Inhoudelijk heb je echter niets toe te voegen aan de discussie, gezien het feit dat de Nederlandse artilllerie nog recentelijk vervangen is en met het modernste spul rondrijdt wat er te krijgen is. Dan gaan roepen dat het "oude troep" is vanwege de "bezuinigingen" is feitelijk onjuist.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ah joh, lul niet, dat je dat niet snapt en niet meer herkent / 'ziet' begrijp ik wel, is des tokkie's.
True, daar zouden veel mensen zich een voorbeeld aan moeten nemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En deze is ook wel van toepassing:![]()
[ afbeelding ]
Als ik jouw topics lees, dan krijg ik inderdaad het gevoel dat je meedoet aan de Special Olympicsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En deze is ook wel van toepassing:![]()
[ afbeelding ]
Dan heb ik je goed ingeschat koos. Heel veel mensen snappen cricket bijv. ook niet of bridgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:00 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik jouw topics lees, dan krijg ik inderdaad het gevoel dat je meedoet aan de Special Olympics
Bubbels?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dan heb ik je goed ingeschat koos. Heel veel mensen snappen cricket bijv. ook niet of bridgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Nee, dat interesseert de meesten hier ook niet gok ik zo, net als jouw topics.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dan heb ik je goed ingeschat koos. Heel veel mensen snappen cricket bijv. ook niet of bridgen.
What is this word you speak of?quote:
Het probleem is dat jij de Nederlandse taal niet begrijpt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Gelukkig begrijpen die gehandicapten dat niet en hoeven ze zich dus niet gekwetst te voelenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:02 schreef Bluesdude het volgende:
Mensen die "grappen" maken over mentaal gehandicapten zijn zelf moreel gehandicapt...
Of jij begrijpt mijn wel levende NL taal niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het probleem is dat jij de Nederlandse taal niet begrijpt.
Dat is het modernste artilleriesysteem wat je kan krijgen, mag jij een betere aanwijzen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:04 schreef fokthesystem het volgende:
http://www.41afdva.net/Geschut_PzH%202000%20NL%20Houwitser.htm is het laatste qua nl artillerie aankoop dat ik kan vinden. Ouwe troep dus, luidruchtig geen visuele adaptatie camouflage, geen nozzle met geluid reductie....
Ik ga je lekker laten wentelen en dit verspreiden alszijnde jouw geloof in den NL 'heerschappij' op artillerie technisch gebied!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:05 schreef von_Preussen het volgende:
Dat is het modernste artilleriesysteem wat je kan krijgen, mag jij een betere aanwijzen.
Dat spul is net vijf jaar oud, dat vind jij ouwe troep?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:04 schreef fokthesystem het volgende:
http://www.41afdva.net/Geschut_PzH%202000%20NL%20Houwitser.htm is het laatste qua nl artillerie aankoop dat ik kan vinden. Ouwe troep dus, luidruchtig geen visuele adaptatie camouflage, geen nozzle met geluid reductie....
Du moment dat er wat beters is, met auto's, versnellingen voor fietsen, geleiders etc. is versie 1.0 oud. Zoek bijv. het ontwerp maar op, oud, achterhaalt reeds.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:07 schreef remlof het volgende:
Dat spul is net vijf jaar oud, dat vind jij ouwe troep?
Jouw wel levende taal?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:05 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Of jij begrijpt mijn wel levende NL taal niet.
Warum kaufen wir dann nicht dieses Artillerie! EINZ!!! Ganz modern sag ich dir!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:06 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik ga je lekker laten wentelen en dit verspreiden alszijnde jouw geloof in den NL 'heerschappij' op artillerie technisch gebied!
Uhuh, het is geen latijn, maar een interpretatie en spelen met woorden, wat kan met de levende taal die NLs is.quote:
iPhone 4.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:08 schreef Picchia het volgende:
Ik wil een smartphone halen, maar je leest zoveel gezeur over de battery life en allerlei issues die ik met mijn huidige telefoon niet heb.
Ik twijfel tussen een Samsung Galaxy S 2 (dual core), Xperia play (controls) of een Desire Z (keyboard).
Accuduur, samsung rulez.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:08 schreef Picchia het volgende:
Ik twijfel tussen een Samsung Galaxy S 2 (dual core), Xperia play (controls) of een Desire Z (keyboard).
Je kunt de boodschap ook gewoon op een normale manier verpakken, zodat we het allemaal begrijpen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Uhuh, het is geen latijn, maar een interpretatie en spelen met woorden, wat kan met de levende taal die NLs is.
Ik huil niet met de wolven in het bos, ik jaag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:10 schreef KoosVogels het volgende:
Je kunt de boodschap ook gewoon op een normale manier verpakken, zodat we het allemaal begrijpen.
Er is geen moderner artilleriesysteem, dus dat het ontwerp al enkele jaren oud is betekent niet dat het achterhaalt is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Du moment dat er wat beters is, met auto's, versnellingen voor fietsen, geleiders etc. is versie 1.0 oud. Zoek bijv. het ontwerp maar op, oud, achterhaalt reeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |