ok.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:25 schreef Riddler86 het volgende:
[..]
![]()
Denken in doelen en wat je nu hebt èn niet in wat is geweest en wat anderen hebben.
wil niet zeggen dat ik haar een leuk leven misgunquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:30 schreef JiggyJ het volgende:
Valt me trouwens wel op dat veel mensen hier hun ex een leuk leven lijken te misgunnen.. Misschien neem ik het te serieus hoor, maar ik zou het niet leuk voor haar vinden als ze later in een flatje met 30 katten komt te zitten alleen:P
In mijn geval is dat wel zo, maar dat komt door wat ik allemaal heb meegemaakt met haar en daar nooit enig excuus voor heb gehad. Dus ik zou het haar niet misgunnen dat ze op haar flatje met 30 katten eindigt. Ze heeft een hekel aan katten dus dat is ook mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:30 schreef JiggyJ het volgende:
Valt me trouwens wel op dat veel mensen hier hun ex een leuk leven lijken te misgunnen..
Kom jij me dan gezelschap houden?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:56 schreef missconfessions het volgende:
@FireFox en Pinguin, kom op mannen, niet zo sneu, dat een vrouw jullie zo verdrietig kan krijgen en houden, stelletje watjes![]()
geen probleem, Amsterdam is een superstad, trekken we er samen op uit, en met mij is het altijd feest !!quote:
*rent naar tram 5*quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:01 schreef missconfessions het volgende:
[..]
geen probleem, Amsterdam is een superstad, trekken we er samen op uit, en met mij is het altijd feest !!
Jaquote:
Ben vanuit de Pijp verhuisd naar Amstelveen. Geen spijt gehad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:07 schreef missconfessions het volgende:
Amstelveen, oh daar had ik ook bijna gewoond!
En ik als:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:09 schreef missconfessions het volgende:
je bent toch niet zo'n geiten wollen sokken type, die alleen biologisch eet en met het openbaar vervoer reist vanwege het milieu, want dan kunnen we misschien beter naar één of ander hippie festival, yeh, dan ga ik als bohemian girl![]()
Ik hou van Amsterdam, en heb er echtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:10 schreef missconfessions het volgende:
de Pijp ook echt niets mis mee !! Man, geweldig, heb jarenlang in Amsterdam gewerkt, ik mis die tijd ontzettend ! Toen was ik nog zoo piepjong, er viel nog zoveel te ontdekken
Nee, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:12 schreef missconfessions het volgende:
jemig, ik hoop toch echt niet dat jij die gozer op dat filmpje bent, wat een mafkees !
Dank je!quote:
Ik herken je verhaal. In de tijd met mijn ex nam ik het leven totaal niet serieus. Ik dacht alleen maar aan mezelf en feesten met de boys. Ook toen ze zwanger was zat ik vuistdiep in het nachtleven met alle bijbehorende foute dingen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:17 schreef missconfessions het volgende:
ja Amsterdam, daar heb ik ook de liefde van mijn leven leren kennen (vader van mijn kinderen), maar inmiddels dus stuk gelopen, wou dat ik de tijd kon terug draaien, maar hoe haal je iets terug wat er niet meer is?
Hou ook van een feestje op z'n tijd, kan zo gek zijn als een deur en misschien is het daarom wel stuk gelopen met de vader van mijn kids, hij is over het algemeen zo serieus en dat wordt eigenlijk alleen maar erger naarmate hij ouder wordt, zo jammer, want het is echt een gouden kerel, maar vergeet soms van het leven te genieten, terwijl ik het steeds meer zoek ik ontspanning en leuke dingen doen ipv alleen maar werken en zorgen dat de rekeningen betaald worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |