Wat de rede ook moge zijn goofy, ik heb de hoop op een nieuwe kans bij haar allang verloren hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 18:03 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
1. Ze doet aardig uit beleefdheid
2. Ze doet aardig omdat zij in de veronderstelling is dat je eroverheen bent
3. Ze doet aardig om controle over je te houden en als eventuele back-up, mocht het niet werken met haar vriend
Same here, ook al had ik de hoop pas verloren toen ze zo gauw met die nieuwe dude aan ging pappen. Maar wel een steunende gedachte dit. Wanneer je het even iets moeilijker hebt.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:42 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Ik heb de hoop op een nieuwe kans bij haar allang verloren hoorSterker zelfs, ik weet ook zeker dat mocht het zich toch voordoen, ik zelf niet eens meer een relatie met haar zou willen....
Klinkt misschien heel tegenstrijdig hoor, dat ik haar nog wel eens mis, en wel weer eens zou willen spreken, maar toch geen relatie meer met haar wil... Toch voelt het zo!
jou ex lijkt wel veel op die van mij zeg! ze hete toch geen sara hé?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:57 schreef Under_Score het volgende:
[..]
voornamelijk iemand die luisterde naar wat ik te zeggen had. soms had ik een gesprek met dr en dan ging de helft gewoon dwars door dr heen. alsof je tegen een muur praat.
verder een boel intimiteit.
en iemand die ook een beetje kon troosten als het wat minder ging, in plaats daarvan kreeg ik dan ook nog een berg verwijten over me heen die de plank finaal misslaan. bijv. als ik gestressed was door het werk kwam mevrouw met de briljante opmerking van 'dan zoek je toch ander werk'ja das mooi makkelijk praten.
Wow dit klinkt heel herkenbaar zeg !quote:Op maandag 16 mei 2011 14:57 schreef Under_Score het volgende:
[..]
voornamelijk iemand die luisterde naar wat ik te zeggen had. soms had ik een gesprek met dr en dan ging de helft gewoon dwars door dr heen. alsof je tegen een muur praat.
verder een boel intimiteit.
en iemand die ook een beetje kon troosten als het wat minder ging, in plaats daarvan kreeg ik dan ook nog een berg verwijten over me heen die de plank finaal misslaan. bijv. als ik gestressed was door het werk kwam mevrouw met de briljante opmerking van 'dan zoek je toch ander werk'ja das mooi makkelijk praten.
Dit gevoel is zo herkenbaar... Ondanks dat ik aan de "andere kant" zit (ik was degene die de relatie heeft verbroken).quote:Op maandag 16 mei 2011 12:36 schreef Riddler86 het volgende:
[..]
Alleen... het voelt zo verdomd moeilijk om van het ene moment naar het andere totaal geen contact meer te hebben, alsof diegene in principe plotseling "dood" is voor jou. Je weet niet meer wat ze doet, hoe ze zich voelt enzo.
Mijn 'ex' interesseerde zich ook niet echt in mijn gevoelens, hobbies en werk. Na een half jaar wist ze nog steeds niet wat ik voor werk deed. Daarentegen kon ze wel heel goed over zichzelf praten en dan vooral over haar problemen. Ik heb me nadat het over was dikwijls afgevraagd wat ik in haar zag, want eigenlijk was ze heel erg oppervlakkig. Ik ben ook tot de conclusie gekomen dat ik slechts diende als een uitlaatklep voor haar. Daar heb ik bij mijn huidige vriendin geen last van; we delen veel gemeenschappelijke interesses.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:45 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Wow dit klinkt heel herkenbaar zeg !
Bij mijn ex en mij lag het denk ik aan het grote verschil in interesses, en al wil ik niet narcistisch overkomen : in intelligentie...
Achteraf bezien is het ook wat vreemd geweest allemaal : Ik praat hier wel heel gewichtig met woorden als ''relatie, liefde'' etc, maar eigenlijk was het van haar gewoon nog kalverliefde...
We kennen elkaar al ons hele leven, wonen in hetzelfde dorp en zijn even oud.. We waren ook collega' s, maar op het werk spraken we elkaar eigenlijk nooit echt. Alleen hoi, doei werkse etc...
Zij had 2 jaar met een andere collega gehad, en dat was inmiddels uit toen ik terugkwam van een jaar wereldreis. Opeens hadden we een personeels ''sporttoernooi'', dat zij mede organiseerde en ze had mij bij haar groep ingedeeld. Vanuit het niets ineens sms - jes en aanhankelijk doen...
Zo is de ''relatie'' dus ontstaan.. Niet arrogant bedoeld nogmaals, maar ik denk niet dat ik een van de lelijkste ben dus misschien heeft dat er voor gezorgd dat ze achter me aanging, maar een persoonlijke band met haar heb ik nooit echt gevoeld...
Inderdaad ook bij gesprekken dat het haar niet echt interesseert, diepgaande gesprekken kon zie niet goed mee omgaan... Nooit vroeg ze eens een wat diepere vraag als '' wat zullen we dit weekend eens gaan doen schat ''...
Toen we 8 maanden een relatie hadden vroeg ze me op welke universiteit ik ookalweer zat
Of inderdaad het soort antwoorden als jouw ex ook gaf, waar je helemaal niets mee kunt inderdaad, zonder intentie om er verder op in te willen gaan...
neequote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:58 schreef badisbad het volgende:
[..]
jou ex lijkt wel veel op die van mij zeg! ze hete toch geen sara hé?
klinkt herkenbaar, alleen is mijn ex net weer begonnen met een nieuwe relatie. nota bene met iemand die A hetzelfde probleem heeft als zij, en B waar ze zogenaamd niet verliefd op was.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:38 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Mijn 'ex' interesseerde zich ook niet echt in mijn gevoelens, hobbies en werk. Na een half jaar wist ze nog steeds niet wat ik voor werk deed. Daarentegen kon ze wel heel goed over zichzelf praten en dan vooral over haar problemen. Ik heb me nadat het over was dikwijls afgevraagd wat ik in haar zag, want eigenlijk was ze heel erg oppervlakkig. Ik ben ook tot de conclusie gekomen dat ik slechts diende als een uitlaatklep voor haar. Daar heb ik bij mijn huidige vriendin geen last van; we delen veel gemeenschappelijke interesses.
Ach, ik put er in ieder geval troost uit dat zij nooit een gelijkwaardige relatie zal hebben, zolang ze haar probleem niet erkent. Ik weet gewoon dat dit haar (en uiteindelijk ook de relatie) altijd weer zal opbreken, ook al beweert ze bij elke nieuwe liefde van niet. Het zegt mij iig genoeg dat ze in dat jaar dat het nu uit is ondertussen alweer een paar vriendjes verder is.
Zeker een foto met hem en zijn nieuwe flam? Direct al dat soort dingen verwijderen / blokkeren. Kom je toch ooit in de verleiding dan krijg je een mooie blokpaginaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:20 schreef emss het volgende:
aaaaaaargh... WAAROM moest ik hem zonodig opzoeken op Facebook?
vergeet niet; er is vast iemand op de markt met wie het veel beter gaat voor jequote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:21 schreef JiggyJ het volgende:
Zoals goofy al zei : Wat niet weet wat niet deert is inderdaad het beste..
Heb zelf ook weer op facebook zitten rondneuzen gisteren, en zag daar dat ze de kampioenswedstrijd met haar vriend, zijn vrienden en weet hun vriendinnen, dus haar nieuwe ''clubje'' heeft gekeken in Amsterdam en daarna ergens daar wat zijn gaan eten...
Het feit dat ik zelf ook in amsterdam met een stel vrienden aan het kijken was doet er dan niets aan af, ik blijf het alleen maar kut vinden dat zij nu daar zit...
Ik moet gewoon gaan stoppen met mezelf blamen... Heb nog steeds wel eens als iets tegenvalt of even niet zo lekker gaat dat ik denk : JE verdient het ook niet omdat je die relatie zo hebt verknald.. Maar ik heb me nu al een jaar kut gevoeld, wil weer met een schone lei beginnen...
Wat ik ervan heb gehoord die van mij ook. Verder weet ik niet wie het is en dat interesseert me ook vrij weinig, maar als ik haar een beetje ken zal het wel weer zo'n sjakie zijn die ze op haar Hyves of MSN had. Bijna al haar vriendjes (en dat zijn er nogal wat) zijn via internet geregeld. Ook dat is een 'huge red flag' die ik jammer genoeg toen heb genegeerd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:52 schreef Under_Score het volgende:
klinkt herkenbaar, alleen is mijn ex net weer begonnen met een nieuwe relatie. nota bene met iemand die A hetzelfde probleem heeft als zij, en B waar ze zogenaamd niet verliefd op was.
ach ja. ik vind het gewoon jammer. dr nieuwe vriend ziet er ook niet uit. maar ieder zn ding denk ik.![]()
de nieuwe vriend van mn ex ken ik wel. daarom vind ik het ook zo jammer. normaal ga je er met je nieuwe relatie op vooruit, en niet een paar stappen op achteruit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:30 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wat ik ervan heb gehoord die van mij ook. Verder weet ik niet wie het is en dat interesseert me ook vrij weinig, maar als ik haar een beetje ken zal het wel weer zo'n sjakie zijn die ze op haar Hyves of MSN had. Bijna al haar vriendjes (en dat zijn er nogal wat) zijn via internet geregeld.
Dan zou ik maar eens kappen met dan Hyves en Facebook loeren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:21 schreef JiggyJ het volgende:
Maar ik heb me nu al een jaar kut gevoeld, wil weer met een schone lei beginnen...
zo was die van mij ook altijd super enthosiast als ze weer iemand tegenkwam met uitgaan, ofzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:30 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Bijna al haar vriendjes (en dat zijn er nogal wat) zijn via internet geregeld. Ook dat is een 'huge red flag' die ik jammer genoeg toen heb genegeerd.
Nou, het is al 6 jaar uit, en ik heb al 5 jaar geen contact meer met hem. Ik heb ook al 3 jaar een nieuwe vriend... maar soms heb ik die drang... "hoe zou het toch met XXX gaan?" denk ik dan.. Het gaat me er niet zozeer om dat hij een nieuwe relatie heeft... maar ik heb hem destijds ontmoet tijdens het backpacken, we hebben samen de halve wereld rondgereisd.. Toen het uit ging ben ik weer gaan studeren, en nu heb ik een baan in NL. Mijn vriend is Australisch, dus een toekomst in Australie zit er wel in... en toch... begint er van alles weer te knagen als ik iets zie van m'n X.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:09 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Zeker een foto met hem en zijn nieuwe flam? Direct al dat soort dingen verwijderen / blokkeren. Kom je toch ooit in de verleiding dan krijg je een mooie blokpagina(als dat bestaat in facebook, heb het zelf niet
).
het gras is altijd groener............ Geloof me, het lijkt allemaal romantischer dan het is. Ik heb ook een eigen (horeca)zaak, waarvan zoveel mensen zeggen, had ik dat maar gedaan, maar ze zien niet hoeveel werk er bij komt kijken. En als ik dan 's nachts om een uur of 3.00 eens in mijn bed lig, en de volgende ochtend weer om 11.00 uur aanwezig moet zijn, dan vraag ik me af waarom ik niet gewoon voor een baas ben gaan werken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:13 schreef emss het volgende:
[..]
Nou, het is al 6 jaar uit, en ik heb al 5 jaar geen contact meer met hem. Ik heb ook al 3 jaar een nieuwe vriend... maar soms heb ik die drang... "hoe zou het toch met XXX gaan?" denk ik dan.. Het gaat me er niet zozeer om dat hij een nieuwe relatie heeft... maar ik heb hem destijds ontmoet tijdens het backpacken, we hebben samen de halve wereld rondgereisd.. Toen het uit ging ben ik weer gaan studeren, en nu heb ik een baan in NL. Mijn vriend is Australisch, dus een toekomst in Australie zit er wel in... en toch... begint er van alles weer te knagen als ik iets zie van m'n X.
Zo heeft hij al 6 jaar lekker de wereld rondgereisd. Samen met z'n vriendin toeristen begeleiden over Afrika, Azie, Europa en Zuid-Amerika.. Overal gratis eten, drinken, slapen.. al z'n salaris kunnen sparen.. Hard werken, maar wel leuk werk.. En dat was nou net MIJN DROOM..... Hij leeft het leven dat ik wilde leiden... ik zit nu achter een saai bureau, en hij reist met z'n grote liefde lekker de wereld over. Ze hebben net een goed lopend hostel gekocht in Centraal Amerika, en ik zit in NL achter m'n bureau... Nou, dan krijg ik toch een enorme dip... Waarom ik niet??? Ik krijg dan het gevoel dat ik m'n leven zit te verspillen, omdat ik niet doe wat ik altijd wilde...... dip dip.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:22 schreef missconfessions het volgende:
[..]
het gras is altijd groener............ Geloof me, het lijkt allemaal romantischer dan het is. Ik heb ook een eigen (horeca)zaak, waarvan zoveel mensen zeggen, had ik dat maar gedaan, maar ze zien niet hoeveel werk er bij komt kijken. En als ik dan 's nachts om een uur of 3.00 eens in mijn bed lig, en de volgende ochtend weer om 11.00 uur aanwezig moet zijn, dan vraag ik me af waarom ik niet gewoon voor een baas ben gaan werken.
Dus weg die dip, je moet het zelf leuk maken, passie is de drijfkracht, niet wat je bezit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |