Lees even de reeks door vanaf deeltje 35 ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef Loppe het volgende:
Is er al een reden gegeven waarom men, volgens JB, niet gebruikt gemaakt heeft van vliegtuigen?
Niet nog een keer...quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef Loppe het volgende:
Is er al een reden gegeven waarom men, volgens JB, niet gebruikt gemaakt heeft van vliegtuigen?
Die info heb ik zeker in overweging genomen, echter eigenlijk is het niet relevant als je constateert dat de victims simulaties zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:35 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Niet nog een keer...
Ik heb mijn zegje erover gedaan als men die info niet in hun overweging wilt nemen dan hebben ze daar alleen zichzelf en de mensen die ze aansteken er mee.
Dat heb je niet geconstateerd. Dat geloof je. Dat is voor jou hetzelfde, maar feitelijk natuurlijk iets totaal anders.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die info heb ik zeker in overweging genomen, echter eigenlijk is het niet relevant als je constateert dat de victims simulaties zijn.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja je kan het ingewikkeld vinden en denken dan zal het wel zo gaan om natuurwetten samen met bouwconstructies die je niet bekend zijn.
Misschien is het inderdaad afdoende om te zeggen, het plafond komt naar beneden op de volgende laag en de volgende laag en de constructie zakt dan als een kaartenhuis in elkaar. Maar waarom is dan het gebouw niet direct in elkaar gestort bij de inslag? Er na was er "alleen maar" brand, vreet vuur betonconstructies op?
Ik iig m.b.t. WTC7, waar door de brand balken uit zijn gaan zetten (warme dingen zetten uit, koude dingen worden kleiner, behalve water --> ijs) waardoor er erg veel kracht op de balken is komen te staan. Bij de brand zouden de balken ongeveer 1 meter langer zijn dan op de niet-brand locaties. Dat gaat natuurlijk wringen en er komt steeds meer spanning op de balken te staan. Uiteindelijk knappen ze.quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je moet even wat teruglezen (deeltje 47 volgens mij). Mouzzer en Atuin iemand anders) leggen het volgens mij heel goed uit daar. Het pand was niet van beton. Het vliegtuig is door (een deel van) de dragende constructie heengevlogen (de buitenmuren droegen een deel van het gewicht, daarom was het gebouw zo uniek). Het gebouw was dus al ernstig verzwakt door de impact.
Maar goed, om het hele verhaal nu te herhalen. Dit is echt heel uitvoerig besproken eerder. Niet iedereen hier gelooft de verklaring, maar er is ook geen enkel tegenargument geweest behalve 'HET WAREN NUKES, JONGUH!'.
Ze is echter niet "de" manager, maar een van de medewerksters van de PR-afdeling.quote:In 1987 wordt Ingeborg public relations-manager van het Sheraton.
Ingeborg opent dat kantoor niet, het stond er al:quote:Ze kan terugkomen bij Regus en opent een kantoor aan Park Avenue.
Ingeborg opent helemaal niets, het Regus WTC-projekt is opgestart door Bob Gaudreau:quote:In maart 2001 opent ze voor Regus een tweede kantoor in het WTC.
Haar ex-man Andrew Wilson vermeldt overigens in dit interview dat ze inderdaad uit Brussel verhuisden naar Chili: http://www.bizjournals.co(...)9/07/13/smallb4.htmlquote:Als Andrew voor zijn werk naar Chili moet, neemt Ingeborg ontslag bij Regus en verhuist ze mee naar Santiago
Waarom zou jij je daar mee bemoeien?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:37 schreef oompaloompa het volgende:
Heb je echt serieus die mensen lastig lopen vallen?
Dat soiesoquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:22 schreef oompaloompa het volgende:
Ook kan ik iedereen hier aanraden om angry birds te spelen.
Waarom zou jij je dáár mee bemoeien?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:00 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Waarom zou jij je daar mee bemoeien?
Naast leuk (en verslavend) ook best inzicht-gevend in mechanica & het instorten van gebouwen :pquote:
Dus eigenlijk ben je gewoon een eng mannetje dat niets aan probeert te tonen en dode mensen en hun familie en vrienden stalkt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:26 schreef Culto het volgende:
De karrière van Ingeborg Lariby 1986-2001.
Dit aan de hand van 2 opvallende zaken uit haar biografie door Gerlof Leistra:
1. Een zekere overschatting van haar funkties binnen Sheraton en Regus.
2. Het ontbreken van haar funktie bij het Conrad hotel in Brussel, 1993-1995.
Meteen vermeld ik er nu al bij dat deze 2 punten absoluut geen invloed hebben op het verhaal: "Ingeborg is een 9/11-slachtoffer."
Dat laatste ook vast deels ja, maar veel belangrijker is dat staal rap zwakker wordt als de temperatuur omhoog gaat. Bedenk daarbij ook dat veel van het brandwerende materiaal waarschijnlijk los is geslagen door de inslag, wat het alleen maar erger maakte.quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja je kan het ingewikkeld vinden en denken dan zal het wel zo gaan om natuurwetten samen met bouwconstructies die je niet bekend zijn.
Misschien is het inderdaad afdoende om te zeggen, het plafond komt naar beneden op de volgende laag en de volgende laag en de constructie zakt dan als een kaartenhuis in elkaar. Maar waarom is dan het gebouw niet direct in elkaar gestort bij de inslag? Er na was er "alleen maar" brand, vreet vuur betonconstructies op?
Juist omdat ik mij bewust ben dat ik bezig ben met een stuk controversiele research, ben ik continu bezig om zo veel mogelijk data bij elkaar te krijgen om dat te onderbouwen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je gewoon een eng mannetje dat niets aan probeert te tonen en dode mensen en hun familie en vrienden stalkt?Goed bezig.
Op zich mee eens. Alleen in het geval van Ingeborg is het volgende heel belangrijk, zoals ik al aangaf in de post:quote:Ik durf te wedden dat als iemand een biografie over mij schrijft na mijn dood, dat een aantal dienstbetrekkingen daar ook niet op komen te staan. En ik ben dan nog niet misschien zo'n internationaal persoon als Inge.
Niet mee eens: Vicsims en Hollow Towers zijn een deel van de 9/11 terror-simulatie hoax.quote:Een hele makkelijke manier om niet in te hoeven gaan op alle inhoudelijke posts van de afgelopen weken over de aantoonbare onzin over nukes, vervalste video's en foto's, bouwkunde etc. etc.
Oh ja?! Noem nou eens de namen van die 2 omgekomen kenissen van vrienden van je! Dat moet toch kunnen na 10 jaar? Als dat allemaal echt blijkt te zijn, dan zijn er in ieder geval toch nog 2 èchte 9/11-slachtoffers te betreuren...quote:Er ZIJN mensen omgekomen in die torens. Zo simpel is het.
Dat is al vaker hier aan de orde geweest: een gedeelte van de slachtoffers fake en een gedeelte echt bestaande personen omgekomen op 9/11.quote:Het enige waar je over kunt discussieren is het aantal mensen, maar zelfs als zou blijken dat er een paar victims zijn gefabriceerd, dan nog zegt dat niets over wat voor theorie dan ook.
Ze is dus zèlf op z'n minst LIHOP, en ze neigt sterk naar MIHOP..quote:In mijn ogen hebben de terroristische aanslagen in New York te maken met een vuil politiek spel. Voor Bush heb ik geen goed woord over. Maar wraakgevoelens koester ik niet, dat heeft geen nut.
Als ik er over nadenk he, dan vermoed ik dat men bij de constructie van de gebouwen geen rekening gehouden heeft met het onwaarschijnlijke feit -ja, dit wordt hier bestreden-dat er weleens een vliegtuig in zou kunnen vliegen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat laatste ook vast deels ja, maar veel belangrijker is dat staal rap zwakker wordt als de temperatuur omhoog gaat. Bedenk daarbij ook dat veel van het brandwerende materiaal waarschijnlijk los is geslagen door de inslag, wat het alleen maar erger maakte.
Ik zou niet weten waarom ik jou zou voeren. Je bent in staat om mijn vrienden daar vervolgens mee lastig te gaan vallen als je achter hun namen komt. Maar jij hoeft het ook niet te geloven van mij. Ik vind het ergens wel grappig dat jij zo overtuigd bent dat er niemand is gestorven, daar uren per week (per dag misschien wel) mee bezig bent en ik weet dat je gewoon achter een schim aanjaagt. Eigenlijk is het te briljant om te verpesten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:20 schreef Culto het volgende:
Oh ja?! Noem nou eens de namen van die 2 omgekomen kenissen van vrienden van je! Dat moet toch kunnen na 10 jaar? Als dat allemaal echt blijkt te zijn, dan zijn er in ieder geval toch nog 2 èchte 9/11-slachtoffers te betreuren...
Houd vast die gedachte!quote:Dat is al vaker hier aan de orde geweest: een gedeelte van de slachtoffers fake en een gedeelte echt bestaande personen omgekomen op 9/11.
Dat kan dus niet, want zodra familie-leden van de ècht omgekomen personen in de gaten zouden krijgen dat er ook fake-slachtoffers gecreerd zijn, dan zou je oncontroleerbare reakties van die families krijgen die je hele terror-simulatie in gevaar brengen.
Die quote is ook echt te erg uit zijn verband gerukt. En LIHOP? MIHOP? Vakterminologie in de 9/11 research?quote:De Lariby-familie is hier zelf het perfekte voorbeeld van: Alexandra (Sacha) Lariby is nota bene zèlf een 9/11-truther! Nogmaals de quote uit haar interview van 2008:
[..]
Ze is dus zèlf op z'n minst LIHOP, en ze neigt sterk naar MIHOP..
Volgens de bouwtekeningen was het daar wel op gebouwd. Het zou een 707 die bezig is met een landing of opstijgen moeten kunnen weerstaan. Venus-Castina heeft uitgebreid uitgelegd dat het hier ging om een vlliegtuig met een snelheid die vele malen hoger lag als waarmee in de tekeningen rekening is gehouden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als ik er over nadenk he, dan vermoed ik dat men bij de constructie van de gebouwen geen rekening gehouden heeft met het onwaarschijnlijke feit -ja, dit wordt hier bestreden-dat er weleens een vliegtuig in zou kunnen vliegen.
Gisterenavond heb ik nog een post geplaatst waar ook niet op in wordt gegaan. Daarbij heb ik totaal geen interesse in het mini-nuke verhaal, dus waarom zou ik daarover moeten discussieren dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je gewoon een eng mannetje dat niets aan probeert te tonen en dode mensen en hun familie en vrienden stalkt?Goed bezig.
Ik durf te wedden dat als iemand een biografie over mij schrijft na mijn dood, dat een aantal dienstbetrekkingen daar ook niet op komen te staan. En ik ben dan nog niet misschien zo'n internationaal persoon als Inge.
Maar ik begrijp inmiddels dat Jokkebrok zijn hele geloof inmiddels ophangt aan de vicsim theorie. Het maakt hem niet meer uit hoe de torens zijn neergehaald, omdat hij weet dat er vicsims zijn. Een hele makkelijke manier om niet in te hoeven gaan op alle inhoudelijke posts van de afgelopen weken over de aantoonbare onzin over nukes, vervalste video's en foto's, bouwkunde etc. etc.
Gooi het maar op de vicsims. Hartstikke mooi, dan is de discussie wat mij betreft ook klaar. Er ZIJN mensen omgekomen in die torens. Zo simpel is het. Het enige waar je over kunt discussieren is het aantal mensen, maar zelfs als zou blijken dat er een paar victims zijn gefabriceerd, dan nog zegt dat niets over wat voor theorie dan ook.
Misschien moet iemand eens wat van die 'vicsim' foto's plaatsen in het Fotografie-topic wat ik heb geopend vorige week?
Ik zeg dat toch ook niet, hoe eerder we over die nuke-theorie ophouden (hoe vermakelijk ook) hoe beter het is. Bovendien heb ik wel op jouw post gereageerd over de kapers. Ik vind dat een boeiend onderwerp, maar het is niet vanachter de computer te onderzoeken. Wat ik interessant vind is vaststellen of er banden zijn tussen de kapers en de Amerikaanse overheid. Dat heb ik al eens eerder aangegeven. Maar dat is iets wat je nooit via Youtube gaat vinden. Dat is het betere intelligence werk, daar ben ik niet voor opgeleid en daar heb ik geen tijd voor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gisterenavond heb ik nog een post geplaatst waar ook niet op in wordt gegaan. Daarbij heb ik totaal geen interesse in het mini-nuke verhaal, dus waarom zou ik daarover moeten discussieren dan?
Hoe kun jij nu toch zò precies weten wat Sacha Lariby bedoeld heeft met deze ene quote?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
Die quote is ook echt te erg uit zijn verband gerukt.
Dat is wat zij bedoelt, jij wil graag dat zij met 'dat spel' op de aanslagen zelf doelt, maar dat blijkt nergens uit de quote of uit ander gedrag van dit familielid.
Beter nog: Hoe kun jij zo precies weten aan de hand van deze quote dat zij een 9/11 truther is? Jij deed de eerste bewering, dan is het leuk om het om te draaien, maar dat is natuurlijk gewoon een flauw spelletje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:48 schreef Culto het volgende:
[..]
Hoe kun jij nu toch zò precies weten wat Sacha Lariby bedoeld heeft met deze ene quote?
Het filmpje is zeer suggestief, leunt op indirect bewijs en de teksten ter overtuiging bevatten nog spel-/typfouten ook.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:29 schreef new_moon het volgende:
't is geen nieuw filmpje maar ik vind het wel een goede..
Je hebt volledig gelijk. Ik kan geen feit ontdekken in dit filmpje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:05 schreef Gray het volgende:
[..]
Het filmpje is zeer suggestief, leunt op indirect bewijs en de teksten ter overtuiging bevatten nog spel-/typfouten ook.
Zo zonde van de kwaliteit, daarmee schieten de makers zichzelf echt mee in de voet.
Nergens voor nodig dit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
O. Je hebt het over het filmpje. Ik vond het wel een goede samenvatting van de laatste 48 topics eigenlijk...
Nee. Je hebt gelijk. Sorry. Was volledig onnodig en bovendien nog onvriendelijk. Ik zal het editen.quote:
-ikwastevroeg-quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Je hebt gelijk. Sorry. Was volledig onnodig en bovendien nog onvriendelijk. Ik zal het editen.
Niet zo snel. Dat gaat niet vanzelf....quote:
Het is beter om de ingeborg obsessie in stand te houden, dan naar de bewijzen van nukes te kijken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik zeg dat toch ook niet, hoe eerder we over die nuke-theorie ophouden (hoe vermakelijk ook) hoe beter het is. Bovendien heb ik wel op jouw post gereageerd over de kapers. Ik vind dat een boeiend onderwerp, maar het is niet vanachter de computer te onderzoeken. Wat ik interessant vind is vaststellen of er banden zijn tussen de kapers en de Amerikaanse overheid. Dat heb ik al eens eerder aangegeven. Maar dat is iets wat je nooit via Youtube gaat vinden. Dat is het betere intelligence werk, daar ben ik niet voor opgeleid en daar heb ik geen tijd voor.
Misschien moet je ze dan een keertje geven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het is beter om de ingeborg obsessie in stand te houden, dan naar de bewijzen van nukes te kijken.
op uitgebreide leugens ga ik niet op in.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Misschien moet je ze dan een keertje geven.
Of kan ik volgende thread mijn spoiler aanpassen en nog 5 extra beledigingen, 3 extra "zo is het gewoon"en 0 inhoudelijke reacties toevoegen?
Ik bedoel, het is 2 dagen geleden dat ik uitgebreid antwoord heb gegeven op je vraag. Ondertussen moet je er toch wel een repliek op hebben kunnen formuleren?
Hahaquote:[b]Op
En hier moest ik ff een plaatje van maken![]()
911 views![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hehe...
Warren Cuccurullo (Duran Duran) is ook een no-planer.
En hier moest ik ff een plaatje van maken![]()
[ afbeelding ]
911 views![]()
Aangezien vragen per definitie al geen leugens kunnen zijn bedoel je met die leugens je eigen claims?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
op uitgebreide leugens ga ik niet op in.
Best vreemd... is het niet? Met al die miljoenen camera's in NY.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:41 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Zover ik weet niet videobeelden zoals op deze foto
Vreemd hoe die springer eerst valt en dan ineens gelanceerd lijkt te worden op 0:09.quote:En wat beelden van de grond:
Leuke videoquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hehe...
Warren Cuccurullo (Duran Duran) is ook een no-planer.
quote:Moslims spuiten op bikinimeisje
door Ronald (Djeez) op 13-05-2011 @ 14:09
Een abri met daarop een mooie vrouw in bikini is de moslimbevolking van Birmingham een doorn in het oog. Zij hebben er echter iets op gevonden. De moslims hebben de brunette namelijk een boerka aangemeten.
Op de poster staat een vrouw in een knalgele bikini van H&M. Het bikinimeisje gaat nu echter schuil achter zwarte verf, die vakkundig op de afbeelding is gespoten.
Hoewel de aanslag nog niet is opgeëist, kan het bijna niet anders of de dader is een volgeling van de islam. De abri staat namelijk in een achterstandsbuurt van Birmingham, waar de damesdresscode een hijab is. Aangezien hetgeen het 'aanstootgevende materieel' bedekt als twee druppels water lijkt op deze moslimaklederdracht, wordt de vandaal in de moslimhoek gezocht.
Bron: The Daily Mail
Nou ja, het is natuurlijk wel goed dat ze wat aan die westerse zedenverwildering doen. Het hóórt ook niet he, een mooi meisje in bikini, bahquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:06 schreef Gray het volgende:
Fearmongering via Fok!:
Moslims spuiten op bikinimeisje
[..]
Jawel, vanaf topic 8 moet je even teruglezen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:39 schreef Gray het volgende:
Dit wil ik graag bekijken en afwegen, maar ook voor handen houden om vlug terug te kunnen vinden. Ook zou ik graag een verzamel OP/post willen zien, ben ik die vergeten of is die er gewoonweg niet?
je fantaseert/beweert eerst vanalles en daarna ga je op basis daarvan vragen stellen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Aangezien vragen per definitie al geen leugens kunnen zijn bedoel je met die leugens je eigen claims?
Wie weet dat ik dat later nog eens doe. Ik weet niet of ik op dit moment m'n kostbare tijd op wil offeren voor een zelfstudie. Misschien j0kkebrok nog eens extra aanmoedigen zijn posts te bundelen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel, vanaf topic 8 moet je even teruglezen.
Dat doe je zelf ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je fantaseert/beweert eerst vanalles en daarna ga je op basis daarvan vragen stellen.
ik hoef niet steeds jouw tekortkomingen te compenseren.
Uhm, nee, je fantaseert er genoeg over. Maar dat helpt je niet echt verder, hè...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Uhm, nee, je fantaseert er genoeg over. Maar dat helpt je niet echt verder, hè...en weer trollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuurlijk. Ik compenseer voor die inhoudelijke posts van jou. Stel je eens voor dat iedereen op hetzelfde 'niveau' als jij gaat posten, dan wordt het hier een gekkenhuis.quote:
wordt weer eens tijd voor een kloontjesscan,want spoken bestaan niet!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik compenseer voor die inhoudelijke posts van jou. Stel je eens voor dat iedereen op hetzelfde 'niveau' als jij gaat posten, dan wordt het hier een gekkenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |