Ben net een maand bezig en ik zie al best snel vorderingen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:07 schreef eleusis het volgende:
Dieet klinkt al vrij minimalistisch... Hoe lang ben je bezig en gaat het niet snel genoeg?
Is dit om ff snel het buikie weg te werken of voor de rest van je leven?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:55 schreef JewishIsraeliFront het volgende:
Ik ben een tijdje geleden begonnen met Dieeten samen met sporten gezien het feit dat ik een buik begon te krijgen. Mijn grootste boosdoener was het drinken van Drank zoals Cola. Daar ben ik dus van af gestapt.
Mijn eetpatroon is als volgt.
S'ochtends (8 uur): Bruine boterham met kipfilet
Rond 9 uur ga ik sporten
Snack (10 uur): stukje fruit
Lunch (12 uur): broodje met Kip (gegrild) tomaat, komkommer.
Snack (3 uur): Meestal een banaan.
Avond eten (6 uur): Kan varieren van een salade met komkommer, tomaten, ui. Maar soms maak ik me een pasta (volkoren).
Zoals ik al zei drink ik haast nooit meer cola en drink ongeveer 2 liter aan water per dag. Daarnaast eet ik ook soms van die 0.1% vet kwark van de Lidl.
Ik zou graag nog wat tips van mensen willen horen om mijn dieet te kunnen verbeteren.
Erg weinig, ik neem aan dat je een man bent?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:55 schreef JewishIsraeliFront het volgende:
Ik ben een tijdje geleden begonnen met Dieeten samen met sporten gezien het feit dat ik een buik begon te krijgen. Mijn grootste boosdoener was het drinken van Drank zoals Cola. Daar ben ik dus van af gestapt.
Rond 9 uur ga ik sporten
Avond eten (6 uur): Kan varieren van een salade met komkommer, tomaten, ui. Maar soms maak ik me een pasta (volkoren).
Zoals ik al zei drink ik haast nooit meer cola en drink ongeveer 2 liter aan water per dag. Daarnaast eet ik ook soms van die 0.1% vet kwark van de Lidl.
Ik zou graag nog wat tips van mensen willen horen om mijn dieet te kunnen verbeteren.
Dat is waarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:44 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik ging in het begin met een vriendin sporten, maar die kan niet meer mee, ik wil ook gewoon alleen kunnen gaan, is gezellig hoor met een iemand samen, maar je motivatie raakt een beetje kwijt als je dan ineens alleen moet
Ik heb wel twee bulten.quote:
Het is al vaker gezegd, maar het is vèèl te weinig. Zeker voor een man die ook nog eens elke dag sport....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:55 schreef JewishIsraeliFront het volgende:
Rond 9 uur ga ik sporten
kan iemand mij nu eens uitleggen waar dat miles over gaat, of waar ik daar meer over kan vinden?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn god, dat waren 3 zware miles. Ik ben echt compleet uitgeput, normaal heb ik dat nooit zo erg. Het zal morgen wel weer over zijn, maar nu heb ik echt nergens meer zin in terwijl ik normaal gesproken energie krijg van sporten.
De miles waar wij het over hebben is een manier van thuis sporten voor de tv met de DVD's van Leslie Sansone, Walk at Home. Leslie staat daarop gedurende 1, 2, 3, 4 of 5 miles te lopen op de plaats en het is de bedoeling dat je meedoet. Het is heel simpel en Leslie is heel vrolijk en dat werkt aanstekelijk en verslavend. Je loopt in verschillende tempo's en je doet slechts 1 pasje per keer, het is dus geen dansen. Je krijgt er een enorme conditie van en je kunt het ook combineren met gewichtjes of een strechband.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:02 schreef seasushi het volgende:
[..]
kan iemand mij nu eens uitleggen waar dat miles over gaat, of waar ik daar meer over kan vinden?
miles op google : 683000000 hits
Het lijkt een beetje op een oefening uit de WII fitquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De miles waar wij het over hebben is een manier van thuis sporten voor de tv met de DVD's van Leslie Sansone, Walk at Home. Leslie staat daarop gedurende 1, 2, 3, 4 of 5 miles te lopen op de plaats en het is de bedoeling dat je meedoet. Het is heel simpel en Leslie is heel vrolijk en dat werkt aanstekelijk en verslavend. Je loopt in verschillende tempo's en je doet slechts 1 pasje per keer, het is dus geen dansen. Je krijgt er een enorme conditie van en je kunt het ook combineren met gewichtjes of een strechband.
Voorbeeldje van een zwaarder stukje uit een 5 mile DVD:
Bij mij verschilt het ook. Ik doe elke dag sowieso 3 miles. Soms huppel ik erdoorheen en doe ik er nog eentje achteraan, en soms slaat de verzuring en/of vermoeidheid snel toe en kom ik er met moeite doorheen. Aan de andere kant is dit de enige 'sport' die ik elke dag kan opbrengen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn god, dat waren 3 zware miles. Ik ben echt compleet uitgeput, normaal heb ik dat nooit zo erg. Het zal morgen wel weer over zijn, maar nu heb ik echt nergens meer zin in terwijl ik normaal gesproken energie krijg van sporten.
Je gaat meer pissen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:02 schreef Skillstorm het volgende:
Oh en wat gebeurt er als je 6 glazen water per dag drinkt?
Van weinig water tot 6 glazen per dag. Want dat doe ik nu al een week.
Je kunt je bivak opslaan op het toilet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:02 schreef Skillstorm het volgende:
Verdomme ik wil Parkour gaan beoefenen maar moet eerst gewicht verliezen. Fast food kan ik helaas niet laten staan.![]()
Heb de spieren wel maar nu het gewicht nog.
Oh en wat gebeurt er als je 6 glazen water per dag drinkt?
Van weinig water tot 6 glazen per dag. Want dat doe ik nu al een week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |