wat zit de wereld toch gek in elkaar, doe niet zo moeilijk, bel haar gewoon op en ga samen wat drinken. Als ze je toch al niet moet, dan zal ze niet reageren en als ze je wel moet, dan springt ze waarschijnlijk een gat in de lucht dat je het initiatief hebt genomen, want dat durft zij dan blijkbaar niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:32 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag weer een heel sterke drang om mijn ex weer eens te spreken... Niet een heel gesprek ofzo, maar gewoon even tegenkomen en een kort praatje, waarom ? Geen idee
De laatste keer dat we elkaar spraken was begin januari, toen haalde ik haar op met de auto omdat we voor werk naar een bespreking moesten...
Toen ik haar die avond afzette vond ik het al jammer, omdat het wel weer eens een tijdje kon gaan duren voordat ik haar zou spreken.. Maar dat het zo lang zou duren?
Inmiddels zijn we alweer ruim 4,5 maand verder, maar die avond toen ik haar afzette was de laatste keer dat ik haar recht in de ogen aan heb gekeken, terwijl we 3 km van elkaar af wonen...
Sindsdien heeft ze me nog wel een paar keer ge sms't gewoon over hoe het gaat, of als we elkaar in de verte zien dan zwaaien we even maar that' s it..
Ik weet ook wel dat dit komt door mijn eigen afstandelijke houding.. Ik wil niet te amicaal overkomen naar haar, en ik ben ook snel bang dat ze helemaal niet op me zit te wachten dat ik eens een praatje met haar maak... Terwijl ze heel aardig doet juist.., maar dit zorgt er wel voor dat ik niet echt makkelijk benaderbaar meer ben voor haar...
Heb gistermiddag een mailtje gestuurd naar m'n ex. Vlak nadat ze het had uitgemaakt ( begin april ) via msn heb ik haar in een boze bui uitgescholden via een mailtje dat een mens geen msnvenster is die je zomaar wegklikt, dat ze een aantal dagen daarvoor nog via een smsje had gezegd dat ze van me hield, terwijl ze het bij het uitmaken zei dat het "gevoel" weg was. Ook ging ze al na een paar minuten "plotseling" weg etc. etc.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:07 schreef H6-4ever het volgende:
Lijkt mij geen goed idee, want volgens mij zijn er nog wel restgevoelens bij barthinoo.. denk dat je aantal posts hier aanzienlijk zal verdubbelen als je dat doet....denk jezelf ook niet?
Erg herkenbaar.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:30 schreef Mr.Myst het volgende:
Lijkt mij ook niet het meest verstandige, gezien z'n historie. Maar wie ben ik om daar over te oordelen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het de laatste weken ook weer iets moeilijker heb. Ik heb ook de drang om contact op te nemen. Ik doe het alleen niet, want het is toch zinloos. Het moet niet van mij uit komen, maar van haar. En wat ik eerder al gezegd heb, ik wil verder, dat kan niet door met haar in m'n hoofd te blijven zitten.
Op zich gaat dat ook goed, en blijf ik rationeel denken. Maar af en toe zijn er van die momenten die het allemaal wat lastiger maken, en dan ga je weer irrationeel denken. Gelukkig besef ik me dat wel, en weet ik dat ik gewoon door moet gaan. Ook ik ga weer iemand vinden, het is alleen dat mijn relatie met haar zo ontzettend fijn was, en dat mis ik gewoon.
mijn verhaal is vrij simpel. bijna 3 jaar een relatie gehad, ongeveer een jaar samen gewoond. mevrouw werkte 2 tot 4 uur in de week, ik fulltime. ik kwam thuis na mn werk en mevrouw ging bij me weg omdat ze vond dat ik niet genoeg deed.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik ken jouw verhaal ook niet, nee.Ik wil mijn ex eigenlijk graag terug en ik wil hem ook niet terug.
Volhouden kerel!!!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:30 schreef Mr.Myst het volgende:
Lijkt mij ook niet het meest verstandige, gezien z'n historie. Maar wie ben ik om daar over te oordelen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het de laatste weken ook weer iets moeilijker heb. Ik heb ook de drang om contact op te nemen. Ik doe het alleen niet, want het is toch zinloos. Het moet niet van mij uit komen, maar van haar. En wat ik eerder al gezegd heb, ik wil verder, dat kan niet door met haar in m'n hoofd te blijven zitten.
Op zich gaat dat ook goed, en blijf ik rationeel denken. Maar af en toe zijn er van die momenten die het allemaal wat lastiger maken, en dan ga je weer irrationeel denken. Gelukkig besef ik me dat wel, en weet ik dat ik gewoon door moet gaan. Ook ik ga weer iemand vinden, het is alleen dat mijn relatie met haar zo ontzettend fijn was, en dat mis ik gewoon.
Wat kwam je dan zoal tekort?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:38 schreef Under_Score het volgende:
[..]
mijn verhaal is vrij simpel. bijna 3 jaar een relatie gehad, ongeveer een jaar samen gewoond. mevrouw werkte 2 tot 4 uur in de week, ik fulltime. ik kwam thuis na mn werk en mevrouw ging bij me weg omdat ze vond dat ik niet genoeg deed.
zelf zat ik er ook al aan te denken waarom ik nog een relatie had, omdat ik ook een heleboel dingen te kort kwam.
en nu, 1.5 jaar later zit ik nog steeds met een berg frustraties uit die tijd, terwijl mevrouw al weer een nieuwe vriend heeft.
en dat is de beknopte versie.
Ik merk dat ik me er nu alweer een stukje beter over voel. Heb het mailtje ook zo getypt dat het meer een eenzijdig bericht naar haar toe is en niet om per se een reactie te ontlokken. Dat was ook niet echt mijn bedoeling.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:23 schreef H6-4ever het volgende:
Ja absoluut waar, maar het wordt minder! Ik heb er ook aan toegegeven en contact gezocht, heen en weer gemaild enz...totdat je tot het besef komt dat je er geen klote mee opschiet het houdt je alleen maar vast aan de gedachte dat jullie samen waren...en zo kon ik niet verder..ik heb het dus zelf ook weer beeindigd door eerlijk te zeggen dat ik het moeilijk heb, en toen geen reactie meer gehad.. een kloten gevoel maar nu weken later merk ik het wel, het is goed zo....
voornamelijk iemand die luisterde naar wat ik te zeggen had. soms had ik een gesprek met dr en dan ging de helft gewoon dwars door dr heen. alsof je tegen een muur praat.quote:
Pff gelukkig, schrok alquote:Op maandag 16 mei 2011 16:06 schreef Bartinhoo het volgende:
Nee echt geen haar op mn hoofd die eraan denkt om haar nog eens te vragen om iets te gaan drinken..., al zou ik het best willen...
1. Ze doet aardig uit beleefdheidquote:Op maandag 16 mei 2011 16:06 schreef Bartinhoo het volgende:
Nee echt geen haar op mn hoofd die eraan denkt om haar nog eens te vragen om iets te gaan drinken..., al zou ik het best willen...
Wil haar niet weer in de positie stellen om mij te kunnen raken, en wil mezelf niet meer kwetsbaar opstellen tov. haar... Zoiets zal toch echt van haar kant moeten komen, dat zal zij als ''dumper'' zelf ook wel begrijpen denk ik...
Ze voelde zich na de relatie al heer en meester over mij en vond het heerlijk om afspraken die we een week geleden gemaakt hadden een uur van tevoren af te zeggen omdat ze liever wat ging drinken met vriendinnen...
En hoewel ze nu heel ''aardig'' tegen me doet, heb ik ergens het idee dat dit nog steeds niet veranderd is... Daarnaast heb ik haar in die eerste maanden vaak zat gevraagd of we niet nogeens wat konden gaan doen, maar zij stootte het steeds verder af en heeft tot op de dag van vandaag ook nooit meer van die mogelijkheid gebruik willen maken...
En gevoelens voor haar heb ik inderdaad nog wel, anders zou ik haar niet meer willen spreken... Maar een relatie met haar nee nooit meer...
Hmm, tot aan die verwijten lijkt ze precies op m'n ex, haha.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:57 schreef Under_Score het volgende:
[..]
voornamelijk iemand die luisterde naar wat ik te zeggen had. soms had ik een gesprek met dr en dan ging de helft gewoon dwars door dr heen. alsof je tegen een muur praat.
verder een boel intimiteit.
en iemand die ook een beetje kon troosten als het wat minder ging, in plaats daarvan kreeg ik dan ook nog een berg verwijten over me heen die de plank finaal misslaan. bijv. als ik gestressed was door het werk kwam mevrouw met de briljante opmerking van 'dan zoek je toch ander werk'ja das mooi makkelijk praten.
precies. vergeten en doorgaan. alleen het vergeten gaat zo verdomd langzaamquote:Op maandag 16 mei 2011 18:05 schreef Riddler86 het volgende:
[..]
Hmm, tot aan die verwijten lijkt ze precies op m'n ex, haha.
Ach, life goes on. Je doet er toch niks aan.
ik denk dat mannen wat directer er in zijn. die gaan een directe confrontatie aan. sommige doen dat met aggresie, anderen door verbaal geweld.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:06 schreef Pinguino81 het volgende:
ik lees hier altijd dat die wijven van die sicke spelletjes spelen als het eenmaal door ze is uitgemaakt.
mannen doen niet zo triest volgens mij, echt een vrouwending
Dan zie je dat toch echt verkeerd.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:06 schreef Pinguino81 het volgende:
ik lees hier altijd dat die wijven van die sicke spelletjes spelen als het eenmaal door ze is uitgemaakt.
zo wat is jouw probleem, niet alle 'wijven' of mannen zijn hetzelfde !?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:06 schreef Pinguino81 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |