Cambridge is ongeveer net zo duur, maar dan moet je om de paar weken een eetweek doen geloof ik. Ik heb voor mezelf het idee dat ik dat niet moet doen. En voor zover ik begrepen heb moet je perse je CB stuff bij een consulente halen anders krijg je geen begeleiding.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:25 schreef MalaCocinera het volgende:
joyvke, modifast is erg duur, dat cambridge dieet moet je daar ook aanvullende supplementen gebruiken? Zo nee, waarom probeer je dat niet eerst?
CB kun je idd alleen bij een consulent kopen, dit ivm de begeleiding die je krijgt en aangezien het onder een low card dieet valt, wat je niet zonder begeleiding mag doen, is dat ook niet zo gek natuurlijk. Omdat het een totaal voeding is, heb je geen supplementen nodig, dit is ook goed terug te zien in mijn bloeduitslagen waarin geen tekorten zijn geconstateerd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:37 schreef joyvke het volgende:
[..]
Cambridge is ongeveer net zo duur, maar dan moet je om de paar weken een eetweek doen geloof ik. Ik heb voor mezelf het idee dat ik dat niet moet doen. En voor zover ik begrepen heb moet je perse je CB stuff bij een consulente halen anders krijg je geen begeleiding.
edit: ik heb nu ook de miles video's. Hoe gaat dat in z'n werk eigenlijk? Doe je 1 keer 1 mile programma, of doe je alles in 1 keer (1 uur ofzo).
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo, jij gaat er gelijk goed voor! Ik ben eerst met een 1 mile begonnen en daarna met de Hearth Helathy 2 mile, toen een normale 2 mile, etc.
Ik zie door de bomen leslie niet meer..quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik kon dat vanaf het begin volhouden, en ik ben echt niet sportief. Ben liever lui dan moe, en de enige beweging die ik normaal dagelijks krijg is 2 x een kwartier fietsen van en naar het werk.
Heb er vanavond 4 gedaan van die video!
Ik heb gister de 5 mile fat burning-DVD gedaan, die jij dus ook hebt. Deze DVD -maar ook al haar andere- zijn opgedeeld in miles. Je kan dus kiezen hoeveel miles je doet. Van de 5 mile-DVD doe ik, als ik tijd heb, alle 5 de miles. Dat duurt een uur. Maar gister had ik daar geen zin in en deed ik er 4quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:47 schreef seasushi het volgende:
[..]
[..]
Ik zie door de bomen leslie niet meer..
dus als ik het goed begrijp cinnamon heb jij vandaag een dikke 4 uur gemiled? of tot mile 4 gegaan?
Daar zou ik graag eens een bron van zienquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Drink je ook veel water?
Als het goed is verhoogt 6 glazen water je verbranding tijdelijk met 30%![]()
6 glazen per dag dus.
http://health.howstuffwor(...)loss/question447.htmquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:03 schreef Ender_W het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar die bron...aangezien er naar mijn weten vrij weinig energie uit water gehaald kan worden
Tevens weer weegmoment.... niets erbij, niets eraf...(alweer). Nou ja, niet aangekomen, maar het is jammer....
70 cal... dat is nog iets anders als 30%quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
http://health.howstuffwor(...)loss/question447.htm
Kort uitgelegd: het lichaam verbruikt energie om die plens water te verwerken, omdat het lichaam weer terug op temperatuur moet komen (de temperatuur van water ligt onder de lichaamstemperatuur). Als je een kleine 2 liter water per dag drinkt, levert dat een extra verbruik op van 70 kcal. Bij deze berekening is uitgegaan van een temperatuur van 1 graad Celsius van de vloeistof (het hoeft natuurlijk geen water te zijn!) en 37 graad Celcius lichaamstemperatuur.
Ik doe er minimaal 3 per dag. Het hangt van de DVD af hoelang 1 mile duurt. Soms doe je er 1 in 12 mins, soms in 15 mins.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:33 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik was me steeds aan het afvragen wat dat walk a mile was, even zoeken op YouTube en ik kwam ze tegen, heb net een mile gedaan, was goed te doen.. Hoe vaak doen jullie dit??
Aan de andere kant, als je nou per dag:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
70 cal... dat is nog iets anders als 30%
mja... ik zit al op ongeveer 2 liter water en 5 koppen thee per dag, helpt geen flikkerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als je nou per dag:
-2 liter koud water drinkt >70 kcal
-5 kopjes groene thee drinkt>70 kcal
-cayennepeper eet>10 kcal
dan zit je toch op 150 kcal extra verbrande kcal per dag.
Ik doe walkin pilates van stott pilates, ik vind dat Leslie alleen maar alledaagse moves doet en dat het puur gaat om kcals te verbranden. (Maar goed ik had maar een dvd van Leslie). Bij stott gaat het ook om de spieren losmaken etc. en wordt er ook nadruk gelegd op hoe je de beweging doet (als ik zie hoe sommige mensen de beweging uitvoeren bij Lesliequote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:33 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik was me steeds aan het afvragen wat dat walk a mile was, even zoeken op YouTube en ik kwam ze tegen, heb net een mile gedaan, was goed te doen.. Hoe vaak doen jullie dit??
Ik hoop niet voor je dat je the secret to weight loss dvd's besteld henquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:09 schreef RandomMoron het volgende:
okee, die laatste heb ik besteld op dvd, kon even geen download vinden en 10 euro inc. verzenden vind ik prima.
Gaaf !! Gefeliciteerd !quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:02 schreef Juicyhil het volgende:
Ben nu acht weken bezig geweest en er is in totaal nu 10 kilo pure vet weg. Wel 6 kilo spiermassa erbij gekomen, dat maakt niet zoveel uit.
Betekend dat ik op de helft zit wat betreft mijn voorlopig streven
Ach, je bent op de goede weg nu dus het lukt je vast zelf.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:49 schreef Juicyhil het volgende:
Dankjewel
Alleen ik had iedere twee weken een afspraak met fitnessinstructeur om de voortgang te bespreken. Maar hij heeft gezegd dat hij dat niet meer kan doen omdat ze ook personal training hebben, en ik dus niks betaalde voor die afspraken van 10 minuten.Maja, dan ga ik wel gewoon op eigen houtje verder.
Heb je al een keuze gemaakt tusseb modifast of cambridge dieet?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:37 schreef joyvke het volgende:
Goed bezig!
Voelt zeker super fijn om die kleding maten weg te 'gooien'! Hoop dat het hier hetzelfde is binnenkort ^^. (48 > 38), we gaan hopen en onze best doen!
Juicy, echt super voor je dat het zo goed gaat!
Ja modifast, morgen beginnen met het 3.2.2 systeem, heb al het een en ander uitgeprint aan wat ik wel en niet mag zodat ik het makkelijk kan terugvinden als ik de lichtere dagen hebquote:Op zondag 22 mei 2011 13:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Heb je al een keuze gemaakt tusseb modifast of cambridge dieet?
Sterkte, het lijkt me niet makkelijk namelijk!quote:Op zondag 22 mei 2011 15:39 schreef joyvke het volgende:
[..]
Ja modifast, morgen beginnen met het 3.2.2 systeem, heb al het een en ander uitgeprint aan wat ik wel en niet mag zodat ik het makkelijk kan terugvinden als ik de lichtere dagen heb.
Dankje! Het scheelt dat je dit keer ook groentes/ fruit mag. Het is niet de intensieve versie waar je alleen maar shakes mag, dat was erg zwaar, maar dat was na een week ook goed te doen als je er aan gewend bentquote:Op zondag 22 mei 2011 16:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Sterkte, het lijkt me niet makkelijk namelijk!
Een dieet is toch levenslang??quote:Op maandag 23 mei 2011 12:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hoe gaat jou dieet eigenlijk? Moet je nog lang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |