10,5 = 22:30quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien is het wel 42/4= 10,5= 22.50
We gaan dood als PowNews begint.
quote:mpoppel
Death toll rises to 7 in Spain - ABC
19 seconds ago
quote:mpoppel Michael van Poppel
AT LEAST 5 DEAD AFTER 5.2-MAGNITUDE EARTHQUAKE HITS SOUTHEASTERN SPAIN http://dlvr.it/RNPpf
Lijkt me wat te weinig voor 170 meter hoge golvenquote:
Zou het dan toch echt uitkomen?quote:LORCA - Een aardbeving heeft woensdag in het zuidoosten van Spanje zeker vier mensen het leven gekost in de stad Lorca. Dat maakte de burgemeester van die plaats bekend op de radio. De beving had volgens de Amerikaanse geologische dienst USGS een kracht van zo'n 5,3 op de schaal van Richter. Het epicentrum lag bij Lorca in de regio Murcia.
De slachtoffers zouden zijn gevallen door instortingen en vallend puin. Oude gebouwen in Lorca, waaronder een klokkentoren, zijn zwaar beschadigd. De beving was behalve in Lorca ook in de steden Murcia, Cartagena en Albacete te voelen.
De Spaanse regering meldde dat militaire hulpeenheden op weg zijn naar het getroffen gebied.
De aardbeving met de vier doden tot gevolg werd voorafgegaan door een lichtere aardbeving van 4,4 op de schaal van Richter. Tussen de bevingen zat ongeveer een uur.
Dat is niet bepaald 14 op de schaal van richterquote:
Hier krijgt hij nog geen krediet voor hoor, pas als de aardkorst loslaat komt zijn scenario uit volgens mij. 14 op de schaal van richter, geezquote:
Same here.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:10 schreef Jordony het volgende:
Wanneer zou die grote komen volgens die profeet? geloven jullie het? Ik zou perplex staan als hij goed voorspelt.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:51 schreef speknek het volgende:
DE GEBEDEN VAN MEESTER WANG ZIJN VERHOORD HIJ HEEFT ONS GERED BELIEVE!!11
Gelukkig hoeven we ze nu niet te missen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:18 schreef QBay het volgende:
Bij een aardbeving van 14 op de schaal van richter zaten wij (en de rest van de wereld) niet meer te posten hier...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pil_van_Drionquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wattes, bestaat die pil echt? Waar kan ik die halen?
Jazeker alleen je kan hem niet halen, je moet hem verdienen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Post op z'n minst even een filmpje als je hem inneemt. Of heb je er andere plannen meequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Omg...in die regio heb ik gewoondquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |