Gohquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:40 schreef Infection het volgende:
En zoals altijd was het natuurlijk weer een hoax...
Snel gelezen klinkt die naam als die van de groep achter Dance Hall Days.quote:Wang Chao-hung
Zoals Jezus? Want hij moest uit de dood opstaan voordat mensen hem geloofden...quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:52 schreef Infection het volgende:
[..]
Hoe arrogant kun je sowieso zijn om jezelf een profeet te noemen...
Dan vind ik dat verhaal van Maria en de de geboorte van Jezus een nog veel grotere stunt. Grootste hoax en excuus aller tijden om de buitenwereld wijs te maken dat Maria echt nog maagd was en niet vreemd is gegaan voordat ze het huwelijk in ging. 2000 jaar later slikken ze dit nog steedsquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:55 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Zoals Jezus? Want hij moest uit de dood opstaan voordat mensen hem geloofden...
Ik geloof er nog steeds niks van maar goed dat is mijn mening.
Inderdaad, over doorzichtige leugen gesproken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:05 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Dan vind ik dat verhaal van Maria en de de geboorte van Jezus een nog veel grotere stunt. Grootste hoax en excuus aller tijden om de buitenwereld wijs te maken dat Maria echt nog maagd was en niet vreemd is gegaan voordat ze het huwelijk in ging. 2000 jaar later slikken ze dit nog steeds
maar slikte Maria ,quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:05 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Dan vind ik dat verhaal van Maria en de de geboorte van Jezus een nog veel grotere stunt. Grootste hoax en excuus aller tijden om de buitenwereld wijs te maken dat Maria echt nog maagd was en niet vreemd is gegaan voordat ze het huwelijk in ging. 2000 jaar later slikken ze dit nog steeds
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schaal_van_Richterquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:19 schreef Partizan8919 het volgende:
Is het uberhaupt mogelijk een aardbeving met 14 op de schaal van richter?
Lol?
Wikipedia: 12,0 en hoger - huidige bestaande wereldkaarten zouden onbruikbaar zijn gewordenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:46 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schaal_van_Richter
Ja dus.
Dus 1 miljoen doden is nog optimistisch geschat dan...
TomTommetje straks dan maar ff updatenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:48 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Wikipedia: 12,0 en hoger - huidige bestaande wereldkaarten zouden onbruikbaar zijn geworden
Lijkt me dan niet alleen tot Taiwan te beperken.quote:http://nl.wikipedia.org/wiki/Schaal_van_Richter
Ja dus.
Dus 1 miljoen doden is nog optimistisch geschat dan...
Hel ende verdoemenis!quote:
Als je nog even wacht komen de boodschappen naar jou toequote:Op woensdag 11 mei 2011 15:23 schreef Pallas-Athene het volgende:
Hoelaat begint precies dit spektakel?
Moet nog boodschappen doen namelijk.
Waarom vraag je dit aan ons? Vraag het aan die loempiabakker.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:23 schreef Pallas-Athene het volgende:
Hoelaat begint precies dit spektakel?
Moet nog boodschappen doen namelijk.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je nog even wacht komen de boodschappen naar jou toe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |