abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:55:46 #151
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97006184
ik heb ook miles ergens opgedoken gedownload! Alleen nog niet de moed om er aan te beginnen, haha. Dat doen we wel als vriendjelief ochtenddienst heeft volgende week :P kan ik tenminste de 1e paar keer ongezien lopen in de woonkamer :P
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:01:30 #152
244933 trovey
Nachtoele
pi_97006502
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:55 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb ook miles ergens opgedoken gedownload! Alleen nog niet de moed om er aan te beginnen, haha. Dat doen we wel als vriendjelief ochtenddienst heeft volgende week :P kan ik tenminste de 1e paar keer ongezien lopen in de woonkamer :P
Hij staat hier ook te downloaden opgedoken te worden. O-) Eens zien of ik verder kom dan 100 meter. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_97007064
*O* Iedereen aan de miles *O*

Zojuist 4 miles gedaan *) Ongelovelijk hoe mijn conditie is verbeterd sinds februari toen ik begonnen ben met Leslie's miles..

Trovey: Misschien zou je de gentle walk (1 mile) van Leslie kunnen proberen. Dat is een wat langzamer tempo dan de andere en dan kun je het misschien opbouwen naar de snellere 1 miles (en dan verder).
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:14:52 #154
244933 trovey
Nachtoele
pi_97007351
Ik ben die geloof ik ook aan het downloaden opduikelen. ;) We merken het wel...horen jullie niets meer van mij dan was het geen goed idee. :+
Optimist tot in de kist
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:24:44 #155
217702 Lonaa
Honger!
pi_97007955
Ik ben ook aan het opduikelen. Morgen maar eens proberen. 8-)

Hoewel ik op dit moment uitgeput ben door alle zorg voor de hond. Ze mag zelf weinig lopen, en we wonen op 3 hoog, zonder lift.

Kortom, 4 x per dag gaat ze op de arm (17 kg) 3 etages mee naar beneden, naar de overkant van de straat, neerzetten, plassen, oppakken en weer 3 etages op de arm omhoog.

En dan hebben we nog Indy, die 'gewoon' 3x per dag mag wandelen. :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_97016692
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben ook aan het opduikelen. Morgen maar eens proberen. 8-)

Hoewel ik op dit moment uitgeput ben door alle zorg voor de hond. Ze mag zelf weinig lopen, en we wonen op 3 hoog, zonder lift.

Kortom, 4 x per dag gaat ze op de arm (17 kg) 3 etages mee naar beneden, naar de overkant van de straat, neerzetten, plassen, oppakken en weer 3 etages op de arm omhoog.

En dan hebben we nog Indy, die 'gewoon' 3x per dag mag wandelen. :P
Klim naar beneden via het balkon= parkour.

En ziet er ook nog eens stoer uit.
pi_97020392
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:42 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Klim naar beneden via het balkon= parkour.

En ziet er ook nog eens stoer uit.
Das zeker waar, maar met een hond op de arm, nou, ik weet niet hoor.
Zonder hond doe ik dat natuurlijk dagelijks. 8-)
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 19 mei 2011 @ 10:27:54 #158
244933 trovey
Nachtoele
pi_97022677
Mijn eetlust is ineens weg :') ...net een telefoontje gehad voor buurtbemiddeling i.v.m. een probleem met mijn buurman (die er net woont)....foetsie weg eetlust. Ik ben echt slecht in dit soort dingen. :')

Ik ga even aan de valeriaan, ik sta werkelijk hier te mezelf op te vreten. :')

[ Bericht 18% gewijzigd door trovey op 19-05-2011 10:36:50 ]
Optimist tot in de kist
  donderdag 19 mei 2011 @ 10:51:15 #159
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97023388
Wij hebben gisteren shoarma besteld wegens omstandigheden. Ik voelde me de hele dag al ellendig en opgeblazen en had dus 's avonds een pita kebab en een pita kaas met wat patat. Het smaakte voor geen meter en ik heb vannacht een uur wakker gelegen van de krampen (tot huilens toe) en daarna nog 3 kwartier op de wc. Ben nu nog misselijk. Bah. Gisteren was een kutdag, maar ik had enigszins tijd daarvoor. Maar straks moet ik naar de uni voor mijn scriptie dus ik heb absoluut geen tijd om me kut te voelen. Eens kijken of de miles vandaag beter vallen. Zo niet, dan toch!
Spoilers!
pi_97023879
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:27 schreef trovey het volgende:
Mijn eetlust is ineens weg :') ...net een telefoontje gehad voor buurtbemiddeling i.v.m. een probleem met mijn buurman (die er net woont)....foetsie weg eetlust. Ik ben echt slecht in dit soort dingen. :')

Ik ga even aan de valeriaan, ik sta werkelijk hier te mezelf op te vreten. :')
Valeriaan is in ieder geval calorie arm...... :Y)
Maar succes.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_97025092
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
*O* Iedereen aan de miles *O*
Kunnen we nu toch nog onze eigenste ''Mile High'' club starten :7
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:51:43 #162
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97025580
quote:
6s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:39 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

_O-
Spoilers!
pi_97028939
quote:

[..]

:D Het wordt wel stomvervelend op een gegeven moment, en haar gekakel met die stem die door merg en been gaat is ook niet bevorderlijk. Maar ik heb daar iets op gevonden. Ik heb ontdekt dat het prima samengaat met tv-kijken. Ik zet mijn laptop dus gewoon naast de tv en ga aan de slag. De pasjes zijn zo simpel dat ik makkelijk de aandacht bij de tv kan houden.
pi_97029177
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:28 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

:D Het wordt wel stomvervelend op een gegeven moment, en haar gekakel met die stem die door merg en been gaat is ook niet bevorderlijk. Maar ik heb daar iets op gevonden. Ik heb ontdekt dat het prima samengaat met tv-kijken. Ik zet mijn laptop dus gewoon naast de tv en ga aan de slag. De pasjes zijn zo simpel dat ik makkelijk de aandacht bij de tv kan houden.
Ik doe geen Leslie, aangezien ik op doordeweekse dagen 1 mile en op vrije dagen 2 mile doe vind ik het wel meevallen. Laat lekker mijn gedachten de vrije loop zeg maar :P
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:22:58 #165
244933 trovey
Nachtoele
pi_97030968
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:06 schreef seasushi het volgende:

[..]

Valeriaan is in ieder geval calorie arm...... :Y)
Maar succes.
Bedankt, zal het nodig hebben met die buur (die inmiddels ook al ruzie heeft met een andere buur, toch knap van hem om binnen 6 maanden met twee directe buren overhoop te liggen :+ )
Optimist tot in de kist
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:55:29 #166
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97032115
Ik vind Leslie eigenlijk helemaal niet stomvervelend, ik vind haar wel gezellig. Maar ik probeer wel zoveel mogelijk af te wisselen, dat zal er ook mee te maken hebben. Gelukkig is Leslie een goede zakenvrouw en heeft ze een hele berg dvd's gemaakt ;)
Spoilers!
pi_97035966

Gister 100 van deze gedaan zonder pauze.

Vandaag kan ik alleen lopen met veel pijn en moeite.
;(
pi_97036434
Maandag ga ik beginnen met modifast 3.2.2, ik ben het beu om constant op een plateua te blijven hangen en het gewicht gaat er toch niet vanaf, hoeveel ik ook beweeg en gezond eet.

Ik ga dit in combinatie met WW doen. Mijn gewicht is redelijk stabiel (afgezien van het vocht dat zorgt dat ik elke keer 2 kilo heen en weer schommel). Als ik na een tijd flink afval, probeer ik met WW op gewicht te blijven. Ik zal dan ook een stuk minder punten hebben, dus dat scheelt ook weer "eten om aan de punten te komen".

Cambridge heb ik ook aan zitten denken, een klasgenoot heeft dat ook gedaan en is nog steeds haar 20 kilo kwijt. Van Modifast ook het een en ander gehoord en omdat het niet alleen maar shakes zijn (eerder 10 kg kwijt 15 erbij (slechte begeleiding van dietiste), lijkt me dat beter dan alleen puur modifast weer (shakes).

En anders toch maar eens naar de internist luisteren en een GBP aanvragen, maar daar zit ik echt niet op te wachten, want ik eet niet te veel -.-/. Ook niet te weinig overigens, gewoon normaal, wat je nodig hebt op een dag.

Iemand anders die moeite heeft met afvallen doordat je geen galblaas hebt en een schildklier die de ene keer normaal werkt, de andere keer langzaam, maar geen pilletjes daarvoor?

We zullen zien (en veroordeel asjeblieft niet, ik heb echt teveel gedaan om af te proberen vallen, maar het stagneert elke keer, modifast was de vorige keer het enige wat hielp om af te vallen, maar shakes alleen was niet goed. Dus ik ga dit een gokje wagen en hopelijk goed nieuws na een tijdje!)
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:43:26 #169
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97036588
Ik ben benieuwd of het helpt die Modifast... Heb er naar zitten te kijken, maar 't is niet goedkoop allemaal.

Afgelopen weekend ben ik begonnen met echt streng zijn. Moet me nog wegen.

Geen ervaring met galblaas en schildklier... Veel sterkte!!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_97036600
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:39 schreef joyvke het volgende:
Maandag ga ik beginnen met modifast 3.2.2, ik ben het beu om constant op een plateua te blijven hangen en het gewicht gaat er toch niet vanaf, hoeveel ik ook beweeg en gezond eet.

Ik ga dit in combinatie met WW doen. Mijn gewicht is redelijk stabiel (afgezien van het vocht dat zorgt dat ik elke keer 2 kilo heen en weer schommel). Als ik na een tijd flink afval, probeer ik met WW op gewicht te blijven. Ik zal dan ook een stuk minder punten hebben, dus dat scheelt ook weer "eten om aan de punten te komen".

Cambridge heb ik ook aan zitten denken, een klasgenoot heeft dat ook gedaan en is nog steeds haar 20 kilo kwijt. Van Modifast ook het een en ander gehoord en omdat het niet alleen maar shakes zijn (eerder 10 kg kwijt 15 erbij (slechte begeleiding van dietiste), lijkt me dat beter dan alleen puur modifast weer (shakes).

En anders toch maar eens naar de internist luisteren en een GBP aanvragen, maar daar zit ik echt niet op te wachten, want ik eet niet te veel -.-/. Ook niet te weinig overigens, gewoon normaal, wat je nodig hebt op een dag.

Iemand anders die moeite heeft met afvallen doordat je geen galblaas hebt en een schildklier die de ene keer normaal werkt, de andere keer langzaam, maar geen pilletjes daarvoor?

We zullen zien (en veroordeel asjeblieft niet, ik heb echt teveel gedaan om af te proberen vallen, maar het stagneert elke keer, modifast was de vorige keer het enige wat hielp om af te vallen, maar shakes alleen was niet goed. Dus ik ga dit een gokje wagen en hopelijk goed nieuws na een tijdje!)
Drink je ook veel water?
Als het goed is verhoogt 6 glazen water je verbranding tijdelijk met 30% :Y
6 glazen per dag dus.
pi_97036773
Ik drink heel veel water. Speciaal kleine flesjes water waar ik er minstens 3 (1,5 liter) van moet drinken. Het werkt de eerste week, daarna val ik niet meer af. :) En groene thee probeer ik ook minstens 1 keer per dag te drinken (ben niet zo kapot van warme dranken, al helemaal niet in de zomer!)

quote:
Ik ben benieuwd of het helpt die Modifast... Heb er naar zitten te kijken, maar 't is niet goedkoop allemaal.

Afgelopen weekend ben ik begonnen met echt streng zijn. Moet me nog wegen.

Geen ervaring met galblaas en schildklier... Veel sterkte!!
Heb nu voor 2 weken een pakketje voor 67 euro, het is niet goedkoop, maar goed, als het werkt ben ik al blij in ieder geval ;).

Ik zag het op je profiel dat je wat was afgevallen! Goed bezig man hopelijk blijft het zo doorzetten :D.
pi_97037130
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:47 schreef joyvke het volgende:
Ik drink heel veel water. Speciaal kleine flesjes water waar ik er minstens 3 (1,5 liter) van moet drinken. Het werkt de eerste week, daarna val ik niet meer af. :) En groene thee probeer ik ook minstens 1 keer per dag te drinken (ben niet zo kapot van warme dranken, al helemaal niet in de zomer!)

[..]

Heb nu voor 2 weken een pakketje voor 67 euro, het is niet goedkoop, maar goed, als het werkt ben ik al blij in ieder geval ;).

Ik zag het op je profiel dat je wat was afgevallen! Goed bezig man hopelijk blijft het zo doorzetten :D.
Oke, ziet er dus naar uit dat je alles al doet. Blijven doorzetten en nooit opgeven. Vooral muziek opzetten tijdens het sporten= meer motivatie.
pi_97040383
joyvke, modifast is erg duur, dat cambridge dieet moet je daar ook aanvullende supplementen gebruiken? Zo nee, waarom probeer je dat niet eerst?
pi_97048561
quote:

[..]

Dat hoop ik dan toch weer niet met Leslie te doen... 8-)

quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind Leslie eigenlijk helemaal niet stomvervelend, ik vind haar wel gezellig. Maar ik probeer wel zoveel mogelijk af te wisselen, dat zal er ook mee te maken hebben. Gelukkig is Leslie een goede zakenvrouw en heeft ze een hele berg dvd's gemaakt ;)
Ik vind haar ook echt gezellig.. het pept me regelmatig gewoon op dat gezellige getetter van haar O+ En filmpjes zat inderdaad..

Vandaag 3 miles gedaan (de Burn Body Fat variant met gewichten). Dit keer 2kg gewichten gebruikt. De halve pond gewichten merk ik nauwelijks meer en 1kg gewichten was ook niet uitdagend genoeg meer. Ik verberg ze nog met een flinke hoeveelheid spekkies, maar volgens mij ben ik toch wel heel erge spiertjes aan het kweken *)

Deze week al 15 miles gedaan, morgen hoef ik niet van mezelf, maar met het weekend erbij hoop ik toch wel de 20 te halen. Hopelijk zie ik het resultaat van in de inspanningen maandag op de weegschaal en zit ik weer op het goede spoor.
pi_97048779
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:06 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Dat hoop ik dan toch weer niet met Leslie te doen... 8-)

Ze ziet er anders verdomd goed uit voor haar leeftijd :7
pi_97048784
Ik heb hier 5 miles (5 mile fat burning) in 1 uur en 8 minuten?
Morgen eens kijken hoeveel minuten ik dat vol ga houden.
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:10:24 #177
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97052429
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:11 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ze ziet er anders verdomd goed uit voor haar leeftijd :7
Jij steelt mijn grapje! oO<
Spoilers!
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:11:20 #178
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97052490
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:11 schreef seasushi het volgende:
Zo, jij gaat er gelijk goed voor! Ik ben eerst met een 1 mile begonnen en daarna met de Hearth Helathy 2 mile, toen een normale 2 mile, etc.
Spoilers!
pi_97055931
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:11 schreef seasushi het volgende:
Ik kon dat vanaf het begin volhouden, en ik ben echt niet sportief. Ben liever lui dan moe, en de enige beweging die ik normaal dagelijks krijg is 2 x een kwartier fietsen van en naar het werk.

Heb er vanavond 4 gedaan van die video!
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:25:09 #180
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97056993
beh, vandaag lange werkdag en vanwege de vele sollicitaties en uitloop van sollicitaties kon ik pas om 17.00 lunchen. En normaal heb ik wel eten bij, maar nu heb ik dus van ontbijt tot 17.00 niets gegeten. Killing voor je verbranding :S

uiteindelijk om 17 een soepje gegeten met een broodje en kruidenboter en ik had een taartje toe want een collega gaat weg.

Volgende keer toch maar weer wat meenemen.
pi_97059974
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:25 schreef MalaCocinera het volgende:
joyvke, modifast is erg duur, dat cambridge dieet moet je daar ook aanvullende supplementen gebruiken? Zo nee, waarom probeer je dat niet eerst?
Cambridge is ongeveer net zo duur, maar dan moet je om de paar weken een eetweek doen geloof ik. Ik heb voor mezelf het idee dat ik dat niet moet doen. En voor zover ik begrepen heb moet je perse je CB stuff bij een consulente halen anders krijg je geen begeleiding.

edit: ik heb nu ook de miles video's. Hoe gaat dat in z'n werk eigenlijk? Doe je 1 keer 1 mile programma, of doe je alles in 1 keer (1 uur ofzo).
pi_97062388
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:37 schreef joyvke het volgende:

[..]

Cambridge is ongeveer net zo duur, maar dan moet je om de paar weken een eetweek doen geloof ik. Ik heb voor mezelf het idee dat ik dat niet moet doen. En voor zover ik begrepen heb moet je perse je CB stuff bij een consulente halen anders krijg je geen begeleiding.

edit: ik heb nu ook de miles video's. Hoe gaat dat in z'n werk eigenlijk? Doe je 1 keer 1 mile programma, of doe je alles in 1 keer (1 uur ofzo).
CB kun je idd alleen bij een consulent kopen, dit ivm de begeleiding die je krijgt en aangezien het onder een low card dieet valt, wat je niet zonder begeleiding mag doen, is dat ook niet zo gek natuurlijk. Omdat het een totaal voeding is, heb je geen supplementen nodig, dit is ook goed terug te zien in mijn bloeduitslagen waarin geen tekorten zijn geconstateerd.
Elke 4e, 5e of 6e week heb je een eetweek waarin je naast je 3 CB producten ook een maaltijd van 300 kcal eet, zonder koolhydraten.

Kosten liggen rond de 50,- per week, wil je nog speciale drank (je mag nl geen producten met citroenzuur ) dan moet je nog 15,- extra neertellen, maar met dat potje doe ik al meer dan 7 weken en is nu halverwege !

Meer info is op www.cambridgedieet.nl te vinden. Je mag mij ook PB-en met je vragen.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_97063270
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zo, jij gaat er gelijk goed voor! Ik ben eerst met een 1 mile begonnen en daarna met de Hearth Helathy 2 mile, toen een normale 2 mile, etc.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:05 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik kon dat vanaf het begin volhouden, en ik ben echt niet sportief. Ben liever lui dan moe, en de enige beweging die ik normaal dagelijks krijg is 2 x een kwartier fietsen van en naar het werk.

Heb er vanavond 4 gedaan van die video!
Ik zie door de bomen leslie niet meer..
dus als ik het goed begrijp cinnamon heb jij vandaag een dikke 4 uur gemiled? of tot mile 4 gegaan? :?
pi_97064065
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 08:47 schreef seasushi het volgende:

[..]

[..]

Ik zie door de bomen leslie niet meer..
dus als ik het goed begrijp cinnamon heb jij vandaag een dikke 4 uur gemiled? of tot mile 4 gegaan? :?
Ik heb gister de 5 mile fat burning-DVD gedaan, die jij dus ook hebt. Deze DVD -maar ook al haar andere- zijn opgedeeld in miles. Je kan dus kiezen hoeveel miles je doet. Van de 5 mile-DVD doe ik, als ik tijd heb, alle 5 de miles. Dat duurt een uur. Maar gister had ik daar geen zin in en deed ik er 4 :)

Er is weer een halve kilo af, yay! -2 kilo in 12 dagen!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 09:33:50 #185
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_97064140
Ik was me steeds aan het afvragen wat dat walk a mile was, even zoeken op YouTube en ik kwam ze tegen, heb net een mile gedaan, was goed te doen.. Hoe vaak doen jullie dit??
Be happy with the little things in life
  Licht Ontvlambaar vrijdag 20 mei 2011 @ 09:37:07 #186
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_97064221
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:43 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Drink je ook veel water?
Als het goed is verhoogt 6 glazen water je verbranding tijdelijk met 30% :Y
6 glazen per dag dus.
Daar zou ik graag eens een bron van zien :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 10:03:55 #187
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_97065035
Ik ben ook benieuwd naar die bron...aangezien er naar mijn weten vrij weinig energie uit water gehaald kan worden :P

Tevens weer weegmoment :(.... niets erbij, niets eraf...(alweer). Nou ja, niet aangekomen, maar het is jammer....
Live life to the Ender :D
pi_97065801
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:03 schreef Ender_W het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar die bron...aangezien er naar mijn weten vrij weinig energie uit water gehaald kan worden :P

Tevens weer weegmoment :(.... niets erbij, niets eraf...(alweer). Nou ja, niet aangekomen, maar het is jammer....
http://health.howstuffwor(...)loss/question447.htm

Kort uitgelegd: het lichaam verbruikt energie om die plens water te verwerken, omdat het lichaam weer terug op temperatuur moet komen (de temperatuur van water ligt onder de lichaamstemperatuur). Als je een kleine 2 liter water per dag drinkt, levert dat een extra verbruik op van 70 kcal. Bij deze berekening is uitgegaan van een temperatuur van 1 graad Celsius van de vloeistof (het hoeft natuurlijk geen water te zijn!) en 37 graad Celcius lichaamstemperatuur.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 20 mei 2011 @ 10:47:49 #189
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_97066305
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:33 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

http://health.howstuffwor(...)loss/question447.htm

Kort uitgelegd: het lichaam verbruikt energie om die plens water te verwerken, omdat het lichaam weer terug op temperatuur moet komen (de temperatuur van water ligt onder de lichaamstemperatuur). Als je een kleine 2 liter water per dag drinkt, levert dat een extra verbruik op van 70 kcal. Bij deze berekening is uitgegaan van een temperatuur van 1 graad Celsius van de vloeistof (het hoeft natuurlijk geen water te zijn!) en 37 graad Celcius lichaamstemperatuur.
70 cal... dat is nog iets anders als 30% :)
pi_97066506
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 09:33 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik was me steeds aan het afvragen wat dat walk a mile was, even zoeken op YouTube en ik kwam ze tegen, heb net een mile gedaan, was goed te doen.. Hoe vaak doen jullie dit??
Ik doe er minimaal 3 per dag. Het hangt van de DVD af hoelang 1 mile duurt. Soms doe je er 1 in 12 mins, soms in 15 mins.
pi_97066548
Ik heb net voor het uitproberen even water tot 1 graad afgekoeld en opgedronken.... dat is niet fijn. :{ . en natuurlijk meteen opdrinken, anders warmt het weer op.
pi_97066754
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:47 schreef Sjeen het volgende:

[..]

70 cal... dat is nog iets anders als 30% :)
Aan de andere kant, als je nou per dag:
-2 liter koud water drinkt >70 kcal
-5 kopjes groene thee drinkt>70 kcal
-cayennepeper eet>10 kcal

dan zit je toch op 150 kcal extra verbrande kcal per dag.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 20 mei 2011 @ 11:02:34 #193
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_97066790
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:01 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Aan de andere kant, als je nou per dag:
-2 liter koud water drinkt >70 kcal
-5 kopjes groene thee drinkt>70 kcal
-cayennepeper eet>10 kcal

dan zit je toch op 150 kcal extra verbrande kcal per dag.
mja... ik zit al op ongeveer 2 liter water en 5 koppen thee per dag, helpt geen flikker :')
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:08:47 #194
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97071305
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 09:33 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik doe walkin pilates van stott pilates, ik vind dat Leslie alleen maar alledaagse moves doet en dat het puur gaat om kcals te verbranden. (Maar goed ik had maar een dvd van Leslie). Bij stott gaat het ook om de spieren losmaken etc. en wordt er ook nadruk gelegd op hoe je de beweging doet (als ik zie hoe sommige mensen de beweging uitvoeren bij Leslie :X).
Van stott doe ik dagelijks one mile en in het weekend enzo 2 mile. Verder doe ik er pilates oefeningen bij, niet meer degene die bij de walking pilates dvd's komen.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:09:03 #195
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97073986
okee, die laatste heb ik besteld op dvd, kon even geen download vinden en 10 euro inc. verzenden vind ik prima. Ik kan geen groene thee meer zien want ik word er zo misselijk van :(
sinds ik gestopt ben met groene thee drinken heb ik geen last meer van misselijkheid en een raar onbestemd gevoel in mijn maag.

Nu slik ik de super green tea fat burner van de kruidvat :P die was in de aanbieding..
zit ook nog wat andere dingen in die je verbranding zouden moeten stimuleren zoals peper en zoethout.
En er zit ook peterselie in.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:16:20 #196
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97079186
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:09 schreef RandomMoron het volgende:
okee, die laatste heb ik besteld op dvd, kon even geen download vinden en 10 euro inc. verzenden vind ik prima.
Ik hoop niet voor je dat je the secret to weight loss dvd's besteld hen :+ Volgens diverse review sites, zijn dit niet de dvd's die je moet hebben als je wilt afvallen. Ik gebruik ze wel overigens, het zijn mijn favoriete dvd's :P Ik ben er sinds vorig jaar juni 9 kilo mee afgevallen (weeg nu 74 kilo).
  zaterdag 21 mei 2011 @ 15:02:08 #197
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_97118327
Ben nu acht weken bezig geweest en er is in totaal nu 10 kilo pure vet weg. Wel 6 kilo spiermassa erbij gekomen, dat maakt niet zoveel uit.

Betekend dat ik op de helft zit wat betreft mijn voorlopig streven *O*
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_97119474
Zo.... alle kleding maat 54/52/50/48 is de kast uit... alleen nog 46 en kleiner in de kast. 2 vuilniszakken (van die grote voor puin) vol, weggegeven aan iemand die het kon gebruiken
Nu nog over 6 shirtjes, 4 lekkere broeken en wat kortere broeken.....
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  zaterdag 21 mei 2011 @ 15:48:55 #199
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97119550
Super Muks en Juicyhil, jullie zijn echt goed bezig!
Spoilers!
pi_97119600
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 15:02 schreef Juicyhil het volgende:
Ben nu acht weken bezig geweest en er is in totaal nu 10 kilo pure vet weg. Wel 6 kilo spiermassa erbij gekomen, dat maakt niet zoveel uit.

Betekend dat ik op de helft zit wat betreft mijn voorlopig streven *O*
Gaaf !! Gefeliciteerd !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')