Okay ......quote:
Ja ik heb last van overgewicht...quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:50 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Okay ......Je hebt toch niet last van iets ofzo? Het lijkt mij dat Nike's prima volstaan voor een alledaagse beweging als lopen.
quote:
Mijn heup is een zwakke plek.. ik ben verre weg van sportiefquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:55 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hoe heb je ''auw'' dan? Jij was toch volgens mij best wel sportief? Ik kan me jou nog van vorig jaar herinneren, en toen sportte je regelmatig. Ben je daarmee gestopt en ben je nu weer *opeens* begonnen?
Loop je op een harde ondergrond? Dat lijkt me niet echt bevorderlijk voor de gewrichten, afhankelijk van je overgewicht natuurlijk. Beter een grasveldje ofzo.
Ik weet niet wat je bedoeld met ''geen zoden aan de dijk'' maar overgewicht hebben, last hebben van je heup en dan sporten op een harde ondergrond lijkt mij verre van wenselijk. Misschien is het dan toch handig om naar zo een speciaalzaak te gaan, want daar kijken ze naar hoe je loopt. Grote kans dat jij om je heup minder te belasten, onbewust ''anders'' beweegt. Zij kunnen je veel beter adviseren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn heup is een zwakke plek.. ik ben verre weg van sportief
Ik probeerde regelmatig te fietsen maar mijn heup vind dat gewoon niet tof... dus dat fietsen op de hometrainer laat ik even voor wat het is...
En ja ik loop op de stoep/weg/fietspad... op een grasveldje lopen zet geen zoden aan de dijk...
grasveldjes hier in de buurt zijn niet zo groot. dan heeft dat weinig nut.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoeld met ''geen zoden aan de dijk'' maar overgewicht hebben, last hebben van je heup en dan sporten op een harde ondergrond lijkt mij verre van wenselijk. Misschien is het dan toch handig om naar zo een speciaalzaak te gaan, want daar kijken ze naar hoe je loopt. Grote kans dat jij om je heup minder te belasten, onbewust ''anders'' beweegt. Zij kunnen je veel beter adviseren.
Is zwemmen geen optie? Lijkt me veel gezonder voor je, maar ja bij de aquajogging schijn je tussen de fossielen te drijven (al die ouwetjes van dagen die hun gewrichten moeten ontzien)
Ik kan niet zwemmenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
grasveldjes hier in de buurt zijn niet zo groot. dan heeft dat weinig nut.
Minimaal een half uur stevig doorlopen dat is voor mij minimaal een begin anders kan je net zo goed niet bewegen.
Dat mijn heup zeer doet heeft overigens niets te maken met overgewicht, daar had ik al last van.
En idd misschien is naar een speciaalzaak niet eens zo'n slecht idee
Zwemmen zou ook een optie kunnen zijn maar vraag me af of je daarmee wel 'afvalt'
Je hoeft niet perse te aquajoggen toch? je kan toch ook baantjes zwemmen?
Ik zou inderdaad kijken naar wandelschoenenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
Net een half uurtje gelopen... *auw*
maar ik moet maar eens doorzetten hierin...
Misschien een stomme vraag maar misschien zijn goede loopschoenen wel nuttigipv mijn nike air max gympen?
Oke nou bedankt tot zoverquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:17 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Sorry, ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen in het Nederlands
Netjesquote:Op donderdag 26 mei 2011 07:51 schreef joyvke het volgende:
Ik kom meestal wel aan 1,5 liter, maar dan houd het ook echt op!
Resultaat: 1.6 kilo eraf so far! Hopelijk blijft dit naar beneden doorzetten.
Ik drink juist vanwege het natriumgehalte ook geen Spa maar Bar le Duc en AH bubbeltjeswater. Maar spa rood praat zo veel makkelijkerquote:Op donderdag 26 mei 2011 07:23 schreef Muks het volgende:
Spa rood is zout ! En eigenlijk is het helemaal niet goed om daar veel van te drinken
Gewoon kraan water is ook goed genoegg.
Ik drink 3 liter water per dag + thee (3 mokken van 0,4 l) Veel maar dat deed ik al voor ik ging afvallen, toen dronk ik zeker 2,5 l per dag, als het niet meer was.
Netjesquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Dag 17, en ik heb 2,5 kilo eraf. Ik merk dat het nu anders is dan bij andere keren.
Kleding zit nu echt veel losser, lichaam is strakker. Ik denk dat het door het sporten komt (3 miles per dag). Heb echt het idee dat veel van die 2,5 kilo puur vet is.
Ik heb gelukkig ook maar weinig honger. 1500,1600 kcal per dag is goed te doen...
Als je de discipline hebt misschien wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:05 schreef Yrck het volgende:
Wat ik me afvroeg: heeft het zin om thuis iets aan aerobic te doen? Op youtube staan genoeg filmpjes die je elke avond zou kunnen doen thuis. Heeft dit zin om te doen?
Als je man bent, moet je ees kijken naar zuzanna (ofzo) van bodyrock. Ik ken een man die naar haar kijkt en daarna haar work out doe. Eerlijk gezegd verdenk ik dat zijn faphand de work out doetquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:05 schreef Yrck het volgende:
Wat ik me afvroeg: heeft het zin om thuis iets aan aerobic te doen? Op youtube staan genoeg filmpjes die je elke avond zou kunnen doen thuis. Heeft dit zin om te doen?
Randomomnomnomquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:40 schreef RandomMoron het volgende:
bah, laatste dagen onregelmatig gegeten en veel gesnoept :S dat is niet wat het hoort te zijn, komende week ook nog drie keer uit eten, waarvan 2 x kaasfondue.. ja, daar gaat iets fout.
Hangt er vanaf wat je wil bereiken. Als het gaat om gewichtsverlies door vetten en koolhydraten te verbranden, dan heeft het zin, maar je moet het wel goed doen. Je hartslag moet ongeveer tussen de 50% en 70% van je maximale hartslag zitten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:05 schreef Yrck het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |