Ik had net tegen het einde ook drang om gewoon in m'n blote pens daar rond te gaan lopenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Het werd vandaag steeds warmer in de werkplaats
Nou dat niet maar het was me een partij warm op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik had net tegen het einde ook drang om gewoon in m'n blote pens daar rond te gaan lopen
Dat werd tijd heaquote:
Waar werk je dan eigenlijk? If I may askquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nou dat niet maar het was me een partij warm op een gegeven moment.
Stage, bij een autobedrijfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat werd tijd hea
[..]
Waar werk je dan eigenlijk? If I may ask
Dat 't een autobedrijf was begreep ikquote:
Merkdealer, Kia.. Maar heb ook genoeg andere auto's onder handenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat 't een autobedrijf was begreep ikUniverseel bedrijf oder merkdealer?
Eens kijken of ik me er zo nog voor gezet krijg mijn downhillfiets in orde te maken voor donderdagEigenlijk niet echt zin na 9 uur doorgebracht te hebben bij mijn werk
Bevalt allemaal 'n beetje? Het monteur gebeuren?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Merkdealer, Kia.. Maar heb ook genoeg andere auto's onder handen
Ik vind het werk in een autobedrijf wel bevallen. Zou alleen straks niet elke dag willen staan sleutelen. Aan het eind van volgend jaar kiezen we ook een richting, of de technische kant of meer de bedrijfsmanagement kant. Ik ga zelf denk ik voor dat laatste, je moet alsnog genoeg van techniek weten en krijgt er ook mee te makenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Bevalt allemaal 'n beetje? Het monteur gebeuren?
Ik zou ansich graag bij een oldtimer bedrijf gaan werken, of iets als DP-engeneering in Nijmegen maar aan de andere kant ben ik veel 'beter' in de economische richting qua school
Teringquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:53 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
en iets vrolijker
[ afbeelding ]
Heb je wel een groot kussen met veel steun in de nekquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:59 schreef robr0 het volgende:
je zou er maar elke dag naast wakker worden lijkt me een stukkie erger
Same en op zoek naar een leuke film voor vanavondquote:
Voor jezelf of voor z'n tweetjes?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Same en op zoek naar een leuke film voor vanavond
[ afbeelding ]
Mezelf helaasquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Voor jezelf of voor z'n tweetjes?
Plumps?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mezelf helaasVrijdag wel misschien gezelschap om er een samen mee te kijken
Uhu, maar wanneer 't zo'n geweldig weer is zal dat 'm wel niet worden, die filmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga maar gewoon oude seizoenen van The Simpsons kijken, ik geef 't op
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Uhu, maar wanneer 't zo'n geweldig weer is zal dat 'm wel niet worden, die film
Had ik maar geld teveelMijn chick is aan het werk, ook heel gezellig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga maar gewoon oude seizoenen van The Simpsons kijken, ik geef 't op![]()
Zo spät nog?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mijn chick is aan het werk, ook heel gezellig.
Ach soquote:
Omdat ik oud ben en niet in ben voor vernieuwingquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:06 schreef TwyLight het volgende:
Jonge, waarom open je dit topic nou niet via de "open nieuw deel" knop
Zometeen om 1 de trein pakken en vanavond lekker uitgebreid koken voor Pquote:
Niet heel erg veel. Druk weekend voor de boeg, dus hou 't vanavond even lekker rustig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zometeen om 1 de trein pakken en vanavond lekker uitgebreid koken voor P
Jij nog planners?
Hoef je mij niet te vertellenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef x3ro het volgende:
Tijd om weer naar huis te gaan9 uur op je werk doorbrengen is ook niet alles
quote:
Nope, nooit meer dan 8 of 8 en een half uur, contractueel gezien, hoeven werkenquote:
Zelfde hier. En gaat ook nog regelmatig richting 6 uur.quote:
Mits ze je overwerk gewoon betalen kan ik daar wel mee leven. Maar niet betalen ikke niet werkenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zelfde hier. En gaat ook nog regelmatig richting 6 uur.
Het werk moet toch afquote:Op maandag 16 mei 2011 21:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mits ze je overwerk gewoon betalen kan ik daar wel mee leven. Maar niet betalen ikke niet werken
Mits klanten betalen komt werk afquote:Op maandag 16 mei 2011 22:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het werk moet toch af.. Je kan klanten niet zomaar laten staan
Ziet er netjes uitquote:
Of dezequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit
Volgende upgrade een setje S60/V70R of 850T5-R velgen?Zou imho zeer netjes staan onder zo'n S40 in die kleur
Die jaquote:
Imho een maatje te kleinquote:
Amazonquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:33 schreef Hyman het volgende:
Nee, eerst de grote beurt, en dan de amazon weer
We hadden nog een LaRo Series 3 naast de werkplaatsquote:
Die zijn ook baasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
We hadden nog een LaRo Series 3 naast de werkplaats
Nope, laatste film die ik heb gezien is The Hangoverquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die zijn ook baas
Iemand Drive Angry al gezien intussen? Vroeg me af of 't wat is
Binnen nu en niet heel lang komt daar al deel 2 van uitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nope, laatste film die ik heb gezien is The Hangover
Heel weinig.. Kijk meer gewoon tv.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Binnen nu en niet heel lang komt daar al deel 2 van uitKijkt weinig films? :p
Net andersom bij mijquote:
Het is meer achtergrond bij mij tijdens het internettenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
Net andersom bij mijTV is imho teveel onzin en reclame. Laatst bijvoorbeeld, was Der Untergang op tv, elk kwartier reclame
Dat schiet ook niet op als je een film aan 't volgen bent.
Fail.quote:
Ben ik (gelukkig) alweer best geruime tijd mee bezigquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:39 schreef Goddelijker het volgende:
Zo, eindelijk even lekker op m'n kont zitten.
Één grote drukte en chaos.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:20 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ben ik (gelukkig) alweer best geruime tijd mee bezig
Hoe was jouw dag?
Rustig en gezellig gehad met m'n collega'squote:Op donderdag 19 mei 2011 21:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Één grote drukte en chaos.
Bij jou?
Mooie stem, maar Nederlandstalig is echt zooooo niet mijn dingquote:
Vind Afscheid nog best een mooi nummerquote:
Hier nog 2 uurtjes.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:49 schreef x3ro het volgende:
Nog 'n dikke vier uur tot weekend![]()
Alleen eens iets leuks verzinnen voor m'n weekend
quote:Op maandag 23 mei 2011 08:47 schreef Hyman het volgende:
http://shop.ebay.com/i.ht(...)item33616144ce&vil=1
omg, hebben!
Moet ik zo meteen ookquote:
Ik ben net wakkerquote:
Ik tot 18.00.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ben net wakker
Maar moet wel tot 21:00
Al toestel uitgezocht? Want deze week kwam de HTC Sensation uit als 't goed isquote:Op maandag 23 mei 2011 10:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik tot 18.00.
Morgen m'n abo verlengen!
Neem geen telefoon.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Al toestel uitgezocht? Want deze week kwam de HTC Sensation uit als 't goed is
Heui natnek!quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 15:09 schreef Bravebart het volgende:
Neuh, D_A is in de race om OUD mod te worden. Juicyhil is hier het zwaargewicht tegenwoordig.
BAM!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:12 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wel fijn om te zien dat alom gerespecteerd Utrechtenaar Do er nog is
Echt? Michelle vroeg ook al om mijn nummer, de pimpquote:Op maandag 23 mei 2011 15:41 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik niet, Michelle vroeg wel je nummerWas zij het?
Ik heb geen idee, ik was uit eten en pleurde perongeluk het smsje weg.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:41 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik niet, Michelle vroeg wel je nummerWas zij het?
Bang dat je chick het zag zeker?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik was uit eten en pleurde perongeluk het smsje weg.
Voor die bezigheden heeft onze baas een 2e toestelquote:
NYANYANYANYAN, lekker bakkie pleur.quote:
Wat is dat nou weer voor hipsterkoffie?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
NYANYANYANYAN, lekker bakkie pleur. [ afbeelding ]
Ga ik ook doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:20 schreef Sjoegerd het volgende:
Maar eens een film kijken... V for Vendetta
Dat interieur.. Het moeten uitvoeren van veel te veel handelingen.. Heerlijkquote:
Die je eerst allemaal aan de kant moet halen voor je uberhaupt kan sleutelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:28 schreef BurnaBoy het volgende:
Wat eigenlijk nog mooier is is dat de hele motor gewoon open ligt zowat. Doen ze nu helaas niet meer![]()
Plastic kapjes overal![]()
Zoiets is altijd vet hard uit de richting voor mijquote:
Twee jaar geëist voor masturberende doodrijderquote:Waarschijnlijk masturbeerde de man tijdens het ongeluk. Hij zat er verder bepaald niet alledaags bij: hij was onder invloed van drugs, droeg vrouwenkleren en had een cockring om zijn geslachtsdeel.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:17 schreef x3ro het volgende:
[..]
Twee jaar geëist voor masturberende doodrijder
Jammer dat er geen foto van is, zou een mooie zijn voor 'meanwhile in Friesland'quote:
Friezen sowiesoquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:17 schreef x3ro het volgende:
[..]
Twee jaar geëist voor masturberende doodrijder
Hmm ik heb het wel eens gebruikt, alleen ondersteunde mijn wifi kaart het niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jammer dat er geen foto van is, zou een mooie zijn voor 'meanwhile in Friesland'
Niemand hier die toevallig wat snapt van het achterhalen van WPA sleutels via backtrack V5?Anders zit een vriendin van me tot volgende week zonder interwebs
Reden dat 'ie 'm niet ondersteude zal zijn omdat je hem gewoon in windows hebt gebruikt? Wanneer je hem via linux draait kan 't met veel meer wifi kaarten overwegquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hmm ik heb het wel eens gebruikt, alleen ondersteunde mijn wifi kaart het niet.
kijk eens een paar yewtube filmpjes.
Nee, mijn wifi kaart ondersteunde geen atheros ofzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Reden dat 'ie 'm niet ondersteude zal zijn omdat je hem gewoon in windows hebt gebruikt? Wanneer je hem via linux draait kan 't met veel meer wifi kaarten overwegFeit is alleen dat ik geen fuxk snap van linux
MaddoxX maar eens lastig gaan vallen denk ik zo
Fan van de films Crank en Crank 2?quote:
Hier zakt het alleen maar verder in het water, mijn 5 weken Afrikaquote:
Dat is klote.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hier zakt het alleen maar verder in het water, mijn 5 weken Afrika![]()
Eerst gezeur onderling tussen een aantal van de mensen die zouden gaan en nu loopt school weer lastig te doen over de datum dat ik terug in Nederland zou komen![]()
Wat heb jij op de planning staan dan?
Geen Cherso?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is klote.
Weekje camping in Frankrijk.
Halve haan.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:01 schreef Bravebart het volgende:
Borkydude
I'm at PUB SC http://4sq.com/n3rd:')
from PUB SC, Forum
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:01 schreef Bravebart het volgende:
Borkydude
I'm at PUB SC http://4sq.com/n3rd:')
from PUB SC, Forum
Inderdaad!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:15 schreef tubacloud het volgende:
er is hier ook niets veranderd in de tijd dat ik weg was (niet dat iemand merkte dat ik wegwas, maar ik kreeg opeens een hobby)nog steeds dezelfde mensen...
Dan was je niet lang weg dan ik bedoelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:15 schreef tubacloud het volgende:
er is hier ook niets veranderd in de tijd dat ik weg was (niet dat iemand merkte dat ik wegwas, maar ik kreeg opeens een hobby)nog steeds dezelfde mensen...
Renesite!quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan was je niet lang weg dan ik bedoel
PUB SlowChat #134: Wij steunen _ElMaikel_
Wie van dat topic post hier nog ?
Argh, kan weer gaan werken tot 20:00quote:
Ziek.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Argh, kan weer gaan werken tot 20:00
Wel de afgelopen 2 dagen gelukkig vrij gehad
Hoe staat alles daar?
Ochquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ziek.
Maar nu wel lekker 3 dagen weekend.
Hehehe.quote:
Aahw meisje toch, is het zo erg?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik word ook een dagje ouder, al die naamswisselingen houd ik niet meer bij..
quote:

Maandag, geen naakte beroemdheden in de agenda..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet jij maandag nog naakte beroemdheden op de foto zetten of wa?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maandag, geen naakte beroemdheden in de agenda..
Ja waar ben je naar toe dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wij ontlopen elkaar ook altijd hè, concerttechnisch
Naked & Famous, doh!quote:
En je volvo?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:30 schreef Hyman het volgende:
Sorry, ik laat mezelf niet naakt fotograferen.
Iets te verbergen? Bang voor commentaar?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:30 schreef Hyman het volgende:
Sorry, ik laat mezelf niet naakt fotograferen.
Als je heel snel knippert terwijl je naar je UI kijkt gaat 'ie ineens veel snellerquote:
Volgens mij niet, 't is aardig uitgestorven hierquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:59 schreef BurnaBoy het volgende:
Al weekend sinds hemelvaart.
Er komt hier ook echt geen nieuw volk meer ofniet![]()
Als er nou eens wat deernes komen om te hosselenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Volgens mij niet, 't is aardig uitgestorven hier
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als er nou eens wat deernes komen om te hosselen
Als je maar bedenkt dat tits+timestampquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:06 schreef Onorgineel het volgende:
Ik kan wel een gewillige vrouwelijke kloon aanmaken en hier zitten
Ja ik merk dat hij een facialbook heeft.quote:
Photoshopquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als je maar bedenkt dat tits+timestamp
Kan er best mee door jaquote:
Photoshop is voor mietjesquote:
T is allemaal voor mietjes.. Paint ftw.quote:
Ik vind het tegenwoordig veel te soft worden, maar zo te horen is het gelukkig nog te hard voor sommige mensen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:26 schreef BurnaBoy het volgende:
Leuke plaatjes in het begin, Kutmuziek.
Klaar....
Zat bij 'n vriendinquote:
Vriendinquote:Op maandag 6 juni 2011 10:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zat bij 'n vriendinAndere dingen aan mijn hoofd dan Fokken
Toch net iets interessanter dan Fokkenquote:
Bah vrouwenquote:
Mijn smaak ligt gewoon wat anders,quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vind het tegenwoordig veel te soft worden, maar zo te horen is het gelukkig nog te hard voor sommige mensen.
Dat is volgens mij wel de bedoeling van 'deze' topicquote:
Jup, dus ben ff afkquote:
Sterke argumentatiequote:Op maandag 6 juni 2011 23:16 schreef Bravebart het volgende:
Defqon_ Kom maar terug als je aan echte muziek toe bent.
Still gay.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef Jotcha het volgende:
Neemt niet weg dat ik extended tickets heb.
quote:
Iddquote:Op maandag 6 juni 2011 23:49 schreef TwyLight het volgende:
Mensen die haten op Defqon en zelf 3FM luisteren en Coldplay
Neenquote:
Gewoon bellen heb ik niks aan natuurlijk, bier moet er gedronken worden! Vanaf vrijdag heb ik vakantiequote:Op maandag 6 juni 2011 23:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeenMorgen weer om 7 uur op, dus zoefzoef terug naar Delft
Maar ik wil je wel een keer bellen hoor, als jij daar gelukkig van wordt
En dan vooral dat het gay zou zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:49 schreef TwyLight het volgende:
Mensen die haten op Defqon en zelf 3FM luisteren en Coldplay
Wtfffffffquote:Op maandag 6 juni 2011 23:54 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gewoon bellen heb ik niks aan natuurlijk, bier moet er gedronken worden! Vanaf vrijdag heb ik vakantie
Jij neemt alles en iedereen wel errug serieus hèquote:
Ja sorry, ik kan niets meer van die onzin van je maken?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij neemt alles en iedereen wel errug serieus hè
Dat bedoel ik jaquote:Op maandag 6 juni 2011 23:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kan niets meer van die onzin van je maken?
Ik mag wel vanaf 15 augustus weer keihard de herkansingen inquote:Op maandag 6 juni 2011 23:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WtfffffffIk heb tot minimaal 1 juli tentamens
Maaruh, als jij plekken weet, weet ik wel bier
Ik ben vanaf het begin tot het eind van m'n eind/selectieopdracht ziek geweest, kan me straks nog m'n jaar kosten. Wat doe je eigenlijk voor werk?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:02 schreef TwyLight het volgende:
Gvd man, ik ben echt ziek en word maar niet beter
Longontsteking, eens even optellen:
Afgelopen week hele week ziek, die week daarvoor donderdag + vrijdag ziek, en die week dáárvoor dinsdag, woensdag, donderdag & vrijdag ziek. Da's al 11 dagen ziek deze maand
Ben vandaag weer aan het werk gegaan maar ben eigenlijk nog steeds te beroerd, maar durf me niet echt meer ziek te melden
http://tinyurl.com/6jxktflquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ben vanaf het begin tot het eind van m'n eind/selectieopdracht ziek geweest, kan me straks nog m'n jaar kosten. Wat doe je eigenlijk voor werk?
Juh, dan heb ik ook eventueel her'squote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik mag wel vanaf 15 augustus weer keihard de herkansingen in![]()
En we hebben het natuurlijk over de grote stad hier, plekken zat, bier zat
Ik ben geloof ik voordat ik uit het Oosten wegverhuisde van nummer gewisseld, wij hebben elkaar daarna toch nog wel gesmst/gebeld? Toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, dan heb ik ook eventueel her's
Ok cool, dan spreken we snel ff af, ik heb jou al veel te lang niet meer gesprokenHeb je nog steeds hetzelfde nummer enzo?
Kom je nu mee, ik kon wel flink wat stukken gefreesd hout/whatever gebruikenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://tinyurl.com/6jxktfl
Ik bedien de freesmachine en maak tekeningen wat die moet zagen enzo, maar is maar een tijdelijke baan tot ik in september weer naar school ga. Kon niks beters vinden
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Kom je nu mee, ik kon wel flink wat stukken gefreesd hout/whatever gebruiken
In ander materiaal ook, maar ik heb vooral ronde vormen met de hand gesneden ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]dat heb je nu allemaal met de hand gedaan?
Zijn ze ook rond geworden?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In ander materiaal ook, maar ik heb vooral ronde vormen met de hand gesneden ja.
Ja het resultaat was niet slecht tochquote:
Ik heb hier de 06-11.......... staan, die is vast nog goed?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik voordat ik uit het Oosten wegverhuisde van nummer gewisseld, wij hebben elkaar daarna toch nog wel gesmst/gebeld? Toch?
JAAAAAAAAAAAAAA, tuurlijk wel, er was ooit nog die legendarische PUBmeet in Utrecht met die dude in zn rolstoel!!
Die toen alle fietsen om ging knallen met die rolstoel, len was datquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik voordat ik uit het Oosten wegverhuisde van nummer gewisseld, wij hebben elkaar daarna toch nog wel gesmst/gebeld? Toch?
JAAAAAAAAAAAAAA, tuurlijk wel, er was ooit nog die legendarische PUBmeet in Utrecht met die dude in zn rolstoel!!
Ohjaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat onthoud jij dan weerquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ohja. Dat was ook die meet waar Jimbo met zn blote reet op de foto ging
Grappig was dat.
Wil ik ook nog gaan halenquote:
Ik was laatst voor schoenen wezen kijken. Maar maat 45 blijkt tegenwoordig bijzonder te zijn ofzo, want nergens hadden ze mijn maat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wil ik ook nog gaan halenPaar hightops
Alleen heb ik al (te)veel schoenen
Geen idee meerquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, voor de rest was er niet heel veel grappigs gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |