Die je eerst allemaal aan de kant moet halen voor je uberhaupt kan sleutelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:28 schreef BurnaBoy het volgende:
Wat eigenlijk nog mooier is is dat de hele motor gewoon open ligt zowat. Doen ze nu helaas niet meer![]()
Plastic kapjes overal![]()
Zoiets is altijd vet hard uit de richting voor mijquote:
Twee jaar geëist voor masturberende doodrijderquote:Waarschijnlijk masturbeerde de man tijdens het ongeluk. Hij zat er verder bepaald niet alledaags bij: hij was onder invloed van drugs, droeg vrouwenkleren en had een cockring om zijn geslachtsdeel.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:17 schreef x3ro het volgende:
[..]
Twee jaar geëist voor masturberende doodrijder
Jammer dat er geen foto van is, zou een mooie zijn voor 'meanwhile in Friesland'quote:
Friezen sowiesoquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:17 schreef x3ro het volgende:
[..]
Twee jaar geëist voor masturberende doodrijder
Hmm ik heb het wel eens gebruikt, alleen ondersteunde mijn wifi kaart het niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jammer dat er geen foto van is, zou een mooie zijn voor 'meanwhile in Friesland'
Niemand hier die toevallig wat snapt van het achterhalen van WPA sleutels via backtrack V5?Anders zit een vriendin van me tot volgende week zonder interwebs
Reden dat 'ie 'm niet ondersteude zal zijn omdat je hem gewoon in windows hebt gebruikt? Wanneer je hem via linux draait kan 't met veel meer wifi kaarten overwegquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hmm ik heb het wel eens gebruikt, alleen ondersteunde mijn wifi kaart het niet.
kijk eens een paar yewtube filmpjes.
Nee, mijn wifi kaart ondersteunde geen atheros ofzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Reden dat 'ie 'm niet ondersteude zal zijn omdat je hem gewoon in windows hebt gebruikt? Wanneer je hem via linux draait kan 't met veel meer wifi kaarten overwegFeit is alleen dat ik geen fuxk snap van linux
MaddoxX maar eens lastig gaan vallen denk ik zo
Fan van de films Crank en Crank 2?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |