Hij staat hier ook te downloaden opgedoken te worden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:55 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb ook miles ergens opgedoken gedownload! Alleen nog niet de moed om er aan te beginnen, haha. Dat doen we wel als vriendjelief ochtenddienst heeft volgende weekkan ik tenminste de 1e paar keer ongezien lopen in de woonkamer
Klim naar beneden via het balkon= parkour.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben ook aan het opduikelen. Morgen maar eens proberen.![]()
Hoewel ik op dit moment uitgeput ben door alle zorg voor de hond. Ze mag zelf weinig lopen, en we wonen op 3 hoog, zonder lift.
Kortom, 4 x per dag gaat ze op de arm (17 kg) 3 etages mee naar beneden, naar de overkant van de straat, neerzetten, plassen, oppakken en weer 3 etages op de arm omhoog.
En dan hebben we nog Indy, die 'gewoon' 3x per dag mag wandelen.
Das zeker waar, maar met een hond op de arm, nou, ik weet niet hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:42 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Klim naar beneden via het balkon= parkour.
En ziet er ook nog eens stoer uit.
Valeriaan is in ieder geval calorie arm......quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:27 schreef trovey het volgende:
Mijn eetlust is ineens weg...net een telefoontje gehad voor buurtbemiddeling i.v.m. een probleem met mijn buurman (die er net woont)....foetsie weg eetlust. Ik ben echt slecht in dit soort dingen.
Ik ga even aan de valeriaan, ik sta werkelijk hier te mezelf op te vreten.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Kunnen we nu toch nog onze eigenste ''Mile High'' club starten
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik doe geen Leslie, aangezien ik op doordeweekse dagen 1 mile en op vrije dagen 2 mile doe vind ik het wel meevallen. Laat lekker mijn gedachten de vrije loop zeg maarquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het wordt wel stomvervelend op een gegeven moment, en haar gekakel met die stem die door merg en been gaat is ook niet bevorderlijk. Maar ik heb daar iets op gevonden. Ik heb ontdekt dat het prima samengaat met tv-kijken. Ik zet mijn laptop dus gewoon naast de tv en ga aan de slag. De pasjes zijn zo simpel dat ik makkelijk de aandacht bij de tv kan houden.
Bedankt, zal het nodig hebben met die buur (die inmiddels ook al ruzie heeft met een andere buur, toch knap van hem om binnen 6 maanden met twee directe buren overhoop te liggenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:06 schreef seasushi het volgende:
[..]
Valeriaan is in ieder geval calorie arm......![]()
Maar succes.
Drink je ook veel water?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:39 schreef joyvke het volgende:
Maandag ga ik beginnen met modifast 3.2.2, ik ben het beu om constant op een plateua te blijven hangen en het gewicht gaat er toch niet vanaf, hoeveel ik ook beweeg en gezond eet.
Ik ga dit in combinatie met WW doen. Mijn gewicht is redelijk stabiel (afgezien van het vocht dat zorgt dat ik elke keer 2 kilo heen en weer schommel). Als ik na een tijd flink afval, probeer ik met WW op gewicht te blijven. Ik zal dan ook een stuk minder punten hebben, dus dat scheelt ook weer "eten om aan de punten te komen".
Cambridge heb ik ook aan zitten denken, een klasgenoot heeft dat ook gedaan en is nog steeds haar 20 kilo kwijt. Van Modifast ook het een en ander gehoord en omdat het niet alleen maar shakes zijn (eerder 10 kg kwijt 15 erbij (slechte begeleiding van dietiste), lijkt me dat beter dan alleen puur modifast weer (shakes).
En anders toch maar eens naar de internist luisteren en een GBP aanvragen, maar daar zit ik echt niet op te wachten, want ik eet niet te veel -.-/. Ook niet te weinig overigens, gewoon normaal, wat je nodig hebt op een dag.
Iemand anders die moeite heeft met afvallen doordat je geen galblaas hebt en een schildklier die de ene keer normaal werkt, de andere keer langzaam, maar geen pilletjes daarvoor?
We zullen zien (en veroordeel asjeblieft niet, ik heb echt teveel gedaan om af te proberen vallen, maar het stagneert elke keer, modifast was de vorige keer het enige wat hielp om af te vallen, maar shakes alleen was niet goed. Dus ik ga dit een gokje wagen en hopelijk goed nieuws na een tijdje!)
Heb nu voor 2 weken een pakketje voor 67 euro, het is niet goedkoop, maar goed, als het werkt ben ik al blij in ieder gevalquote:Ik ben benieuwd of het helpt die Modifast... Heb er naar zitten te kijken, maar 't is niet goedkoop allemaal.
Afgelopen weekend ben ik begonnen met echt streng zijn. Moet me nog wegen.
Geen ervaring met galblaas en schildklier... Veel sterkte!!
Oke, ziet er dus naar uit dat je alles al doet. Blijven doorzetten en nooit opgeven. Vooral muziek opzetten tijdens het sporten= meer motivatie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:47 schreef joyvke het volgende:
Ik drink heel veel water. Speciaal kleine flesjes water waar ik er minstens 3 (1,5 liter) van moet drinken. Het werkt de eerste week, daarna val ik niet meer af.En groene thee probeer ik ook minstens 1 keer per dag te drinken (ben niet zo kapot van warme dranken, al helemaal niet in de zomer!)
[..]
Heb nu voor 2 weken een pakketje voor 67 euro, het is niet goedkoop, maar goed, als het werkt ben ik al blij in ieder geval.
Ik zag het op je profiel dat je wat was afgevallen! Goed bezig man hopelijk blijft het zo doorzetten.
Dat hoop ik dan toch weer niet met Leslie te doen...quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik vind haar ook echt gezellig.. het pept me regelmatig gewoon op dat gezellige getetter van haarquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind Leslie eigenlijk helemaal niet stomvervelend, ik vind haar wel gezellig. Maar ik probeer wel zoveel mogelijk af te wisselen, dat zal er ook mee te maken hebben. Gelukkig is Leslie een goede zakenvrouw en heeft ze een hele berg dvd's gemaakt
Ze ziet er anders verdomd goed uit voor haar leeftijdquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan toch weer niet met Leslie te doen...
Jij steelt mijn grapje!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:11 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ze ziet er anders verdomd goed uit voor haar leeftijd
Zo, jij gaat er gelijk goed voor! Ik ben eerst met een 1 mile begonnen en daarna met de Hearth Helathy 2 mile, toen een normale 2 mile, etc.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:11 schreef seasushi het volgende:
Ik heb hier 5 miles (5 mile fat burning) in 1 uur en 8 minuten?
Morgen eens kijken hoeveel minuten ik dat vol ga houden.
Ik kon dat vanaf het begin volhouden, en ik ben echt niet sportief. Ben liever lui dan moe, en de enige beweging die ik normaal dagelijks krijg is 2 x een kwartier fietsen van en naar het werk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:11 schreef seasushi het volgende:
Ik heb hier 5 miles (5 mile fat burning) in 1 uur en 8 minuten?
Morgen eens kijken hoeveel minuten ik dat vol ga houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |