Dan kun je het toch niet lezenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Moet dat nou? Ik heb eerder vanmiddag al m'n ogen eruit gekrabt.
Dat is toch niet snelquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef Henkie94 het volgende:
[ afbeelding ]
Internet even gefixed hiero.Was iets met dat toffe grijze kastje in de straat.
Niet schelden met topic, mijn moeder heeft last van topic.quote:
Jawel, ban.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:16 schreef gianni61 het volgende:
kun je daar eigenlijk een ban voor krijgen?
zomaar andermans tieten rondstrooien?
Vast wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:16 schreef gianni61 het volgende:
moeten de mods ze weer oprapenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:16 schreef gianni61 het volgende:
Als ze uit KPD komen, ja.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:16 schreef gianni61 het volgende:
sukkel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik ga er wel een ban voor krijgen denk ik ja
En dat komen zequote:
tis gelukkig niet je eerste hequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik ga er wel een ban voor krijgen denk ik ja
Stokstaartquote:
Das iets anders, ja.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Komen ze niet, denk ik. Link gekregen via google cache.
Jij bent ziek.quote:
Haten op Cashquote:
nee, NEE ,NEEEEEquote:
Namen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik ken wel een paar users die dat mogen doen
Dat ben je niet, geloof me.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
pics please
nu ben ik nieuwsgierig.
Srsly?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Van wie waren die memmen uit het vorige topic?
je bent ziek in je hoofdquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
pics please
nu ben ik nieuwsgierig.
Echt, jij bent echt ziek dat je dat wilt zien.quote:
Link.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Echt, jij bent echt ziek dat je dat wilt zien.
Ik kan niet in KPDquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1633532/13/25
jips
Uhm, mij is verteld dat ze van KKJ zijn, niet dus.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1633532/13/25
jips
No shit sherlock, kijk en huiverquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Uhm, mij is verteld dat ze van KKJ zijn, niet dus.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje plagen, kan er toch ook niks aandoen dat ik je graag plaag
kkj heeft ook een kloon ja..quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja ze post die foto's toch zelf onder een kloon?
Ze heeft ze onder een kloon gepost.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Uhm, mij is verteld dat ze van KKJ zijn, niet dus.
Ik denk dat ze het wel kan hebben van jou manquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja ze post die foto's toch zelf onder een kloon?
Wat, ik heb het niet gevolgd maar kwam opeens een linkje tegen naar het 'fotoboek van Freezepop'.quote:
Ja zij misschien wel, maar als iemand anders een TR gedaan heeft, of de mods het zien, ben ik sowieso wel de lulquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel kan hebben van jou man
kk crew nsb'ers allesquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja zij misschien wel, maar als iemand anders een TR gedaan heeft, of de mods het zien, ben ik sowieso wel de lul
Maar Myr en Smeg mogen mij wel
Whehequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja zij misschien wel, maar als iemand anders een TR gedaan heeft, of de mods het zien, ben ik sowieso wel de lul
Maar Myr en Smeg mogen mij wel
KKJ.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:23 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wat, ik heb het niet gevolgd maar kwam opeens een linkje tegen naar het 'fotoboek van Freezepop'.![]()
![]()
Welk ander topic van mij is wegquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Whehe
Nja omdat je andere topic al verwijderd was denk ik dat ze je het wel aan gaan rekenen![]()
Zeker met dezen TT er bij![]()
precies die bitches geilen op die aandacht swaquote:
Oh hehe. Dat ze nog tijd heeft om foto's te maken met haar postcount.quote:
Van de week had je toch ook een topic gemaakt met de tieten van Knetter die werd niet geslot maar geheel gedelete het hele topic of was jij dat nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Welk ander topic van mij is weg?
Ja, dat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oh hehe. Dat ze nog tijd heeft om foto's te maken met haar postcount.![]()
Hmm ik heb dat topic niet gemaakt neequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Van de week had je toch ook een topic gemaakt met de tieten van Knetter die werd niet geslot maar geheel gedelete het hele topic of was jij dat niet, je zou bijna denken dat je die shizzle lekker vind of wat
KPD.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga van het weekend een open sollicitatie als moderator versturen naar forum@fok.nl
Voor welk subforum vinden jullie mij het best in aanmerking komen?
Ik hou ook van jou.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als jullie het maar niet verpesten voor de reeks.
CREAquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga van het weekend een open sollicitatie als moderator versturen naar forum@fok.nl
OUDquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
SEXquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee dan moet ik naar die vieze mensen aankijken
Flora & Faunaquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Trollen tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jullie komen allemaal van die schrale kut subforums!
R&Pquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jullie komen allemaal van die schrale kut subforums!
Is goed.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zal ik straks ook maar even posten dan? [ afbeelding ]
Sharr! Lieverd, lang niet gezien!quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:41 schreef sharr het volgende:
Of in TRU, dan kan ik tenminste mijn mening kwijt en bespaard dat me 6 notes.
Ik ben al een baas in TRUquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:41 schreef sharr het volgende:
Of in TRU, dan kan ik tenminste mijn mening kwijt en bespaard dat me 6 notes.
Eerst volwassen worden!quote:
Waarom? Ik ben totaal niet objectief en zal dan waarschijnlijk topics dicht gaan gooien als de users me niet aanstaan en allemaal positieve notes uitdelen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:44 schreef Stokstaart het volgende:
sharr zie ik nog wel serieus mod worden over een tijdje
Zo, even gekickt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben al een baas in TRU
Wat stellen wij als mensheid nou voor ?!
Kijk deze post dan, hoe diep mattie
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben totaal niet objectief en zal dan waarschijnlijk topics dicht gaan gooien als de users me niet aanstaan en allemaal positieve notes uitdelen.
Hmm ik filosofeer sowieso wel eens over dat soort dingen hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:44 schreef sharr het volgende:
[..]
SV![]()
SSB, wat had je toen gedronken toen je dat topic aanmaakte?
Research om agent te worden of research om niet dezelfde fouten te maken?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:47 schreef Ragboer het volgende:
Ik wil niet eens mod worden, had makkelijk mod kunnen worden van MIS. Die vrouwtjes daar hebben totaal geen verstand van criminaliteit en misdaad, terwijl ik dagelijks de misdaadsites bekijk en een hele bibliotheek aan misdaadboeken heb. Maar ja, dan kan ik niet meer kloten en dat is mij veel waard.
Daar groei je nog wel over heenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben totaal niet objectief en zal dan waarschijnlijk topics dicht gaan gooien als de users me niet aanstaan en allemaal positieve notes uitdelen.
Ben je ook skaffa dan?quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:24 schreef P8 het volgende:
[..]
Bacteriën als onderdeel van een een biologisch organisme hebben vaak een functie. Ik denk dat je de mensheid dan overschatWe zouden dan eerder een soort kanker zijn: We vermenigvuldigen ons als een malle en met een beetje pech voor het superorganisme zijn we over enkele honderden jaren niet meer gebonden aan onze Aarde.
Maar ik geloof gelukkig niet in een superorganisme.
Wat ik wel plausibel acht is dat er meerdere dimensies zijn en dus andere universa met andere natuurwetten zijn. Wij leven toevallig in een universum met wetten die het leven mogelijk maken. Helaas zijn de natuurwetten niet geschikt voor interstellaire reizen binnen een enkele generatie en zal er in het heelal maar incidenteel contact tussen twee rassen plaatsvinden.
Maar ik vermoed dat intelligentie in dit universum een tweezijdig zwaard is. Het is goed, omdat (gedeelde) intelligentie een soort binnen een ecosysteem een machtspositie kan geven. Echter, door onze intelligentie kunnen we onszelf met gemak (zo goed als) uitroeien. Hoe langer we vastzitten op deze planeet, hoe groter de kans wordt dat we dat ook daadwerkelijk zullen doen.
Mijn andere theorie die ik heb post ik vanavond of morgen, want ik moet nu werken
Hoi broer!quote:
Daar heb ik ook nog gepost.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben al een baas in TRU
Wat stellen wij als mensheid nou voor ?!
Kijk deze post dan, hoe diep mattie
Nou, beiden niet. Vanaf jongs af aan ben ik geïnteresseerd in (georganiseerde) misdaad en profiling en dergelijke. Vroeger had ik ook zo'n politiescanner, ging ik crimescenes bekijken enzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Research om agent te worden of research om niet dezelfde fouten te maken?
Een topic zonder Bietsj in een incompleet topic.quote:
Waar het hart vol van is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nou, beiden niet. Vanaf jongs af aan ben ik geïnteresseerd in (georganiseerde) misdaad en profiling en dergelijke. Vroeger had ik ook zo'n politiescanner, ging ik crimescenes bekijken enzo_!! Nog leuke achtervolgingen meegemaakt en live een liquidatie in Amsterdam (tenminste live de politieinterventie).
Heb je eieren?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
Wat moet ik nou in vredesnaam eten?[ afbeelding ]
Vlees.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
Vlees.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
Kip, draai krijg je grotere tetten vanquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
Tosti + HJquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
quote:
Je hebt het antwoord Sharr!quote:
quote:
heb ik alquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kip, draai krijg je grotere tetten van
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:54 schreef sharr het volgende:
Parochie van de Heilige Maria in het dal van de witte hazelaar bij de snelle maalstroom en de parochie van de Heilige Tysilio bij de rode grot (ook wel als Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwyllllantysiliogogogoch gespeld)
Oh oke.
Ik ben een topickiller nou ik ga al doei
Water laten koken....quote:
Ik doe dat altijd bij bami, mihoen en miequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:01 schreef sharr het volgende:
De frituur staat aan alles. Maar ik kijk nu dat filmpje van gepocheerd ei, leuk
gefrituurde moederquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:02 schreef sharr het volgende:
Mijn moeder gaat echt pissig worden dat de frituur aanstaat alles
K-Kamperquote:
Fur!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Always believeeee in (believing? )quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:03 schreef FreezePop het volgende:
Hier danste ik altijd op toen ik klein was
quote:
GOLD!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Always believeeee in (believing? )
[..]![]()
Laterquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok de baas is weg, ik sneak hem er snel tussenuit
Later !!
Later baas.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Later !!
Furspray.quote:
Wakker blijven hequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed![]()
Alleen beetje moe, ik val bijna in slaap atm
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Later !!
dat valt nog wel mee, eerst zat ik met een meid en zij ineens vanquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:10 schreef sharr het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, vergeten een stekker er van iets in te doen?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:11 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
dat valt nog wel mee, eerst zat ik met een meid en zij ineens van
>'zit hij er al in?'
<'euh ja'
>'OH JA SCHATJE'
dat vind ik eigenlijk erger
watquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:11 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
>'zit hij er al in?'
<'euh ja'
>'OH JA SCHATJE'
saraspees2.jpgquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
O grapje dat was ik. Ja ik heb zo;n flubberkut, voel er niks van.
Keihard stoten ineens dan, voelt ze het vanzelf.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:11 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
>'zit hij er al in?'
<'euh ja'
>'OH JA SCHATJE'
Cash sahbi, wanneer gaan we op t kamp ff los?quote:
wanneer de tijd rijp isquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Cash sahbi, wanneer gaan we op t kamp ff los?
Dat duurt nog wel even.quote:
En? Krijg je er een stijfje van?quote:
Negroïde.quote:
Jammer dan eh mattie.quote:
Ik mis het goede in je post.quote:
was om iets andersquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ben niet bang hoor voor de tandarts
Ik eet vanavond prut. Veel beter.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:41 schreef sharr het volgende:
Zo heerlijk gegeten. Handje patatjes en tweeënhalf kaassoufflé alles.
Sharr!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:41 schreef sharr het volgende:
Zo heerlijk gegeten. Handje patatjes en tweeënhalf kaassoufflé alles.
wegquote:
Ja, want kusje voor mij. Niks mis mee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje.
Als ik nu Hoidoe, is dat dan weer subjectief?
Maar dat is een mening en dus subjectief.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ja, want kusje voor mij. Niks mis mee.
Niet tegenover mij toch. Tegenover mij mag je wel subjectief doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dat is een mening en dus subjectief.
En ik wil objectief proberen te zijn.
Hoiiii Zerokuuuuquote:
Okee, Hoiquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Niet tegenover mij toch. Tegenover mij mag je wel subjectief doen.
Jij bent objectief op fok?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dat is een mening en dus subjectief.
En ik wil objectief proberen te zijn.
Hey Flipsquote:
Op een forum kun je nauwelijks objectief zijn aangezien iedereen zijn mening rond post. In meer serieuze subforums moet het wel mogelijk zijn om objectief te zijn. Bij WGR bijvoorbeeld gaat het meestal om feiten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |