Exactly my thoughts. Ik word moe van deze gedachtens en emotionele stemming. Mijn brein denkt nog steeds dat de oplossing bij hem ligt. Zucht.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:37 schreef Under_Score het volgende:
vrijdagnacht weer een dipje gehad, en vannacht erg vaag gedroomd.
pfff wanneer is dit gezeik nou afgelopen.
kan me voorstellen dat het een emotionele uitputting is, klinkt afgezaagd, maar geloof me er komt een eind aan.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:53 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Exactly my thoughts. Ik word moe van deze gedachtens en emotionele stemming. Mijn brein denkt nog steeds dat de oplossing bij hem ligt. Zucht.
Ik kan me eerlijk gezegd ook niet goed voorstellen dat ik weer zo verliefd word op iemand.![]()
't verlieft worden is niet eens zo moeilijk. maar iedere keer als het niet wederzijds is doet het wel extra pijn zo lijkt het.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:53 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Exactly my thoughts. Ik word moe van deze gedachtens en emotionele stemming. Mijn brein denkt nog steeds dat de oplossing bij hem ligt. Zucht.
Ik kan me eerlijk gezegd ook niet goed voorstellen dat ik weer zo verliefd word op iemand.![]()
Dan verschillen we daarin denk ik. Ik wil eerlijk gezegd niet bij iemand anders zijn dan mijn ex op het moment. Maar dat wel veranderen met de juiste.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:28 schreef Under_Score het volgende:
[..]
't verlieft worden is niet eens zo moeilijk. maar iedere keer als het niet wederzijds is doet het wel extra pijn zo lijkt het.
Ik ken jouw verhaal ook niet, nee.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef Under_Score het volgende:
ja dan staan we daarin lijnrecht tegen over elkaarik wil mijn ex het liefst zo ver mogelijk bij me vandaan houden.
hahaha, ik lach me kapot, jammer van die fles !quote:Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef Pinguino81 het volgende:
zo die fles wijn heb ik door de plee gespoelt
Kampioenen!!!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:27 schreef missconfessions het volgende:
[..]
nou ik heb een goeie dag vandaag, ajax kampioen !!!
da's (dubbel) goed nieuws !quote:Op maandag 16 mei 2011 00:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kampioenen!!!![]()
![]()
Vandaag mijn ex gesproken waarom ik mijn zoon niet mocht zien toen hij zijn arm had gebroken. Ze gaf me gelijk en heeft belooft volgende keer mij beter bij te betrekken.
Gelukkig is dit nu uitgesproken
Mijn kleine meisje heeft vandaag tegen me gezegd dat ze wilt dat papa en mama bij elkaar moeten komenquote:
Maar misschien voor je eigen gemoedsrust weer wel prettig dat nog duidelijk gemaakt te hebben ...?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ugh. Ik kan niet slapen. Om een of andere reden zit het me vreselijk dwars dat mijn ex nooit met me uit wilde. Omdat dat niet leuk was volgens hem. Niet leuk was voor zijn vrienden.
Ik wou dat ik er toendertijd meer van had gezegt, duidelijk had gemaakt hoeveel pijn dat me deed. In plaats daarvan dringt het me nu pas goed door en heb ik geen uitlaatklep. Ik zit er echt mee in mijn hoofd om hem eigenlijk eens duidelijk te maken hoe kwaad ik ben op hem, maar dat is probably een zeer slecht idee.
Haha, ben bang dat ik dan heel zielig overkom als ik er nu nog over begin. We spreken elkaar nooit. Het is alweer 2 maanden geleden. Maar er zijn nu nog zoveel dingen waar ik kwaad over ben en ik kan er ergens niet tegen dat hij het allemaal maar normaal vond om mij zo te behandelen. Ik heb ergens zin om heel zwak via msn het te zeggen en dan hem te verwijderen.quote:Op maandag 16 mei 2011 02:09 schreef BYM het volgende:
[..]
Maar misschien voor je eigen gemoedsrust weer wel prettig dat nog duidelijk gemaakt te hebben ...?
Kweenie, ik denk ook maar hardop
Bel hem op en zeg het hem nu, lig je tenminste niet alleen wakker
ja, dan ga je wel een beetje dood van binnen, kan me het zo voorstellen. Onze meiden willen precies hetzelfde, papa en mama horen bijelkaar, daarom is het ook zo moeilijk om apart te gaan wonen.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn kleine meisje heeft vandaag tegen me gezegd dat ze wilt dat papa en mama bij elkaar moeten komenWant ze wilt haar papa elke dag zien ipv om de 2 weken.
Dat breekt ook wel je hart
bedankt, lief van je ! Lekker nummer trouwens.quote:nosleep
pssst
Four Tet - Love Cry (Joy Orbison Remix)
Een liedje voor jullie allemaal.
Natuurlijk kan je wel weer verliefd worden ! Op een dag loopt ze zo je leven binnen. Kop op, het gaat goed komen, wie wil jou nou niet Brad!quote:Op maandag 16 mei 2011 09:59 schreef Pinguino81 het volgende:
pff ik maak me een beetje zorgen over mijn gevoel. Alsof ik nooit meer verliefd kan worden. Dat probleem had ik voor mijn ex ook al daarom was ik eigenlijk ook nooit verliefd maar kreeg ik wel gevoel voor haar na maanden van contact. Dat heeft ons ook genekt zegt zij omdat ze nooit voelde dat ik haar even leuk vond als zij mij.
Snap niet waarom ik dat niet meer heb.
verandering van spijs doet eten, en ajax smaakt best wel lekker!quote:Op maandag 16 mei 2011 10:30 schreef Pinguino81 het volgende:
De dag dat ik verliefd word op een ajacied moet nog aanbreken![]()
Ik ben gewoon veel te kritisch en kieskeurig en vind niemand echt bijzonder blijkbaar. En als ik dan denk zo die is echt leuk dan moeten ze mij niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |