Waarschijnlijk gewoon omdat iedereen familieleden of vrienden daar probeert te bereiken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:02 schreef DjinN het volgende:
Ik zit in de stress...kan 2 vrienden die in Lorca wonen niet bereiken
Mja, heb ondertussen van een groepje vrienden uit Murcia en San Javier gehoord dat met hun alles okay is. Heb de 2 uit Lorca een smsje gestuurd (bellen ging nauwelijks), dus hopelijk hoor ik snel iets van ze!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon omdat iedereen familieleden of vrienden daar probeert te bereiken.
14 op de schaal van richter... en direct een vliegtuig naar elders te nemen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:12 schreef Infection het volgende:
[..]
Bron
Ook de Telegraaf () heeft het er al over. Link
We zullen het zien...![]()
Idem hier: het is nog steeds mogelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:12 schreef maartena het volgende:
Vooralsnog zitten de profeten er 999.992 naast....Met de 8 doden in Spanje.
Dat gezegd, de dag is nog niet over hier in de VS. California kan nog van de kaart geveegd worden. Dus als ik straks opeens niet meer reageer.....
Wanneer komt het je het beste uitquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:44 schreef ElectraPlectra het volgende:
Wat een aanfluiting weer.![]()
Wanneer is de volgende End-Of-The-World datum?
Ergens in 2012 toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:44 schreef ElectraPlectra het volgende:
Wat een aanfluiting weer.![]()
Wanneer is de volgende End-Of-The-World datum?
Iemand nog interesse in een surfplank?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hel ende verdoemenis!
En golven van 170 meter hoog![]()
* snel nog even surfplank gaat kopen
Ik weet nog een optrekje ergens in Pakistanquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:59 schreef -CRASH- het volgende:
zal die Wang Chao-hung zich nu ergens verscholen hebben na deze blunder......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |