Gohquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:40 schreef Infection het volgende:
En zoals altijd was het natuurlijk weer een hoax...
Snel gelezen klinkt die naam als die van de groep achter Dance Hall Days.quote:Wang Chao-hung
Zoals Jezus? Want hij moest uit de dood opstaan voordat mensen hem geloofden...quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:52 schreef Infection het volgende:
[..]
Hoe arrogant kun je sowieso zijn om jezelf een profeet te noemen...
Dan vind ik dat verhaal van Maria en de de geboorte van Jezus een nog veel grotere stunt. Grootste hoax en excuus aller tijden om de buitenwereld wijs te maken dat Maria echt nog maagd was en niet vreemd is gegaan voordat ze het huwelijk in ging. 2000 jaar later slikken ze dit nog steedsquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:55 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Zoals Jezus? Want hij moest uit de dood opstaan voordat mensen hem geloofden...
Ik geloof er nog steeds niks van maar goed dat is mijn mening.
Inderdaad, over doorzichtige leugen gesproken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:05 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Dan vind ik dat verhaal van Maria en de de geboorte van Jezus een nog veel grotere stunt. Grootste hoax en excuus aller tijden om de buitenwereld wijs te maken dat Maria echt nog maagd was en niet vreemd is gegaan voordat ze het huwelijk in ging. 2000 jaar later slikken ze dit nog steeds
maar slikte Maria ,quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:05 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Dan vind ik dat verhaal van Maria en de de geboorte van Jezus een nog veel grotere stunt. Grootste hoax en excuus aller tijden om de buitenwereld wijs te maken dat Maria echt nog maagd was en niet vreemd is gegaan voordat ze het huwelijk in ging. 2000 jaar later slikken ze dit nog steeds
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schaal_van_Richterquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:19 schreef Partizan8919 het volgende:
Is het uberhaupt mogelijk een aardbeving met 14 op de schaal van richter?
Lol?
Wikipedia: 12,0 en hoger - huidige bestaande wereldkaarten zouden onbruikbaar zijn gewordenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:46 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schaal_van_Richter
Ja dus.
Dus 1 miljoen doden is nog optimistisch geschat dan...
TomTommetje straks dan maar ff updatenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:48 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Wikipedia: 12,0 en hoger - huidige bestaande wereldkaarten zouden onbruikbaar zijn geworden
Lijkt me dan niet alleen tot Taiwan te beperken.quote:http://nl.wikipedia.org/wiki/Schaal_van_Richter
Ja dus.
Dus 1 miljoen doden is nog optimistisch geschat dan...
Hel ende verdoemenis!quote:
Als je nog even wacht komen de boodschappen naar jou toequote:Op woensdag 11 mei 2011 15:23 schreef Pallas-Athene het volgende:
Hoelaat begint precies dit spektakel?
Moet nog boodschappen doen namelijk.
Waarom vraag je dit aan ons? Vraag het aan die loempiabakker.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:23 schreef Pallas-Athene het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je nog even wacht komen de boodschappen naar jou toe
Hoe oud is die kerel?quote:Op woensdag 11 mei 2011 @ 14:48 schreef Mr-Mackey het volgende:
De betreffende voorspeller heeft eerder wel correct voorspeld:
In 1914 (dacht ik) en ergens in de jaren '30. Bij die laatste zat hij er twee dagen naast. Die eerste was 100% raak.
Niet dat ik er geloof aan hecht, maar toch...
Dat artikel gaat over de voorspelde aardbeving in Rome vandaag, voorspeld door dhr Bendandi. En over die man staat het volgende in het artikel:quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Die reacties op de frontpage ook:
[..]
Hoe oud is die kerel?_!
Mensen die niet nadenken_!
quote:Bendandi, een autodidact, overleed in 1979.
Ah oke, misschien moet ik zelf wat beter lezen danquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:55 schreef freako het volgende:
[..]
Dat artikel gaat over de voorspelde aardbeving in Rome vandaag, voorspeld door dhr Bendandi. En over die man staat het volgende in het artikel:
[..]
Het had officieel afgelopen nacht al gebeurd moeten zijn. Om 4:42 uur om precies te zijn...quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:23 schreef Pallas-Athene het volgende:
Hou het maar op de hele wereldbevolking...quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef Floxcie het volgende:
14 op de schaal van Richter, gaan er dan niet miljarden mensen dood?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Met 4:42 werd afgelopen nacht bedoeld.
Volgens de Richter is een aardbeving van schaal 14 vergelijkbaar met 1.5×10^19 kilogram TNT. bronquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:45 schreef SemperSenseo het volgende:
Magnitude 14... ik kan me er werkelijk niks bij voorstellen.. Die Wikipedia tabel stopt bij magnitude 12 en de Yucatan-inslag
Echt niet, die profeet dacht aan de Amerikanen: 04:42 PM.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Met 4:42 werd afgelopen nacht bedoeld.
Er staat anders gewoon "4:42 onze tijd". Dus het lijkt mij dat het dan 's nachts was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:22 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Echt niet, die profeet dacht aan de Amerikanen: 04:42 PM.
I DON'T WANT TO BELIEVE.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:23 schreef Infection het volgende:
[..]
Er staat anders gewoon "4:42 onze tijd". Dus het lijkt mij dat het dan 's nachts was.
Mên, blijft er uberhaupt wat over van de aarde dan? 1 miljoenen doden? Zeg maar gerust 99,99% van al het leven naar Sint-juttemisquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:21 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Volgens de Richter is een aardbeving van schaal 14 vergelijkbaar met 1.5×10^19 kilogram TNT. bron
15000000000000000 Megaton
Is dezelfde energie als 3 miljoen keer alle kernwapens die er nu bestaan. Correctie, Dat is 3000 miljard keer de energie van alle kernwapens op aarde.bron
En anders...quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:23 schreef Infection het volgende:
[..]
Er staat anders gewoon "4:42 onze tijd". Dus het lijkt mij dat het dan 's nachts was.
Misschien is het wel 42/4= 10,5= 22.50quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:23 schreef Infection het volgende:
[..]
Logisch.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien is het wel 42/4= 10,5= 22.50
We gaan dood als PowNews begint.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hebben ze wel een primeurquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
10,5 = 22:30quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:mpoppel
Death toll rises to 7 in Spain - ABC
19 seconds ago
quote:mpoppel Michael van Poppel
AT LEAST 5 DEAD AFTER 5.2-MAGNITUDE EARTHQUAKE HITS SOUTHEASTERN SPAIN http://dlvr.it/RNPpf
Lijkt me wat te weinig voor 170 meter hoge golvenquote:
Zou het dan toch echt uitkomen?quote:LORCA - Een aardbeving heeft woensdag in het zuidoosten van Spanje zeker vier mensen het leven gekost in de stad Lorca. Dat maakte de burgemeester van die plaats bekend op de radio. De beving had volgens de Amerikaanse geologische dienst USGS een kracht van zo'n 5,3 op de schaal van Richter. Het epicentrum lag bij Lorca in de regio Murcia.
De slachtoffers zouden zijn gevallen door instortingen en vallend puin. Oude gebouwen in Lorca, waaronder een klokkentoren, zijn zwaar beschadigd. De beving was behalve in Lorca ook in de steden Murcia, Cartagena en Albacete te voelen.
De Spaanse regering meldde dat militaire hulpeenheden op weg zijn naar het getroffen gebied.
De aardbeving met de vier doden tot gevolg werd voorafgegaan door een lichtere aardbeving van 4,4 op de schaal van Richter. Tussen de bevingen zat ongeveer een uur.
Dat is niet bepaald 14 op de schaal van richterquote:
Hier krijgt hij nog geen krediet voor hoor, pas als de aardkorst loslaat komt zijn scenario uit volgens mij. 14 op de schaal van richter, geezquote:
Same here.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:10 schreef Jordony het volgende:
Wanneer zou die grote komen volgens die profeet? geloven jullie het? Ik zou perplex staan als hij goed voorspelt.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:51 schreef speknek het volgende:
DE GEBEDEN VAN MEESTER WANG ZIJN VERHOORD HIJ HEEFT ONS GERED BELIEVE!!11
Gelukkig hoeven we ze nu niet te missen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:18 schreef QBay het volgende:
Bij een aardbeving van 14 op de schaal van richter zaten wij (en de rest van de wereld) niet meer te posten hier...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pil_van_Drionquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wattes, bestaat die pil echt? Waar kan ik die halen?
Jazeker alleen je kan hem niet halen, je moet hem verdienen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Post op z'n minst even een filmpje als je hem inneemt. Of heb je er andere plannen meequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Omg...in die regio heb ik gewoondquote:
Waarschijnlijk gewoon omdat iedereen familieleden of vrienden daar probeert te bereiken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:02 schreef DjinN het volgende:
Ik zit in de stress...kan 2 vrienden die in Lorca wonen niet bereiken
Mja, heb ondertussen van een groepje vrienden uit Murcia en San Javier gehoord dat met hun alles okay is. Heb de 2 uit Lorca een smsje gestuurd (bellen ging nauwelijks), dus hopelijk hoor ik snel iets van ze!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon omdat iedereen familieleden of vrienden daar probeert te bereiken.
14 op de schaal van richter... en direct een vliegtuig naar elders te nemen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:12 schreef Infection het volgende:
[..]
Bron
Ook de Telegraaf () heeft het er al over. Link
We zullen het zien...![]()
Idem hier: het is nog steeds mogelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:12 schreef maartena het volgende:
Vooralsnog zitten de profeten er 999.992 naast....Met de 8 doden in Spanje.
Dat gezegd, de dag is nog niet over hier in de VS. California kan nog van de kaart geveegd worden. Dus als ik straks opeens niet meer reageer.....
Wanneer komt het je het beste uitquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:44 schreef ElectraPlectra het volgende:
Wat een aanfluiting weer.![]()
Wanneer is de volgende End-Of-The-World datum?
Ergens in 2012 toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:44 schreef ElectraPlectra het volgende:
Wat een aanfluiting weer.![]()
Wanneer is de volgende End-Of-The-World datum?
Iemand nog interesse in een surfplank?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hel ende verdoemenis!
En golven van 170 meter hoog![]()
* snel nog even surfplank gaat kopen
Ik weet nog een optrekje ergens in Pakistanquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:59 schreef -CRASH- het volgende:
zal die Wang Chao-hung zich nu ergens verscholen hebben na deze blunder......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |