abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97314739
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:47 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik ren niet, ik loop :@
Okay ...... :? Je hebt toch niet last van iets ofzo? Het lijkt mij dat Nike's prima volstaan voor een alledaagse beweging als lopen.
pi_97314828
quote:
7s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:50 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Okay ...... :? Je hebt toch niet last van iets ofzo? Het lijkt mij dat Nike's prima volstaan voor een alledaagse beweging als lopen.
Ja ik heb last van overgewicht...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2011 21:51:33 ]
pi_97315060
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ja ik heb last van overgewicht...
:')
Hoe heb je ''auw'' dan? Jij was toch volgens mij best wel sportief? Ik kan me jou nog van vorig jaar herinneren, en toen sportte je regelmatig. Ben je daarmee gestopt en ben je nu weer *opeens* begonnen?
Loop je op een harde ondergrond? Dat lijkt me niet echt bevorderlijk voor de gewrichten, afhankelijk van je overgewicht natuurlijk. Beter een grasveldje ofzo.
pi_97315293
quote:
7s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:55 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

:')
Hoe heb je ''auw'' dan? Jij was toch volgens mij best wel sportief? Ik kan me jou nog van vorig jaar herinneren, en toen sportte je regelmatig. Ben je daarmee gestopt en ben je nu weer *opeens* begonnen?
Loop je op een harde ondergrond? Dat lijkt me niet echt bevorderlijk voor de gewrichten, afhankelijk van je overgewicht natuurlijk. Beter een grasveldje ofzo.
Mijn heup is een zwakke plek.. ik ben verre weg van sportief :')
Ik probeerde regelmatig te fietsen maar mijn heup vind dat gewoon niet tof... dus dat fietsen op de hometrainer laat ik even voor wat het is...
En ja ik loop op de stoep/weg/fietspad... op een grasveldje lopen zet geen zoden aan de dijk...
  Licht Ontvlambaar woensdag 25 mei 2011 @ 22:01:49 #245
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_97315433
Zo :) lopen met Evy is echt veel fijner O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_97315759
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:59 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Mijn heup is een zwakke plek.. ik ben verre weg van sportief :')
Ik probeerde regelmatig te fietsen maar mijn heup vind dat gewoon niet tof... dus dat fietsen op de hometrainer laat ik even voor wat het is...
En ja ik loop op de stoep/weg/fietspad... op een grasveldje lopen zet geen zoden aan de dijk...
Ik weet niet wat je bedoeld met ''geen zoden aan de dijk'' maar overgewicht hebben, last hebben van je heup en dan sporten op een harde ondergrond lijkt mij verre van wenselijk. Misschien is het dan toch handig om naar zo een speciaalzaak te gaan, want daar kijken ze naar hoe je loopt. Grote kans dat jij om je heup minder te belasten, onbewust ''anders'' beweegt. Zij kunnen je veel beter adviseren.

Is zwemmen geen optie? Lijkt me veel gezonder voor je, maar ja bij de aquajogging schijn je tussen de fossielen te drijven (al die ouwetjes van dagen die hun gewrichten moeten ontzien) :+
pi_97315948
quote:
5s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:07 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je bedoeld met ''geen zoden aan de dijk'' maar overgewicht hebben, last hebben van je heup en dan sporten op een harde ondergrond lijkt mij verre van wenselijk. Misschien is het dan toch handig om naar zo een speciaalzaak te gaan, want daar kijken ze naar hoe je loopt. Grote kans dat jij om je heup minder te belasten, onbewust ''anders'' beweegt. Zij kunnen je veel beter adviseren.

Is zwemmen geen optie? Lijkt me veel gezonder voor je, maar ja bij de aquajogging schijn je tussen de fossielen te drijven (al die ouwetjes van dagen die hun gewrichten moeten ontzien) :+
grasveldjes hier in de buurt zijn niet zo groot. dan heeft dat weinig nut.
Minimaal een half uur stevig doorlopen dat is voor mij minimaal een begin anders kan je net zo goed niet bewegen.
Dat mijn heup zeer doet heeft overigens niets te maken met overgewicht, daar had ik al last van.
En idd misschien is naar een speciaalzaak niet eens zo'n slecht idee
Zwemmen zou ook een optie kunnen zijn maar vraag me af of je daarmee wel 'afvalt'
Je hoeft niet perse te aquajoggen toch? je kan toch ook baantjes zwemmen?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2011 22:11:07 ]
pi_97316157
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

grasveldjes hier in de buurt zijn niet zo groot. dan heeft dat weinig nut.
Minimaal een half uur stevig doorlopen dat is voor mij minimaal een begin anders kan je net zo goed niet bewegen.
Dat mijn heup zeer doet heeft overigens niets te maken met overgewicht, daar had ik al last van.
En idd misschien is naar een speciaalzaak niet eens zo'n slecht idee
Zwemmen zou ook een optie kunnen zijn maar vraag me af of je daarmee wel 'afvalt'
Je hoeft niet perse te aquajoggen toch? je kan toch ook baantjes zwemmen?

Ik kan niet zwemmen :+ Maar als je ervoor zorgt dat die baantjes op een cardiovascular level doet dan verbrand je zeker calorieen!

*een ex heeft gehad die op hoog nivo zwom, man wat had hij een goddelijk lichaam
pi_97316226
cardiocascular level?
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:15:37 #250
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_97316227
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
Net een half uurtje gelopen... *auw*
maar ik moet maar eens doorzetten hierin...
Misschien een stomme vraag maar misschien zijn goede loopschoenen wel nuttig :@ ipv mijn nike air max gympen?
Ik zou inderdaad kijken naar wandelschoenen :Y Hoeven niet duur te zijn en lopen vele malen beter dan gewone schoenen ;) Loop ze goed in, laat je goed voorlichten en je hebt jaren plezier van een paar wandelschoenen.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_97316335
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
cardiocascular level?
Sorry, ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen in het Nederlands :')
pi_97316370
quote:
11s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:17 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Sorry, ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen in het Nederlands :')
Oke nou bedankt tot zover
  donderdag 26 mei 2011 @ 00:01:05 #253
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97321681
Over dat meer water drinken, volgens mij is dat gewoon een andere levensstijl die je aan moet meten. Mijn ouders drinken netjes bij het ontbijt een bak thee, om 11 uur een kopje koffie, om 12.30 een glas melk bij de lunch, etc. Ze gaan er echt voor zitten en drinken op gezette tijden. Ik vind dat echt zo belachelijk, je hebt dorst of je hebt dat niet en het doet er niet toe welk tijdstip het is.

Ik drink denk ik zo'n 3 liter water, thee en spa rood per dag. Ok, dat is bizar veel en niet mogelijk voor de meeste mensen maar ik heb dat gewoon nodig (nee, ik heb geen diabetes en ja daar ben ik vaak op getest ;) .
Maar ik heb mezelf ook veel aangeleerd denk ik. Ik heb altijd en eeuwig een flesje water in mijn tas. Als ik sta de wachten bij de kassa neem ik een slok, een voor het stoplicht, bij de tram, in de tram, na het tillen van boodschappentassen, noem maar op. Ik zet thee met potten (thermoskan) tegelijk, mijn fles spa staat naast de bank of bij de pc. Ik denk dat als je zo een beetje gaat leven, je meer zult drinken want je hoeft je dorst nooit uit te stellen.
Spoilers!
  donderdag 26 mei 2011 @ 00:26:52 #254
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97322635
Spa rood is god _O_ Samen met radijs.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_97325194
Spa rood is zout ! En eigenlijk is het helemaal niet goed om daar veel van te drinken ;)
Gewoon kraan water is ook goed genoegg.
Ik drink 3 liter water per dag + thee (3 mokken van 0,4 l) Veel maar dat deed ik al voor ik ging afvallen, toen dronk ik zeker 2,5 l per dag, als het niet meer was.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_97325426
Ik kom meestal wel aan 1,5 liter, maar dan houd het ook echt op!

Resultaat: 1.6 kilo eraf so far! Hopelijk blijft dit naar beneden doorzetten :D.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_97325598
:( hier veel te fanatiek in de sportschool geweest en geholpen met een verhuizing. Nu al een week pijn in mijn rug die doorstraalt naar mijn bil en bovenbenen. Nu dus meedoen met de rugscholing. Dat is niet veel vetverbranding enzo.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_97325824
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 07:51 schreef joyvke het volgende:
Ik kom meestal wel aan 1,5 liter, maar dan houd het ook echt op!

Resultaat: 1.6 kilo eraf so far! Hopelijk blijft dit naar beneden doorzetten :D.
Netjes *O* _O_

Ik drink ook zo'n 1,5 a 2 liter per dag totaal waarvan minimaal 1 liter aan thee, althans i doe een poging :D

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2011 08:22:20 ]
pi_97326397
Dag 17, en ik heb 2,5 kilo eraf. Ik merk dat het nu anders is dan bij andere keren.
Kleding zit nu echt veel losser, lichaam is strakker. Ik denk dat het door het sporten komt (3 miles per dag). Heb echt het idee dat veel van die 2,5 kilo puur vet is.

Ik heb gelukkig ook maar weinig honger. 1500,1600 kcal per dag is goed te doen...
  donderdag 26 mei 2011 @ 10:09:25 #260
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97328234
quote:
2s.gif Op donderdag 26 mei 2011 07:23 schreef Muks het volgende:
Spa rood is zout ! En eigenlijk is het helemaal niet goed om daar veel van te drinken ;)
Gewoon kraan water is ook goed genoegg.
Ik drink 3 liter water per dag + thee (3 mokken van 0,4 l) Veel maar dat deed ik al voor ik ging afvallen, toen dronk ik zeker 2,5 l per dag, als het niet meer was.
Ik drink juist vanwege het natriumgehalte ook geen Spa maar Bar le Duc en AH bubbeltjeswater. Maar spa rood praat zo veel makkelijker ;)
Spoilers!
pi_97328371
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 08:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Dag 17, en ik heb 2,5 kilo eraf. Ik merk dat het nu anders is dan bij andere keren.
Kleding zit nu echt veel losser, lichaam is strakker. Ik denk dat het door het sporten komt (3 miles per dag). Heb echt het idee dat veel van die 2,5 kilo puur vet is.

Ik heb gelukkig ook maar weinig honger. 1500,1600 kcal per dag is goed te doen...
Netjes *O*
pi_97331955
Wat goed, mensen !! Klasse gedaan !!
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  Licht Ontvlambaar donderdag 26 mei 2011 @ 12:04:02 #263
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_97332095
Volgens runkeeper heb ik 2,18km afgelegd gisteren, in 9 minuten rennen en 9 minuten lopen. Toch niet slecht voor Evy - Start to run les 1 :P Best wel motiverend ook, ik wist voorheen nooit de afstanden, alleen maar de tijden die ik liep. En zo klinkt 5km ineens helemaal niet meer zo akelig en onbereikbaar :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_97348939
Toch even mijn lijstjes posten misschien hebben jullie nog op/aanmerkingen

Gister:

O: 2 beschuitjes met hagelsag 3 crackers met kaas
T: schaaltje yoghurt met banaan
L: 2 boterhammen met kaas en komkommer (ongeveer een halve :@ ik vind het zo lekker) +een glas optimel
T: schaaltje kwark en een cracker
D: Pastasalade met babysla, tomaatjes, wat pijnboompitjes kipfilet en wat parmezaanse kaas

Beweging half uurtje stevig doorlopen :@
Drinken: 1,5 liter thee, 2 koppen koffie, een glas dubbelfris en 2 glazen water

Vandaag:
O: 3 beschuitjes met hagelslag 3 crackers met kaas
T: schaaltje kwark
L: 2 sneetjes roggebrood met kaas en komkommer (wederom een halve) + glas optimel
T: een cup a soup en een appel en een cracker
D: zelgemaakte pizza met: ui, paprika, champignons ham kaas en pastasaus op een tortillawrap :9

Drinken: 1,5 liter thee (ja ik kan het wel *O*) 2 koffie, en vanavond zal wel een latte macchiato worden en 2 glazen water

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2011 18:48:49 ]
pi_97352307
Wat ik me afvroeg: heeft het zin om thuis iets aan aerobic te doen? Op youtube staan genoeg filmpjes die je elke avond zou kunnen doen thuis. Heeft dit zin om te doen?
pi_97353081
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:05 schreef Yrck het volgende:
Wat ik me afvroeg: heeft het zin om thuis iets aan aerobic te doen? Op youtube staan genoeg filmpjes die je elke avond zou kunnen doen thuis. Heeft dit zin om te doen?
Als je de discipline hebt misschien wel.
pi_97353869
quote:
Als je man bent, moet je ees kijken naar zuzanna (ofzo) van bodyrock. Ik ken een man die naar haar kijkt en daarna haar work out doe. Eerlijk gezegd verdenk ik dat zijn faphand de work out doet :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:40:53 #268
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97357698
bah, laatste dagen onregelmatig gegeten en veel gesnoept :S dat is niet wat het hoort te zijn, komende week ook nog drie keer uit eten, waarvan 2 x kaasfondue.. ja, daar gaat iets fout.
pi_97357849
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:40 schreef RandomMoron het volgende:
bah, laatste dagen onregelmatig gegeten en veel gesnoept :S dat is niet wat het hoort te zijn, komende week ook nog drie keer uit eten, waarvan 2 x kaasfondue.. ja, daar gaat iets fout.
Randomomnomnom

sorry ik kon het niet laten :@
pi_97373202
quote:
Hangt er vanaf wat je wil bereiken. Als het gaat om gewichtsverlies door vetten en koolhydraten te verbranden, dan heeft het zin, maar je moet het wel goed doen. Je hartslag moet ongeveer tussen de 50% en 70% van je maximale hartslag zitten.
Hier zijn de miles van Leslie Sansone populair. Dat is aerobics in de vorm van pas op de plaats, basically. Het is simpel en je hebt er verder niks bij nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')