abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96687983
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef Loppe het volgende:
Is er al een reden gegeven waarom men, volgens JB, niet gebruikt gemaakt heeft van vliegtuigen?
Lees even de reeks door vanaf deeltje 35 ofzo.
pi_96688246
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:28 schreef Loppe het volgende:
Is er al een reden gegeven waarom men, volgens JB, niet gebruikt gemaakt heeft van vliegtuigen?
Niet nog een keer...
Ik heb mijn zegje erover gedaan als men die info niet in hun overweging wilt nemen dan hebben ze daar alleen zichzelf en de mensen die ze aansteken er mee.
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
pi_96688763
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:35 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Niet nog een keer...
Ik heb mijn zegje erover gedaan als men die info niet in hun overweging wilt nemen dan hebben ze daar alleen zichzelf en de mensen die ze aansteken er mee.
Die info heb ik zeker in overweging genomen, echter eigenlijk is het niet relevant als je constateert dat de victims simulaties zijn.
pi_96689672
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die info heb ik zeker in overweging genomen, echter eigenlijk is het niet relevant als je constateert dat de victims simulaties zijn.
Dat heb je niet geconstateerd. Dat geloof je. Dat is voor jou hetzelfde, maar feitelijk natuurlijk iets totaal anders.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96690194
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 08:28 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja je kan het ingewikkeld vinden en denken dan zal het wel zo gaan om natuurwetten samen met bouwconstructies die je niet bekend zijn.
Misschien is het inderdaad afdoende om te zeggen, het plafond komt naar beneden op de volgende laag en de volgende laag en de constructie zakt dan als een kaartenhuis in elkaar. Maar waarom is dan het gebouw niet direct in elkaar gestort bij de inslag? Er na was er "alleen maar" brand, vreet vuur betonconstructies op?
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 08:36 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Je moet even wat teruglezen (deeltje 47 volgens mij). Mouzzer en Atuin iemand anders) leggen het volgens mij heel goed uit daar. Het pand was niet van beton. Het vliegtuig is door (een deel van) de dragende constructie heengevlogen (de buitenmuren droegen een deel van het gewicht, daarom was het gebouw zo uniek). Het gebouw was dus al ernstig verzwakt door de impact.

Maar goed, om het hele verhaal nu te herhalen. Dit is echt heel uitvoerig besproken eerder. Niet iedereen hier gelooft de verklaring, maar er is ook geen enkel tegenargument geweest behalve 'HET WAREN NUKES, JONGUH!'.
Ik iig m.b.t. WTC7, waar door de brand balken uit zijn gaan zetten (warme dingen zetten uit, koude dingen worden kleiner, behalve water --> ijs) waardoor er erg veel kracht op de balken is komen te staan. Bij de brand zouden de balken ongeveer 1 meter langer zijn dan op de niet-brand locaties. Dat gaat natuurlijk wringen en er komt steeds meer spanning op de balken te staan. Uiteindelijk knappen ze.

Ik heb nooit inhoudelijk/mechanisch veel gelet op het instorten van wtc1 & 2 aangezien zo'n dikke unit van 30 verdiepingen die naar beneden valt volgens mij sowieso al genoeg kinetische energie heeft om de rest te vermorzelen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_96690232
Ook kan ik iedereen hier aanraden om angry birds te spelen.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_96690392
De karrière van Ingeborg Lariby 1986-2001.

Dit aan de hand van 2 opvallende zaken uit haar biografie door Gerlof Leistra:

1. Een zekere overschatting van haar funkties binnen Sheraton en Regus.
2. Het ontbreken van haar funktie bij het Conrad hotel in Brussel, 1993-1995.

Meteen vermeld ik er nu al bij dat deze 2 punten absoluut geen invloed hebben op het verhaal: "Ingeborg is een 9/11-slachtoffer."
Deze post is vooral om informatie over Ingeborg te geven die niet in de biografie staat. Elk detail, elke foto kan essentieel zijn om het mysterie wat er op 9/11 met Ingeborg gebeurd is, op te lossen.

1. Ingeborg studeert1980 af op Richmond, "the American International University" in London:
http://www.richmond.ac.uk(...)ral-information.aspx

Er is een zeer interessant blog over deze periode, gemaakt door Nicole Batchelor. Zij heeft met Ingeborg op kamers gezeten in London en ze heeft haar in 1986 toevallig weer ontmoet in het Grand Hyatt hotel in New York. Iedereen geinteresseerd in Ingeborg Lariby, zou ik willen aanraden om dit blog eens door te nemen: http://myfriendingeborg.blogspot.com/

Nicole zelf is overigens ook een zeer interessante persoon: zij is een bekende d.j. in New York en haar man Patrick Regne organiseert vip-parties:
http://www.caramelnyc.com/caramel08b/index.htm
Dus deze mensen komen nogal eens vip's tegen:

Na een soort van continue wereldreis komt Ingeborg in 1986 terecht bij het Grand Hyatt hotel in New York: http://www.priorguest.com(...)rk/34652/grand-hyatt
Ze werkt daar als concierge. Zie ook deze memorials:
http://www.legacy.com/gue(...)&view=2&entry=754083

En deze van Mark Asbury: http://www.9-11heroes.us/v/Ingeborg_Astrid_Desiree_Lariby.php
Deze 2 foto's komen van hem:

Ingeborg gaat begin 1987 naar Brussel, omdat haar zus en ouders daar inmiddels ook naar toe verhuisd zijn. Dan komt de volgende quote van Leistra:
quote:
In 1987 wordt Ingeborg public relations-manager van het Sheraton.
Ze is echter niet "de" manager, maar een van de medewerksters van de PR-afdeling.
De marketing-manager uit die tijd kent haar namelijk niet, maar haar chef uit die tijd wèl.
Daar heb ik een email van. Het is ook niet logisch als je 5 jaar gereist hebt, je een tijdje concierge geweest bent om dan direkt daarna de PR-manager van een luxe-hotel te worden.

De volgende quote van de biografie uit de periode 1998:
quote:
Ze kan terugkomen bij Regus en opent een kantoor aan Park Avenue.
Ingeborg opent dat kantoor niet, het stond er al:
http://www.regus.com/loca(...)ity245ParkAvenue.htm

De volgende quote uit de biografie:
quote:
In maart 2001 opent ze voor Regus een tweede kantoor in het WTC.
Ingeborg opent helemaal niets, het Regus WTC-projekt is opgestart door Bob Gaudreau:
http://www.allbusiness.co(...)ments/6141785-1.html

Ingeborg wordt niet eens genoemd in dit artikel over de opening in het WTC.

2. Haar biografie vermeldt niet dat Ingeborg van medio '93 to medio '95 bij het Conrad hotel in Brussel werkte.

Ze was daar ook medewerkster van de PR-afdeling. Zie deze quote van Leistra:
quote:
Als Andrew voor zijn werk naar Chili moet, neemt Ingeborg ontslag bij Regus en verhuist ze mee naar Santiago
Haar ex-man Andrew Wilson vermeldt overigens in dit interview dat ze inderdaad uit Brussel verhuisden naar Chili: http://www.bizjournals.co(...)9/07/13/smallb4.html

Echter, Ingeborg werkte toen bij het Conrad hotel! Er is mij een foto opgestuurd van Ingeborg door iemand die zwart op wit bevestigt dat ze haar gekend heeft van het Conrad:

De dame op de voorgrond was toendertijd de office-manager. Ik weet ook wie zij is; als bewijs hier haar Facebook-foto:

Ook iemand anders, in 1993 een grote klant van Ingeborg toen nog bij Regus, bevestigt in een email dat deze foto genomen is op het kantoor van het Conrad in Brussel. :)

Interessant detail: Ingeborg heeft op bovenstaande foto dezelfde ring als op haar bruiloft in februari '95; deze foto is namelijk van ong. april '95:

Meer dan genoeg bewijs dus, dat ze in 1995 werkte bij het Conrad. Ik zou niet weten waarom Gerlof Leistra dat niet opgenomen heeft. Nogmaals, het maakt voor het 9/11-verhaal niet uit, maar is toch interessant.
pi_96690860
Heb je echt serieus die mensen lastig lopen vallen?
pi_96691773
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:37 schreef oompaloompa het volgende:
Heb je echt serieus die mensen lastig lopen vallen?
Waarom zou jij je daar mee bemoeien?
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:05:32 #60
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96691973
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:22 schreef oompaloompa het volgende:
Ook kan ik iedereen hier aanraden om angry birds te spelen.
Dat soieso
The truth was in here.
pi_96692419
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:00 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Waarom zou jij je daar mee bemoeien?
Waarom zou jij je dáár mee bemoeien?
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat soieso
Naast leuk (en verslavend) ook best inzicht-gevend in mechanica & het instorten van gebouwen :p
pi_96693028
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:26 schreef Culto het volgende:
De karrière van Ingeborg Lariby 1986-2001.

Dit aan de hand van 2 opvallende zaken uit haar biografie door Gerlof Leistra:

1. Een zekere overschatting van haar funkties binnen Sheraton en Regus.
2. Het ontbreken van haar funktie bij het Conrad hotel in Brussel, 1993-1995.

Meteen vermeld ik er nu al bij dat deze 2 punten absoluut geen invloed hebben op het verhaal: "Ingeborg is een 9/11-slachtoffer."
Dus eigenlijk ben je gewoon een eng mannetje dat niets aan probeert te tonen en dode mensen en hun familie en vrienden stalkt? ^O^ Goed bezig.

Ik durf te wedden dat als iemand een biografie over mij schrijft na mijn dood, dat een aantal dienstbetrekkingen daar ook niet op komen te staan. En ik ben dan nog niet misschien zo'n internationaal persoon als Inge.

Maar ik begrijp inmiddels dat Jokkebrok zijn hele geloof inmiddels ophangt aan de vicsim theorie. Het maakt hem niet meer uit hoe de torens zijn neergehaald, omdat hij weet dat er vicsims zijn. Een hele makkelijke manier om niet in te hoeven gaan op alle inhoudelijke posts van de afgelopen weken over de aantoonbare onzin over nukes, vervalste video's en foto's, bouwkunde etc. etc.

Gooi het maar op de vicsims. Hartstikke mooi, dan is de discussie wat mij betreft ook klaar. Er ZIJN mensen omgekomen in die torens. Zo simpel is het. Het enige waar je over kunt discussieren is het aantal mensen, maar zelfs als zou blijken dat er een paar victims zijn gefabriceerd, dan nog zegt dat niets over wat voor theorie dan ook.

Misschien moet iemand eens wat van die 'vicsim' foto's plaatsen in het Fotografie-topic wat ik heb geopend vorige week?
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:00:00 #63
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96693881
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 08:28 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja je kan het ingewikkeld vinden en denken dan zal het wel zo gaan om natuurwetten samen met bouwconstructies die je niet bekend zijn.
Misschien is het inderdaad afdoende om te zeggen, het plafond komt naar beneden op de volgende laag en de volgende laag en de constructie zakt dan als een kaartenhuis in elkaar. Maar waarom is dan het gebouw niet direct in elkaar gestort bij de inslag? Er na was er "alleen maar" brand, vreet vuur betonconstructies op?
Dat laatste ook vast deels ja, maar veel belangrijker is dat staal rap zwakker wordt als de temperatuur omhoog gaat. Bedenk daarbij ook dat veel van het brandwerende materiaal waarschijnlijk los is geslagen door de inslag, wat het alleen maar erger maakte.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_96700780
50 topics later
Over sommige zaken wordt er beter gezwegen.
pi_96702251
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:36 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dus eigenlijk ben je gewoon een eng mannetje dat niets aan probeert te tonen en dode mensen en hun familie en vrienden stalkt? ^O^ Goed bezig.
Juist omdat ik mij bewust ben dat ik bezig ben met een stuk controversiele research, ben ik continu bezig om zo veel mogelijk data bij elkaar te krijgen om dat te onderbouwen!
En dan praat je niet over sim-data en simformation, je praat over echt bestaande personen die haar daadwerkelijk gekend hebben. Daar heb je mee te maken, dus moet je ook juist diè personen gaan benaderen.
quote:
Ik durf te wedden dat als iemand een biografie over mij schrijft na mijn dood, dat een aantal dienstbetrekkingen daar ook niet op komen te staan. En ik ben dan nog niet misschien zo'n internationaal persoon als Inge.
Op zich mee eens. Alleen in het geval van Ingeborg is het volgende heel belangrijk, zoals ik al aangaf in de post:
ieder detail zou belangrijk kunnen zijn om de gebeurtenissen van 9/11 met betrekking tot haar te kunnen verklaren.

Ik doel op het volgende: ze wilde dolgraag gaan werken in het Conrad hotel in 1993. Toen zat ze dus 4 jaar bij Regus Stephanie Square, Brussel. Ze was bij Regus vrijwel vanaf de oprichting in dienst als Personal Assistant van oprichter Mark Dixon zelf. In '93 was ze de Sales Manager.

Waarom wilde ze toen zo graag weg bij Regus? Is er enig verband met de gebeurtenissen later op 9/11/2001?
Dat zijn dus de vragen die dan opkomen.
quote:
Een hele makkelijke manier om niet in te hoeven gaan op alle inhoudelijke posts van de afgelopen weken over de aantoonbare onzin over nukes, vervalste video's en foto's, bouwkunde etc. etc.
Niet mee eens: Vicsims en Hollow Towers zijn een deel van de 9/11 terror-simulatie hoax.
De (al dan niet) nukes, video-fakery etc. vormen ook een belangrijk deel van deze 9/11- simulatie.
Het een kan niet zonder het andere.
quote:
Er ZIJN mensen omgekomen in die torens. Zo simpel is het.
Oh ja?! Noem nou eens de namen van die 2 omgekomen kenissen van vrienden van je! Dat moet toch kunnen na 10 jaar? Als dat allemaal echt blijkt te zijn, dan zijn er in ieder geval toch nog 2 èchte 9/11-slachtoffers te betreuren...
quote:
Het enige waar je over kunt discussieren is het aantal mensen, maar zelfs als zou blijken dat er een paar victims zijn gefabriceerd, dan nog zegt dat niets over wat voor theorie dan ook.

Dat is al vaker hier aan de orde geweest: een gedeelte van de slachtoffers fake en een gedeelte echt bestaande personen omgekomen op 9/11.
Dat kan dus niet, want zodra familie-leden van de ècht omgekomen personen in de gaten zouden krijgen dat er ook fake-slachtoffers gecreerd zijn, dan zou je oncontroleerbare reakties van die families krijgen die je hele terror-simulatie in gevaar brengen.

De Lariby-familie is hier zelf het perfekte voorbeeld van: Alexandra (Sacha) Lariby is nota bene zèlf een 9/11-truther! Nogmaals de quote uit haar interview van 2008:
quote:
In mijn ogen hebben de terroristische aanslagen in New York te maken met een vuil politiek spel. Voor Bush heb ik geen goed woord over. Maar wraakgevoelens koester ik niet, dat heeft geen nut.
Ze is dus zèlf op z'n minst LIHOP, en ze neigt sterk naar MIHOP..

In 2006 is het interview met haar ouders door Max Westerman.

Ook in 2006 liegt onze Max de hele boel bij elkaar in Pauw en Witteman door doodleuk vol te blijven houden dat er toch ècht wel een vliegtuig het Pentagon ingegaan is. Max is dus aantoonbaar betrokken bij de 9/11-simulatie hoax.

Maar ondanks dat en ondanks dat Sacha dus zeer kritisch ten opzichte van de Officiele Versie van 9/11 staat,
wordt Max Westerman toch benaderd door de ouders om hun reaktie over het nieuws omtrent Bin Laden te geven...
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland .. ;) ..
  Moderator donderdag 12 mei 2011 @ 16:58:01 #66
249559 crew  Lavenderr
pi_96704015
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat laatste ook vast deels ja, maar veel belangrijker is dat staal rap zwakker wordt als de temperatuur omhoog gaat. Bedenk daarbij ook dat veel van het brandwerende materiaal waarschijnlijk los is geslagen door de inslag, wat het alleen maar erger maakte.
Als ik er over nadenk he, dan vermoed ik dat men bij de constructie van de gebouwen geen rekening gehouden heeft met het onwaarschijnlijke feit -ja, dit wordt hier bestreden-dat er weleens een vliegtuig in zou kunnen vliegen.
pi_96704980
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:20 schreef Culto het volgende:

Oh ja?! Noem nou eens de namen van die 2 omgekomen kenissen van vrienden van je! Dat moet toch kunnen na 10 jaar? Als dat allemaal echt blijkt te zijn, dan zijn er in ieder geval toch nog 2 èchte 9/11-slachtoffers te betreuren...

Ik zou niet weten waarom ik jou zou voeren. Je bent in staat om mijn vrienden daar vervolgens mee lastig te gaan vallen als je achter hun namen komt. Maar jij hoeft het ook niet te geloven van mij. Ik vind het ergens wel grappig dat jij zo overtuigd bent dat er niemand is gestorven, daar uren per week (per dag misschien wel) mee bezig bent en ik weet dat je gewoon achter een schim aanjaagt. Eigenlijk is het te briljant om te verpesten.
quote:
Dat is al vaker hier aan de orde geweest: een gedeelte van de slachtoffers fake en een gedeelte echt bestaande personen omgekomen op 9/11.
Dat kan dus niet, want zodra familie-leden van de ècht omgekomen personen in de gaten zouden krijgen dat er ook fake-slachtoffers gecreerd zijn, dan zou je oncontroleerbare reakties van die families krijgen die je hele terror-simulatie in gevaar brengen.
Houd vast die gedachte!
quote:
De Lariby-familie is hier zelf het perfekte voorbeeld van: Alexandra (Sacha) Lariby is nota bene zèlf een 9/11-truther! Nogmaals de quote uit haar interview van 2008:

[..]

Ze is dus zèlf op z'n minst LIHOP, en ze neigt sterk naar MIHOP..
Die quote is ook echt te erg uit zijn verband gerukt. En LIHOP? MIHOP? Vakterminologie in de 9/11 research?

Ik ben er zelf ook van overtuigd dat de aanslagen zijn veroorzaakt door een vuil politiek spel. Het spel van het Amerikaanse buitenlandbeleid dat alleen maar wordt veroorzaakt doordat Amerika zijn eigen belangen in de wereld wil veiligstellen. Dat is wat zij bedoelt, jij wil graag dat zij met 'dat spel' op de aanslagen zelf doelt, maar dat blijkt nergens uit de quote of uit ander gedrag van dit familielid.

Dit is eigenlijk het PERFECTE voorbeeld van wat hier al zo vaak geroepen is: jij ziet wat je wilt zien, vanuit de bril die je op hebt. Tegelijkertijd verwijt je de rest van de wereld hetzelfde. Tja, blijf vooral achter die schim aanrennen, dan heb je in ieder geval nog het gevoel dat je je vrije tijd goed besteed....
pi_96705054
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als ik er over nadenk he, dan vermoed ik dat men bij de constructie van de gebouwen geen rekening gehouden heeft met het onwaarschijnlijke feit -ja, dit wordt hier bestreden-dat er weleens een vliegtuig in zou kunnen vliegen.
Volgens de bouwtekeningen was het daar wel op gebouwd. Het zou een 707 die bezig is met een landing of opstijgen moeten kunnen weerstaan. Venus-Castina heeft uitgebreid uitgelegd dat het hier ging om een vlliegtuig met een snelheid die vele malen hoger lag als waarmee in de tekeningen rekening is gehouden.

Nogmaals: ook Fukushima kon een aardbeving en Tsunami weerstaan. Volgens de theorie.
pi_96705191
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:36 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Maar ik begrijp inmiddels dat Jokkebrok zijn hele geloof inmiddels ophangt aan de vicsim theorie. Het maakt hem niet meer uit hoe de torens zijn neergehaald, omdat hij weet dat er vicsims zijn. Een hele makkelijke manier om niet in te hoeven gaan op alle inhoudelijke posts van de afgelopen weken over de aantoonbare onzin over nukes, vervalste video's en foto's, bouwkunde etc. etc.

Gooi het maar op de vicsims. Hartstikke mooi, dan is de discussie wat mij betreft ook klaar. Er ZIJN mensen omgekomen in die torens. Zo simpel is het. Het enige waar je over kunt discussieren is het aantal mensen, maar zelfs als zou blijken dat er een paar victims zijn gefabriceerd, dan nog zegt dat niets over wat voor theorie dan ook.

Misschien moet iemand eens wat van die 'vicsim' foto's plaatsen in het Fotografie-topic wat ik heb geopend vorige week?
Gisterenavond heb ik nog een post geplaatst waar ook niet op in wordt gegaan. Daarbij heb ik totaal geen interesse in het mini-nuke verhaal, dus waarom zou ik daarover moeten discussieren dan?
pi_96705539
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Gisterenavond heb ik nog een post geplaatst waar ook niet op in wordt gegaan. Daarbij heb ik totaal geen interesse in het mini-nuke verhaal, dus waarom zou ik daarover moeten discussieren dan?
Ik zeg dat toch ook niet, hoe eerder we over die nuke-theorie ophouden (hoe vermakelijk ook) hoe beter het is. Bovendien heb ik wel op jouw post gereageerd over de kapers. Ik vind dat een boeiend onderwerp, maar het is niet vanachter de computer te onderzoeken. Wat ik interessant vind is vaststellen of er banden zijn tussen de kapers en de Amerikaanse overheid. Dat heb ik al eens eerder aangegeven. Maar dat is iets wat je nooit via Youtube gaat vinden. Dat is het betere intelligence werk, daar ben ik niet voor opgeleid en daar heb ik geen tijd voor.

Volgens mij wordt een deel van wat jij in je post hebt staan ontkracht op 911myths.com, maar dat is natuurlijk ook gewoon een vage internetsite, net als al die truthsites, met (deels) oncontroleerbare informatie.
pi_96705920
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:22 schreef Hoppahoppa het volgende:

Die quote is ook echt te erg uit zijn verband gerukt.

Dat is wat zij bedoelt, jij wil graag dat zij met 'dat spel' op de aanslagen zelf doelt, maar dat blijkt nergens uit de quote of uit ander gedrag van dit familielid.

Hoe kun jij nu toch zò precies weten wat Sacha Lariby bedoeld heeft met deze ene quote?
pi_96706040
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:48 schreef Culto het volgende:

[..]

Hoe kun jij nu toch zò precies weten wat Sacha Lariby bedoeld heeft met deze ene quote?
Beter nog: Hoe kun jij zo precies weten aan de hand van deze quote dat zij een 9/11 truther is? Jij deed de eerste bewering, dan is het leuk om het om te draaien, maar dat is natuurlijk gewoon een flauw spelletje.
pi_96706548
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:29 schreef new_moon het volgende:
't is geen nieuw filmpje maar ik vind het wel een goede..

Het filmpje is zeer suggestief, leunt op indirect bewijs en de teksten ter overtuiging bevatten nog spel-/typfouten ook.

Zo zonde van de kwaliteit, daarmee schieten de makers zichzelf echt mee in de voet.
pi_96706629
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:05 schreef Gray het volgende:

[..]

Het filmpje is zeer suggestief, leunt op indirect bewijs en de teksten ter overtuiging bevatten nog spel-/typfouten ook.

Zo zonde van de kwaliteit, daarmee schieten de makers zichzelf echt mee in de voet.
Je hebt volledig gelijk. Ik kan geen feit ontdekken in dit filmpje.
pi_96706699
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:08 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

O. Je hebt het over het filmpje. Ik vond het wel een goede samenvatting van de laatste 48 topics eigenlijk...
Nergens voor nodig dit. :6
pi_96706745
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:09 schreef Gray het volgende:

[..]

Nergens voor nodig dit. :6
Nee. Je hebt gelijk. Sorry. Was volledig onnodig en bovendien nog onvriendelijk. Ik zal het editen.
  donderdag 12 mei 2011 @ 18:11:33 #77
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96706767
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Nee. Je hebt gelijk. Sorry. Was volledig onnodig en bovendien nog onvriendelijk. Ik zal het editen.
-ikwastevroeg- :')
The truth was in here.
pi_96706783
quote:
6s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

Doe dan.
Niet zo snel. Dat gaat niet vanzelf....
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:08:25 #79
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96709235
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:36 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik zeg dat toch ook niet, hoe eerder we over die nuke-theorie ophouden (hoe vermakelijk ook) hoe beter het is. Bovendien heb ik wel op jouw post gereageerd over de kapers. Ik vind dat een boeiend onderwerp, maar het is niet vanachter de computer te onderzoeken. Wat ik interessant vind is vaststellen of er banden zijn tussen de kapers en de Amerikaanse overheid. Dat heb ik al eens eerder aangegeven. Maar dat is iets wat je nooit via Youtube gaat vinden. Dat is het betere intelligence werk, daar ben ik niet voor opgeleid en daar heb ik geen tijd voor.
Het is beter om de ingeborg obsessie in stand te houden, dan naar de bewijzen van nukes te kijken. :')
pi_96709420
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:08 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Het is beter om de ingeborg obsessie in stand te houden, dan naar de bewijzen van nukes te kijken. :')
Misschien moet je ze dan een keertje geven.
Of kan ik volgende thread mijn spoiler aanpassen en nog 5 extra beledigingen, 3 extra "zo is het gewoon"en 0 inhoudelijke reacties toevoegen?

Ik bedoel, het is 2 dagen geleden dat ik uitgebreid antwoord heb gegeven op je vraag. Ondertussen moet je er toch wel een repliek op hebben kunnen formuleren?
pi_96716049
Hehe...
Warren Cuccurullo (Duran Duran) is ook een no-planer. :D

En hier moest ik ff een plaatje van maken 8-)

911 views :7

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2011 21:02:18 ]
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:21:54 #82
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96718599
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:12 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Misschien moet je ze dan een keertje geven.
Of kan ik volgende thread mijn spoiler aanpassen en nog 5 extra beledigingen, 3 extra "zo is het gewoon"en 0 inhoudelijke reacties toevoegen?

Ik bedoel, het is 2 dagen geleden dat ik uitgebreid antwoord heb gegeven op je vraag. Ondertussen moet je er toch wel een repliek op hebben kunnen formuleren?
op uitgebreide leugens ga ik niet op in.
pi_96718959
quote:
0s.gif [b]Op

Haha :)
pi_96719316
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hehe...

[ afbeelding ]

:D
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

op uitgebreide leugens ga ik niet op in.
Aangezien vragen per definitie al geen leugens kunnen zijn bedoel je met die leugens je eigen claims?
pi_96733324
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:41 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Zover ik weet niet videobeelden zoals op deze foto
Best vreemd... is het niet? Met al die miljoenen camera's in NY.

quote:
En wat beelden van de grond:
Vreemd hoe die springer eerst valt en dan ineens gelanceerd lijkt te worden op 0:09.

En wat zijn die raampjes ineens klein vergeleken bij:

Dit ziet er toch weer anders uit:

En dan dit weer...

En hier zijn de ramen weer rechthoekig ipv vierkant:

91ste verdieping:

http://www.lmcc.net/resid(...)sessions/world_views

Daar klopt dus duidelijk iets niet. Hoe kan dit dan? Mouzzer?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2011 00:43:40 ]
  vrijdag 13 mei 2011 @ 07:48:21 #86
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96737132
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hehe...
Leuke video :)
The truth was in here.
pi_96755254
Kan iemand mij (betrouwbare) bronnen doorlinken waarbij:
-Al Qaeda de 9/11 aanslag opeist?
-Bin Laden de aanslag ontkent?
-De FBI Bin Laden niet officieel erkent als het meesterbrein achter 9/11
-De VS officieel de aankondiging doet, inclusief verklaring (beweegredenen) de oorlog te verklaren aan de Islam/landen/terreur?

Dit wil ik graag bekijken en afwegen, maar ook voor handen houden om vlug terug te kunnen vinden. Ook zou ik graag een verzamel OP/post willen zien, ben ik die vergeten of is die er gewoonweg niet?
pi_96756577
Fearmongering via Fok!:

Moslims spuiten op bikinimeisje

quote:
door Ronald (Djeez) op 13-05-2011 @ 14:09

Een abri met daarop een mooie vrouw in bikini is de moslimbevolking van Birmingham een doorn in het oog. Zij hebben er echter iets op gevonden. De moslims hebben de brunette namelijk een boerka aangemeten.

Op de poster staat een vrouw in een knalgele bikini van H&M. Het bikinimeisje gaat nu echter schuil achter zwarte verf, die vakkundig op de afbeelding is gespoten.

Hoewel de aanslag nog niet is opgeëist, kan het bijna niet anders of de dader is een volgeling van de islam. De abri staat namelijk in een achterstandsbuurt van Birmingham, waar de damesdresscode een hijab is. Aangezien hetgeen het 'aanstootgevende materieel' bedekt als twee druppels water lijkt op deze moslimaklederdracht, wordt de vandaal in de moslimhoek gezocht.

Bron: The Daily Mail
  Moderator vrijdag 13 mei 2011 @ 18:33:21 #89
249559 crew  Lavenderr
pi_96759979
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:06 schreef Gray het volgende:
Fearmongering via Fok!:

[..]

Nou ja, het is natuurlijk wel goed dat ze wat aan die westerse zedenverwildering doen. Het hóórt ook niet he, een mooi meisje in bikini, bah :+ .
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:52:38 #90
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96760718
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:39 schreef Gray het volgende:
Dit wil ik graag bekijken en afwegen, maar ook voor handen houden om vlug terug te kunnen vinden. Ook zou ik graag een verzamel OP/post willen zien, ben ik die vergeten of is die er gewoonweg niet?
Jawel, vanaf topic 8 moet je even teruglezen.
The truth was in here.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:04:11 #91
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96763913
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

:D

[..]

Aangezien vragen per definitie al geen leugens kunnen zijn bedoel je met die leugens je eigen claims?
je fantaseert/beweert eerst vanalles en daarna ga je op basis daarvan vragen stellen.
ik hoef niet steeds jouw tekortkomingen te compenseren.
pi_96764010
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Jawel, vanaf topic 8 moet je even teruglezen.
Wie weet dat ik dat later nog eens doe. Ik weet niet of ik op dit moment m'n kostbare tijd op wil offeren voor een zelfstudie. Misschien j0kkebrok nog eens extra aanmoedigen zijn posts te bundelen...

GO J0KKEBROK!! :D
pi_96764031
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:04 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je fantaseert/beweert eerst vanalles en daarna ga je op basis daarvan vragen stellen.
ik hoef niet steeds jouw tekortkomingen te compenseren.
Dat doe je zelf ook. :{
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:40:53 #94
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96765684
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat doe je zelf ook. :{
nope. ik weet zelf genoeg over 9/11.
pi_96766008
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:40 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Uhm, nee, je fantaseert er genoeg over. Maar dat helpt je niet echt verder, hè...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
  vrijdag 13 mei 2011 @ 21:12:10 #96
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96767450
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:46 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Uhm, nee, je fantaseert er genoeg over. Maar dat helpt je niet echt verder, hè...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
en weer trollen :P
pi_96768208
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en weer trollen :P
Tuurlijk. Ik compenseer voor die inhoudelijke posts van jou. Stel je eens voor dat iedereen op hetzelfde 'niveau' als jij gaat posten, dan wordt het hier een gekkenhuis.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 21:30:47 #98
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_96768706
Dick Cheney: Bin Laden niet achter 911

http://video.google.com/videoplay?docid=4646091253905495376#
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 21:33:33 #99
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96768901
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:23 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Tuurlijk. Ik compenseer voor die inhoudelijke posts van jou. Stel je eens voor dat iedereen op hetzelfde 'niveau' als jij gaat posten, dan wordt het hier een gekkenhuis.
wordt weer eens tijd voor een kloontjesscan,want spoken bestaan niet!
pi_96768935
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:40 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Je sterkt mijn uitspraak hiermee alleen maar. :|W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')