quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:32 schreef Frey het volgende:
Dit hoeft toch niet in een spoiler? Die is toch gewoon op reis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:52 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit hoeft toch niet in een spoiler? Die is toch gewoon op reis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is misschien een twijfelgeval, maar in zo een geval is het prima als je spoilers gebruikt vind ik.Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Bartho zal drie maanden te zien zijn in de musical La Cage Aux Folles, dus zullen de fans zijn personage Jef Alberts een tijdje moeten missen. Hoe Jef tijdelijk uit de serie wordt geschreven, blijft nog een verrassing. "Het is in ieder geval op een bijzondere manier. Ik heb bij de schrijvers een idee ingeleverd en dat hebben ze opgepakt en er iets moois van gemaakt", laat Bartho weten. Dan mysterieus: "Laten we zeggen dat Jef eigenlijk niet echt weg is."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:21 schreef Frey het volgende:
Bartho in februari:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:42 schreef Koosnaam het volgende:
Oh my oh my oh mySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:42 schreef Koosnaam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
wat een vergelijking, echt belachelijk!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)il_aantal_rollen.xml
Cleo de Wolf of Terra Bloem gelijkstellen aan Simon Dekker, Robert Alberts en Ludo Sanders![]()
ja idd! vraag me nog steeds af hoe ze Jef de man van de koning durven noemenquote:Wel knap dat ze nog weten wat A&A is
Simpel: De macht van de schrijvers is hun naar de bol gestegen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:13 schreef roos85 het volgende:
ja idd! vraag me nog steeds af hoe ze Jef de man van de koning durven noemen
Wie waren Cleo de Wolf en Terra Bloemquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)il_aantal_rollen.xml
Cleo de Wolf of Terra Bloem gelijkstellen aan Simon Dekker, Robert Alberts en Ludo Sanders![]()
Wel knap dat ze nog weten wat A&A is
Nee dat was Fatima, die speelde in seizoen 4 en 5, Terra was de vriendin van Sylvester (Johnny de Mol) in seizoen 11/12 geloof ik.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:49 schreef sherezade het volgende:
Terra was toch die donkere vriendin van Stan?
ze wordt echt de nieuwe Barbaraquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Je mag het misschien niet zeggen, maar ik zou die Charlie maar wat graag een paar flinke lellen verkopen. En nog een trap na als ze naar buiten wankelt. Wat een egocentrische bitch.
oja thanxquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee dat was Fatima, die speelde in seizoen 4 en 5, Terra was de vriendin van Sylvester (Johnny de Mol) in seizoen 11/12 geloof ik.
Van mij mag je het gerust zeggen en het nog doen ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Je mag het misschien niet zeggen, maar ik zou die Charlie maar wat graag een paar flinke lellen verkopen. En nog een trap na als ze naar buiten wankelt. Wat een egocentrische bitch.
Misschien schort het wel aan hun normen en waarden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Van mij mag je het gerust zeggen en het nog doen ook![]()
Maar dit is dus een reden waarom voor mij het personage Barbara en eveneens het personage Charlie al lang hebben afgedaan. Je kunt je vast wel voorstellen of herrineren wat voor smoel die 2 zouden opzetten als hen iets wordt geflikt dat 10x minder erg is. Maar als zij iets volkomen achterlijks doen, dan is het slechts 'een fout' en moet de rest gewoon niet te lang zeuren en ze snel weer weergeven.![]()
Iedereen weet ik denk ik nog wel hoe Barbara zich gedroeg nadat ze gelogen had over haar ziekte, geen spoortje schaamte en nog boos worden op anderen ook (o.a. Janine) omdat die het haar niet snel genoeg vergaven.![]()
![]()
Ik irriteer me tot slot ook nog aan het feit dat de makers personages creeëren die dus zoals Barbara en Charlie alles uit kunnen halen, totaal niet gestraft worden en ook niet hoeven te lijden en direct weer het leventje hebben waarvan ze gedroomd hebben. Hier tegenover staan mensen als Ludo, die gestraft wordt al doet hij niksMensen als Rik die letterlijk geen fout maken en een flinke rottijd te verduren krijgen. En mensen zoals Sil die gewoon de bak worden ingegooid.
![]()
Mensen als Charlie, Maxime en vroeger Barbara hebben altijd de wind mee, falen nooit en worden nooit op hun plek gezet (tenzij ze er uitgaan zoals Barbara). Sluit niet echt aan bij het uitgangspunt waarmee die makers dweepen in hun mails richting mij met 'goed gedrag wordt beloond en slecht gedrag bestraft'![]()
Anton heeft tegen Nina gezegd dat Ludo Noud heeft aangeredenquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap niet waarom de liefde tussen Ludo en Anton ineens zo over is
Maxime vergelijken met Charlie en Barbara.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mensen als Charlie, Maxime en vroeger Barbara hebben altijd de wind mee, falen nooit en worden nooit op hun plek gezet (tenzij ze er uitgaan zoals Barbara). Sluit niet echt aan bij het uitgangspunt waarmee die makers dweepen in hun mails richting mij met 'goed gedrag wordt beloond en slecht gedrag bestraft'
Dat gebeurt uiteraard als ik dit wil vergelijken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maxime vergelijken met Charlie en Barbara.
Dat is jouw mening.quote:Maxime moet nog heel veel uithalen, wil ze net zo walgelijk worden als de dames Fisscher.
Oneens.quote:Als je het hebt over personages die alles ongestraft kunnen doen, moet je bij Edwin zijn.
Ben het in het geheel niet met je eens, maar het wordt een herhaling van zetten als ik het nogmaals aan je ga uitleggen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maxime vergelijken met Charlie en Barbara.
Maxime moet nog heel veel uithalen, wil ze net zo walgelijk worden als de dames Fisscher.
Wat is er mis met die schrijvers?
De personages hebben tegenwoordig helemaal geen zelfrespect meer.
Eerst Rik een enorm watje maken die over zich heen laat lopen, en nu ook hetzelfde doen bij Lucas.
Edwin behandelt hem, en alle andere personen trouwens ook, als oud vuil, en Lucas moet degene zijn die het goed komt maken?
De manier waarop Edwin ook tegen zijn ouders praat .... dat moest ik niet proberen, want dan was ik waarschijnlijk het huis uit getrapt.
Mensen negeren, weigeren een reden te geven waarom hij het uitmaakt, Lucas aanvallen en uitschelden (dat was ergens in januari volgens mij), telkens van mening veranderen en verwachten dat andere mensen dat ook doen.
Hij was het er eerst mee eens dat Lucas gewoon de waarheid moest vertellen over het incident in de praktijk van Anton, en daarna opeens niet meer, en móest Lucas van hem een mooiere versie vertellen.
Dat rommelen in de praktijk was trouwens het idee van Edwin, en wie wordt ervoor gestraft? Lucas!
Op z'n vaders verjaardag Lucas vol op de bek pakken, en wie krijgt de schuld? Lucas!
Als je het hebt over personages die alles ongestraft kunnen doen, moet je bij Edwin zijn.
Danny is trouwens wel een stuk minder walgelijk nu hij Charlie flink de waarheid heeft gezegd.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:57 schreef Koosnaam het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 19 mei 2011 17:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat gebeurt uiteraard als ik dit wil vergelijken.
Ben het met van Bartolhoven eens.
In haar 1e seizoen.
- Kreeg ze het voor elkaar dat Nick in die inrichting belandde. Zonder dat iemand het haar kwalijk nam dat ze Nick maandenlang treiterde en hem zijn kind wou afpakken.
- Zat constant Ludo zwart te maken tegenover Nina. Omdat Nina zo dom is geloofde ze alles wat Maxime zij. En kregen Ludo en Nina voortdurend ruzie.
Enzo waren meer dingen, waar ze steeds mee wegkwam. ( En waarom ze zich zo achterbaks gedroeg??) Om Ludo kapot te krijgen?
- De voogdij over Amy vind ik ook te belachelijk voor worden.
De oude Ludo had dit nooit toegelaten.
Ik hoop dat Nick dit seizoen nog een keertje verlof krijgt. En haar dit keer wel goed afmaakt.
goh ben het weer met je eensquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooi dat Anton zo relaxed doet.
Wat Danny betreft, die had eerder moeten bedenken dat ie Rik zou missen, bijvoorbeeld toen hij Charlie ging neuken om het maar grof te zeggen. Je kan niet alles hebben: èn je broer èn zijn vrouw.
Gigi acteert nog niet overtuigend als ze een verdrietige scene moet spelen mijnerziens, wel lullig voor Lorena zo een pa
Waarom kan het niet gewoon uit blijven tussen die 2. Welke kerel zou iemand die zo onbetrouwbaar is terug willen hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Mag ik Charlie een draai om haar oren geven.![]()
Mjn handen jeuken ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Mag ik Charlie een draai om haar oren geven.![]()
Barbara?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef roos85 het volgende:
Het enige verschil tussen Charlie en Barbara is dat Charlie wel haar excuses aanbiedt
Ik vind het ook een belediging voor de mensen die kijken naar het programma.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom kan het niet gewoon uit blijven tussen die 2. Welke kerel zou iemand die zo onbetrouwbaar is terug willen hebben
Nou dat zegt mij niets. Sommige mensen zeggen sorry alsof ze een boer moeten laten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef roos85 het volgende:
Het enige verschil tussen Charlie en Barbara is dat Charlie wel haar excuses aanbiedt
Dat mag ook weleens nietwaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |