge sms't gewoon over hoe het gaat, of als we elkaar in de verte zien dan zwaaien we even maar that' s it..

Ik weet ook wel dat dit komt door mijn eigen afstandelijke houding.. Ik wil niet te amicaal overkomen naar haar, en ik ben ook snel bang dat ze helemaal niet op me zit te wachten dat ik eens een praatje met haar maak... Terwijl ze heel aardig doet juist.., maar dit zorgt er wel voor dat ik niet echt makkelijk benaderbaar meer ben voor haar...
pi_96879214
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 10:30 schreef Pinguino81 het volgende:
De dag dat ik verliefd word op een ajacied moet nog aanbreken :')

Ik ben gewoon veel te kritisch en kieskeurig en vind niemand echt bijzonder blijkbaar. En als ik dan denk zo die is echt leuk dan moeten ze mij niet
verandering van spijs doet eten, en ajax smaakt best wel lekker! :Y

nee, maar alle gekheid op een stokkie, hangt een beetje vanaf waar je naar op zoek bent natuurlijk, dus da's relatief. En diegene die je graag wilt en niet kan krijgen, dat is gewoon het 'jagen', ik wil hebben wat ik niet kan krijgen, zit tussen de oren, Feijenoorder!

Er lopen heel veel leuke vrouwen rond, maar je moet het wel willen zien, dus niet zo zielig doen, van die bank af en laat je charmes de rest doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')