Ze heeft een betonplaat voor d'r kop. Lekker rolmodel voor de jeugd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Charlie wil nog steeds dat het goed komt. Vreselijk. Rik is ook veel te lief en maakt het niet duidelijk genoeg.
Je hebt 2 manieren van sorry zeggen:quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou dat zegt mij niets. Sommige mensen zeggen sorry alsof ze een boer moeten laten.
Ze schijnt niet te snappen dat in een relatie 2 mensen nodig zijn die beiden een relatie willen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Charlie wil nog steeds dat het goed komt. Vreselijk. Rik is ook veel te lief en maakt het niet duidelijk genoeg.
Zo is dat, maar bij haar komt het net zo gemakkelijk eruit als een boer, het komt er gewoon uit, zonder enige moeite, dus spijt?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je hebt 2 manieren van sorry zeggen:
1) Sorry omdat je het meent, hoe de ander reageert doet niet terzake, je wilt jezelf gewoon puur verontschuldigen.
2) Sorry omdat het technisch gezien moet, vergeven wilt worden of weer iets gedaan wilt krijgen van iemand. Dat is Charlie
Ja, ik vrees het ergste.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een vrolijke boel dat op vakantie gaat. Te vrolijk.
Barbara was veeel erger, dat was pas een klote personagequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je hebt 2 manieren van sorry zeggen:
1) Sorry omdat je het meent, hoe de ander reageert doet niet terzake, je wilt jezelf gewoon puur verontschuldigen.
2) Sorry omdat het technisch gezien moet, vergeven wilt worden of weer iets gedaan wilt krijgen van iemand. Dat is Charlie
Oh er gaat vast weer eens mis, sowieso krijgen Nina en Wiet een flinke ruzie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een vrolijke boel dat op vakantie gaat. Te vrolijk.
Vond ik ook, al is Charlie hiermee aan een inhaalsslag bezig als ze nog effe doorgaat. En die verontschuldigen van Charlie stellen niks voor, ik heb zelf liever dat mensen dan niet hun verontschuldigen aanbieden in plaats van een niet-gemeende verontschuldiging opdreunen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Barbara was veeel erger, dat was pas een klote personage
Wat ben je toch weer ontzettend objectief. Edwin heeft zo ontzettend veel kutacties uitgehaald, en dat reken je hem niet aan, maar als Lucas en Maxime wat dingen doen, doe je dat wel bij hem?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat gebeurt uiteraard als ik dit wil vergelijken.
[..]
Dat is jouw mening.
[..]
Oneens.
Dat kan ik anders ook van jou zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben het in het geheel niet met je eens, maar het wordt een herhaling van zetten als ik het nogmaals aan je ga uitleggen.
Edwin is een heilige, vergeleken bij die twee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer ontzettend objectief. Edwin heeft zo ontzettend veel kutacties uitgehaald, en dat reken je hem niet aan, maar als Lucas en Maxime wat dingen doen, doe je dat wel bij hem?
[..]
Dat kan ik anders ook van jou zeggen.
Zit dit topic soms met Maxime- en Lucashaters?
Iedereen die GTST heeft gekeken, kan zien dat Edwin minstens net zoveel schuld heeft.
Ja daar ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Edwin is een heilige, vergeleken bij die twee.
Edwin begrijpt tenminste dat loyaliteit aan je ouders niet meteen verdwenen is als er een kink in de kabel komt, en dat vanuit liefde en bezorgdheid.
Daarentegen is Lucas een niets ontziende wervelwind van een vriendje, die jouw relatie met je vader die jouw al hoeveel zal het zijn 18 jaar liefheeft, beschermt en verzorgt op het spel zet.
Hoe denk je dat de relatie tussen Edwin en zijn vader zou zijn als het grandioos mis zou zijn gegaan en hij inderdaad zijn praktijk was kwijtgeraakt?!
Vriendjes komen en gaan, de liefde van een ouder blijft altijd (in de meeste gevallen) en daar moet je zuinig op zijn.
Want Edwin is ook zo verschrikkelijk loyaal aan z'n ouders.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Edwin is een heilige, vergeleken bij die twee.
Edwin begrijpt tenminste dat loyaliteit aan je ouders niet meteen verdwenen is als er een kink in de kabel komt, en dat vanuit liefde en bezorgdheid.
Daarentegen is Lucas een niets ontziende wervelwind van een vriendje, die jouw relatie met je vader die jouw al hoeveel zal het zijn 18 jaar liefheeft, beschermt en verzorgt op het spel zet.
Hoe denk je dat de relatie tussen Edwin en zijn vader zou zijn als het grandioos mis zou zijn gegaan en hij inderdaad zijn praktijk was kwijtgeraakt?!
Vriendjes komen en gaan, de liefde van een ouder blijft altijd (in de meeste gevallen) en daar moet je zuinig op zijn.
Ik wou dat-ie dat deed .... maar goed, de schrijvers vinden het blijkbaar nodig om alle personages watjes te maken die over zich heen laten lopen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lucas moet gewoon niet zo janken en accepteren wat er gebeurd is.
Deal with it or take your lose en ga er vandoor.
Edwin is een heilige, vergeleken bij die 2.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[quote]Want Edwin is ook zo verschrikkelijk loyaal aan z'n ouders.
Twee keer in een korte tijd het huis uitgaan, z'n vader enorm provoceren, onbeleefd doen tegen z'n ouders en ze negeren, ....
En een heilige is Edwin absoluut niet. Jullie hebben het wel steeds over het geprovoceer van Lucas, maar Edwin heeft daar minstens net zo'n groot aandeel in gehad.
Hij heeft Wiet aan het lijntje gehouden, terwijl hij wist dat hij homo was. Hij heeft Lucas uitgescholden en aangevallen, omdat hij niet wou toegeven aan z'n gevoelens.
Wat een heilige.
Ben het met je eens. Lukas is geen type voor Edwin. Hij begon net zo'n kwalletje te worden. Gelukkig is dit nu even voorbij.quote:Ik wou dat-ie dat deed .... maar goed, de schrijvers vinden het blijkbaar nodig om alle personages watjes te maken die over zich heen laten lopen.
Lucas had Edwin nooit terug moeten nemen, net zoals dat Rik Charlie nooit terug moet nemen.
Maar de schrijvers kennende .....
Ze passen inderdaad totaal niet bij elkaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Ben het met je eens. Lukas is geen type voor Edwin.
In mijn ogen heeft Edwin weinig verkeerds uitgehaald, Lucas en Maxime wel. Hoewel je het ironisch bedoeld, heb ik mijn antwoorden richting jouw bewust objectief en kort gehouden, want erop ingaan heeft toch geen zin.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer ontzettend objectief. Edwin heeft zo ontzettend veel kutacties uitgehaald, en dat reken je hem niet aan, maar als Lucas en Maxime wat dingen doen, doe je dat wel bij hem?
Beetje flauw, zij speelt misschien op de persoon, maar wordt niet persoonlijk. Is wel een aardig verschil tussen beiden denk ik. Verlaag jezelf niet met dit soort posts.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In mijn ogen heeft Edwin weinig verkeerds uitgehaald, Lucas en Maxime wel. Hoewel je het ironisch bedoeld, heb ik mijn antwoorden richting jouw bewust objectief en kort gehouden, want erop ingaan heeft toch geen zin.
Nu je toch persoonlijk wordt richting mij, zal ik dat ook eens doen:
[Vrouw] Is ontmaagding erg pijnlijk?
allemaal goed gekomen uiteindelijk?
Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt en dan maar een keertje een flauwe post van mij, ik zal er geen gewoonte van maken overigens. Is inderdaad niet geheel mijn stijl.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:22 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Beetje flauw, zij speelt misschien op de persoon, maar wordt niet persoonlijk. Is wel een aardig verschil tussen beiden denk ik. Verlaag jezelf niet met dit soort posts.
Zo diep zinken is gewoon een kunst op zichquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:07 schreef Frey het volgende:
Oppassen dat je niet teveel met het niveau van de schrijvers meegaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt op zich spannend.Een heer met stijl
Jij bent triest!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In mijn ogen heeft Edwin weinig verkeerds uitgehaald, Lucas en Maxime wel. Hoewel je het ironisch bedoeld, heb ik mijn antwoorden richting jouw bewust objectief en kort gehouden, want erop ingaan heeft toch geen zin.
Dat mag je uiteraard vinden. Triest gedrag lokt nu eenmaal triest gedrag uit, bekijk het eens zo.quote:
Hij zegt er niet bij. Wie hij triest vindt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat mag je uiteraard vinden. Triest gedrag lokt nu eenmaal triest gedrag uit, bekijk het eens zo.
[Edit] Ik ben er de rest van de avond niet, commentaar en opmerkingen erover kan je PM'en, ik kan er immers toch niet op reageren en het lijkt me niet nodig dit topic er verder mee te vervuilen.
Och ik kan me best voorstellen dat mensen dit niet okee vinden, het is ook niet helemaal netjes wat ik deed. Ik laat het toch staan en neem het niet terug daar het precies aangeeft waarom ik reageer zoals ik reageer: sommige mensen zijn namelijk niet serieus te nemen en dat topic bevestigt dat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:19 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Hij zegt er niet bij. Wie hij triest vindt.![]()
Ze hebben het weer goed gemaakt ja.quote:Maar klopt het dat Edwin en Lucas en het alweer hebben goedgemaakt? ( Niet dat ik het hoop hoor)
Ik erger me eigenlijk aan Wiet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:33 schreef littlelientje het volgende:
Ik irriteer me echt vreselijk aan Nina.
Ik neem mijn woorden terug na het uitgebreid lezen van haar topic.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat mag je uiteraard vinden. Triest gedrag lokt nu eenmaal triest gedrag uit, bekijk het eens zo.
[Edit] Ik ben er de rest van de avond niet, commentaar en opmerkingen erover kan je PM'en, ik kan er immers toch niet op reageren en het lijkt me niet nodig dit topic er verder mee te vervuilen.
Er is een groot verschil tussen mijn post en die van jou.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh gezellig, ga jij nu ook al meedoen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:50 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug na het uitgebreid lezen van haar topic.Als ik het wist had ik wel me mond gehouden.
![]()
Excuses voor mijn reactie.Dit soort figuren kun je inderdaad niet serieus nemen, de sl**!
![]()
Jij noemt mij een meeloper? Verbazingwekkend dat je zelf niet weet dat je jezelf verschut zet! Maar vertel? Door hoeveel "mannen" ben je al geneukt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Oh gezellig, ga jij nu ook al meedoen?
Follow the leader?
Dat is pas triest: meelopers op internet.
Jíj bent pas triest.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:57 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Jij noemt mij een meeloper? Verbazingwekkend dat je zelf niet weet dat je jezelf verschut zet! Maar vertel? Door hoeveel "mannen" ben je al geneukt?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jíj bent pas triest.
Iets uit een ander topic, wat hier helemaal niks mee te maken heeft, erbij halen.
Ik zet mezelf 'verschut'?
Leer eerst maar spellen voordat je me probeert te beledigen.
Ja, ik kan mezelf serieus nemen. Ik neem namelijk niet klakkeloos de mening van andere mensen over en ik ga mijn mening ook niet veranderen als de meerderheid er een andere mening op nahoudt, want dat hoeft echt niet te betekenen dat de meerderheid altijd gelijk heeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:01 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Maar even serieus: kun jij jezelf serieus nemen? < zoiets stond er voor de ninja-edit.
Ik vind Nina zo ongeloofelijk kinderachtig. En zo overdreven hard lachen om Lucas z'n grap.quote:
Nina overdreef het inderdaad maar het viel wel te begrijpen na Wiet haar gedrag de hele tijd door.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:07 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik vind Nina zo ongeloofelijk kinderachtig. En zo overdreven hard lachen om Lucas z'n grap.![]()
En dat Janine zich zo druk maakt om die Maximiliaan tegenover Ludo.Begrijp ik ook niet.
Het feit dat je mij een meeloper noemt gaf mij een reden om tegen je in te gaan eigenlijk. Lees je topic eens, van daaruit kan ik concluderen waarom Heer_van_Bartholhoven je niet serieus neemt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, ik kan mezelf serieus nemen. Ik neem namelijk niet klakkeloos de mening van andere mensen over en ik ga mijn mening ook niet veranderen als de meerderheid er een andere mening op nahoudt.
Ik zou mezelf niet serieus kunnen nemen als ik geen eigen mening had.
Ik ben nooit een meeloper geweest, en dat ga ik ook nooit worden.
Geweldig rolmodel. Ik heb ruzie met een vriendin van me en ik wil haar echt NIET meer zien. Vandaag sprak ik af met iemand anders, komt die vriendin ineens aan. Zij wil het ineens 'uitpraten'quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze schijnt niet te snappen dat in een relatie 2 mensen nodig zijn die beiden een relatie willen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:33 schreef littlelientje het volgende:
Ik irriteer me echt vreselijk aan Nina.
Ik aan beide. Mag dat ook?quote:
Inderdaad, ik verplicht niemand anders me zo te noemenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen mijn post en die van jou.
En jij noemt jezelf een heer.
Och mijn waarde Madame Paon, er zijn zat mensen met wie ik van mening verschilde in het verleden in dit topic, Roos85 en zelfs Thunderbitch, maar er was altijd een redelijkheid en een wederzijds respect aanwezig wat mij er ook altijd toe noopte waardig te reageren, ziet uquote:En als je zo gaat beginnen ....
Dat veel mensen het hier blijkbaar met je eens zijn, betekent echt niet dat je per definitie altijd gelijk hebt.
Op andere sites denken mensen er namelijk héél anders over.
Maar je kunt er blijkbaar niet tegen als mensen je tegenspreken.
Die argumenten heb ik al gegeven, alleen is het of ik en enkele anderen tegen een muur praten, ik kan mezelf wel gaan herhalen, maar wie wordt daar gelukkig van?quote:En je wilt graag dat ik mijn mening onderbouw, maar het enige wat ik in jouw posts zie is "oneens" en "dat is jouw mening". Dat zijn argumenten van niks.
Als je een tal van voorbeelden noemt, waaruit blijkt dat ik het hierin fout heb, dan zal ik het proberen te weerleggen, maar ik kan me niks bedenken.quote:En dat ik zogenaamd altijd dezelfde dingen typ ... dat kan ik ook van jouw zeggen. "Maxime en Charlie kunnen alles ongestraft doen" blablabla.
Hoe zou dat toch komen dat ik daar een hekel aan heb en wederom toevallig dat anderen dit ook hebbenquote:En dat Edwin zogenaamd niks fout heeft gedaan in jouw ogen, zegt al genoeg.
Je hebt duidelijk een hekel aan bepaalde personages en die kunnen niks goed doen, en personages die je niet haat, mogen van alles uithalen.
Baas in dit topic? Liever niet zeg. Interressant dat je dat zo opvat en een compliment dat ik dat kennelijk uitstraal, maar ik kan je gerust stellen dat wil ik helemaal niet zijn. Ik geniet juist enigzins van mensen die een hele andere mening dan ik hebben, dit houdt het interressant en zorgt voor een verscheidenheid aan meningen. Ik heb vanavond in een kroeg gezeten met iemand die het consequent oneens met me was, toch was het gezellig en was het leuk dankzij een vorm van redelijkheid en wederzijds respect. Iets waar ik ook aan kan refereren met betrekking tot mensen met wie ik het hier weleens niet eens ben geweest: redelijkheid en wederzijds respect --> dat was bij hen aanwezigquote:Jij bent echt niet de baas in dit topic, ook al denk je misschien van wel.
Wees eens een keer objectief.
Daarin ben ik geen uitzondering vrees ikquote:Oh, en trouwens: ik neem jou allang niet meer serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |