Hoef je mij niet te vertellenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef x3ro het volgende:
Tijd om weer naar huis te gaan9 uur op je werk doorbrengen is ook niet alles
quote:
Nope, nooit meer dan 8 of 8 en een half uur, contractueel gezien, hoeven werkenquote:
Zelfde hier. En gaat ook nog regelmatig richting 6 uur.quote:
Mits ze je overwerk gewoon betalen kan ik daar wel mee leven. Maar niet betalen ikke niet werkenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zelfde hier. En gaat ook nog regelmatig richting 6 uur.
Het werk moet toch afquote:Op maandag 16 mei 2011 21:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mits ze je overwerk gewoon betalen kan ik daar wel mee leven. Maar niet betalen ikke niet werken
Mits klanten betalen komt werk afquote:Op maandag 16 mei 2011 22:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het werk moet toch af.. Je kan klanten niet zomaar laten staan
Ziet er netjes uitquote:
Of dezequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit
Volgende upgrade een setje S60/V70R of 850T5-R velgen?Zou imho zeer netjes staan onder zo'n S40 in die kleur
Die jaquote:
Imho een maatje te kleinquote:
Amazonquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:33 schreef Hyman het volgende:
Nee, eerst de grote beurt, en dan de amazon weer
We hadden nog een LaRo Series 3 naast de werkplaatsquote:
Die zijn ook baasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
We hadden nog een LaRo Series 3 naast de werkplaats
Nope, laatste film die ik heb gezien is The Hangoverquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die zijn ook baas
Iemand Drive Angry al gezien intussen? Vroeg me af of 't wat is
Binnen nu en niet heel lang komt daar al deel 2 van uitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nope, laatste film die ik heb gezien is The Hangover
Heel weinig.. Kijk meer gewoon tv.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Binnen nu en niet heel lang komt daar al deel 2 van uitKijkt weinig films? :p
Net andersom bij mijquote:
Het is meer achtergrond bij mij tijdens het internettenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
Net andersom bij mijTV is imho teveel onzin en reclame. Laatst bijvoorbeeld, was Der Untergang op tv, elk kwartier reclame
Dat schiet ook niet op als je een film aan 't volgen bent.
Fail.quote:
Ben ik (gelukkig) alweer best geruime tijd mee bezigquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:39 schreef Goddelijker het volgende:
Zo, eindelijk even lekker op m'n kont zitten.
Één grote drukte en chaos.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:20 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ben ik (gelukkig) alweer best geruime tijd mee bezig
Hoe was jouw dag?
Rustig en gezellig gehad met m'n collega'squote:Op donderdag 19 mei 2011 21:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Één grote drukte en chaos.
Bij jou?
Mooie stem, maar Nederlandstalig is echt zooooo niet mijn dingquote:
Vind Afscheid nog best een mooi nummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |