Ik had net tegen het einde ook drang om gewoon in m'n blote pens daar rond te gaan lopenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Het werd vandaag steeds warmer in de werkplaats
Nou dat niet maar het was me een partij warm op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik had net tegen het einde ook drang om gewoon in m'n blote pens daar rond te gaan lopen
Dat werd tijd heaquote:
Waar werk je dan eigenlijk? If I may askquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nou dat niet maar het was me een partij warm op een gegeven moment.
Stage, bij een autobedrijfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat werd tijd hea
[..]
Waar werk je dan eigenlijk? If I may ask
Dat 't een autobedrijf was begreep ikquote:
Merkdealer, Kia.. Maar heb ook genoeg andere auto's onder handenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat 't een autobedrijf was begreep ikUniverseel bedrijf oder merkdealer?
Eens kijken of ik me er zo nog voor gezet krijg mijn downhillfiets in orde te maken voor donderdagEigenlijk niet echt zin na 9 uur doorgebracht te hebben bij mijn werk
Bevalt allemaal 'n beetje? Het monteur gebeuren?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Merkdealer, Kia.. Maar heb ook genoeg andere auto's onder handen
Ik vind het werk in een autobedrijf wel bevallen. Zou alleen straks niet elke dag willen staan sleutelen. Aan het eind van volgend jaar kiezen we ook een richting, of de technische kant of meer de bedrijfsmanagement kant. Ik ga zelf denk ik voor dat laatste, je moet alsnog genoeg van techniek weten en krijgt er ook mee te makenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Bevalt allemaal 'n beetje? Het monteur gebeuren?
Ik zou ansich graag bij een oldtimer bedrijf gaan werken, of iets als DP-engeneering in Nijmegen maar aan de andere kant ben ik veel 'beter' in de economische richting qua school
Teringquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:53 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
en iets vrolijker
[ afbeelding ]
Heb je wel een groot kussen met veel steun in de nekquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:59 schreef robr0 het volgende:
je zou er maar elke dag naast wakker worden lijkt me een stukkie erger
Same en op zoek naar een leuke film voor vanavondquote:
Voor jezelf of voor z'n tweetjes?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Same en op zoek naar een leuke film voor vanavond
[ afbeelding ]
Mezelf helaasquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Voor jezelf of voor z'n tweetjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |