Hoef je mij niet te vertellenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef x3ro het volgende:
Tijd om weer naar huis te gaan9 uur op je werk doorbrengen is ook niet alles
quote:
Nope, nooit meer dan 8 of 8 en een half uur, contractueel gezien, hoeven werkenquote:
Zelfde hier. En gaat ook nog regelmatig richting 6 uur.quote:
Mits ze je overwerk gewoon betalen kan ik daar wel mee leven. Maar niet betalen ikke niet werkenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zelfde hier. En gaat ook nog regelmatig richting 6 uur.
Het werk moet toch afquote:Op maandag 16 mei 2011 21:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mits ze je overwerk gewoon betalen kan ik daar wel mee leven. Maar niet betalen ikke niet werken
Mits klanten betalen komt werk afquote:Op maandag 16 mei 2011 22:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het werk moet toch af.. Je kan klanten niet zomaar laten staan
Ziet er netjes uitquote:
Of dezequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit
Volgende upgrade een setje S60/V70R of 850T5-R velgen?Zou imho zeer netjes staan onder zo'n S40 in die kleur
Die jaquote:
Imho een maatje te kleinquote:
Amazonquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:33 schreef Hyman het volgende:
Nee, eerst de grote beurt, en dan de amazon weer
We hadden nog een LaRo Series 3 naast de werkplaatsquote:
Die zijn ook baasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
We hadden nog een LaRo Series 3 naast de werkplaats
Nope, laatste film die ik heb gezien is The Hangoverquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die zijn ook baas
Iemand Drive Angry al gezien intussen? Vroeg me af of 't wat is
Binnen nu en niet heel lang komt daar al deel 2 van uitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nope, laatste film die ik heb gezien is The Hangover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |