abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:20:57 #121
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96929961
Gisteravond laat had ik ineens een bijna niet te stoppen vreetaanval :') Het is bizar wat je hoofd je kan wijsmaken. Gelukkig heb ik het kunnen beperken tot twee beschuitjes.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_96930089
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:20 schreef eleusis het volgende:
Gisteravond laat had ik ineens een bijna niet te stoppen vreetaanval :') Het is bizar wat je hoofd je kan wijsmaken. Gelukkig heb ik het kunnen beperken tot twee beschuitjes.
Bij mij zaten er opeens 2 cupcakes in mijn buikje. Ik heb gemerkt dat een proefbaksel maken niet handig is als je wilt afvallen.
Ik heb ze er daarna meteen afgesport. En damn, dat kostte me 45 minuten zweten :o
Dat kan ik dus maar beter niet meer doen...
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:27:06 #123
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96930188
Ik heb mezelf beloond gisteren met een enorme caloriebom: een broodje met 3 soorten kaas bij Panini op het Binnenwegplein in Rotterdam. Ik had het verdiend want ik heb een baantje geregeld en ik ben na een half jaar gezeur en gezeik eindelijk weer begonnen met mijn scriptie. Ik ga dus maar even niet op de weegschaal. Ik heb wel echt genoten van dat broodje tijdens de finale uitzending van een van mijn favoriete programma's, wat zijn die dingen goddelijk zeg. Gisteren was echt een goede dag!
Straks naar de tandarts dus dan kan ik vandaag moeilijk eten ;)
Spoilers!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:31:35 #124
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96930370
Lekker :9

Net even 1/3 komkommer soldaat gemaakt. Daar gaan we de oorlog wel mee winnen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 17 mei 2011 @ 12:08:12 #125
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_96933860
zo, even een vet weekje gehad. Als in..slecht gegeten, nu weer op het goede spoor want de weegschaal was nog steeds overwegend positief, dus we gaan gewoon vrolijk door :P
  Licht Ontvlambaar dinsdag 17 mei 2011 @ 12:20:01 #126
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96934332
Ik ga zo weer bij de boer kijken wat ze allemaal aan groente en fruit hebben liggen :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 12:22:39 #127
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_96934416
wij hadden gisteravond een aardbei-mango fruitsalade! Superlekker,
ik las daarnet het laatste deel van het vorige topic door, en ik moet wel zeggen dat ik ook moeite moet doen om aan de 1600 kcal te komen hoor.
Ik moet het van mezelf ook echt wel halen, omdat te weinig gewoon zo funest is voor je metabolisme en ik dat al aardig heb verpest in de afgelopen 10 jaar, en ik merk ook dat met meer, maar niet teveel eten het afvallen wel gaat
zo..zijspoor, maar okee..
ik word zo blij van mijn ticker-konijntje in de OP :#
  dinsdag 17 mei 2011 @ 16:55:32 #128
345246 JewishIsraeliFront
Naqba! Gewoon omdat het kan.
pi_96946217
Ik ben een tijdje geleden begonnen met Dieeten samen met sporten gezien het feit dat ik een buik begon te krijgen. Mijn grootste boosdoener was het drinken van Drank zoals Cola. Daar ben ik dus van af gestapt.

Mijn eetpatroon is als volgt.

S'ochtends (8 uur): Bruine boterham met kipfilet
Rond 9 uur ga ik sporten
Snack (10 uur): stukje fruit
Lunch (12 uur): broodje met Kip (gegrild) tomaat, komkommer.
Snack (3 uur): Meestal een banaan.
Avond eten (6 uur): Kan varieren van een salade met komkommer, tomaten, ui. Maar soms maak ik me een pasta (volkoren).

Zoals ik al zei drink ik haast nooit meer cola en drink ongeveer 2 liter aan water per dag. Daarnaast eet ik ook soms van die 0.1% vet kwark van de Lidl.

Ik zou graag nog wat tips van mensen willen horen om mijn dieet te kunnen verbeteren.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:07:49 #129
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96946763
Dieet klinkt al vrij minimalistisch... Hoe lang ben je bezig en gaat het niet snel genoeg?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:09:14 #130
345246 JewishIsraeliFront
Naqba! Gewoon omdat het kan.
pi_96946836
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:07 schreef eleusis het volgende:
Dieet klinkt al vrij minimalistisch... Hoe lang ben je bezig en gaat het niet snel genoeg?
Ben net een maand bezig en ik zie al best snel vorderingen.
Alleen ben ik wel benieuwd of andere mensen hier anders tegenaan kijken.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:22:17 #131
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_96947446
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:55 schreef JewishIsraeliFront het volgende:
Ik ben een tijdje geleden begonnen met Dieeten samen met sporten gezien het feit dat ik een buik begon te krijgen. Mijn grootste boosdoener was het drinken van Drank zoals Cola. Daar ben ik dus van af gestapt.

Rond 9 uur ga ik sporten
Avond eten (6 uur): Kan varieren van een salade met komkommer, tomaten, ui. Maar soms maak ik me een pasta (volkoren).

Zoals ik al zei drink ik haast nooit meer cola en drink ongeveer 2 liter aan water per dag. Daarnaast eet ik ook soms van die 0.1% vet kwark van de Lidl.

Ik zou graag nog wat tips van mensen willen horen om mijn dieet te kunnen verbeteren.
Is dit om ff snel het buikie weg te werken of voor de rest van je leven?
pi_96947546
quote:

Rond 9 uur ga ik sporten

Erg weinig, ik neem aan dat je een man bent?
Zeker in combinatie met sport is het weinig
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:33:11 #133
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_96947982
Daar ben ik weer eens :o Lang niet gepost..

Ik las dat muks al veel kwijt is *O* You go girl *O*

Ik ben vorige week bij de diëtiste geweest, niks erbij en niks eraf. We zijn tot de conclusie gekomen dat mijn lijf sporten nodig heeft wil het kunnen afvallen, laat ik daar nou niet de motivatie voor hebben :( Ik bedenk me elke keer ik wil weer gaan skaten of naar de sportschool maar het doen :N
Over 2 maanden weer terug, hopelijk vind ik ook snel de motivatie om weer te gaan sporten, vond het namelijk wel altijd heerlijk om te doen..

Verder heb ik wel terug gelezen, maar er is weinig blijven hangen. Las wel nog iets over alcohol, geen last van, ik drink maar zelden, ik merk wel dat veel water drinken helpt bij cravings..
Verder ben ik de helft al weer vergeten van wat ik gelezen heb :D
Be happy with the little things in life
pi_96948315
Is er niemand waar je samen mee kan gaan sporten droomvrouwtje? soms wil dat wel helpen
Of dagelijks een flinke wandeling maken met iemand
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:44:16 #135
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_96948505
Ik ging in het begin met een vriendin sporten, maar die kan niet meer mee, ik wil ook gewoon alleen kunnen gaan, is gezellig hoor met een iemand samen, maar je motivatie raakt een beetje kwijt als je dan ineens alleen moet
Be happy with the little things in life
pi_96948834
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:44 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik ging in het begin met een vriendin sporten, maar die kan niet meer mee, ik wil ook gewoon alleen kunnen gaan, is gezellig hoor met een iemand samen, maar je motivatie raakt een beetje kwijt als je dan ineens alleen moet
Dat is waar :)
Dan moet je een sport vinden die je echt heel leuk vind, ik merk dat het gaan dan ook een stuk makkelijker is
Zo merk ik ook dat ik hardlopen niet zo leuk vind, ik doe het wel maar ook af en toe een week niet.
Terwijl ik wel elke week minstens 3 uur dans, dat ik dus een stuk leuker vind :D
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:39:00 #137
244933 trovey
Nachtoele
pi_96951203
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 09:06 schreef seasushi het volgende:

[..]

Klinkt mij meer als een kameel ;) O-)
Ik heb wel twee bulten. :Y)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_96976314
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:39 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik heb wel twee bulten. :Y)
_O-
pi_96976435
Thx droomvrouwtje ! Balen dat je vriendin niet meer meekan. Hier ga ik tenminste 2x per week met een vriendin fietsen, met een andere vriendin wandel ik eens per week, tafeltennis ik met manlief 1x per week en de andere dagen zorg ik voor beweging door de fysio. Kortom 5-6x per week doe ik iets. Gelukkig is er achtervang als iemand niet kan, dat scheelt wel enorm en op advies van de fysio en dieetist las ik elke 3 weken een week in waar in ik minder beweeg (max 30 min per dag) was iets met stofwisseling of zo
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:36:55 #140
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_96984919
zo :D ondanks mijn ontzettende gesnoep alsnog een kilo eraf :D
ik ben een beetje huiverig want ik begin deze week aan een nieuw anticonceptie-middel en ben superbang dat ik daarvan aan ga komen, maar ja...het is dan maar niet anders
ik zit nu op een gemiddelde van een kilo per 10 dagen :)
pi_96985071
quote:

Rond 9 uur ga ik sporten

Het is al vaker gezegd, maar het is vèèl te weinig. Zeker voor een man die ook nog eens elke dag sport....
Ja doei.
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:04:30 #142
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96988348
Mijn god, dat waren 3 zware miles. Ik ben echt compleet uitgeput, normaal heb ik dat nooit zo erg. Het zal morgen wel weer over zijn, maar nu heb ik echt nergens meer zin in terwijl ik normaal gesproken energie krijg van sporten.
Spoilers!
pi_96990671
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn god, dat waren 3 zware miles. Ik ben echt compleet uitgeput, normaal heb ik dat nooit zo erg. Het zal morgen wel weer over zijn, maar nu heb ik echt nergens meer zin in terwijl ik normaal gesproken energie krijg van sporten.
kan iemand mij nu eens uitleggen waar dat miles over gaat, of waar ik daar meer over kan vinden?
miles op google : 683000000 hits :{
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:36:56 #144
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_96992104
1 mile is toch ongeveer 1,6 km?? toch?
Live life to the Ender :D
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:50:37 #145
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96992741
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:02 schreef seasushi het volgende:

[..]

kan iemand mij nu eens uitleggen waar dat miles over gaat, of waar ik daar meer over kan vinden?
miles op google : 683000000 hits :{
De miles waar wij het over hebben is een manier van thuis sporten voor de tv met de DVD's van Leslie Sansone, Walk at Home. Leslie staat daarop gedurende 1, 2, 3, 4 of 5 miles te lopen op de plaats en het is de bedoeling dat je meedoet. Het is heel simpel en Leslie is heel vrolijk en dat werkt aanstekelijk en verslavend. Je loopt in verschillende tempo's en je doet slechts 1 pasje per keer, het is dus geen dansen. Je krijgt er een enorme conditie van en je kunt het ook combineren met gewichtjes of een strechband.

Voorbeeldje van een zwaarder stukje uit een 5 mile DVD:
Spoilers!
pi_96993988
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De miles waar wij het over hebben is een manier van thuis sporten voor de tv met de DVD's van Leslie Sansone, Walk at Home. Leslie staat daarop gedurende 1, 2, 3, 4 of 5 miles te lopen op de plaats en het is de bedoeling dat je meedoet. Het is heel simpel en Leslie is heel vrolijk en dat werkt aanstekelijk en verslavend. Je loopt in verschillende tempo's en je doet slechts 1 pasje per keer, het is dus geen dansen. Je krijgt er een enorme conditie van en je kunt het ook combineren met gewichtjes of een strechband.

Voorbeeldje van een zwaarder stukje uit een 5 mile DVD:
Het lijkt een beetje op een oefening uit de WII fit :)
Ik heb er 2 gedownload, dus vanavond maar eens uitproberen
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_96993998
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij mij verschilt het ook. Ik doe elke dag sowieso 3 miles. Soms huppel ik erdoorheen en doe ik er nog eentje achteraan, en soms slaat de verzuring en/of vermoeidheid snel toe en kom ik er met moeite doorheen. Aan de andere kant is dit de enige 'sport' die ik elke dag kan opbrengen.
Naar buiten gaan of naar de sportschool kan ik echt niet dagelijks opbrengen.
pi_96997095
Verdomme ik wil Parkour gaan beoefenen maar moet eerst gewicht verliezen. Fast food kan ik helaas niet laten staan. :{

Heb de spieren wel maar nu het gewicht nog. :P

Oh en wat gebeurt er als je 6 glazen water per dag drinkt?
Van weinig water tot 6 glazen per dag. Want dat doe ik nu al een week.

[ Bericht 16% gewijzigd door Skillstorm op 18-05-2011 18:17:51 ]
pi_96999474
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:02 schreef Skillstorm het volgende:

Je gaat meer pissen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:24:50 #150
244933 trovey
Nachtoele
pi_97001096
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:02 schreef Skillstorm het volgende:
Verdomme ik wil Parkour gaan beoefenen maar moet eerst gewicht verliezen. Fast food kan ik helaas niet laten staan. :{

Heb de spieren wel maar nu het gewicht nog. :P

Je kunt je bivak opslaan op het toilet. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')