Oke nou bedankt tot zoverquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:17 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Sorry, ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen in het Nederlands
Netjesquote:Op donderdag 26 mei 2011 07:51 schreef joyvke het volgende:
Ik kom meestal wel aan 1,5 liter, maar dan houd het ook echt op!
Resultaat: 1.6 kilo eraf so far! Hopelijk blijft dit naar beneden doorzetten.
Ik drink juist vanwege het natriumgehalte ook geen Spa maar Bar le Duc en AH bubbeltjeswater. Maar spa rood praat zo veel makkelijkerquote:Op donderdag 26 mei 2011 07:23 schreef Muks het volgende:
Spa rood is zout ! En eigenlijk is het helemaal niet goed om daar veel van te drinken
Gewoon kraan water is ook goed genoegg.
Ik drink 3 liter water per dag + thee (3 mokken van 0,4 l) Veel maar dat deed ik al voor ik ging afvallen, toen dronk ik zeker 2,5 l per dag, als het niet meer was.
Netjesquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Dag 17, en ik heb 2,5 kilo eraf. Ik merk dat het nu anders is dan bij andere keren.
Kleding zit nu echt veel losser, lichaam is strakker. Ik denk dat het door het sporten komt (3 miles per dag). Heb echt het idee dat veel van die 2,5 kilo puur vet is.
Ik heb gelukkig ook maar weinig honger. 1500,1600 kcal per dag is goed te doen...
Als je de discipline hebt misschien wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:05 schreef Yrck het volgende:
Wat ik me afvroeg: heeft het zin om thuis iets aan aerobic te doen? Op youtube staan genoeg filmpjes die je elke avond zou kunnen doen thuis. Heeft dit zin om te doen?
Als je man bent, moet je ees kijken naar zuzanna (ofzo) van bodyrock. Ik ken een man die naar haar kijkt en daarna haar work out doe. Eerlijk gezegd verdenk ik dat zijn faphand de work out doetquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:05 schreef Yrck het volgende:
Wat ik me afvroeg: heeft het zin om thuis iets aan aerobic te doen? Op youtube staan genoeg filmpjes die je elke avond zou kunnen doen thuis. Heeft dit zin om te doen?
Randomomnomnomquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:40 schreef RandomMoron het volgende:
bah, laatste dagen onregelmatig gegeten en veel gesnoept :S dat is niet wat het hoort te zijn, komende week ook nog drie keer uit eten, waarvan 2 x kaasfondue.. ja, daar gaat iets fout.
Hangt er vanaf wat je wil bereiken. Als het gaat om gewichtsverlies door vetten en koolhydraten te verbranden, dan heeft het zin, maar je moet het wel goed doen. Je hartslag moet ongeveer tussen de 50% en 70% van je maximale hartslag zitten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:05 schreef Yrck het volgende:
hahaha, ik vind hem stiekem best grappigquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Randomomnomnom
sorry ik kon het niet laten
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:55 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
hahaha, ik vind hem stiekem best grappig
agh, de weegschaal was vanmorgen nog steeds vriendelijkdus ik heb besloten dat ik best even mag genieten.. oeps..
quote:
En het is nog lekker ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:04 schreef Muks het volgende:
Hey die wrap pizza ga ik onthoude, das beter dan een bult brood !
Lurkeralertquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:55 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb ook miles ergens opgedoken gedownload! Alleen nog niet de moed om er aan te beginnen, haha. Dat doen we wel als vriendjelief ochtenddienst heeft volgende weekkan ik tenminste de 1e paar keer ongezien lopen in de woonkamer
Bij voorkeur gewoon niet (ik ken mezelf nl...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
Wat eten jullie trouwens als je 'trek' hebt 'savonds...
Ik heb net een handje japanse yamatomix genomen ... en heb maar een extra glas water genomen... ik zit nu wel weer eventjes 'vol'quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Bij voorkeur gewoon niet (ik ken mezelf nl...) maar anders wat komkommer of een babybelletje..
Radijs radijs!!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
Iets met Piraten op de bay ;D.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:38 schreef m@x het volgende:
Die had ik gezien, maar dat zijn niet de verwijzingen waar ik naar op zoek ben
Piraten! Arrrh! Die lukt niet helemaal goed. Maar ik kan inmiddels aan de wandelquote:
ik hou niet van radijsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:07 schreef eleusis het volgende:
[..]
Radijs radijs!!!
Het is crunchy en vullend, plus smaakt bizar.
Mijn neus gaat ervan openstaan en de tranen springen in mijn ogen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:07 schreef eleusis het volgende:
[..]
Radijs radijs!!!
Het is crunchy en vullend, plus smaakt bizar.
You say that like it's a bad thing.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:32 schreef MalaCocinera het volgende:
Mijn neus gaat ervan openstaan en de tranen springen in mijn ogen.
Zo weinig mogelijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
Nog niets eens bekeken maar geldt oud ijzer van 3 trappen afslepen en dan in auto doen en bij de stort weer uitladen 2 dagen ook als "Miles", zo voelt het 's avonds namelijk wel.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:34 schreef MalaCocinera het volgende:
Hoe gaat het met de Miles dames? Ik heb er vanochtend meer dan 3 gedaan
Serieus, hoe en waar woon jij? Ik lees regelmatig dat jij een shitload trappen af moet sjouwequote:Op zondag 29 mei 2011 18:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Nog niets eens bekeken maar geldt oud ijzer van 3 trappen afslepen en dan in auto doen en bij de stort weer uitladen 2 dagen ook als "Miles", zo voelt het 's avonds namelijk wel.
Ik woon op een bovenwoning met twee heel moeilijk te nemen trappen(met een rare draai) in huis (vooral als je de handen vol hebtquote:Op zondag 29 mei 2011 19:09 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Serieus, hoe en waar woon jij? Ik lees regelmatig dat jij een shitload trappen af moet sjouwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |